打邊爐

October 2, 2010 (Saturday)

  依排天氣開始涼, 早論,我先同Brian講, 「咁快就咁涼, 打邊爐就最啱」 點知話都無咁橋, 三妹第二日就揾我打邊爐, 仲話已經買咗部份火窩料.  話星期六上黎我度.  ........咁正!! 我話打邊爐就有得打. 不知幾興奮.

  我就星期六朝, 同Brian返兼職之後, 立即去買其他火窩料, 也順道買感恩節食品.......雖然, 在買火窩料途中, 出了問題, 又令到隻手染上啲污漬. 幸好係小問題, 也即時更換. 但就延遲了自己時間囉!

   夜晚, 三妹and 三妹男朋友黎打邊爐啦!! 唔知係咪凍咗,  我哋食咗好多野呀! 我哋食咗好耐, 食咗個肚漲"book book". 哈哈~

    同時, 三妹趁今次黎我度, 就順道比咗啲Hello kitty 用具我, 因為早倫某超市有Hello kitty 物品推廣. 三妹見到啱我嘅野, 就買比我. 有"廚房交剪, and 剝皮器".  Thanks. 哈哈~ Love 三妹 so much!! 哈哈~   我個廚房, 又多啲Hello kitty 物品陪我啦!

↓部分火窩料.............................................用小肥羊湯包打邊爐.好辣, 但好正..哈~0





↓Hello kitty 廚房交剪 and 剝皮器....見到都開心~0





7 comments:

  1. Hotpot dinner is very good !
    [版主回覆10/08/2010 06:27:00]Happy Girl   係呀!!現在凍凍哋嘅天氣, 打邊爐真係very good呀!!!食完成身暖笠笠.

    ReplyDelete
  2. 嘩! 打邊爐, 正呀, 我最鍾意.
    [版主回覆10/08/2010 06:27:00]開心快活人   ~現在天氣又凍凍啲, 打邊爐真係好適合. 所以, 我冬天份外喜歡打邊爐架!!   ~你都鐘意打邊爐架!! 咁冬天就最岩你啦!

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*6 October 2010 at 05:19

    打邊爐.....正呀!!!!!遲d我都要打多d先得.....呵呵~~~
    呵呵~~~又嚟kitty嘢....女人錢真係易搵.....kakakaka.....你個廚房就嚟俾kitty攻陷喇~~~~~~
    [版主回覆10/08/2010 06:27:00]開心幸幅Pooh~   ~係呀! 香港都應該開始涼啦! 打邊爐就最啱啦!! 而且, 香港啲食材又夠豐富,新鮮, 打邊爐 自然更加開心啦!!!   ~咁我鐘意Hello kitty 產品嗎!! 真係好難抗拒架!! 其實,我鐘意啲野都唔係話太昂貴啦!! 有時啲男士(好似鐘意:車)啲消費力仲大呀!

    ReplyDelete
  4. 你3妹對你真係好啦, 甘有心見到Kitty kitchenware就買比你. so good.
    [版主回覆10/08/2010 06:27:00]Florachk   係呀!! 我三妹對屋企人特別上心, 她事先已經打電話, 話我知買咗Hello Kitty kitchenware 比我, 開心到我不得了!!哈哈~

    ReplyDelete
  5. 打邊爐要多d人一齊食先開心架.... 你地幾個妹一齊就可以買好多野食啦..........
    [版主回覆10/08/2010 06:27:00]WingL^^   ~我都覺打邊爐要成班人一齊打先開心. 而且, 人多食物選擇更加豐富, 好開心架!   ~依餐邊爐我哋各自又唔覺唔覺買野好多野, 雪櫃個存貨, 又再增加.哈哈~

    ReplyDelete
  6. ~噢!我唔係好打得邊爐架!打完次次個鼻仔都會損 !不過喺涷冰冰時食時真係好正!一年一兩次啦!
    [版主回覆10/08/2010 06:27:00]靚太Mrs. Beauty   ~打邊爐咁好玩.....原來你打完邊爐會鼻損架!! 咁都幾辛苦喎! 會唔會你鼻摸比一般人薄呢?? 你試下打邊爐時, 坐離遠啲個爐, 可能會好少少.   ~我都覺凍冰冰天氣最好就打邊爐, 感覺好溫暖.

    ReplyDelete
  7. 冬天不但打邊爐正, 仲有羊腩煲同熱辣辣既煲仔飯都係我既至愛.
    [版主回覆10/14/2010 06:13:00]開心快活人:   係呀!!至趣相投呀!! 依啲都係我嘅至愛. 由其事冬天食,特別好味.

    ReplyDelete