滿月宴

October 17, 2010 (Sunday)
    沒有想過可以參加滿月宴. 聽就聽過滿月宴, 但我從來未被邀請過任何滿月宴. 外籍人士嘅Baby shower 反而參加過.

    初頭, 被邀請, 有點不知所措, 究竟滿月宴, 係點嘅?? 有咩禮節架?? 當我同Brian相討買咩禮物比BB時. 我們才發覺對BB用品嘅認知, 好一頭霧水. 原來BB用品, 分好多尺碼, 又分開好多階段.  咁究竟咩尺碼先合適, 咩階段嘅玩具先好呢??

    雖然, 我有好多妹......而且, 我仲同阿妹嘅年齡相差一大截距離. 但一切BB用品都是媽咪買下來. 我點知咁多呀!! 

    後尾,問問下人才知, 滿月宴可以好像婚宴咁---封利事的. 咁仲好啦! BB's 媽咪and 爹哋實知自己BB需要什麼. 由BB 父母代買BB用品最為適合不過啦!!  封利事...係就係好似, 無心思, 但好過我買錯BB 用品嗎!! 哈哈~~

    係滿月宴中, 首先, 見到BB 媽咪, 她真係好slim 呀! 完全唔似生過BB. 好勁呀!! 之後, 當然見到BB 啦! 依個BB 我真係睇住佢出世(因為BB's 媽咪有咗之後, 我keep 看她寫日記...直到BB 出世, 我仲唔係睇住BB 一步一步到達依個出世咩,哈哈~).

    滿月宴主角當然是BB 啦!! 抱下BB 先.......但我好耐無抱初生BB啦!! 我抱起BB 時, 真係有種興奮感覺. 仲有.....抱BB時, BB 嘅體溫, 令到我份外溫暖.  抱抱下BB, BB 身體微微郁郁下, 令我唔知點"就架"好. 哈哈~  雖我以前抱過屋企啲妹, 但抱人哋嘅BB係頸錫啲架! 

     BB 雖一個月大, 但都幾 "聚" 手.   BB 媽咪, 好努力呀!!好有心機呀!!

    不過, 當我抱BB 時, 我自己內心, 突然間有種感覺, .....BB 來臨這世界, 當然是喜悅, 但照顧BB 將來, 養成一個有用嘅人. 背後功夫, 是好長遠, 好耐心才可以.  好大責任呀!! 都唔知點解自己突然會咁諗.......哈哈~

     講返個滿月宴, 見返好多blog 友, 一齊食野, 傾下計, 成晚個氣氛好好呀!   多謝主人家邀請我and Brian. Thanks!

   
↓BB 連環拍.....由瞓咗, 到開始醒......(唔知係咪比我嘈醒...哈哈~)0






↓我抱BB呀!.....................Kitty 就抱Edison..............Cherry好乖呀0





↓滿月宴的紅雞蛋0




↓還有薑醋, 啲薑一啲都唔辣架!! (好呀!! BB 會乖架!)0





↓滿月宴....我還收到Blog 友送給我的生日禮物. Thanks0




6 comments:

  1. 好彩1到
    [版主回覆10/23/2010 14:02:00]Kitty   掌聲鼓勵

    ReplyDelete
  2. 好明顯我係脅持住Edison
    [版主回覆10/23/2010 14:02:00]Kitty   係架!! 上面幅相係罪証黎架!! 哈哈~~~不過,我估唔到Edison 咁"痴" XL 架!! 我以為Edison會妒忌添!!

    ReplyDelete
  3. 以前來講, 滿月宴是很注重的, 不過而家真好似大家都忙忙忙, 只係自己人食餐飯就算. 一般親人都會送禮物, 例如好親的會送金器 (最近我姪女滿月我就送左金手鐲) 或者bb用品. 但係最實際當然是封利是啦. 好讓bb父母自己選購適合用品....
     
    [版主回覆10/23/2010 14:02:00]開心快活人   ~其實, 當我見你去滿月宴都想問你, 滿月宴做客人應該點好, 但後尾有幾個朋友話咗我知, 所以, 就無問你囉!!   ~你講得啱呀!!現在啲人太忙碌啦!都無咩人攪滿月宴啦! 說實話,現在好多新派人連薑醋都唔會整添!! 所以,我依個朋友,做到足, 好好啊!好識安排呀!   ~我其實出過街睇BB野架!但我唔在行,所以, 都係封利事.....   

    ReplyDelete
  4. 你就好啦,BB醒左同你玩,我琴日約BB媽咪食晏,BB訓足全程,我又唔忍心搞醒佢
    [版主回覆10/23/2010 14:02:00]Mui:   我初頭抱bb, bb都未醒架!係隔咗陣就醒咗啦!! 不過, bb瞓到好淋, 我都唔捨得攪醒bb架!!因為bb 瞓較樣,都好得意.

    ReplyDelete
  5. Wow ! You have bloggers in Toronto who invites you to a baby's first month celebration ! It is just so wonderful and warm.
    [版主回覆10/23/2010 14:02:00]Happy Girl   係呀! blogger 邀請我去滿月宴架!! 真係好開心被邀請, 因為成個氣氛好好,好開心架!

    ReplyDelete
  6. don't even know she gave birth already.  Go to her blog right away!!
    [版主回覆11/03/2010 08:34:00]小col   bb 媽咪好耐無係yahoo blog 度寫blog啦!!

    ReplyDelete