Labour Day--First Day

September 4,2010 (Saturday)

   Labour Day長周末假期, 重點娛樂, 都離唔開係 "飲飲食食" 架啦!!  平時,令願瞓耐少少, 連早餐都無咩時間食嘅我哋, 但一放假, 好自然,好想嘆返個靚早餐.

↓放假起到身, 買麥當當早餐  0




   下晝同Brian去做下Part-time, 之後, 經過小食店, 買個超高卡路里嘅薯條食, 但就係依啲食物先好食. 是但啦!! 放假就癲下啦!! 還掂仲一堆人排住隊陪我食!!哈哈~

↓小食店 (多數Canadian Tire門口就有依啲小食店) ....Brian食咗Potine 薯條, 超足料0







↓我嘅芝士醬薯條...都好美味0




      入晚, 都幾晚, 成9pm, 就約咗三妹, 三妹男朋友 and 五妹一齊食晚飯. (啲妹都係一收工就趕黎食飯.)

      我哋去咗一間重新裝修完嘅餐廳(Marche) 食晚飯,依間餐廳多人到不得了!! 係餐廳門口已經有條長龍, 但依條龍, 到我哋食完飯仲見到, 真係多人到得人驚. 但新裝修完, 環境舒服咗. 食物選擇都多咗啲.

      雖Marche 餐廳嘅環境大改革, 但在Marche食野方式, 仍然同以前一樣, 無餐牌睇, 咩都係自助, 自己見咩想食, 就行去order. 之後, 自己攞啲食物埋位食. 其實, 去Marche食, 同自助餐差唔多. 但 Marche 就係每蝶菜式計錢囉.

      我哋今餐食咗好多野呀!! 我諗可能係, 放假關係啦, 我哋心情特別放鬆, 又講又笑之餘, 唔覺唔覺係咁食.....完全唔同個胃客氣....哈哈~ 我食到個肚好漲呀!

↓Marche 餐廳嘅 環境0






↓係Marche食嘅食物.....有啲無上鏡呀!! 因忍唔住食咗啦!!0












↓食完飯, 周圍影下相.0






↓係餐廳附近影下相,娛樂下囉!!0





↓我哋仲去咗hockey 展館 (門口)望下. 我見到Sidney Crosby 海報呀!!即時影低先!!哈哈~0





      食完飯, 啲妹黎我度坐, 坐坐下, 仲一齊玩整雪糕. 咁我見咁多人黎, 咪特登加大雪糕材料嘅份量. 點知, 啲雪糕材料太多啦!! 但我有貪心, 一次過放好多材料入雪糕機裡面. 所以, 當雪糕機運作時, 啲雪糕差點湧晒出黎....哈哈~~~好彩啲雪糕, 最後都食得.

     我哋除咗玩雪糕外, 就係我屋企度睇DvD 啲演唱會, 傾下計....咁就玩到4am 啦!! 哈哈~

↓整綠茶雪糕嘅過程0







↓三妹買咗盒Puff上黎比我試. 啲Puffs 有芒果味, 雲呢嗱味 and 朱古力味0




4 comments:

  1. ~以前我都成日去Marche食架!好正呀
    [版主回覆09/09/2010 01:43:00]靚太Mrs Beauty   我以前都係好鐘意去Marche架! 但依幾年就少咗去啦!! 而家Marche重新裝修, 感覺比較以前光鮮了許多. 可能會再去.

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*6 September 2010 at 23:12

    哇哈哈!!!!個雪糕機真係好似好好玩!!!!
    [版主回覆09/09/2010 01:43:00]開心幸福Pooh   個雪糕機真係好好玩, 自己做雪糕又有成功感, 好開心架!! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. I like MArche also. You can play until 4am ! Just so fun and young !
    Please add me as friend so that I do not need to input code. Thanks.
    [版主回覆09/09/2010 01:43:00]Happy Girl   ~Marche 重新裝修咗, 光鮮了好多, 如果你返黎加拿大時, 都食下吖!!   ~真係唔經唔覺, 就玩到4am 啦!! 哈哈~~~ 放假玩下, 特別開心啲.   ~I added you in my friend list....我諗你下次留message比我, 唔需要打密碼啦!

    ReplyDelete
  4. 節目好豐富呀,我好鐘意你地個個影相都笑得咁燦爛~
    [版主回覆09/10/2010 10:05:00]LaLa:   ~放假嗎!! 咪趁機會一齊玩下,笑下囉!!!   ~其實, 得我話要影相咋!! 次次都係我帶相機....但好彩,我啲妹and 佢哋嘅另一半次次都好合作. 我話影相,佢哋永無say No. 但有時,影相都會古靈精怪架! 我post 出黎個啲相, 我已經係過慮過架啦!! 哈哈~

    ReplyDelete