星期五,六

October 30,2010 (Saturday)

  依個weekend, 唔需要做額外工作,啲時間完完全全屬於我哋.  雖然比平時多咗時間, 但我哋又無特別plan 去邊度喎! 隨心...想點就點啦! 其實,又可能我哋懶啦! 諗都費事諗, 哈哈~~

   星期五一放工.....掛住上網睇電視, (係囉!!依排我隔離果個好鐘意睇電視) 晚餐我懶到飯都唔煮, 落樓下買subway sandwiches 食. 我一下過食咗個foot long, 個胃好滿足. 夜晚, 就盅咗落樓下飲Apple Cider,食件蛋糕........
    係星期五嘅happy 日, 去飲下野, 都算有啲節目吖!!哈哈~~

↓Apple Cider and 香蕉walnut muffin0




    星期六我哋仲癲, 我哋兩個鬥快早起身上網睇電視.....哈哈!! 睇到成2pm,  人都攰攰哋先捨得換衫行落街食lunch........

    Saturday lunch, 都係貪方便, 行咗去屋企附近飲茶, 但每次去依間酒樓啲待應哥哥都會同下Brian傾下計, 咁傾傾下就會好自然會額外order 其他野食.   Brian食個晏,竟然叫咗兩隻有殼帶子黎食. 真係好豐富嘅一餐晏. 

     食完野就攞車, 去行文具鋪, 因為Brian用個啲筆用晒墨啦!! 要買過新筆芯黎更換. 就係咁, 出開街就周圍行下啦!! 行到天黑先返屋企.

    其實,行到天黑都唔係好耐, 因為而家好凍啦!! 我要帶頸巾先出到街, 依樹嘅冬天日光時間短, 話都無咁易就天黑啦!! 哈哈~~ 所以, 遲少少食晏, 行無陣街, 天都就黑齊啦!

↓茶樓點心,..........個甜品(芒果布甸)因為係魚型..so叫黎食下0





↓用刀叉食嘅有殼帶子................肉絲脆麵0





7 comments:

  1. 個麵 咁既 present 幾靚喎....
    [版主回覆11/03/2010 09:06:00]東主有喜   係呀!!個麵個presentation 好得意,  我見到隔離張臺叫,所以, 咪跟住叫囉! 味道唔差架!

    ReplyDelete
  2. ~哈,我們星期日心血來潮都去咗飲茶!跟住返大陸按摩!C服C服
    [版主回覆11/03/2010 09:06:00]靚太 Mrs. Beauty   飲完茶, 之後去按摩, 咁鬼識嘆架!! 咁你個星期日都過得幾舒服喎!  

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*1 November 2010 at 23:29

    我都係好鍾意是是但但......想做咩就做咩咁樣去過我既假期.....呵呵!!!
    [版主回覆11/03/2010 09:06:00]開心幸福Poooh    me too, 我都係鐘意隨心做咩就做咩架!! 但平時返工, 好多野都做唔到, 要留待周末先做. 所以, 好多時嘅周末都會plan 定去依樹or 果樹攪好啲野. 所以, 無得隨心咁舒服. 我一有得隨心過周末, 不知幾開心呀!! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  4. 睇到我好餓
    [版主回覆11/03/2010 09:07:00]Florachk   係咩....哈哈~~ 你係香港多唔多飲茶架??

    ReplyDelete
  5. 好隨意是好舒服和減壓!我老公最鐘意!但我鐘意安排好多節目呀!
    [版主回覆11/03/2010 09:04:00]Happy Girl   我同Brian最鐘意隨意, 去到邊食到邊, 想去邊就去邊, 想做咩就做咩, 感覺好free 架! 但平時, 要返工,好多野都要安排先做到. 咩都要plan 住. 所以, 隨意對我黎講, 好開心, 好relax 架!  

    ReplyDelete
  6. 平曰我地兩個人都唔多飲荼,人少好難叫野食呀!星期曰想同屋企人飲自己又起唔到身。
    [版主回覆11/18/2010 02:42:00]Florachk   你屋企好開通, 起唔切身飲茶都ok..我以前係娘家住, 屋企係一定會飲茶, 唔起身好大件事, 我daddy 會發皮氣架!! 但現在有啲妹返工時間都會係周末, 所以, 唔齊人飲茶都無辦法

    ReplyDelete
  7. you are so lucky to live close to Toronto...even though it is not in the city, but the food in the out skirt are also better than any where else around my house!!
    [版主回覆11/18/2010 02:46:00]BigDaddy   I live in downtown, Toronto. 依間restaurant都係新開, 我都好surprise 會有chinese restaurant 會係我居所附近開. Surprisely, 又幾受加拿大人歡迎. 好多鬼老幫襯

    ReplyDelete