到達挪威--Stavanger (A)

May 21, 2011 (Saturday) Day 3@ Norway, Stavanger
   到啦!! 到達Norway 領土啦!!

   我哋晨咁早就起身食早餐, 準備上岸. 因為我哋 join 咗local 團. 

   而我就係6am起身梳洗兼化妝啦! 圍內係最早起身果個.  我都唔想見住人瞓, 但自己就要起身嘅感覺. 其實, 我不介意素顏去食早餐. 但當想起化妝便是禮貌. 幾早都爬了床. 檬住眼, 裝扮了.

   在挪威時, 已經是五月尾, 夏天將近, 但天氣還是很冷, 最高氣溫只有8℃. 這個月份, 是落雨季. 但好彩, 我上岸又無雨. 有陽光添!!

↓嘩!! 一朝起身, 就見到好多白屋啦! 好靚呀!! 即刻影張相先    (挪威文化: 是越白的屋, 就代表越係有錢人家. 因為挪威的白色油漆很昂貴, 而且, 白色難打理, 所以, keep 得間屋越白便代表越富貴)0





↓到岸, 落郵船啦! 和架郵船影相先0




↓Local 團便是join 咗坐觀光船參觀, (當天有點大風, 但陽光很足)0




↓坐在觀光船上, 見到架郵輪.............中途見到人玩風帆添0






↓依間便是煉油廠, 挪威便是因為發掘到石油, 而致富起來.....沿途, 見到在山林中有幾間屋仔, 住係依度, 真係與世無爭0




↓很長很長的一道行車橋, 還誇山與海的橋0





↓坐觀光船主要是參觀挪威的山峽 (Fjord)0




↓坐觀光船中途﹐觀光船公司帶了我們去一個小島, 請我們食挪威pancake.(當早點) 啲挪威pancake 好"煙銀"架!! 味道ok, 他們食pancake 係點Jam and sour cream 架!!0






↓這個觀光團 , 就是近距離觀看山峽......第一張相見唔見到有一名廢嬰呀?! (是人為, 拋了個bb 公仔在山中間, 但點拋就唔知啦!!) 啲山好高!  高得黎有啲似一幢樓, 但有人係挪威夏天時, 會玩爬山架!0





↓山林中有山羊呀! 全山林只有三隻山羊咋!! ( 導遊講架!!)  還有, 山上有一個Benz 章0





↓係山頂上的冰雪溶化, 化成小暴布0




↓山勢和海水線, 經冰川, 冰塊融化, 冰川浸食or 切割, 形成峽灣.所以, 在這三個小時的觀光船彎彎的經過一個又一個山的中央, 稱為Fjord(峽灣), 其實Fjord, 由冰河時期, 千米厚的冰川侵食切割而成, 流入海水的雪水就形成今日的峽灣 (聽Auntie 講, 有點像中國的三峽)0






↓咦!! 回程時, 我們三個(我+Brian's parents)無交流了.  因為一早已經被導遊叫我啲左望右望到, 想抖下啦! ...哈哈~~ 最後, 同Brian影返張合照0




    Local tour, 係12pm 就完結, 便衝返上郵輪去個廁所, 食個lunch, 之後, 再落上岸. 行Norway, Stavanger的市集

↓郵輪上吃午餐, (我只 影了甜品部分)0



---->con't

7 comments:

  1. 個山峽同瀑布好靚呀,肯定現場實景仲靚10x。
    原來娜威係出石油,我以為靠三文魚發達添
    [版主回覆06/11/2011 11:27:00]angela1126hk   ~係呀! 你講無錯, 親身去睇實景真係好靚. 啲風景簡直好似幅圖畫咁. 我可能又唔太識步觸點樣影相, 所以, 唔係影到啲風景太細緻   ~挪威都係出產三文魚架!!做魚夫人工還很高添!! 不過, 令挪威致富都係石油!!!

    ReplyDelete
  2. 我以為坐郵輪衹是整個旅程都在海上 , 原來可上岸有咁多節目 .
    瀑布好靚呀 
    [版主回覆06/11/2011 11:27:00]ak:   ~坐郵輪唔係局限於船上架!! 郵輪會停留很多地方, 每到一個地方都可以join 當地方旅遊團. 到時到候上返郵船就得架啦!!   ~我都覺個瀑布好靚, 啲瀑布水係由山上啲冰雪溶化而成架!!

    ReplyDelete
  3. 有得上岸行市集又有坐船遊山峽,真係好好的安排!有得玩又唔會悶!
    [版主回覆06/11/2011 11:28:00]Happy Girl:   係呀! 每次郵輪等岸, 我啲節目都好豐富. 之後, 仲係郵輪又享用船上啲設施. 其實, 郵輪每次泊襯岸, 我仲會更攰架!! 夜晚一上床必瞓得着. 時差問題都無埋架!!
     

    ReplyDelete
  4. 點解山上會有個Benz章嘅???
    [版主回覆06/11/2011 14:23:00]Lisa:   聽導旅遊講, 個Benz 章係人為整上去架!! 哈哈~~ 但究竟點整去, 或者點解係要釘個benz 章就無人知啦!! 不過, 就係咁, 多咗個旅遊頂點囉!哈哈~

    ReplyDelete
  5. Norway is one of the best Northern European country to visit, they are rich, modern and full of cultures!!  Good choice!
    [版主回覆06/11/2011 14:23:00]Big Daddy:   Thanks big daddy, 我都係唔打唔撞選擇去挪威旅行, 原本係去第二道架!!哈哈!  但今次, 去完挪威, 見到好多野, 感受到許多. 真係好開心.

    ReplyDelete
  6. 嘩!得8度咋
    [版主回覆06/11/2011 14:23:00]Oli:   係依日咋!! 而且比較大風, 所以會凍啲囉!

    ReplyDelete
  7. 坐遊輪遊世界....真好 ! 
    一定有坐飛機, 坐船, 坐豪華巴士, 坐火車....海陸空全方位多角度嘆世界
    [版主回覆06/14/2011 09:23:00]冬日:   坐郵輪, 就可以全面relax下, 其實, 去旅行都係想增廣見聞. 認識多啲!

    ReplyDelete