逢星期四

September 16,2010 (Thursday)

   每個星期, 係星期四依一日, 會比較開朗啲, 因為星期五就到嗎!!!.....哈哈~

   我同Brian係星期四, 食完晚飯, 就會好自然地, 踢對拖行去屋企附近間咖啡店買杯飲品, and 冬甩, 好像慶祝, 禮拜尾咁. 哈哈!!

   諗諗下, 依個 "去咖啡店" 舉動, 已經飲咗兩年......哈哈~~有時, 啲店鋪人都認得我啦!!

   而近排新出咗Apple cider 飲品....我覺味道唔錯. 係我近排必order 之選

↓兩杯飲品 and 冬甩.................................晚餐, 係茄汁通粉0





1 comment:

  1. 我發覺你真係幾喜歡飲加啡 .....
    [版主回覆09/22/2010 06:24:00]WingL^^   都係架!! 我同Brian好喜歡飲咖啡架!! 飲完好舒服架!!

    ReplyDelete