多倫多國際電影節

September 10, 2010 (Friday)
    每年多倫多嘅國際電影節, 我都感覺到條街 "零舍" 熱鬧. 因為,多倫多國際電影節舉辦嘅地方都好近我居所.

   可能我對電影無咩特別興趣. 就算係西片or 中文電影都無咩點睇架!! 所以, 年年電影節, 我都係無欣賞過任何電影架!! 不過, 坐係條街望明星都試過嘅

   今躺, 國際電影節, Brian's  公司有 "飛" 送比Brian, 但啲"飛"嘅開影時間好唔就腳, 換句說話講....啲Ticket 時間 "就" 唔到我們生活時間表.......(注: Brian 係星期日係盡可能唔會出街, 因要準備心態迎接星期一)   因此, Brian都唔理睇邊齣戲啦!! 見到時間許可, 就pick up 個齣電影嘅戲 "飛" ....所以, 我們星期五, 一放工便連連忙忙, 衝住的士去睇免費戲.

     嘩!! 原來睇多倫多電影節嘅戲, 都排咗好耐隊先進入到場. 條排圍繞幾條街先見龍尾......而我哋睇個齣嘅電影, 係加拿大人製作......在電影公演前, 個電影導演在台上, 講幾句說話.  之後....就開始睇成齣戲. 都好好彩, 套戲係文藝片,而且, 無咩悶場. Good Good.

    完show 之後, 導演, 男主角, 女主角, 在台上出現. 接受在場觀眾嘅題問....我感覺依啲首影....都幾特別...可以同齣戲所有人物and 劇本好近距離接觸. 攪到我對依套電影有點親切感. 如果第時依齣戲係公眾戲院上畫都會再睇一次.

↓電影 "飛"0





↓排隊入場....條龍好長下.........................場內滿座0





↓播電影前, 多倫多國際電影節工作人員出黎多謝啲咩咩贊助商....0







↓播電影前......導演 (打呔男士)出黎講幾句說話0





↓完show 之後, 導演, 戲中男主角,女主角, 演員上台接受觀眾題問0







↓個女主角, and 男主角....真人瘦好多.......0






    完show 之後, 原本我哋打算去食泰國野作晚餐, 點知我哋食開個間泰國野咁啱內部裝修呀!! 攪到臨急臨忙都唔知去邊道食好. 由其事我隔離果個人, 唔係間間食鋪都合他心水.

   最後, 係泰國食鋪附近, 見到有一間, 開咗無耐嘅韓國食鋪, 見到內籠裝修,擺切都ok, 便入去一試........

    啲韓國野, 又真係幾好味.....啲辣辣辣, 我好鐘意.....連Brian都話第時冬天再凍啲, 要再encore添!!

↓韓國食店嘅牌品.....................................前菜, 有沙律0





↓依砵窩, 有韓式年糕, 辣雞肉 and 韓式透明麵 (食咗好耐, 啲料都幾多)....仲order 咗個燒雞飯. (全部都好美味)0





4 comments:

  1. ~我就勁鍾意睇戲,以前每逢香港電影節我都會去揀選幾部戲去睇架!而家就無嗱!
    [版主回覆09/15/2010 16:11:00]靚太Mrs. Beauty    ~你對電影都幾有熱心, 香港電影都會襯下熱鬧, 我都係貪張免費"飛", 所以, 今年先去襯下熱鬧咋! 其實,多倫多國際電影節都攪咗好多年. 我都係今年先睇.    ~但好好彩, 我睇齣戲都唔錯. 而且, 係電影節睇戲個氣氛係特別唔同啲. 我今次試過之後, 有機會都想再係電影節睇戲

    ReplyDelete
  2. ~其實香港電影節除了有香港電影之外,還有好多唔同國家嘅電影會播放架!法國、印度、台灣、大陸、.......好多好多架!
    [版主回覆09/16/2010 10:01:00]靚太Mrs. Beauty   Same as here!! 依邊國際電影節, 都係咩國家嘅電影都有上映架!!法國, 德國,韓國, 中國.....都有... 有啲仲係第一次公影架!! 所以, 好多人排長龍買電影戲"飛".....我今次有人送"飛", 所以, 值得去睇. 哈哈~

    ReplyDelete
  3. 都係住大城市好d,有多d野玩,又有多d野食~
    [版主回覆09/16/2010 10:01:00]LaLa   ~就係因為依個原因......我先決定居住係城市...如果唔係, 我係唔可以留係加拿大咁耐架!! 因為個心...比較喜歡熱鬧人多.方便, 就算我唔開車, 都好令我生活如常. 可能, 我比較變態, 喜歡追交通工具黎塔...哈~    ~我以前讀書時, 都係住係inner city (suburb area)架!  但照我個性格係唔太喜愛居住在suburb area.  不過, 每個人性格,都唔同. 總之, 住得舒服, 自己喜歡, 咪得囉! 我感你個社區啲人好和陸呀!

    ReplyDelete
  4. 我都有去電影節睇戲…睇咗五套… 太多戲揀啦…不過就真係好熱鬧…
    [版主回覆10/01/2010 09:16:00]大懶貓   嘩!!睇咗五套咁多呀!! 講真, 我對電影係無咩興趣架!! 今次, 係因為有人送戲票, 所以, 先走去睇. 但睇依啲電影節嘅電影, 又幾特別......有機會會再睇.

    ReplyDelete