燒雞

September 17, 2010 (Friday)

  係 Flyer 見到某超市有個Good deal. 只要係超市買一隻燒雞, 就送一支2L汽水, 兩盒沙律及一包Brownie cake......  都幾抵喎!! 咁星期五晚, 就食依個燒雞套餐, 當作我 and Brian 嘅晚餐啦!!

  我在超市購買依個優惠嘅時候都好順利架!! 我仲好醒, 帶定個環保袋去超市, 諗住慳埋啲膠袋費.......哈哈~

   點知.....買完依個優惠之後, 沿路行返屋企, 行行下, 我感覺件外套好濕, 原來, 環保袋內, 盒燒雞反轉咗, 啲雞汁係盒邊滴晒出黎.....一邊行一邊滴. 好 "狼背". 

   返到屋企....馬上開機洗衫,洗外套, 洗環保袋......但洗完之後啲油漬, 都唔散. 要用啲Special 清潔濟, 再加埋用手再清潔件外套多一次, 先有進展....真激氣. 但個環保袋應該救唔返, 因為環保袋啲物料. 點清潔都洗唔去啲油漬

    好啦!! 到Dinner.... 諗住隻燒雞滴咁多油, 一定好 Juicy 啦!! 點知隻燒雞乾到不得了......我食完依餐仲肚痛(但Brian無事), 我都不知, 去了很多次廁所. 最後, Brian要開藥比我食才好一點.  一食西藥, 就需要食成個療程.  麻煩!!!!!

   今日, 為了一個優惠燒雞餐, 攪到自己攰到不得了. 為咗貪平, 攪成自己咁.

↓這個便是燒雞優惠餐0




3 comments:

  1. 真係慘慘慘 我都試過買肉時,d汁溜出黎,所以以後學精左,買親肉就用多個膠袋裝住,我個次用個個環保袋又係救唔番,激死我
    [版主回覆09/22/2010 10:39:00]Mui:   ~你都試過呀!!真係唔好彩.....   ~我試過依次教訓, 我現在, 除咗帶環保袋, 仲會帶定個膠袋.......以防萬一!!

    ReplyDelete
  2. 會唔會隻燒雞擺得耐左,所以食完肚痛?
    [版主回覆09/22/2010 10:39:00]傻妹:   ~應該唔會啦!!Brian仲食得多過我,都無事!!

    ReplyDelete
  3. Mrs Cook 小花媽26 September 2010 at 00:46

    呢d就係做主婦嘅苦事喇,做主婦都會明你嘅感受,因我或多或少都有近似嘅經歷!
    [版主回覆09/28/2010 00:20:00]小花媽:   ~哈哈!! 都過去咗啦!! 唔追究啦!!  但依啲真係主婦才明白....真係多謝你明我.   ~今次就當個教訓啦!! 有時, 啲膠袋錢都唔慳得太多, 費事因少失大!

    ReplyDelete