茶餐廳

October 10, 2010 (Sunday)

    平時, 星期日嘅時份, 對我隔離果個人黎講, 簡直係心率不安日. 因為, 星期日之後係星期一, 要迎接返工天.

   但今個禮拜係感恩節長周末(Thanksgiving holiday)星期一唔需要返工.  所以, 今個星期日, 出咗成日街. Yeah!!

   原本, 諗住去飲早茶, 點知瞓過龍, ........瞓到做兼職時, 先起身.   攪到成下午4pm 先食我第一餐.

   見放假, 就渣遠少少, 去茶餐廳食, 幸好趕得切下午茶時段. 我二話不說, 當然係點個西多士, 凍檬蜜......我最後還叫客沙律炸雞翼......食完感覺超良好.  依啲野係就係好容易自己整, 但係要出街食先滋味.

   之後, 仲去行啲chinese mall 買 iphone4 case. 啲chinese mall 最多依啲野架啦!! 唔知係咪太耐無行chinese mall. 感覺有如返咗香港咁, 樣樣貨品都覺好新奇. 行到啲鋪頭開始拉閘才走.

↓兩個人 ....食了三個餐....哈哈!! 其實,唔係我哋大食,只係下午茶份量細咋!0






     有時, 無聊時, 由其事夜欄人靜嘅時候, 我會係度諗, 如果我倆都係香港生活, 我倆生活會唔會更加精彩, 更加熱鬧呢?? 這個問題, 不知從我腦海中浮現了幾多次.  係我硬頸, 還是頑固, 已經在加拿大這領士生活了十多年. 還是會想想這問題.

     自己主流已經不是追香港新聞 or 香港劇, 每天看CNN,CBC, TSN.....  連買餸, 都很少光顧唐人超市. 社區活動同埋啲西方節日, 我會盡量參與, 盡量做到足. 最內疚是很多中國人嘅禮節, 我可以一頭霧水.  係傍人(由其是我父母)心目中, 感覺我好投入加拿大. 忘記自己嘅根. 說實話, 我這十多年, 真的好努力做加拿大人. 因為, 我要投入, 才能有資格批評. 加拿大是否適合我.

    雖努力了十多年, 仍很掛住香港的一切.

     一餐茶餐廳和幾小時行Chinese Mall 時間, 便觸動我心....寫埋依啲野添!! 其實, 我沒有唔開心, 只是有感而發咋!

   

5 comments:

  1. 只要覺得適合自己, 無論係邊度生活都一樣啦.
    [版主回覆10/20/2010 09:37:00]開心快活人:   多謝你!! 人有比較, 就知邊度適合自己. 但人大咗, 就不能太自私.  無得瀟晒選擇適合自己嘅地方.  要顧全大局.

    ReplyDelete
  2. 2個人食3個餐咁勁呀!
    [版主回覆10/20/2010 09:37:00]心樂:   下午茶餐,一個份量好少, 所以, 2個人食三個餐, 不是太過份架!

    ReplyDelete
  3. vicky, 點解你要做兼職的??? 我係咪睇漏左你個blog的其中一天呢?? ^^
    [版主回覆10/20/2010 09:37:00]Elaine:   你唔留心喎!!! 我做了一段時間兼職啦!! 幾時都係earn返個錢係身邊, 會好啲嗎!!

    ReplyDelete
  4. *開心幸福PooH*15 October 2010 at 03:49

    其實喺邊度生活都冇所謂......最緊要係自己開心.....所謂勉強冇幸福嘛......依家我同大pooh有時都會掛住之前喺perth既生活...... 得閒有時間就返嚟香港玩吓喇!!!!!
    [版主回覆10/20/2010 09:37:00]開心幸福Pooh~   ~人就係甘架啦!! 有比較就知邊度好, 邊度唔好. 自己才最清楚自己最想要嘅野. 但人大了, 就會多限制. 未必心中最想.   ~當然...我有時間就會返香港啦!

    ReplyDelete
  5. Mrs Cook 小花媽16 October 2010 at 10:08

    似乎而家嘅多倫多更香港代喇!我覺得在那一個地方生活,就應該融入該地嘅文化同生活..相反地,有時我會很懷念多倫多嘅生活,可能我喜愛寧靜和悠閒嘅生活節奏吧!
    [版主回覆10/20/2010 09:38:00]小花媽:   ~Yeah!! Give me Five....居住係邊都需要融入其中. 從而, 知道自己要咩, 有咩先適合自己.    ~你喜歡多倫多, 得閒返黎行下啦!! 

    ReplyDelete