第一站---倫敦購物

May 18, 2011 (Wednesday)
      由於時差, 由多倫多坐夜機到達倫敦. 就是倫敦的午餐時間.

      係Healthrow 機場落咗機, 再趕去酒店check in , 衝衝上房放下行李, 洗個面, 就即刻走出街. 很佩服自己的柏力, 可如此迅速就爬出街. 完全沒有時差的攰意. 哈~

       一上倫敦街上, 很出奇地, 倫敦給了我一個好自然嘅感覺. 交通很便利. 人流多而不亂.而且, 城市規畫很有規則和條理.  看了一陣當地的地圖已經懂得甚樣走. ......去吃, 喝, 玩, 樂.

      我很相信自己第一個感覺.....也不知何解, 我一踏上倫敦, 便愛上了它! 簡直, 係超愛倫敦.

     雖然, 係Brian心目中,倫敦....有着古老的感覺. 可能是....倫敦的歷史建築和現代建築混合一齊吧. 因而視覺上, 有點不新穎.  但有歷史的國家才能有這個感覺. 雖然, 倫敦係富有歷史味, 但很整潔. 很愛倫敦這一part.....

     香港人, 因為地域關係, 很喜歡放假便去日本放鬆下.  我相信, 身處多倫多的我, 放假會很喜歡選擇飛去英國放鬆下.
 

↓我們居住的酒店 (冷氣超涼, 服務好好)0



↓坐的士(典型的士)............................在的士上拍照留念 (由於和Brian父母同行, 坐的士, 比坐地鐵還便宜,方便)0





   黎到倫敦......第一站, 便是到Harrods 百貨公司購物.....哈哈~~~ 係依間百貨公司, 行到唔想走.  我, Brian and Brian's mom 都好大收獲.  因有很多大品牌, 圍起條數, 係比較加拿大便宜一點. (可能,近來加幣高企啦!!) 而且, 我係旅客, 買滿50磅 , 就有得扣稅. 變相件貨品更加超值.

   不過, 我有感英國生活指數很高, 食餐簡單飯, 都唔平. (圍起加紙)

↓在Harrods 百貨公司門口影相留念............入到去百貨公司又影0




↓仍然是在百貨公司, 看見有花鵰牆身, 大柱, 陰暗燈光, 好有味道 (但百貨公司內裡很有時代感)0




↓百貨公司內裡----紀念戴安娜皇妃0




↓在百貨公司內的意大利餐廳食個lunch (其實, 不覺肚餓, 但時間到就需要吃點東西), 件朱古力hazelnut 餅....好好味, 還有好鮮的藍莓特飲, 咖啡...parma ham 三文治配沙律0









    百貨公司裡的Le creuset, 原先想帶一個回加拿大的. Brian 也特登提我買.  但在倫敦時, 這品牌沒有減價, 圍起上黎, 只是平加拿大少少. 我最後都費事托個煲, 周圍走, (因為我之後要去挪威四個地方.....唔想托黎托去). 只是影幾張相留念...

↓Le creuset section.....很多選擇.0




↓在百貨公司內周處都見到依隻百貨公司代表....Bear0




↓又係Bear...................................................還有Hello kitty section....開心到我呢.....0





↓百貨公司的電梯....我初頭入到電梯內都嚇了一跳...因為部電梯好懷舊嘅感覺. 但一出電梯就有時代感0






     英倫的百貨公司好好行, 雖好多人, 但我遇到大多數, 都係有禮貌的. 如有多點時間, 真的會繼續再行. 雖然, 我已經不段行, 但百貨公司確實太大. 行咗好耐還未行得均


↓第一天的收獲 (手鏈一條)0




↓長型銀包0




↓地鐵地圖杯, Hello kitty 杯 (係fine bone china 物料), 杯後有茶葉, 還有滋石0




↓粉紅色閃閃袋仔(用作裝相機), 奧運鑰匙扣, 環保袋, and 買了一個皮袋 (返工用的)  0





    買完野, 回酒店放好戰利品, 去個洗手間, 又出街食晚餐. 估不到自己力量.  由落機,搬行李,  行街, 午餐, 購物, 直至晚餐. 我仍然, 很有柏力. 真的連"喊路". 都未打過. 我自己也感奇怪. 哈哈~~ 可能, 我很愛倫敦吧!! 哈~~

     由於, Brian's parents 以前係倫敦讀書, 考執照. 所以, 對倫敦地方, 餐廳. 是很熟識.

     晚餐, 我們去Bayswater食中餐, 我們特登選食中餐的. 因為打後時間, 全天候在西餐懷抱內.  此終, 都係chinese 點都係要打啲飯氣係肚.
 
     Bayswater這間中餐館, 好像是Brian's daddy 讀書年代就已經存在.  我估不到這間中餐館到現今還在.   但聽Brian's daddy 講, 餐館已經轉了手. 食物味道都ok咗. 但如果論味道, 我覺加拿大溫哥華or 多倫多啲中餐會好味啲.

     在中餐館, 食了一隻幾好味的燒鴨, 但由於同一大班Auntie and Uncle 食. 啲Auntie還是我第一次見面. 所以, 不想為影食物相折住Auntie 舉筷

↓在酒店窗外的街景0




↓倫敦Bayswater 的景色.......... 0





23 comments:

  1. 好開心充實的一天!收獲好多!
    [版主回覆06/05/2011 00:41:00]Happy Girl   去旅行, 雖然都幾頻撲, 但感覺充實,. 見到許多, 了解好多. 好開心.

    ReplyDelete
  2. 真係行程緊湊! 第一日就做/買食/睇左咁多
     
    [版主回覆06/05/2011 00:41:00]angela1126hk   去旅行, 就趁多啲時間周圍行多啲, 望多啲. 了解下, 雖然, 係行街買野, 但見到人哋賣啲貨. 可以知道外國啲人文化. 我好鐘意架!!

    ReplyDelete
  3. ~睇到你買嘢都開心呀!
    [版主回覆06/05/2011 00:41:00]靚太Mrs. Beauty:   嘻嘻, 其實, 我很少買野買到咁顛架!買野確實好開心. 但行一行街, 望望外國市場啲貨品, 裝飾. 都好開心. 自己個腦, 好似了解多咗野咁. 哈哈~~

    ReplyDelete
  4. i usually buy british brands when i go to London, such as Mulberry, Burberry ... The fish and chips inside Harrods are good (near supermarket section) ...
    [版主回覆06/05/2011 00:41:00]Mrs. Tin Tin   ~你居住係法國, 真係比較多品牌選擇. ....可能啲貨更加新穎啲, 快出啲添!! 所以, 你去英國會注重英國品牌. 說實話, 我都有睇Mulberry and burberry, 真係比加拿大便宜一點. 不過, 我買個果wallet, 圍上來都比加拿大便宜點. 係歐洲買野真係抵.   ~我無食到fish and chips 添!! 原來個間好好食架! 我下次去Harrods 會試下先! 多謝你介紹!

    ReplyDelete
  5. 女人一去shopping就乜都唔覺辛苦同攰!
    [版主回覆06/05/2011 00:41:00]Lisa:   嘻嘻, 其實,我唔係時常買野嘅人!! 但去到倫敦就係咩都想行,....掃咗好多野添!! 哈哈~~不過, 就係咁行, 真係唔知攰......係返酒店時, 先知攰到不得了. 即刻瞓得!! 哈哈~

    ReplyDelete
  6. 很感受到你放假的輕鬆心情!good for u!
    [版主回覆06/07/2011 01:39:00]Smac:   去旅行就是為咗自己會輕鬆啲......所以,有時間真係很想去旅行....見識多點. 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. 有得shopping,我諗比左你好多動力,就算坐完長途機都唔會眼訓
    [版主回覆06/07/2011 01:39:00]Mui:   哈哈~~都係嘅.....shopping 就keep 住行,keep 住買, keep 住周圍望. 都唔知會攰.....唔記得眼瞓

    ReplyDelete
  8. Love that LV bracelet!!  You are a LV fan, I assume....
    [版主回覆06/07/2011 06:55:00]Big Daddy:   That bracelet belong to Brian. He love it very much

    ReplyDelete
  9. London is a very cutural city! I was there back in 1998...and I love it also!  It's that the weather when I was there was not good, rainy and cloudy all 4 days...
    You did good in Harrod's, I also went there to look, not buy!!
    The chinese food in London is no comparison to Toronto!!!   We all know that!!
    [版主回覆06/07/2011 06:32:00]Big Daddy:   ~無錯, 無錯, 英國真係一個很有文化的國家. 建築物, 道路很有條理. 所以, 我有機會都會再去倫敦行下   ~I'm lucky,我係倫敦兩日, 天氣都幾好,sunny day 但唔太熱. 很清爽. 去旅行有好天氣真係差好遠.   ~Harrod's 啲貨品, 我簡直就係鐘意.....好好行. 而家想再行添!! 哈哈~   ~真係架!! 多倫多and 溫哥華啲chinese food 係亞洲以外嘅地區, 真係好有水準. 哈~

    ReplyDelete
  10. so happy trip again.  I miss double deck bus.
    [版主回覆06/07/2011 06:55:00]小col   ~Thanks....係咁啱有啲事需要去倫敦, 所以, 就營做咗依個旅行. 好好彩請到假.   ~double deck bus....係對我哋有點親切感. 因為我哋細個一出街就見到. 其實, 而家加拿大部份greyhound巴士都有double deck bus 架!!

    ReplyDelete
  11. 好開心丫,有好多LC同Kitty ar
    加拿大飛去倫敦只係7個鐘,好快喎,係香港要坐十幾個鐘呢
    [版主回覆06/07/2011 06:55:00]Oli:   ~係呀!! 有Lc and Hello kitty. 見到都開心!! 但我無買到Lc 產品呀!! 因為價錢圍上黎都係同加拿大差唔多....我費事托, 所以,無買到!!    ~我係多倫多仲係坐夜機去倫敦, ......所以,一上機就有攰意, 所以,去倫敦時, 雖然係七小時間飛行時間, 但感覺很快就到.    ~咁香港地域唔同嗎!! 香港飛日本幾小時就到. 我飛日本都要十幾個小時先到啦!!

    ReplyDelete
  12. 收獲真唔少, 實好開心啦

    ReplyDelete
  13. 收獲真唔少, 實好開心啦
    [版主回覆06/07/2011 06:55:00]WingL^^    係呀!! 買到心頭好,係幾開心架!! 哈哈~

    ReplyDelete
  14. (Empty)
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]潮人:   nice to meet you

    ReplyDelete
  15. 我鍾意o個個返工袋......
    Vicky,您跟團咩?點解會同埋陌生的auntie,uncle同檯食飯?
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]冬冬:   ~多謝, 個返工袋係皮袋黎架!! 而且價錢唔貴, 好抵用.   ~我唔係跟團, 我係同Brian's parents去旅行. 隨行有Brian's parents 的朋友. 第一次見嗎!!第一次食飯, 所以, 唔好意思影食物相

    ReplyDelete
  16. 我當年去倫敦時....只在 Harrods門口影過相, 好似有入過行了一陣
    但真想買東西就會去 "馬莎"
    (好似以前還有間百貨叫 "特別咸" ...已倒閉了...唔知有冇人記得)
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]冬日:   ~我覺得Harrods....好好行. 又多英國紀念品賣. 你有機會再去都去行下.   ~馬莎---係唔係Mark & Spencer呀!! 我都有去行, 都好好行, 買咗啲野啦!!

    ReplyDelete
  17. 我都好钟意倫敦, 啲人真係超有禮貌, 連海關關員都笑住同你講Welcome to UK.  周圍有好多好靚既建築物, 不過20%稅係幾貴
     
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]慳妹:   ~我都覺倫敦啲人好有禮貌, 好識門面功夫. 我問人路, 好多人都很願意答,願意教你點行, 真係nice嘅!!   ~英國真係好有文化嘅國家, 周圍都有啲好有歷史味道嘅建築物, 最值得一讚係啲建築品咁耐, 但仍然保養得好好, 好整潔. i love it......    ~我都感覺英國物價幾高, 但我哋做遊客, 有退稅優惠嗎!! 我係機場退完稅,又繼續買..哈哈~

    ReplyDelete
  18. 好開心呀,又可以瘋狂shopping. 我都有個一樣pattern的harrods環保袋呀.
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]Florachk   又會咁啱嘅!!你都有一個同我一樣嘅環保袋...我覺依個pattern 最代表到harrods.

    ReplyDelete
  19. 第一天就有好好收鑊!嗰set心心 LC又有紫色、又有粉紅色好靚呀!你唔買嘅?唔托鐵、托陶瓷輕好多
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]ccKitty08:   我預咗黎倫敦會係買野,我原先係想買個LC 煲. 但圍起上黎都係同加拿大差少少價錢. 都係返加拿大先買. 而個心心Lc, 都有想買,但我無咩日常用膳好似無咩機會用到. 而且, 個心心比我預料之中細. 所以, 無買到.........影張相留念囉!

    ReplyDelete
  20. 你真係後生可畏,比著我落機去到酒店,點都要休息一陣至有精神去血拼
    [版主回覆06/07/2011 06:59:00]亞四:   去旅行就唔理攰定唔攰啦!! 時間所限. 一到酒店放完行李便走人!!

    ReplyDelete
  21. 當年我在倫敦就沒有買鐵煲, 但有買瓷杯碟餐具, (比香港先施平, 而且親手包好, 小心地拿著坐飛機, 心裡特別珍貴)...
    妳這篇 blog, 令我想起當年在倫敦, 不知天高地厚, 對事事好奇, 無壓力地四圍閒遊的回憶....謝謝妳
    [版主回覆06/08/2011 07:31:00]冬日:   ~我都很想買啲瓷杯碟餐具返回加拿大. 但我啲行李實在太重啦!! 其實, 起程時已經係僅僅達標上飛機, 所以, 都唔買得太多重的東西.   ~唔洗客氣,我係度, 都係留低我生活上嘅點滴。 多謝欣賞.

    ReplyDelete
  22. Hi just passed by and your blog is very interesting. May I ask if
    LV in London is cheaper than HK?

    Tks.

    Alexandra
    [版主回覆07/19/2011 09:43:00]Alexandra:   ~I haven't been hk for a long time. But, I heard my friends said....UK's Lv products are cheaper than h.k.    ~I'm living in Canada. I feel Uk's Lv products are cheaper than Canada too. And I am UK visitor. So, whatever i bought in uk,  i can get back my VAT return(Tax return) at Uk airport. So, my Lv wallet is more cheaper.

    ReplyDelete
  23. Thanks for your propmt reply. Mind if i ask how much is your wallet?
    [版主回覆07/20/2011 08:54:00]Alexandra:   Can you leave me a private message ? I don't want list the price in public ?

    ReplyDelete