Maple leafs hockey game

October 18, 2010 ( Monday)

   有幸得到Brian個客嘅邀請, 我哋兩個可以近距離, 坐在冰球場上嘅白金位, 看冰上曲棍球嘅球賽. 

    今次張票, 有特別入口進入架! 唔洗迫入場, 而且, 座位真係同球員好近距離呀!! 又係坐正場中間, 真係咩球員, 咩教練都見得好清楚. 極好view呀!

    我同Brian 通常都係電視睇球賽, 但電視實有廣告, 睇唔清全場賽事.....都係喺現場睇有氣氛好多. 大家一齊嘩嘩聲, 大家一齊 "her", 大家一齊肉緊, 好過癮架!! 中場休息仲有專人攪氣氛架!!又可以同在場侍應落食物order, 隔無幾耐啲食物就會係面前出現, 好好服侍架!! 哈哈~

    但如果要我自己比錢買票, 我就唔捨得啦!!  因為我覺一張票好貴囉!! 所以, 難得有機會現場睇, 我係事前都好期待.......仲專登早啲放工, 早啲入球場, 睇下球員練球都好.

    最後, 成個比賽, 我睇得好盡興, 球賽仲加時添! 比平時啲球賽享受耐啲啲添! 哈哈~~ 但有啲美中不足, 我支持果排Toronto Maple Leafs 隊, 敗給美國隊呀!! 嗚嗚嗚......希望Toronto Maple Leafs 下場會贏返啦!! 

↓冰上曲棍球嘅Ticket........0








↓早咗入場, 可以順便看球員練習, 藍色衫係我支持果隊黎架! (Toronto Maple Leafs)0









↓練球練到跪係冰上架??哈哈.................橙衫者係美國隊0







↓我哋早入場, 觀眾籍仲未好多人...........啲球員成地 puck係地0







↓每人一張相先....Brian.............................and Me.0





↓但Brian顧住玩ipad
0




↓球員助手.................................................西裝者是球員的教練, 仲有攝影師0





↓個包係類似自助餐啲燒牛肉果啲牛肉黎架!! Brian話個包好好味呀!!0





↓我食pizza (因為我唔食牛肉)0




↓開場前, 唱國歌先...................................完體起立0




↓有加拿大旗呀!0





↓球開始啦.....開球啦................................打呀打0





↓打打下球, 仲打埋架添!! 要球証調停...由於打和, 所以, 要加時. 可以剩機坐耐啲0





↓完場, 場館門口有人派免費芝士球. 雖然自己支持個隊輸咗, 依包免費芝士, 算是安慰獎吧!! 哈哈~0




2 comments:

  1. guess you guys are Hockey fans!  Me? I just like to watch the fight!!
    [版主回覆10/27/2010 11:56:00]Big Daddy    ~係架!! We're hockey fans!!    ~我諗睇Hockey 啲人都鐘意睇打架!! 當日我睇現場果日都有打架!! 好多人拍手叫好.... 好開心架!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. woo ... CAD$226 for a ticket ....
    [版主回覆11/03/2010 08:35:00]表叔公:   睇依啲球賽, 坐前幾行, 係需要啲咁嘅價錢. 張門票係client送, 先有機會睇, 如果要自己買, 一定唔捨得啦!!

    ReplyDelete