2010 Oregon

September 15, 2010 (Wednesday)

   Brian 時常叫我幫他寫八月旅行の遊記, 因為Brian 想同大家分享去旅行啲風景....但我好懶,..........等到現時, 都九月中, 才有興趣幫他記錄低.

   Brian 八月個長周末假期, 和他家人去了美國嘅Oregan玩, 自駕車....周圍去, 周圍玩. 居住在 resort, 而且, 個resort 係對住個海灘, 在旁又有花園, 可以BBQ 架!! 都幾寫意.

   而依個旅程, 他們仲去打Golf, 玩越野車 and 去咗Outlet mall shopping 添!!!

↓海灘.........................................................你睇下Brian幾享受0





↓對住海灘BBQ.........................................Brian's parents0





↓背向太平洋.....0





↓沙上越野車 (Sandune Buggy)0





↓Golf 場.....................................................Outlet Mall 0






↓沿途景色.....好自然呀! 這是Crater Lake (這個Lake係火山爆發後形成架!! 因火山爆發後, 水流入山周圍, 形成湖, 包圍住其他山, 在圖中, 所見係山頂)0





*見到Brian's 屋企如此溫馨, 大家一齊去旅行, 真感覺他屋企好歡樂. 而我每次和他家人一起去旅行時, 我都會偷偷地, 感動落淚, 因為Brian 的家庭實在太溫馨啦!! 我知做人, 不可以比較, 但有時, 當自己處身其中. 就自自然然產生這種感慨.

6 comments:

  1. ~都明白嘅!我自己就覺得同父母、兄弟姊妹感情都是緣份嚟嘅!因為一出世便註定了無得揀!所以可以好嘅就好囉,唔好嘅都無得勉強!我同父母都是大了才溝通多些,細個十五、六時同媽咪頂到行呀!上一代嘅諗法好難理解自己嘅!Take it easy 囉!我而家都唔會100%就哂父母架!佢哋而家年紀大了反而變得似細路仔,要教育佢哋!唔可以得寸進尺!哈哈!
    [版主回覆09/21/2010 11:26:00]靚太Mrs. Beauty:   ~好多謝你關心. 好鐘意你果句take it easy!! 其實, 我都明, 父母永遠都對我們啲仔,女有期望.  但就係因為年代有所不同, 就會產生摩擦, 而且, 依啲摩擦仲好難被免添!! 我只好盡量合作.....   ~我也發覺, 父母年紀大了, 變得細路仔, 我有時, 感覺自己有如阿媽咁, 現在, 要教教他們, 唔好太遍食.....   ~其實,我唔係特別對我家人有所不滿, 我只是一時感觸, 才會這樣.可能我感情太豐富啩...哈哈~

    ReplyDelete
  2. 我完全明白妳的感受, 見到有些好友的家庭真的很溫馨, 也很羨慕. 但明白到家庭不是一個人的力量組成, 唯有做好自己本份便算了.
    [版主回覆09/21/2010 11:26:00]開心快活人:   多謝你!! 其實, 我也愛我家人, 但家中不只得我and 我父母三個人. 我還有四個年齡和我相差好遠的妹妹......年代不同,容易產生誤會, 什至, 難理解. 此終,人越多, 就好容易將簡單問題覆雜化. 我只能盡量合作..... 唔好再有更大摩擦.

    ReplyDelete
  3. Vicky, 你皮膚好令呀 , 請問你用什麼護膚品架 ? 因為我有朋友會去加拿大旅行,聽人講 la mer 好平,係咪真架 ?
    [版主回覆09/21/2010 11:26:00]Tabo:   ~你太誇掌啦!! 我現時用緊Dior 全線系列, (包括化妝品和護膚品).   ~唔係意思,其實, 我唔多清楚La mer 系列係咪係加拿大賣得平啲. 因為我好少返香港. 都唔知香港啲價錢係點   ~但我聽某啲Auntie講, 現在, 有部分化妝品, 其實,圍係上黎,同香港差唔多價架咋!

    ReplyDelete
  4. Hi, you also have a happy family !! You always have gathering with your sisters and family ! Yes, there is no need to compare !
    [版主回覆09/21/2010 11:26:00]Happy Girl:   ~Yes, 我也愛我的娘家, 只是我娘家特別人多, 開心時好容易就好熱鬧, 但當意見不合時, 會更難解決, 需時間慢慢理解. 通常, 就是依啲理解時間, 就最麻煩.   ~我對我家人不是極度不滿. 我只是一時感觸, 沒有什麼...可能我太感情豐富啦!!哈哈~

    ReplyDelete
  5. Mrs Cook 小花媽19 September 2010 at 01:54

    你都唔算漏氣吖,我都係而家先慢慢寫番d八月中嘅遊記出嚟咋!我都好似你咁,好容易多愁善感,容易喊 !其實學習正面d睇,比你遇上Brian 同佢d 家人,係你嘅福氣,珍惜!
    [版主回覆09/21/2010 11:27:00]小花媽:   ~我都有睇你寫嘅日本遊記架!! 可能我未去過, 所以, 會留意多啲...哈哈~~你慢慢寫啦!! 我會追看的.   ~係呀!! 我都可能容易喊, 感情太豐富架!所以, 好少野觸動到我啲眼淚架啦!!    ~無錯, Brian的家人都對我好好, 很感激他家人也對我如此好.........    ~其實, 我也愛我自己的家人. 但我係咁架!! 一時感觸之嗎!!我無野架!!多謝關心.

    ReplyDelete
  6. 你而家同Brian's 屋企人 都係一家人, 要 溫馨一齊溫馨...... 開開心心甘生活........... 
    [版主回覆09/21/2010 11:27:00]WingL^^   ~其實, 我也愛我的家人, 只是我娘家太多人, 比較難時時都融洽. 不過, 大家一開心時,就真係好熱鬧....哈哈~~   ~是的, 我也算是幸運一個, 因為Brian家人對我非常好....  

    ReplyDelete