U.K. Airport

May 26, 2011 (Thursday)Day 7@ U.k. Heathrow Airport to Toronto Pearson Airport (Back Home)    晨咁早, 郵輪已經到達英國碼頭, 係郵輪食埋最後一餐郵輪早餐, 便衝衝忙忙, 拖住細0急, 去郵輪大堂集合.  由於, 我, Brian 以及一位年齡相若的女仔 (某Auntie的女兒), 三個人, 一落船便坐郵輪公司安排的機場巴士去英國Heathrow機場. 所以, 我哋三個後生會比較提早落郵輪.  我們三個後生, 便和Brian's parents, 以及Brian's parents 的朋友, 便在郵輪內道別.

   幸好是, 某Auntie's 女兒不是太難相處, 可能我們三個人年紀相若吧! 很快就融入大家的channel 內. 哈哈~~ 我們還說在Heathrow 機場等機時, 點點點退稅, 然後, 點點點購物添!! 哈哈~~

   由於, 郵輪公司只有一個時間的機場巴士, 所以我們是提早成六個鐘頭就到達Heathrow 機場了. 咁早到機場, 連航空公司都未有我哋班機嘅顯示. 即係連boarding pass 都唔出得啦!!

    我們三個人謂有, 各拖住大,細行李箱, 係機場的商店穿梭囉!! 但穿梭前, 去退咗啲稅先, 原來, 係機場退稅排好長隊架!! 而啲五星人真係好利害, 成大嗒收據要做退稅, 他們一大埋收據, 證明買咗唔少野. 後尾, 等咗幾耐我們才refund到啲稅.

   退咗稅....yeah yeah yeah !! 有又英磅係身, 立即去買野!!  但由於未有borading pass 未能入閘, 行李又未能寄倉, 要拖住行李行商鋪又不便. 只好買本雜誌食住個lunch 先.

   我哋一夠鐘就衝去航空公司櫃位寄行李, print boarding pass. 雖然, 航空公司啲櫃面職員給了我們一點為難. 但唔理, 攪掂就入閘

↓坐機場巴士時, 見到的街牌 and 英國巴士0





↓英國的士................................................機場退租0






↓Heathrow 機場0



↓機場內的郵筒 and  手信店0




↓機場coffee shop食個lunch0






    Oh....係Terminal 3 入閘和過完海關, 我們三個便不得了. 原來, 入閘之後, 有好多好多商鋪架!! 啲商鋪多到好似成個商場咁. 而且, 境內是即時退稅的. 變相見到嘅價錢係即時減10%. (好愛在英國購物!!!)

    不過, 都唔敢買太多, 因為我們的手提行李一早爆了. 但我就買買埋埋啲唔等洗野. 哈哈~~ 買英國雜誌都一大埋.

↓係機場內百貨公司啲bear bear 影相留念. 手上已經購買了有一大袋物品0





↓機場內還有Brian喜愛的電器店, 本來Brian 想帶依部電器回加拿大. 但很怕入加拿大打稅.0




↓原來Terminal 3境內有回轉壽司食, 早知, 就係度食lunch 啦!!0




↓啲糖果啲包裝幾特別0




↓個售貨員見到我同糖果影相, 還特登擺pose 比我影, 哈哈~0





↓好想買依啲杯蝶, 但怕重and 會壓爛.....所以, 無買......但下次黎一定會帶你們走 (而家, 望返啲相很後恢,無買到)0






↓拖住個手提行李(黃色), 手渣一個大袋, 還咩住手袋. 真係要去旅行才有依個力氣. 一口氣攞咁多野.   最後, 買到唔捨得走, 係要企係百貨公司內影張先捨得走0




↓係機場境內購物, 顛完一輪, 就上飛機, 但坐咗成兩個鐘飛機內都未起飛, 仲係喺Heathrow機場. 啲空中服務員話:「之前有storm. 很多飛機不能升降, 現在正逐漸排隊起飛. 」人哋咁講,我咁聽囉!! 但全機人好嘈, 因很多機上乘客, 坐完依班機要轉機架!! 兩個鐘都唔起飛, 已經接駁唔到另一班機啦! (說實話, 我上機係見唔到有storm, 係落住細雨, 之後轉睛添!)  但見到很多飛機排住隊一隻一隻等待跑道起飛0







↓最後, 起飛到啦!! 食咗以下啲食物 (黑色個盒係chicken wrap), 中途有派snack, 但無要0






↓主餐, Brian食Pasta, 我食chicken. (Brian話次次由歐州回加拿大,啲飛機餐係會好味啲!!)事實, 我都覺.0






但當到達Pearson Airport (多倫多)時候, 空中服務員有一個好嚴蕭廣播, 她說: 「就算所有燈號關了, 都不能站立」. 雖然, 有啲人唔聽, 但空中服務員當然再廣播, 要我們所有乘客坐下. 點知無耐就見到三個着住制服的警察上了飛機 (1個女警, 2個男警). 之後, 其中一位警察,  便打開一個飛機上放行李的行李櫃, 然後, 攞了一個背囊出來, 以及捉住兩個男乘客落機. 兩個男乘客, 也沒有反擴, 跟住警察走.  當時, 全機人都很靜. 但見到警察捉人落機. 點都有點驚. 內心有很多問號!! 今日, delay 起飛, 是否關事??  原來, 頭先, 我們全機人是和可疑物品一齊坐飛機架???   最後, 航空公司的人員, 沒有什麼交代, 空中服務員只是再廣播, 叫我們所有機上乘客, 現在可站立取回自己行李. 落機.

   不過, Auntie's 女兒接駁唔到另外一架內陸機回家, 我and Brian便和她一起詢問航空公司, 也陪她做妥一切. 我and Brian才離開機場. 本來9pm能回家. 現在, 2am 才到達家門.  但我們明天是normal day, 要上班.


7 comments:

  1. 完成開心之旅,多謝Vicky分享。返到屋企睇下買左D乜一定好興奮!
    咁刺激,唔知個兩個男人做左乜呢 ?
    [版主回覆06/21/2011 09:01:00]angela1126hk   ~我簡直想玩多兩日先返加拿大. 哈哈~ 不過, 最開心係喺機場refund咗啲tax, 有額外英磅在身. 而且, 英國機場又多野行. 咁多野買. 真係臨上機前仲更加有美好回憶. 我未返黎加拿大, 已經想plan 定下一年再去英國啦!! 哈哈~   ~係囉!! 個兩個男人乘客都唔知做咗咩, 航空公司又無交代啲咩. 不過, 安全到步就唔理啦!!

    ReplyDelete
  2. 搭飛機都好驚呀!幸好一切平安回家!巳是十分幸福!加上美麗回憶,一定充滿力量!
    [版主回覆06/21/2011 09:02:00]Happy Girl:   我哋做乘客完全唔清楚咩事, 但安全到步回家. 我很感恩. 去旅行就係但求輕鬆快樂. 好滿足.

    ReplyDelete
  3. 好彩冇事發生 ! 平安抵步 .
    最開心可以睇咁多商舖 , 又可以大買一輪 " 正 "
    [版主回覆06/21/2011 09:02:00]ak:   ~無錯,無錯, refund 完啲稅之後, 就即時係機場見到其他商鋪, 真係好開心.   ~我哋做飛機上乘客, 好多野航空公司唔解釋, 我哋點知咁多. 不過, 我做乘客都係但求安全到步, 就得架啦!!

    ReplyDelete
  4. 我好鍾意呢套呀
    [版主回覆06/21/2011 09:04:00]靚芒:   我都係鐘意依套呀!! 所以, 影低做紀念.

    ReplyDelete
  5. 去完旅行第二日要返工,好辛苦喎
    [版主回覆06/21/2011 09:04:00]oli:   其實都無話辛唔辛苦嘅! 我哋一年唔係好多假期. 所以,係無法啦!! 哈哈~~ 而且, 我無咩時差問題,而且,返星期五, 個心情都會開懷點!哈~

    ReplyDelete
  6. I have a feeling that they alraedy knew the two are smuggling something illegal on the plane, but wait until they reach Canada so they won't have to prosecute them in another country...
    [版主回覆06/21/2011 09:06:00]Big daddy:   ~你講, 我先知, 其實我哋依啲做乘客, 真係航空公司唔講發生咩事. 我哋做乘客真係唔知得幾多. 我安全到步, 我很開心.   ~原來你懷疑係走私呀!!! 不過,好彩被捕個兩個男人無咩點反擴, 如果唔係飛機依啲咁峽窄嘅環境. 反抗得黎都幾混亂下.

    ReplyDelete
  7. d杯碟好靚,你下次一定要買喇!
    Kit Kat Chunky Mix好想食呀!
    [版主回覆06/21/2011 09:06:00]cckitty08:   ~下次去英國, 就直接去英國,唔坐cruise啦!! 坐cruise 準備得比較多裝物. 攪到行李脹book book. 好彩岩啱數無比航空公司罰咋!! 所以, 下次再去英國, 一定要入瓷器先得. 因為英國啲瓷器價錢幾合理.   ~個kit kat mix 我無買. 只係影相留周念咋!! 因為我依邊都有白色kit kat賣. 只係英國係混合黎賣. 所以, 無入貨囉!!哈哈~~影張相做紀念. 哈~

    ReplyDelete