茶餐廳周末

October 24, 2010 (Sunday)

    依個weekend 都是圍繞食, 行商場.好寫意呀呵, 哈哈~~~

    我係某程度都幾鐘意去下街行下. 所以, 我好願意落街買早餐. 而且, 我可以係好短時間內梳洗完, 所以, 通常我係周末一起到身,我便會行咗落買早餐.

    買早餐時,仲撞到中午時段個看更添!! 我諗他嘆完早餐都都開工啦!!

↓禮拜六的早餐, Mixed berries 麥皮, 煙肉+蛋bagel and 咖啡一杯0




     星期六其實係要做兼職架!! 但做咗一陣就可以收工啦!! 好開心, 連連忙忙同Brian 去食茶餐廳下午茶. (3pm 先食晏)

    其實, 唔知自己係求其, 定係唔識享受生活嘅人. 我個人係求其食件三文治都ok. 最緊要方便.   但Brian就好chinese 胃, 他很喜歡食chinese style 嘅野, 但食野嘅地方要有舒適環境泊車, 餐廳裝修要舒服, 當然食物啱口味. 符合以上條件,他就會百去不厭. 所以, 遠少少都去食.

    有時, 我係度諗, 可能我父母返了香港, 我們兩個好像多了二人世界時間. 周末去嘅地方又唔需要局限住, 所以, 父母回港之後, 我and Brian真係去了許多平時甚少去嘅地方食野or 行街.  (多了食茶餐廳囉!)

↓茶餐廳餐飲(奶茶 and 熱檸蜜), 食物---魚湯墨魚丸米線(我) and 咖哩牛肉飯(Brian)0






↓行街, 是消磨時間, 但就唔覺意見到得意野, 就買野.....見到KitKat 朱古力有特別版, 個杯又得意, 所以買咗返屋企. 而去得茶餐廳個區, 當然買杯bubble tea 回家....不過Brian買野仲多, 哈哈~~0





------------------------------------------------------------------------------------

    諗住星期六去完茶餐廳, 又行咗成日街. 係星期日會係屋企休息啦!! 點知, 昨天Brian買嘅野, 有一樣係屋企有, 重覆咗. 所以, 星期日走去refund 囉!

     還掂出開街, 又順道再去茶餐廳 and 行街, 做返啲同星期六.....一樣嘅野. 哈哈~依個周末, 真係行足兩日街. 滿足我行下街嘅欲望.  唔洗借啲意話落樓下買野食, 哈哈~~

↓午餐---餐飲凍檸茶(我), 凍奶茶(Brian至愛), 食物Brian就食海南雞飯, 我食茄汁炸雞扒煎蛋飯 0








↓下午茶....去食日本人開嘅Puff...........綠茶Puff and 雲呢哪Puff 0










7 comments:

  1. ~ i love puff very much!!!
    [版主回覆10/27/2010 12:46:00]靚太Mrs. Beauty    ~依隻Puff 都幾好食架!! 以前只係溫哥華先食到,而家依邊多倫多都有啦!!見經過咪幫襯黎食囉!!     ~你都鐘意食Puff架!!你見到我食,咪流喉水囉!!哈哈~

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*27 October 2010 at 05:53

    噢!!!!!加拿大都有beard papa......好味呀!!!! 不過我怕甜.....每次都只係食1個過口癮.....呵呵!!!
    [版主回覆10/28/2010 10:43:00]開心幸福Pooh   ~加拿大有Bread papa架!! 但就係溫哥華開先, 都係近年Bread papa 先係多倫多開.   ~Bread papa 無我想像甜. 但食依啲野, 都係少食多滋味. 我都係買一個過口癮. 哈哈~

    ReplyDelete
  3. I also have that kit kat set.
    [版主回覆10/30/2010 07:00:00]小col   咁啱嘅你都有kit kat set 呀!! 真係好少見到kit kat 有啲咁特別. 所以, 我都即刻買. 你飲咗kit kat 包即沖飲品未呀?我未試呀!! 只係用咗個杯黎飲水.

    ReplyDelete
  4. 茶餐廳我鐘意食呀,多倫多有咁多中餐館,俾著我住響度就發喇,果間tea shop 168我都幫襯過買珍珠奶茶,係太古廣場度~
    [版主回覆10/30/2010 07:00:00]LaLa   ~其實, 茶餐廳依啲hong kong style店鋪離我屋企比較遙遠架!! 係依排我父母返咗香港, 令到我同Brian多了時間, 所以, 就渣遠少少食茶餐廳囉!!    ~係呀!! tea shop 168 係太古廣場買架!! 我鐘意飲依間架!! 而且, 太古廣場買會平啲架!! 因為太古多競爭嗎! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  5. I think you live in Toronto, if so, the Chinese food is the best in the East Coast!!  Even NYC is no comparison!  I used to visit canada once a year, Montreal and toronto is my favorite places to vist!!  From my house to Montreal is only 7 hrs driving....
    [版主回覆10/30/2010 07:00:00]Big Daddy   ~Yes, I live in Toronto. 但我居住地方唔太近chinese food area. 我都要渣成30-45 mins highway 先享受到相中嘅茶餐廳食物架!    ~不過, 你需要渣成咁多個鐘頭, 哎吔,,,,,我已經好幸福了.   

    ReplyDelete
  6. 做兼職? what kind of?
    I like the 茄汁炸雞扒煎蛋飯  
    [版主回覆11/02/2010 09:54:00]表叔公:   ~係呀!! 要做兼職, 賺多個錢傍身嗎!!哈   ~我都好鐘意個茄汁炸雞扒煎蛋飯.....食完好滿足架!

    ReplyDelete
  7. 好豐富呀....我都好耐無食過茶餐廳既野食喇~!
    [版主回覆11/02/2010 09:54:00]心樂:   香港食茶餐廳咁方便. 你得閒又食下啦!

    ReplyDelete