星期日煮飯

October 31,2010 (Sunday)

    今年萬勝節,係星期日, 都無咩點特別心情出街同人癲啦!! 留在家中.

    平時, 星期日留在家中,我大多都唔會煮飯, 懶得就懶, 行落街買下野食. 就算架啦!  點知, 我突然有鋪煮飯癮. 走落樓下超市買零食, 順道買啲餸. 就係咁, 煮咗三個餸出黎.........食一個好滿足嘅一餐. 當慶祝萬勝節啦! 哈哈~~

↓我家樓下的萬勝節裝飾品0






↓一朝起身嘅景色......影完之後, 落咗陣飄雪0





↓早餐(麥皮,香腸,麵包)..........................晚餐(蕃茄炒肉絲,蒸水蛋,蒜容西蘭花)0





5 comments:

  1. *開心幸福PooH*2 November 2010 at 21:56

    呵呵~~~~你好賢良喔.......星期日都乖乖煮飯.......哈哈!!!!
    [版主回覆11/06/2010 12:18:00]開心幸福Pooh   我平時係星期日都好少煮飯, 炒餸架!! 係無端端心血來潮先整出黎. 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 煮飯好好玩(如果有時間的話)和健康些
    [版主回覆11/06/2010 12:18:00]Happy Girl   我都覺煮飯好好玩架!! 有時, 煮飯仲可以得到成功感, 好開心!!

    ReplyDelete
  3. 我差唔多個個星期日都煮啊,星期一要帶飯麻
    [版主回覆11/06/2010 12:20:00]Kitty   我帶sandwiches 多, 所以, 星期日, 我未必需要煮. 通常星期日夜晚都係整啲簡便食物就算啦!! 我突然有個煮飯, 炒餸心, 都覺自己奇怪....哈哈~~~~~

    ReplyDelete
  4. You did a good job cooking.....Nice and quiet surroundings, i like that!
    [版主回覆11/06/2010 12:20:00]Big Daddy   ~我亂煮架咋!! 屋企雪櫃有啲咩, 加啲減啲, 咁樣整出黎架!! 其實, 平時閒日都有煮飯, 只係在周末想懶下唔煮!! 所以, 依個星期日我肯煮飯, 炒餸, 好特別架啦!! 哈   ~多謝你稱讚我居所外嘅area......

    ReplyDelete
  5. Mrs Cook 小花媽5 November 2010 at 07:23

    楓葉開始轉紅啦....你年年見到,可能冇咩感覺,但我倒懷念那段日子!
    [版主回覆11/06/2010 12:20:00]小花媽   講真, 真係年年都見到, 我都無咩特別意圖影低紅葉相. 係一朝起身落了點飄雪, 順便影低窗外景緻...(紅葉)

    ReplyDelete