星期天

October 3, 2010 (Sunday)

  好多人係星期天, 心情開始都特別唔起勁, 因為星期天之後, 就要迎接星期一的工作天. 其實,我對星期日完全唔抗拒, 係我隔離果個特別唔鐘意星期天. 而且, 咁啱晚飯之後, 他開始作病(作感冒). 令他更加dislike 星期天.

  星期天, 我哋通常留在家, 我一朝早整了腸粉食. (現成,自己蒸黎食).  下晝, 我就自己落街買雪糕and 蘋果批食---(*通常依啲時候, 我都會比Brian話我"好鐘意出街." 因為屋企大把零食, 係要落街買啲野!!!哈~)

   入晚, 就再一次打邊爐, 因為雪櫃啲火窩料實在太多了. 每次約阿妹打完邊爐之後, 我和Brian也可以在第二日再打一次, 不過, 仍食唔晒. 證明我哋每次邀請人黎打邊爐, 都買得太多火窩料. 哈哈~~

  可能天氣轉, 晚飯之後, Brian身體開始唔多舒服, 真陰公.........還要食西藥 (托賴屋企有點西醫成藥). 不過, Brian好特別, 在唔舒服期間, 竟然要我煲薑茶比佢飲. 仲係勁薑味個隻.  煲到成個廚房都被薑味籠爪. 突然間,感覺他好唔科學. 但他係要飲薑茶才感覺舒服.

↓朝早起身,一人一蝶蒸腸粉0





↓入夜再打一次打邊爐...............................甜品還有椰汁涼粉0





9 comments:

  1. sometimes chinese way of healing is more effective than english way. Ginger is good I think.
    [版主回覆10/14/2010 06:25:00]Happy Girl   ~有陣時我都覺傳統中國醫學方法都有用, 但我就係怕煲藥. 我都係喜歡西方醫學多一點.   ~薑.....真係幫助到. Brian話舒服咗好多.

    ReplyDelete
  2. ~薑有驅寒作用嘛!ok架!
    [版主回覆10/14/2010 06:25:00]靚太Mrs. Beauty   就係因為咁, 所以, 病時飲薑茶舒服好多

    ReplyDelete
  3. Have a good day !

    ReplyDelete
  4. 呢種天氣最適合打邊爐~!
    [版主回覆10/14/2010 06:25:00]心樂   係呀!! 打邊爐就至好, 咩都可以食啲啲, 而且, 食到成身暖笠笠.  感覺好正架!

    ReplyDelete
  5. 哈哈,Vicky, 你個Brain對工作好認眞喎,而我地基本上係唔理星期六定日,總之放假就開心,有機會就玩盡佢,不過,到了星期日晩臨訓前,我地通常都會呻呢句架: 唉,聽日又要返工喇!
    作感冒飮薑茶都有效用架, 咁Brain好返未啊?而家天氣唔穩定,你地要多d注意呀~
    [版主回覆10/14/2010 06:26:00]LaLa:   ~0下!!他認唔認真我就唔知啦! 但他比我嘅感覺就係唔多願返工就真. 對他黎講日日放假就至開心.   ~我同你一樣, 有時間放假就會抱住開心態度, 唔理咩日子,至緊要玩盡,嘆盡. 如果成日同自己講,返工好苦, 咁就連玩都會盡興啦!   ~你有心啦! Brian 好返啦!! 仲話薑茶令他好舒服添!! 我雖然係一個好傳統嘅chinese 家庭長大, 我父母都信賴中藥, 但我喜歡西醫多一點, 所以, 要飲薑茶, 對我黎講, 感覺好中醫. 但我都唔會抗拒中醫. 因為有時都work....哈哈~~ 總之, 好返就得啦!    ~大家咁話, 依排天氣怪怪哋, 但都開始遍涼, 大家都take care 啦!

    ReplyDelete
  6. I like ginger very much.  if not ginger water, maybe ginger coke
    [版主回覆10/14/2010 06:26:00]小col   我煮飯都有用薑, 但又唔係特別喜愛. 而家他都好返啦!! 多謝你的提議Ginger coke.

    ReplyDelete
  7. 我星期日晚都會好depress,星期一早上簡直是人生低潮啦!
    [版主回覆10/14/2010 06:26:00]Emma   咁我又無話人生低潮咁利害. 但我會同自己倒數.....同自己講好快放假架啦!! 如果太depress 跟本連動力都可能無埋架啦!! 但我weekend盡可能嘆盡,玩盡, 對自己更加好.

    ReplyDelete
  8. 大統華有隻薑蜜好好既,如果你唔想煲,可以買黎試試,就咁加熱水就飲得
    [版主回覆10/14/2010 06:26:00]Mui   我諗我知你講邊隻薑蜜, 我都係大統華買. 但咁啱屋企無晒存貨啦!! 而且, 夜麻麻, 大統華都"山"門啦!  咪自己用薑煲囉!

    ReplyDelete
  9. *開心幸福PooH*10 October 2010 at 00:11

    將d剩餘物資整成1品鍋喇~~~~~呵呵!!!!!
    [版主回覆10/14/2010 06:26:00]開心幸福Pooh~   yeah!! 就係咁嘅意思. 打邊爐嘅另外意思都係咁....."一品窩". 哈哈~

    ReplyDelete