October 16, 2010 (Saturday)

   由於係閒日, 生活比較衝忙, 食早餐都超求其就攪掂. 所以, 到周末會好想嘆返個靚早餐. 慰勞下.......但周末, 我就會顯得較為眼瞓, 瞓得比平時多, 所以, Brian 很喜歡周末大我, 出街食早餐........我有好多個周末都會敗給周公. 嘆不到早餐架!!

  今個周末, 唔知係咪啱啱生完日嘅關系, 啲happy mood 好想連續落去. 我竟好早就起身....所以, 選擇飲早茶嘆返下.

  但唔知係咪太早起身, 我真係只帶自己個鏂殼落樓下飲茶, 我部手電, 大廈密碼卡, 金錢, 通通在家中. (但後尾,我係褸袋發現有張$5 紙. ) 都未至於咩都無就行落街.

   其實,咩都無帶, 我都無咩所謂, Brian都係我隔離, 我咩都唔帶出街都得啦!! 但Brian 個人就懶認真. 感覺依啲係機本隨身物, 就算他係我身邊, 我都應該有自己手電 and 銀包係身.  咁Brian見狀, 他就自行再截返家幫我攞啲機本隨身物囉!! 也提我徵交, "take" 好嘅點心紙比侍應.  

   Brian返黎茶樓, 還以為會滿臺點心等待他. 點知, 屋企實在太近茶樓啦!! Brian 截返回家, 再返黎茶樓, 好像剛去完洗手間嘅時間一樣. 連啲侍應, 都以為Brian剛由洗手間回座位......哈哈~~~

    其實, 我不是特別喜歡中菜, 只是因為依間茶樓實在太近我們. 無意中變成我們聚腳地. 可能我們喜歡方便吧!! 方便到可以連茶樓個洗手間都唔洗幫襯, 想去洗手間都可以返自己家. 由細到大, 從未試過出外用膳可以咁方便....哈哈~~~ 現在, 連食早餐都幫襯埋啦!! 依間茶樓, 真係咩餐類都試過晒啦. 哈哈~

   亦因為近, 唔記得帶銀包都唔洗驚.....哈哈~~~
  

↓晨早點心.....有燒賣, 白玉餃(帶子餃), 蝦餃, 腸粉, 芋酥(甜), and 奶皇酥0







↓茶樓內的環境.....牆壁係紅色絨布, 感覺有如床頭架 (headboard)哈哈~ 原來, 一早都已經坐滿人飲早茶.  0







3 comments:

  1. 我都係貪方便的人,最鍾意近!
    [版主回覆10/23/2010 13:35:00]Happy Girl   我都係, 好鐘意方便, 所以, 現在當初揀係依區住,揀得無錯. 如果唔係我一定唔會留到加拿大咁耐架!!

    ReplyDelete
  2. 個白玉餃甘得意既, 扮大白菜. 見到我都好想食, 呵呵...
    [版主回覆10/23/2010 13:35:00]Florachk   係喎!!又幾似大白菜喎!!你觀察力好強呀!!! 你有機會返黎咪可以食,呵何!

    ReplyDelete
  3. HAHA, 有機會返來我會去試試嫁啦, 不過唔知幾時呢 ...呵呵...
    [版主回覆10/29/2010 03:14:00]Florachk:   哈哈~~~ 一定有機會

    ReplyDelete