耳筒

September 7,2010 (Tuesday)

    自上次去了美國一轉, 試玩過啲noise cancellation 嘅耳筒, 我隔離果個---Brian. 就心思思, 好想買返個. 

  今日, 忍唔住,.....他終於買咗個耳筒返歸.

  我好少留意依啲科技, .......而家, 啲科技真先進, 原來, 一個耳筒, 可以隔開一切雜音...仲隔得好切抵!!

  依個耳筒, 係嘈雜環境下, 可以隔咗啲嘈雜聲....係街上, 帶住耳筒, 就真正聽到唱星嘅唱曲. 什至, 唔開任何音樂, 就咁帶住個耳筒, 係條街行, 都感覺好寧靜. 因為個耳筒隔開了道路上所有雜音. 個耳筒還可以當電話microphone. 可算, 一物幾用啦.

  其實,我步行時, 什少聽歌......但我試過依個耳筒之後, 先發覺係條街度行,真係好寧靜.  唔帶依個耳筒前,都唔覺條街嘈, 由其事坐地鐵. 唔怪之得, 咁多人帶住啦!

↓耳筒 (Noise cancellation headphones)0





↓帶咗headphone 嘅我0





2 comments:

  1. 個headphone幾型喎!!hehe..
    [版主回覆09/14/2010 07:35:00]傻妹   哈哈~~ 你都覺型呀!! 我覺依個headphone都幾有用

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*12 September 2010 at 09:16

    我係1個坐車唔聽歌會死既人!!!!即使揸車都1定要聽歌!!! 但我唔鍾意戴咁大個headphone....好唔鍾意焗住既感覺.....
    [版主回覆09/14/2010 07:35:00]開心幸福pooh:   ~我都明,有啲人好似你咁,去到邊都鐘意聽下,無咁悶嗎!!! 但我聽唔聽歌都無咩所謂,我反而鐘意周圍望下   ~個headphone唔係好焗架! 一帶上耳,就感覺周圍都好平靜架!! 聽歌都舒服啲,唔需要開好大聲音樂都聽到歌星唱咩.

    ReplyDelete