肉漢堡

October 19, 2010 (Tuesday)

     萬聚期待KFC 嘅Double Down (我翻譯為: "肉漢堡") 終於抵達加拿大啦!!

     依個"肉漢堡", 由美國首先發售, 不過,唔知現在係咪通訊發達, 美國出咗無耐, 我就聽到身邊啲人講依個肉漢堡啦!! 而且, 媒界還對這個肉漢堡有大量回響. 但就係因為有noise, 所以好想試, 哈哈~

      點解一個漢堡會有如此多noise.......因為依個肉漢堡, 是由兩塊無骨大炸雞組成, 中間夾了兩片煙肉和兩片芝士, 並且渣了沙律醬. 真係可稱為,「無麵包的漢堡」

     哎吔, 就咁聽依個漢堡嘅用料, 已經知非常油膩 (睇報紙講一個Double Down 大概有1200 卡路里, 鹽量1300毫克), 食完仲唔暈低咩, 咁高脂. 咁高鹽量,  規KFC 又會諗得出.

    但人就係咁, 明知好唔健康, 都會走去食!! 哈哈!! 做完兼職, 便同Brian走到去KFC, 但未入KFC 內已經見長長人龍, 我初頭還以為係星期二, 啲人係買KFC嘅"星期二特價餐".  點知入到去先知, 個個人都係買Double Down架!!

     當肉漢堡係我面前, 我感覺個肉漢堡體積好細, 以為會唔夠喉添!! 但我食完成個肉漢堡, 感覺係超飽, 要揾啲家務黎做, 作釋放....... 不過, 個肉漢堡又幾香口. 一啖一啖咁咬落去, 雖個肉漢堡有點咸. 但成個肉漢堡嘅用材配塔又幾啱,.....怪不得咁吸引. 哈哈~~

    
↓KFC 門外or 店內, 都有張超大poster....推廣 Double Down (肉漢堡) 0






↓肉漢堡個盒........................................起初以為唔夠食,買埋KFC 的星期二特價餐0




↓個"肉漢堡" 真身 0





8 comments:

  1. ~嘩!超肥呀 !你講得無錯呢個真係"肉漢堡"!
    [版主回覆10/23/2010 14:08:00]靚太Mrs. Beauty   ~係呀!好高脂嘅食物,真係試下好啦!!哈哈~~ 真係要做好多家務先釋放到. 無咁濟.......現在, 加拿大好似話出一陣咋! 因為依個"肉漢堡", 超出人每日所吸取嘅能量. 唔健康.    ~哈哈!! 個包係全肉....咪翻譯為"肉漢堡". 好掂切.   

    ReplyDelete
  2. 我諗share食就ok既,一個人食哂就too much嘞。
    [版主回覆10/27/2010 12:17:00]Emma:   你講得啱呀!! 真係share 食會好啲. 起碼過下口癮嗎! 一個人就真係太豐富啦!

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*23 October 2010 at 05:51

    睇見都覺得肥喔!!!!!
    [版主回覆10/28/2010 10:50:00]開心幸福Pooh   係就係好肥, 但新出就試下....哈哈~~不過,下次要食都係同人share 食會好啲, 因為真係好好味. 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 搞到我都想去買番個肥下先
    [版主回覆10/27/2010 12:17:00]Mui:   去買啦!! 食一次滿足下啦!咁會好開心.

    ReplyDelete
  5. Mrs Cook 小花媽24 October 2010 at 06:28

    我睇吓好喇,完全冇〔資格〕食....冇〔資格〕再肥呀!
    [版主回覆10/27/2010 12:17:00]小花媽   哈哈!! 如果有機會同小朋友share食一次都ok...哈哈~~ 成日食就危險.

    ReplyDelete
  6. 嘩.......好肥架啵...我一定唔敢食~!
    [版主回覆10/27/2010 12:17:00]心樂:   我知, 你on diet 嗎!!right?

    ReplyDelete
  7. I have never try it...now that you said it was pretty good, i will try it next time .
    [版主回覆10/27/2010 12:17:00]Big Daddy  試下啦! 滿足下,會好開心架!個包真係幾好食,配塔幾好架!

    ReplyDelete
  8. 呢個唔關我事,哈~
    我呢邉KFC仲未有得賣囉,我老公話想試~
    我無嚟你blog度幾日者,已經要追返你咁多篇blog喇,Vicky,你呢輪生活好豐富呀, so羡慕~
    [版主回覆10/30/2010 05:49:00]LaLa   ~我仲以為全加拿大有購依個double down 添!! 不過,我依樹都唔係間間KFC 有Double down 賣架!! 都係部分KFC 先有.    ~我生活都係好一般,唔係話好多姿多彩架!! 我只乜都記低, 所以, 就好似好多篇blog囉!! 哈哈~~其實,我無料就真. 哈哈~~

    ReplyDelete