人幾多....

October 16, 2010 (Saturday)

     由於我隔離果個要買啲電腦配件, 所以, 幾多人都要迫入去依間水果電腦店.

    這間水果電腦公司, 唔知點解, 長期濟滿人, 店鋪已經一擴再擴, 仍然長期濟滿人.而且, 鋪頭店內啲顧客, 唔會望人架!! 對眼只朝着商品走. 好得人驚. 我舉起相機影人, 都好像無人警覺到.

    我知這品牌又出新產品, 依間水果電腦店, 又更加濟滿多一堆人啦!!........

↓水果電腦店內     0




2 comments:

  1. 我以為加拿大人會好少,你去親的地方都咁多人o既?
    [版主回覆10/27/2010 12:03:00]Emma   我依樹係多人啲架!! 成日都好迫架!! 過馬路都爭住企位. 但就係因為咁,我先選擇係依樹住, 我喜歡熱鬧.

    ReplyDelete
  2. All 'Apple" stores are crowded...no exception.
    [版主回覆10/27/2010 12:04:00]Big Daddy   係呀!! 有同感, 周處Apple stores 都人多, 真係無咩必要都唔去...哈哈~~不過有時熱鬧下,迫下都幾開心!! 哈

    ReplyDelete