Mcflurry

September 28, 2010 (Tuesday)
   依頁網誌係我逐粒逐粒字用i pad寫出黎,但原來用i pad手寫板寫中文比自己打字難,因為我好容易執筆忘字,真係貪得意玩下好啦!手寫中文真考起我。

   講返正題, 我又陪咗Brian, 去了做兼職, 兼職過後, 當然買點東西令大家都開心啲, 所以, 就去咗麥當當買咗杯Oreo McFlurry....

  都有段日子, 無食依款雪糕啦!! 都係食開先知, McFlurry比以前細杯咗好多, 而且, 仲貴咗好多添!  麥當當真識做生意呀!

   不過, 依家天氣開始涼啦!! 食到一半Mcflurry 已經成身凍晒啦!! 但咁樣食, 好好玩!! 哈哈~

↓Oreo Mcflurry0





2 comments:

  1. 你成日用中文打blog, 中文一定唔會點退步啦...... 
    [版主回覆10/01/2010 09:27:00]WingL^^   我現在打中文blog, 係用英語拼音打出黎架!! 但要我用手寫板寫中文, 就會執筆忘字啦!! 用手寫板, 寫一遍blog,要寫好耐先完成.     

    ReplyDelete
  2. I don't know how to type chinese, mine write by writing pad, super slowwwww......
    did u buy your Mcflurry with coupon?  I haven't use mine.
    [版主回覆10/06/2010 10:00:00]小col   ~用手寫版對我黎講, 真係有啲麻煩. 因為太多中文字唔太記得點寫啦! 我打中文係用英文拼音打中文架! 用依個方法, 有得選擇邊個中文字,容易好多.   ~杯Mcflurry 係用coupon 買架!! 見有得買一送一咪買黎食囉! 哈哈~~   ~啲coupon都就完. 你快啲用啦!

    ReplyDelete