幸運兒

October 16, 2010 (Saturday)

   以前, 啲電視節目好興, 節目主持人會現場打一個電話, 當眾恭喜某某幸運兒, 得到咩咩禮品.  係電視機傍嘅我, 見人無啦啦得獎, 當然登人開心, 但我就完全無諗過, 會發生係自己身上. 中獎喎.....話咁易咩!

  就在我生日之後第二天, 食完早餐, 就有個人打比Brian. 仲話:「恭喜晒......各下贏了一個咖啡籃, 請在咩咩咖啡店領取.」

   當我哋 "R" 晒頭之際, 先醒係,   原來, 有一次在買咖啡途中, Brian 曾填個張表, (只係寫咗電話and 名), 就係咁就抽到咖啡店嘅禮物籃啦! 

    攞到個咖啡禮物籃之後, 份禮物真真正正在面前時,  個心裡面嘅感覺先出現,.....感覺真的有如電視觀眾得獎嘅興奮呀!! 哈哈~~而且, 咖啡籃當中, 竟有, Brian 恨了好耐嘅保溫咖啡杯.


↓禮物便是一個咖啡籃...一堆instant 咖啡包及Brian恨買好耐嘅咖啡杯. 0





---------------------------------------------------------------------------------

   而我夜晚, 就去了第二間咖啡店買咖啡, 我明明是要兩杯咖啡, 連咖啡錢都比店員收咗.

   點知, 店員竟比咗兩杯茶我........當時,我曾大眼望住有茶tag嘅杯.  店員即刻話.....「Oh!! yes yes yes...你係order 兩杯咖啡的.」 最後, 店員交上兩杯咖啡給我. 連同兩杯茶, 都比埋我. (說實話, 兩杯茶, 之後都賣唔出架啦! 棄落費物箱, 不如就索剩比埋我 )

   就係咁, 比兩杯咖啡嘅價錢, 碰咗四杯飲品返屋企啦!!  哈哈~~

    一日內, 發生兩件幸運事, ....又果然幾特別喎~~~Yeah!!

↓兩杯茶(送), 兩杯咖啡....0




3 comments:

  1. so lucky ah!!!
    [版主回覆10/23/2010 13:41:00]靚太Mrs. Beauty   係囉!! 估唔到會咁好彩. 所以好開心呀!!

    ReplyDelete
  2. wow, u r so lucky........
    [版主回覆10/23/2010 13:41:00]小col:   係囉!估都估唔到可以贏到, 好開心呀!

    ReplyDelete
  3. Mrs Cook 小花媽21 October 2010 at 08:53

    我一向都冇中獎運,記憶中冇中過一次獎
    [版主回覆10/23/2010 13:42:00]小花媽:   我諗都無諗過會中獎, 人哋打電話黎通知時,我都係一頭霧水架!! 哈哈~~~ 係完全無預計下中咗份禮物, 真係好而外驚喜架!哈~

    ReplyDelete