Pizza Day

October 1, 2010 (Friday)

     現在, 出街已經有點凍冰冰嘅感覺,.......真係好想急步就行返屋企啦!! 邊度都唔想去.

     我係早排, 已經開始買定啲雪藏野放係雪櫃啦!! 唔想放工去超市, 係屋企個雪櫃都有啲野食. 可以開飯

     好啦!! 星期五....又黎啦!! (好happy, 好像等了好耐) 但我超懶, 為了貪方便......就焗個pizza 黎當晚餐食. 點知, Brian 好識做, 係放工途中去了酒房, 買了果汁酒黎送pizza. 咁今個Friday dinner 都幾特色吖!

↓係焗爐新鮮出爐嘅Pizza..............................仲有果汁酒0





↓反而, 依啲果汁酒, 酒嘅濃度好勢利0




↓宵夜, 落咗落下買咖啡and 麥當當嘅蘋果批0




          ----------------------------------------------------------------------
  每年, 聖誕節假期, Brian 屋企一定會去下旅行. 遠又去下, 近又去下. 總之, 就去下旅行啦!!!  每年, 我都係跟Brian 屋企去旅行, 講真, 我每年都唔知去邊度架!! 係到時到候, Brian 就會同講聖誕節假期嘅地點我知. 而我去邊都無所謂.....因為, 我都無乜地方係去過. 所以, 去邊樹旅行, 對我黎講, 都好新奇.

   現在, 已經知道自己聖誕節假期要去邊樹旅行啦!! 不過, 知道後就好驚喜. 喜就係, 我未試過依個旅行方式, 當然想試下. 但驚.....就係, 我知我需要帶好多dress and skirt去依個trip. 講真, 我好怕為旅行而至裝. 因為大多數啲dress 都係着一次, 平時唔會有咩機會再着.....希望啲dress 唔會太貴啦!!

  

5 comments:

  1. ~上郵輪??
    [版主回覆10/06/2010 10:43:00]靚太Mrs. Beauty   Bingo! 你估得無錯.

    ReplyDelete
  2. You are an easy-going person !
    Are you going for a cruise to Carribean ?
    [版主回覆10/06/2010 10:43:00]Happy Girl   ~咁我少去旅行嗎!! 去邊都無所謂啦!!   ~我係坐郵輪呀! 去墨西哥port 個樹.

    ReplyDelete
  3. 香港既冬天就舒服..
    你果邊就慘喇.......零下 10度 8度.....
    仲要出去剷雪...
    [版主回覆10/06/2010 10:43:00]東主有喜   係呀!!香港冬天對我黎講啱啱好!! 但我依邊成日都零下度數. 依邊嘅冬天對我黎講係涯. 不過,我好彩唔洗剷雪, 已經好啲架啦!

    ReplyDelete
  4. 香港最近都凍左好多...... 同Brian一齊旅行... 去邊都開心啦...... 
    [版主回覆10/06/2010 10:43:00]WingL^^   ~香港凍咗咪好囉!! 香港個夏天實在太熱啦!   ~講得岩呀!! 我去邊度旅行都開心架!!

    ReplyDelete
  5. dress and skirt.......OMG.  I just have 2 at home......I'm still planning for my X'mas trip too, really no idea......
    [版主回覆10/06/2010 10:43:00]小col   其實, 去邊都無所謂, 只要自己過得開心咪得囉!

    ReplyDelete