nuit blanche 2010

October 2, 2010 (Saturday)

   Nuit Blanche =白夜, 不眠夜, 是透過城市中的歷史建築物, 展示創意藝術品.  從而, 令到市民更加了解創意藝術.  我and Brian, 及同三妹and 三妹男朋友, 食完打邊爐無幾耐, 就去Nuit Blanche依個活動進發啦!!!!
 
  這個Nuit Blanche 由入夜到天光嘅時間進行, 係市中心大街小巷, 便有不同類型嘅藝術品供給市民參觀, 由於, 創意藝術展入夜才進行, 有好多藝術展品, 都由光與影, 為主題.  令到夜夜麻麻的街道, 變得光猛.

  當中, 也有街邊食物灘檔, 令到這個藝術文化派對. 好似嘉年華會咁.   其實, 係好多國家 (例如:法國),都有Nuit Blanche 依個活動. 而多倫多, 已經舉辦了好多年Nuit Blanche!! 今年, 我已經第二次去這個活動啦!!
 
  說實話, 我唔係好識欣賞啲創意藝術品, 每次去依個Nuit Blanche活動純粹係想趁熱鬧, 試想下零晨時份大街小巷都濟滿人, 好鬼熱鬧架!! 頓然感覺成個都市都好有活力架!! 某程度, 我覺多倫多係好大潛質成為一個動感嘅不夜城市架!

  Nuit Blanche 依個活動,除咗有同創意藝術展品周街都係, 當中, 最吸引我, 反而係街頭熟食檔,哈哈~~~  真係好多野食架!! 我都有啲後恢打邊爐食太多, 令到自己個胃唔夠容量食多啲街頭小食添!! 哈哈~

   又玩到4am 先返歸!!! 哈哈~

↓通常, Nuit Blanche 都利用城市中嘅建築物去表達創意藝術, 好像用Holt Renfrew (百貨公司嘅牆壁)展現出人類的微笑紀念碑--- 依個藝術展品名為 Monument Smile 0





↓係街邊的貨車, 也有營光幕去播影, 藝術家所想嘅心態 (但我唔係好明想表達啲咩!)0





↓睇下!! 零晨2 am 嘅街道, 幾多人............另外張相, 個柴火, 也係創意藝術展品0





↓人呀人, +街頭熟食檔0








↓在大廈與大廈間, 夾住小丑球球 (球球小丑展品--名為Endgame, 代表市中心空間好少, 小丑咁活潑都無法活動).....第二三張相.......展現光線美0







↓藍色燈光,夾雜住水花, 好像霧, 這件藝術展品, 名為"Light installation" 用光and水作出城市中嘅海市蜃樓嘅效果, 望下天花個心型圖案幾靚0





↓以下四幅圖連接關係, 依兩個人一尾係咁彈鋼琴, 彈完嘅琴接琴譜就比以下兩位人士 "接" (藍色紙係琴譜黎架!) 這個藝術名為"Erik Satie's Vexation" 音樂and 型狀代表咩呢??我就無心理解.









↓依個圓圈展品係說話傳聲器...........依個係眼淚....人為何留眼淚 (展示係商廈牆上)0





↓以下展品名為, "Auto Lamp" 在車上唔同型狀的孔, 用光反射出唔同形狀, 好特別. 而個圓圈唔知做咩, 無啦啦係銀行中心見到......我係依個時候都無心機考究. 0




↓以下都係展品, 影完都唔知自己影咩啦! 開始無心機考究啦!0







↓已經半夜4am 條街仍然係.....人呀人0






↓最後食咗Poutine薯條, 漢堡包0





↓得8℃, 凍冰冰仲食雪糕(着羽絨食軟雪糕).......見到間餐廳用我個名, 所以, 影低0




↓仲食咗yam (焗甜薯).................................Funnel cake......0









4 comments:

  1. ~好開心呀!我很喜歡這些藝術展,又有得睇又有玩仲要有得食!正呀
    [版主回覆10/08/2010 07:03:00]靚太Mrs. Beauty   係呀!! 依啲藝術展,無一般博物館啲藝術咁死版....哈哈~~ 而且, 人又多,我最鐘意趁下熱鬧嘅感覺架啦!! 哈哈~  

    ReplyDelete
  2. 咁夜都咁熱鬧,唔似toronto, 你地真係玩得食得好開心!
    [版主回覆10/08/2010 07:03:00]Happy Girl   其實, 依十年來, 多倫多市中心, 已經起咗好多建築物, 舊有建築物都返新咗, 已經唔同了許多.  你得閒都返黎行下.

    ReplyDelete
  3. 好耐都無留言比你了...幾好嘛?
    [版主回覆10/08/2010 07:03:00]心樂:   都幾好呀!! 你點呀?

    ReplyDelete
  4. 呢個活動好得呀,你笑得好甜呀,應該玩得好開心喇~
    個焗甜薯好唔好食呀?
    [版主回覆10/14/2010 06:16:00]LaLa   ~依個活動,好熱鬧架!!周街都係人. (唔係攪事個隻), 所以, 好開心架!! 所以, 我成日都感覺多倫多好有潛質做一個不夜城市架! 有多啲依啲活動就更加好.哈~~~    ~我最鐘意趁熱鬧架啦!! 依啲活動, 我緊好開心.  其實,依日天氣好凍, 但我唔理啦!!照出行. 哈~~    ~個焗薯好好味架!! 甜甜哋架!! 好香添!

    ReplyDelete