法國巴黎--Day 3-羅浮宮博物館,美味晚餐


June 8,2013 (Saturday)


法國名勝, ..........凱旋門, 巴黎艾菲爾鐵塔, 塞納河, Opéra Garnier歌劇院, 老佛爺百貨.....已經踏足過.
 

咁依日,就去法國巴黎市中心, 另一個名勝, 「羅浮宮 (Musée du Louvre)」博物館參觀.


羅浮宮原本只是擺放王室的財寶和武器的地方. 直至14 世紀, 法國國王移至羅浮宮. 羅浮宮便成了王宮. 還不段把羅浮宮擴建. 直到1682年, 法國國王就遷移,羅浮宮便改變為藝術, 繪畫和雕塑學院. 到法國大革命期間,羅浮宮被改為博物館對外開放.  而家嘅羅浮宮博物館, 擁有40萬件藝術收藏,包括雕塑、繪畫、美術品. 也是世界其中一間, 知名度極高的博物館.



由於, 羅浮宮博物館面積很大,  展覽區域也分成三個等區.  當中雕塑、繪畫展品, 數知不盡.  說實話, 我對什麼藝術展品. 唔係話太熟識. 而且,  羅浮宮展區太擴闊. 比我自己行, 都唔知由邊度行起好. 所以, 我join 咗個"羅浮宮團", 有專人帶我行, 羅浮宮的最主要嘅雕塑、繪畫展品. 一邊行一邊講解.  此終, 有專人帶住, 清楚好多!




↓玻璃金字塔是羅浮宮最代表的建築之一. 也是羅浮宮博物館的入口位. 這個玻璃金字塔由1989年才落成. 當時法國政府為了紀念法國大革命200周年. 便把羅浮宮大規模整修和擴建. 玻璃金字塔便是當時羅浮宮大規模工程物之一.  我親眼見到玻璃金字塔, 覺得好有藝術感. 我還"炸家二" 在影相角度下掂到玻璃金字塔頂位. 哈哈~
 


↓羅浮宮博物館面積相當大, 展館也劃分了三個展覽區. 羅浮宮中央便是玻璃金字塔, 我和Brian 賞試用影相效果托住個玻璃金字塔. 但影咗好多張相都唔得, 因為羅浮宮太多人. 就唔到位.



↓我就係喺依個牌面,等我個導遊. .........等導遊當中, 感覺好得人驚, 法國啲名勝, 真係好多人!!我相信一年365日, 都係咁人多.


↓這個姐姐, 便是我羅浮宮博物館嘅導遊, 這個姐姐佢對藝術好熱誠, 講咩藝術品都好詳盡. 導遊會每個人派個耳機, (綠色四方盒便是耳機)帶上耳機, 便聽到導遊姐姐把聲. 我一邊行一邊聽住導遊講解啲藝術品.




↓即將入羅浮宮博物館其中一個展館參觀, 一入到去見到好多人體雕塑 (當中好多雕塑都是古埃及和古希臘羅馬的雕塑品)


↓嘩!! 羅浮宮博物館---原來超級多遊客, 跟本企係雕塑隔離影張相,都相當困難. (我和Brian身後是羅馬的雕塑)


↓這個雕塑要睇背脊先, 係背脊望, 感覺是一個女性雕塑, 但望返個雕塑前面, 才知道這雕塑是男性, 有男性性器管!!



↓這個雕塑是羅浮宮博物館, 其中之一件最著名的雕塑, 這雕塑名為Venus de Milo, 她是希臘神話的女神.  其身材比例, 被稱呼為「最美的人體雕像」, 而且她神情平靜高貴,體態迷人,以量度方面講, 其雕塑肚臍到腳底的距離和身體長度是完美的黃金比例.  即使遺失了手臂. 都顯現到完美的體態, 但點解會無咗雙臂, 到現時都無人知點解, 仍是一個謎. 但就比觀賞者多一個相像空間.




↓羅浮宮博物館, 曾經是法國國王的居所. 所以, 天花版佈滿圖畫, 而且金碧煇煌



↓Winged Victory of Samothrace 是世界上最著名的雕塑之一, 又稱為「雙翼勝利女神」, 是古希臘的勝利女神象徵,在古希臘描繪她代表為戰爭勝利的意思. 原本這雕塑是在希臘, 但法國人把這雕塑帶回法國. 仔細一看, 這雕塑的裙子, 就像被強風吹起的樣子, 在當時, 這雕刻工夫是相當細緻


↓有考古學家, 認為這隻手, 是「雙翼勝利女神」之其中一隻手掌.
 

↓羅浮宮博物館, 前身是法國國王居住嘅地方, 周圍都好多黃金色和牆身佈滿雕刻品


↓這些器皿和王冠, 是法國王國用過的物品.


↓Mona Lisa (法文: La Joconde)蒙羅麗莎肖像是意大利人-- 達文西的其中一幅畫, 這一幅肖像畫, 相信是羅浮宮博物館, 最受歡迎的展品之一. 因羅浮宮博物館內, 周處都有蒙羅麗莎畫像的指示牌. 這畫像, 畫到蒙羅麗莎, 似笑非笑的微笑樣子.  而且畫中人眼神也相當獨特.  無論從哪個角度觀賞, 蒙娜麗莎的眼睛都直視著你的.  一幅畫有着咁獨特的畫, 怪不得吸引咁多藝術學者研究.



↓斜看蒙羅麗莎畫像, 她都好像望着你的. 所以, 很多人. 也感到蒙娜麗莎的眼睛彷彿是活着的. .............其實, 這幅蒙羅麗莎肖像, 有很多保安看守, 也不能行近看. 而且, 這蒙羅麗莎展館是最擁擠的一個展館. 好辛苦先企到一個位和蒙羅麗莎畫像合照
 

到達油畫廳, 遊客仍是很多, 每刻每秒, 除了聽導遊講說, 還要欖實自己財物, 又要睇路. 真是非常吃力.

其實, 我知道, 我個導遊姐姐好落力講說, 但一次過, 真是吃不消這樣多的油畫故事.

講真, 我內裡真是丁點兒藝術細胞都沒有, 難得來到法國, 所以, 便趁機行行世界最有名之一的博物館. 周圍望下,當做見識下.  

所以, 我去羅浮宮博物館, 都是join 當地tour. 由他們帶我去看重點油畫, 著名的雕塑. 因有人帶, 可以比較快速地, 了解重點嗎!!哈哈~~

 
↓羅浮宮博物館其中一個的.....油畫廳.
 

↓當中的油畫
 
↓每張油畫, 都有一個故事.  我和其他團友, 在當時都很留心聽. (綠色盒子是接收器, 每個團友都掛住這個盒子和帶上headset, 就聽到導遊姐姐的講說)



↓臨離開羅浮宮博物館, 導遊姐姐, 話有一個酒神雕塑, 由於, 我哋之後就去Wine Tour, 所以, 班男士就同酒神, 影張相. 因班男士以為同酒神, 影相, 去Wine Tour時,會千杯不醉.哈哈~~~ 臨離開羅浮宮博物館, 再同個玻璃金字塔影張相!! Bye bye 啦---羅浮宮博物館

------------------------------------------------------------------


這次法國之旅, 節目太緊揍, 真是由朝行到晚, 都是在外,  去完羅浮宮博物館, 便直接去晚餐. 因為我哋事前book咗檯。 去某一ranking 不錯的餐廳吃飯.  當真, 這餐廳的食物和環境真是很好. 服務還不錯添!!


這間餐廳, 裝修比較時尚, 富有現代感. 餐廳燈光還以粉紫色為主. 好特別呀!!!



↓餐廳的燈光和裝飾是以粉紫色為主.  

↓餐廳內有一幅身, 是以一個大玻璃酒櫃作牆身. 見到餐廳所供嘅酒之外, 仲感覺好時尚. 我哋這餐飯其中一支酒, 係後面凍櫃, 攞出黎㗎!! .....依間餐廳個menu 都是粉紅色的.

↓頭盤白露荀配風乾火腿, 還有海鮮creamy 湯(啲海鮮仔, 幾新鮮)

↓在法國, 每天都飲酒, 而且, 法國啲紅,白酒選擇比加拿大多, 而且較便宜. ( Saint-Emilion Grand Cru支紅酒很不錯!!!)

↓頭盤風乾火腿配沙律, 還有牛油焗帶子(依個好香, 帶子好鮮)

↓主菜:焗乳鵨配焗薯(隻鵨, 焗到好香, 而且, 啲質地特別, 好美味), 主菜:還有牛扒


↓主菜: 燒羊 而另外一個主菜係半生熟tuna (好新鮮), 係咪法國都有海, 所以, 啲海鮮都好新鮮呢!!



↓主菜還有, 烤魚, 條魚燒完都多肉汁, 好好味, ......而個甜品, 係送嘅!! 係我同個服務員傾計, 他知我鐘意整嘢食, 所以, 他特別請我食甜品!!還帶我去廚房, 請我食咗幾啖雪糕! Nice~~ 


↓在餐廳嘅合照, 最鐘意身後嘅玻璃酒櫃牆身, 同埋好鐘意一邊食飯,一邊傾下計. 



----------------------------------------------------------------------


飯後, 經過某條街, 見到我嘅網球偶像張poster, 即刻飛僕去影張相. 我係法國時, 剛好是法國網球公開賽, 可能係咁, 有啲店鋪會掂住, 網球球員啲poster. 哈哈~~


還有, 飯後回到酒店, 我又食啦!! 食咗一個大SIZE裝嘅朱古力Macaron. (好美味, 這個餅, 原是和Brian share, 但最後, 我一人獨吃剛. 好彩, Brian唔太鐘意甜吃, 如果唔係我哋可能會爭食!! 哈哈~~)


↓我和我個網球偶像, 張Poster 影相,(張poster 係時裝店圍欄裡面, 估唔到時裝店嘅保安哥哥,開咗個圍欄比我, 行埋去poster 隔離影相---好開心!). ........食完飯返店, 其實即係臨瞓前, 吃了一個大size 裝嘅朱古力Macaron. ~滿足!!
 
 
 Day  3---完
 
 

24 comments:

  1. 嘩!超級多人,莫講話影相,連走埋去睇都難喎
    妳呢餐吸引好多
    [版主回覆07/11/2013 06:07:27]Oli:
    ~法國啲名勝, 真係多人到,好得人驚. 行步路都難啲添!!!
    ~依餐dinner, 好好多, 食得好開心!!!

    ReplyDelete
  2. 仙蒂小溫太9 July 2013 at 19:56

    嘩!好豐富既行程喔〜 第一張相手上拎既就係好出名既馬卡龍?
    [版主回覆07/11/2013 06:07:28]仙蒂小溫太
    ~我去親旅行, 日日都行程豐富, 一早起身到夜一夜先返酒店.
    ~好眼利, 第一張相, 我手上就係拎住Ladurée Macaron

    ReplyDelete
  3. 羅浮宮真的長時間也是人多的 你也參觀了很多不同部份呢 .. 我無咩藝術天份... 所以留了很少時間就走人 太不要得 ><
    [版主回覆07/11/2013 06:07:30]Katie:
    ~都唔知點解,法國名勝, 真係一年四季都係咁多人,真係入到場參觀, 都好難行每一步!!!
    ~我完全無藝術細胞, 但黎得法國, 會行下羅浮宮, 此於都係世界最出名博物館之一!!

    ReplyDelete
  4. even many French people have not been to Louvre.
    If you like eating, there are many Michelin starred restaurants in Lyon in France. And if you like seafood, you need to go to Cannes, Saint Tropez etc.
    Come back soon!
    [版主回覆07/11/2013 21:10:22]Mrs. Tin Tin
    -通常都係咁, 住在當地嘅人, 未必去過當地的名勝, 好似我住係多倫多, 我都未去過多倫多個博物館. 嗰日個導遊提及多倫多博物館, 我都係, 佢講, 我先知多倫多博物館有啲咩展品. 哈哈.所以大部份法國人未去過Le Louvre. 真係唔出奇. 博物館通常比遊客去. 哈哈
    -wow, 法國好似有so many place 等住我去. 其實我都想去Cannes.所以我好快又計劃去法國㗎啦! 哈哈.

    ReplyDelete
  5. 你條紅褲好搶眼呀!
    [版主回覆07/11/2013 21:13:16]Mabel,
    -哈哈, 條紅褲我好鐘意, 夏天著好啱.

    ReplyDelete
  6. 你的法國之旅行程好緊密呀。
    [版主回覆07/11/2013 21:25:00]Ka,
    -你都睇得出我行程緊密呀, 我真係日日都早一早起身, 夜一夜先返酒店. 去名勝好多. 連Shopping 時間都冇咩. 所以, 好想快啲再計劃去法國....shopping and 食. 哈哈~~
    ~其實, 我都想去英國, 我去咗一次, 都好喜歡!!

    ReplyDelete
  7. 你拎住個金字塔張相,好有趣。你邊個apps 整矇d相架?
    [版主回覆07/11/2013 21:44:28]靚芒:
    ~我都係見到個度啲遊客影, 所以, 我學人拎住個金字塔影. 但都係影相就角度, 先影到依張相.
    ~整檬啲相, 你係咪講, 我遮住人頭啲檬嘅效果?? 我係電腦整, 我係一個網站叫Photobucket度整相!!

    ReplyDelete
  8. 黃昏時去羅浮宮人流會小好多
    晚餐超正呀!
    喜歡你&偶像從心底裡笑出來嘅相,笑容很sincere!
    [版主回覆07/11/2013 21:44:30]Dolphine:
    ~但我去名勝, 係book當地導遊, 黃昏時段,無導遊book㗎!! 依啲名勝去一次, 對我黎講, 已經夠!! 下次plan 去法國, 就會行第二啲. 講真, 我真係無咩藝術細胞, 但去過一次依啲名勝, 會知更加多歷史,自己大開眼界之餘, 又見識到啲啲啦!!
    ~但如果我身邊有朋友要去法國羅浮宮, 我會提佢哋黃昏時段去, 因我感覺人流少啲, 睇嘢會多啲, 而且有安全啲呢!!!
    ~依餐dinner, 我都好鐘意, 好多食物都係美味!!
    ~其實, 我同poster影相, 我覺我好似傻住笑,但能同我偶像, 咁大張poster, 我已經好開心!! 哈哈~~
    [Dolphine回覆07/11/2013 07:59:50]I think they open on wed evening if I'm not mistaken

    ReplyDelete
  9. 法國真係好多美食,睇到你相我流晒口水
    [版主回覆07/11/2013 21:47:02]Florence:
    ~你講得無錯, 法國啲美食, 真是相當吸引,就算去返到黎加拿大, 去法國餐廳食法國菜, 都食唔返法國當地嗰隻味道!!

    ReplyDelete
  10. 博物館真係好大呢!
    [版主回覆07/11/2013 21:51:20]Kei:
    ~無錯, 博物館真係相當大, 展館都分三個區域. 我去博物館只是行重點展品, 都用咗幾個鐘時間. 如果有心機, 真係可以行足一日都行得.

    ReplyDelete
  11. 唔使多謝要讚你作為紀錄的遊記! 好詳盡的分享!
    [版主回覆07/11/2013 22:01:53]zaza
    ~再一次多謝你欣賞, 其實, 自己一篇blog寫到好長, 都唔知有無人會睇. 但我寫blog其實, 係作一個記錄, 自己有時唔記得, 就click返上blog

    ReplyDelete
  12. 嘩,我成日覺得 brian daddy、mummy 好nice,你地幾個合照似朋友咁,真好啊~~~
    [版主回覆07/11/2013 22:06:59]samsamdandan:
    ~我都估唔到同Brian's parents會咁friend. 我能遇到Brian 和Brian's parents我自己都喜出望外. 但當然, 我希望依個關系會繼續keep 落去

    ReplyDelete
  13. :+:+:涼粉子:+:+:11 July 2013 at 08:05

    粉紫色的餐廳好吸引呀~!!!!!!
    [版主回覆07/17/2013 01:31:09]涼粉子:
    ~我可能都鐘意粉紅色啦!! 我見到依間餐廳, 第一個嘅感覺已經都好鐘意啦.

    ReplyDelete
  14. I spent 5 hours at the 羅浮宮博物館 when I was in Paris several years ago, there is no way we can see ALL the art works and we could only concentrate on a certain world famous paintings and statues....I believe at lease 3 days if you want to carefully view each and every one of the art work!
    [版主回覆07/17/2013 01:31:01]Big daddy:
    ~你好有心機呀!! spent 5 hours at 羅浮宮博物館. 講真, 我邊有依啲藝術細胞吖!!我揾個guide 帶我行重點就算數. 我知羅浮宮有好多值得行嘅地方, 但裡面實在太大, 花多眼亂呢!! 行幾日都未必消化晒. 齋係paintings 都有排睇。

    ReplyDelete
  15. 好歐陸feel呀!
    呢餐比起上次個餐一定好味好多,起碼無受氣先啦,嘻嘻嘻
    [版主回覆07/17/2013 01:31:04]Mrs. Wu:
    ~法國依個國家,就咁行條普通嘅街道, 啲建築已經好有氣派. 去到啲博物館啲設計, 簡直睇到嘩嘩聲.
    ~依餐, 啲食物味道, 唔差. 服務態度好好多!!

    ReplyDelete
  16. 我都覺揾個guide好值得,知多好多。
    Vicky你見到幅MonaLisa有冇諗"咁細嘅?"
    你去旅行D衫好靚呢!
    [版主回覆07/17/2013 01:31:06]Angela:
    ~其實去到一個新地方, 我需要時間適應. 所以, 一去到旅行, 接觸太多新事物. 揾個guide真係好幫我了解更多名勝嘅歷史. 起碼有人帶, 唔洗盲摸摸.
    ~Mona Lisa 幅畫, 又唔係話太細, 幅畫有幾層玻璃保護住, 又太多保安員, 反而我睇得唔太清楚.
    ~我去旅行前, 都有買過啲啲新裙and 新褲嘅!! 咁去旅行, 就想特別少少嘅!!
    ~但我依日件衫, 我由大學時期着到依家. 平時都有着, 只係旅行啲景特別啲, 所以, 你有錯覺, 我旅行啲衫靚啲.

    ReplyDelete
  17. 好多美食呀!
    [版主回覆07/17/2013 01:41:53]Fion:
    ~法國啲食物, 真係好好味, 食得出啲廚, 係用心煮. 好食呀!!

    ReplyDelete
  18. 個Trip好好玩
    [版主回覆07/17/2013 01:41:54]茶茶:
    ~係呀!! 法國好多嘢睇, 所以, 真係好好玩.

    ReplyDelete
  19. 野食樣樣都好正呀....我好餓呀
    [版主回覆07/17/2013 01:41:56]Ophelia:
    ~嘻!! 法國啲食物真係好美味, 我見到啲相,都好回味

    ReplyDelete
  20. 哇好想去啊
    [版主回覆07/17/2013 01:41:57]Chor:
    ~有機會都去下,法國都好值得去行下.

    ReplyDelete
  21. 羅浮宮博物館太大, 真的慢慢行 !
    [版主回覆07/17/2013 01:41:59]冬日Winter:
    ~真係慢慢行幾日, 都未必行得晒. 其實,我無咩藝術細胞, 揾導遊行重點就算.

    ReplyDelete
  22. 充滿藝術的羅浮宮,有專人帶住可了解多d~知道背後既故事聽下好正呀~
    [版主回覆07/20/2013 00:04:11]素會員:
    ~好彩每個名勝都有tour guide. 有人帶清楚好多!!明白多啲, 仲有一個深刻印像!!

    ReplyDelete
  23. Farming Cherrie19 July 2013 at 22:51

    wah 都好多人去架喎
    [版主回覆07/24/2013 08:44:49]Farming Cherrie:
    ~依個名勝係熱門地, 我相信日日都係咁多人. 講真, 真係多人到唔知望邊好. 哈哈~~

    ReplyDelete
  24. 羅浮宮係熱門景點嘛, 應該日日都有咁多人呀
    [版主回覆07/24/2013 08:44:50]Jo姐姐:
    ~你講得無錯!! 真係日日都咁多人!! 好彩,我join 咗個羅浮宮團, 有導遊帶, 咁就唔洗排隊and 有人帶我睇重點. 如果唔係咁多人, 都唔知由邊度睇好!!

    ReplyDelete