出發法國巴黎, Day 1---Outlet Mall

June 6,2013 (Thursday)


終於出發, 我個法國之旅啦!!


首先, 我和Brian係多倫多機場會合, 由溫哥華飛到多倫多嘅Brian 父母. 之後, 我哋四個一齊, 乘塔法國嘅航班.  展開法國之旅.


我哋首站會去法國--巴黎Paris. 之後, 會拜訪, 法國西南部--波爾多(Bordeaux). 


↓趕去機場. 展開法國之旅. Happy~~


↓Boarding 啦.....去法國啦!! 我哋坐夜機, 食完飛機餐即瞓. (我同Brian 有依個特異功能, 話瞓就瞓到, 哈哈~~ 但其實, 我哋返工, 返到最後一刻先去機場)


↓由多倫多坐直航機, 六個幾, 七個幾鐘,就到達法國---巴黎啦!! 一落機便見到依個粉紅色巴黎鐵塔. (其實, 個塔,係一個架, 放了法國旅遊地方嘅小冊子) 


↓到達法國--巴黎, 住嘅酒店, 個大堂, 好有歐洲風味。


其實, 這個旅程都非常之趕, 每天都好早起身, 仲係不段趕依趕露, 才能完成. 我們篇定嘅行程.


我們一落機, check 完酒店, 衫都無換過, 只是放低件行李. 就走了出街. 行為極之迅速.  哈哈~~


可能我係巴黎住間酒店,位於市中心.一出酒店, 就已經見到traffic jam.  而且, 仲係車貼車. 車多到, 完全見唔到地面有交通線. 好得人驚.  連行人路,.....都多人到難以形容.  但如果去啲近近哋嘅地方, 我覺行路仲快過坐車!! 但就係咁, 令我更加認識巴黎, 從而, 也感覺巴黎好有動感!!


↓歐洲真係歐洲, 周處啲建築物, 係拎捨唔同. 好有味道!!! 但交通就時時都係塞, 車貼車, 跟本見唔到路上的線.




而我同Brian's parents有啲共通點. 去旅行, 就想買嘢, Shop下ping!!!  而且, 法國好多品牌都好靚. 難得黎到, 當然掃下啦!!! 


所以, 第一站, 我哋去咗巴黎嘅Outlet (購物村), 其實, 嗰 Outlet無美國嗰啲減到咁平. 有啲品牌仲減得好少.  但牌子種類就有名氣好多. 所以, 我都掃咗啲啲啦!! 嘻


↓到達咗法國嘅Outlet 地方, 裡面成個Village鄉村咁, 每一間屋仔, 就係鋪頭!! 我當日, 仲遇上法國--巴黎最熱的一天. 個交通阿哥話我知, 有成29℃



↓個Outlet 都幾多人行, 我身後啲法國啲人着衫, 幾靚. 好有style!!  而我當日第一件戰利品, 就係對"花花波鞋"



↓行街途中, 見到旅遊書介紹嘅Gelato店, 即刻買返杯. 每杯Gelato, 都好似朵花咁


↓食完雪糕, 去咗一間小食店, 食件三文治 and 法國quiche (蛋餅)


不過, 係法國, 真係要識講法文. 就算置身係法國嘅旅遊區, 都是全部係法文.  我今躺去到法國. 我啲法文小宇宙, 進步不少. (無辦法, 迫住講, 迫住睇,迫住聽). 


所以, Brian話, 放低我係法國半年, 應該學懂相當流利法文對答. 我諗放我係法國一年, 我可以用法文同人鬧交!! 哈哈~~


係法國Outlet我就係亂講一通, 有啲法國人(店員), 會指示我邊度有減價貨. 唔洗自己揾餐冒 


不過, 法國人無我想像般有善. 可能, 我住加拿大太耐. 加拿大啲人太nice啦! 係加拿大問路, 大部分人都好有善回答. 但係法國, 問人路(用法語), 啲人會笑你, 還說: 「點解自己唔望地圖??」所以, 今次去法國靠自己做到好多嘢!! 好有成功感!!


↓當日, 我的戰利品



↓之後, 再塞過車, 返酒店. 會合Brian's 父母嘅其他朋友一齊食晚餐. (啲朋友, 我係溫哥華見過)


法國人嘅態度唔同加拿大, 但無可否認, 法國啲建築物, 真係好美, 歷史名勝又多又宏偉, 而且, 貨品手工精美, 還有, 法國美食. 真是相當吸引!!


Brian's daddy對食, 比較有誠意. 他未黎巴黎前, 已經較定時間, 由加拿大打長途電話, 去巴黎預訂餐廳. 食飯. 所以, 係法國, 真係日日都吃得一流!!


而第一晚餐, 法國晚餐, 比我印像相當不錯!! 雖然, 一餐飯, 食足4小時有多, 但睇得出個餐廳, 真係拎啲最好嘅食比我哋食.   蝶蝶菜式, 我一食入口, 就覺好好味啦!! 由其是法國鵝肝, 真係入口即溶, 個隻香味, 又滑. 我好鐘意呀~~.  


所以, 食法國菜, 真係要去法國食, 當地, 煮得最正規!!!


↓法國飲酒, 真的唔貴. 我係法國, 飲酒, 仲多過飲水!!! 

↓依塊鵝肝, 好美味,  旁邊是沙律 (啲菜好新鮮, 啲橄欖油+醋--好香)

↓頭盤煙鴨肉, 蕃茄魚
 
↓再黎支紅酒, main course 係燒雞. (好好味)


↓creamy 魚柳(兩者味道配合得好夾), 另一蝶是牛排


↓還有燒魚, side dish 有煙肉豆



↓甜品朱古力蛋糕和檸檬蛋糕, 還有大大個Macaron (已經好食過, 我之前食嗰啲)



↓甜品還有curstard pudding 和tiramisu .......當然有我和Brian and Brian父母嘅合照



↓黎得法國巴黎. 最代表嘅建築物Eiffel tower. 日頭和夜晚嘅外觀 (咁啱食飯間餐廳影到)
 

↓當然同Eiffel tower 影張相啦!!



*雖然, 今次係巴黎住嘅酒店, 位置巴黎市中, 係就係方便. 一出酒店, 就有食鋪,藥房, 超級市場, 電話鋪和地鐵.  都係晒面前.   但市中心人流太多, 我係巴黎四日, 都買唔到張電話卡. 我係巴黎四日內,入足電話鋪五六次. 一係早得制, 電話鋪未開門, 一係就排足半個鐘, 都未倫到個customer rep. 黎serve 我.

我日日係電話鋪等到,我哋架車到(去觀光架車). 都買唔到張電話卡. 我去完觀光, 電話鋪又close 咗!!都唔知timing問題,定係法國人做嘢緩慢.

幣在今次去旅行, 係要用最多電話嘅一次。

不過, 今次法國之旅, 仍然好好玩, 去完想快啲再去多次. 哈哈
 
 

25 comments:

  1. Welcome back! 終於去咗Paris這個一生人最小要去一次嘅地方!期待你有更多好消息與我們分享!
    [版主回覆06/26/2013 06:51:18]Dolphine:
    ~我唔想去一次巴黎咁少呀!! 我好想快啲再去多一次. 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. Very very happy trip to Paris !! Are you the first time to Paris ? The dinner is very yummy !
    [版主回覆06/26/2013 06:51:03]Happy Girl:
    ~我第一次去法國, 所以, 今次去咗好多名勝, 反而行街買嘢嘅時間好少. 但法國真係好值得去. 好想快啲再去過. 哈哈~~
    ~法國啲嘢食, 真係好yummy!! 其實, 係法國食法國餐(當地local 餐), 正宗得黎, 又平過加拿大嘅法國餐. 真係而家諗起, 都想食!!

    ReplyDelete
  3. 好羨慕丫
    遲D問妳擺料先
    [Oli回覆06/26/2013 07:10:09]打算出年去南法
    妳真係好,同埋Brian一齊去
    [版主回覆06/26/2013 06:51:03]Oli:
    ~唔洗羨慕我, 我咁大個女先第一次去法國. 所以, 今次去法國, 主要去參觀名勝. 反而行街買嘢嘅時間比較少. 所以, 好想再去多次法國呀!!
    ~你遲啲都諗住去法國呀??

    ReplyDelete
  4. Glad that you like France. Do come back very soon. Next time, you can email me and i will get the SIM card ready for you in advance. It is true that mobile phone shops always have long lines, even outside Paris.
    [版主回覆06/26/2013 06:51:05]Mrs. Tin Tin:
    ~You are so nice. 你有咁嘅心幫我買sim card in advance, 我真好開心係blog可以識到你.
    ~我今次, 第一次去法國, 所以, 主要去參觀名勝. 所以, 想快啲再去法國, 其實法國都好多嘢 行, 好吸引!!!

    ReplyDelete
  5. welcome back 呀
    你好叻叻呀,原來你法文都識
    [版主回覆06/26/2013 06:54:57]samsamdandan:
    ~其實, 我唔叻!! 只是因為加拿大係雙語國家. 英語和法語係學校嘅必修科目. 所以, 先學識法文.

    ReplyDelete
  6. 終於返嚟喇 Vicky,I miss you!
    同食嘢有要求的人去旅行幸福好多。一個陪你SHOPPING, 一個搵好嘢食,BRIAN父母係最佳遊伴。
    我對法國人印象都唔算特別好。NEW YORK人已經夠COOL,法國人仲唔好客。
    Vicky, 好鍾意你對花花波鞋,幾時有戰利品睇?
    [版主回覆06/26/2013 06:56:06]Angela:
    ~多謝你咁掛住我. 我好少聽到人話掛住我.
    ~Brian父母簡直係我去旅行嘅好良伴, Brian's mom 鐘意shoppping, 我又係, 而Brian's daddy 又鐘意食嘢, 我又係喎!! 真係同佢哋旅行, 真係岩我channel. 但今次, 去法國, 觀光名勝比較多. 日日都好趕去名勝.. 所以, 行街都無時間行太多
    ~其實, 我去邊或者做任何時, 盡量唔會依靠人. 但今次係法國發生了小插曲, 我哋去完某一個名勝, 趕住去酒店meet 啲朋友. 點知係依個時候, 又無taxi, gps 又無電, 地圖又唔見咗. 諗住路在口邊, 點知無人幫忙. 已經用法文去問人, 啲法國人理你都傻. 仲話返你轉頭. 後尾自己買地圖, 行返去酒店. 都係靠自己最有用.
    ~今次, 啲戰利品, 我都唔知有無機會group埋影張相. 我啲戰利品可能逐篇blog, post 一啲啦!! 而且今次唔係話買太多. 但又買到心中所想, 但個量, 就無心目中多.
    ~而對花花鞋, 我都好like, 買完之後, 第二日已經係巴黎着

    ReplyDelete
  7. 幾年前我地去歐遊是跟團, 其中一站去巴黎主要是放底團友在春天、老佛爺各自朝聖/血拼

    走馬看花而已!
    [版主回覆06/26/2013 08:09:25]zaza:
    ~其實, 我覺跟團都幾好, 酒店和名勝, 甚至飲食, 都係旅遊團安排. 時間方面安排好啲. 我哋咩都自己攪, 入場票, 住嘅酒店。。。, 都係自己整理. 好彩而家上網可以攪好多嘢!!! 但去旅行之前啲工夫, 做到好足先去法國.
    ~今次, 我第一次去法國, 去法國名勝多啲, 所以少咗時間行街. 老佛爺都係去安一陣咋!! 時間好趕. 但今次去法國, 好開心, 學識好多嘢!! 所以, 想快啲再去多一次. 哈哈~

    ReplyDelete
  8. 點解你會有期望巴黎人會nice架? 巴黎人出名串, 同加拿大講法文嘅係兩類人.

    我一直都無興趣去法國, 就係因為唔鍾意法國人點對遊客同埋嗰種巴之閉嘅態度. 就算啲法國菜點吸引我都無興趣, 我寧願揀意大利西班牙都唔會去法國..
    [Ceci回覆06/26/2013 22:09:45]哈哈, 我始終對法國人都係有偏見嘅, 就正如有啲人唔鍾意大陸人一樣. 我可能歧視法國人多過強國人.
    [版主回覆06/26/2013 08:09:08]Ceci:
    ~我去到邊度.都唔會依靠人, 但今次係法國發生了小插曲, 我哋去完某一個名勝, 趕住去酒店meet 啲朋友. 點知係依個時候, 又無taxi, gps 又無電, 地圖又唔見咗. 諗住路在口邊, 點知無人幫忙. 已經用法文去問人, 啲法國人理你都傻. 仲話返你轉頭. 後尾自己買地圖, 行返去酒店. 都係靠自己最有用. 但今次去法國當中, 都有遇到啲好人. 識到人添!!
    ~其實, 去到邊個國家, 都有啲巴之閉嘅人啦!! 我相信, 係意大利和西班牙, 都係咁. 我唔會理, 我只想去其他國家, 增進自己眼界和知識, 達到我心中目的就得. 其實法國有好多地方都好值得睇, 我今次依個旅程, 學識咗好多嘢. 由其是我去埋Bordeaux. 我對紅酒知識, 增進唔少. 好似上咗一個課程咁

    ReplyDelete
  9. 返來啦你,好掛住你呀!
    法國係我其中一地方想去,我諗我都係中意食佢地既野多D,不過聽朋友話,佢地D野食都吾平,要食得好既,可能好貴。 係呀,D法國人就算識英文,都吾係好友善,我都吾明點解? 我以前就或者中意去呢D大城市旅行,而家反而中意去D 好relax既地方,可能本身已經係大城市住,去旅行反而想真真正正休息一下!
    [版主回覆06/26/2013 10:07:21]Mrs. Wu:
    ~好開心, 你咁掛住我. 好少人會掛住我㗎!!
    ~我心目中, 法國都係自己想去嘅地方, 今次去到好開心!!
    ~其實, 係加拿大食法國餐都唔平, 反而我覺法國啲local 餐廳, 味道已經好正宗, 仲好食過加拿大啲法國餐多多聲. 而且, 我發覺係法國啲法國餐啲價格, 平過加拿大啲法國餐.
    ~我以前聽法文老師講, 其實法國人對自己要求高, 每一句日常所講嘅法語--說話, 都講得好好聽. 他們覺自己英文說得唔好聽, 令願唔講架!! 而我去旅行目的, 係增進自己知識. 我盡可能唔依靠當地啲人. 達到自己想嘅目的就得. 況且, 我今次都遇到好多nice 嘅法國人. 仲識到人添!!
    ~我都係鐘意relax嘅地方, 可能我都係住大城市. 我係巴黎, 真係好似自己身在返工地方咁. 反而, 我去法國Bordeaux都舒服. 又學到野, 好想留耐啲添!!

    ReplyDelete
  10. VICKY原來識法文嘅, 妳好叻呀, 咁响法國會方便啲呀
    妳同BRIAN父母相處融洽, 一齊去旅行會開心好多
    期待睇妳嘅戰利品呀
    [版主回覆06/26/2013 10:23:44]Jo姐姐:
    ~我完全唔係叻, 只是加拿大係雙語國家, 係加拿大讀書, 英語和法語係必修科. 所以, 我以前接觸過法文. 不過, 都係去到法國, 自己啲法文先Pick up 快速. 學到最多. 因為法國人, 真係去到旅遊區都係法文.
    ~好好彩, Brian 父母好玩得, Brian's mom 鐘意shopping, Brian's daddy 鐘意食嘢, 他們channel 完全岩晒我. 旅行好良伴.
    ~我今次去法國主要都去名勝觀光, 行街時間唔係話太多, 今次戰利品, 會逐篇blog, 都會show啲架!!

    ReplyDelete
  11. Vicky....妳回來了,,,,真好, 好掛住妳 !
    因在妳的 blog 中, 看到好多歐美的文化....(是高尚, 有品味的文化生活)
    巴黎的巨人(鐵塔) 在日和夜都是有各自獨特觀景, 百看不厭...!!
    [版主回覆06/26/2013 10:27:11]冬日Winter:
    ~我好想去歐洲㗎!! 我覺歐洲真係好多值得去睇!!!
    ~今次去法國, 去名勝參觀多, 行名勝, 真係全日都未睇完!!

    ReplyDelete
  12. 個outlet同啲食物好吸引!
    [版主回覆06/26/2013 10:29:29]Fion:
    ~法國食物, 真係好吸引!! 真係喺法國, 食法國嘢, 最正宗. 簡單一間餅店, 都好好味!!
    ~依日都係頭一日, 打後幾日, 去名勝參觀多!!

    ReplyDelete
  13. 巴黎日和夜都一樣美呀 !!
    [版主回覆06/28/2013 01:50:39]Katie:
    ~巴黎歷史文化太精彩. 周圍都有大把觀光. 所以, 巴黎係日與夜都同樣好有觀光價值.

    ReplyDelete
  14. 玩得幾開心喎~遲啲再去多轉,溫下法文(我讀U時啲法文唔用,都還咗好多俾老師LU)
    [Yan and Ning回覆06/28/2013 09:35:34]好呀~Nice to meet u too^^
    [版主回覆06/28/2013 01:50:40]Yan and Ning:
    ~成個旅程真係好開心, 仲學到好多嘢, 連法文都大大進步!!!
    ~你係U 讀過法語, 應該不差. 我係加拿大讀書, 加拿大係雙重語言嘅國家. 所以, 讀書時, 英語和法語係必修科目.
    ~你得閒多啲黎我個blog坐下. Nice to meet you

    ReplyDelete
  15. Luxueux Yvonne25 June 2013 at 23:04

    wa,好正呀!!我都好想去法國呀,仲好想食個度d野,太正啦!!!
    [版主回覆06/28/2013 01:50:43]Luxueux Yvonne:
    ~法國啲嘢 食, 真係好好味, 簡簡單單嘅鋪頭仔, 啲嘢 食都好好食. 所以, 好想快啲再去法國, 再食過.

    ReplyDelete
  16. 看你第一站去OUTLET, 令我想起昨日報紙話中國遊客去到美國不是觀光, 而是去OUTLET血拼已變成主要行程。
    [版主回覆06/28/2013 01:50:44]Ka:
    ~我都係依日算係行到街, 之後, 我係巴黎, 日日都觀光, 巴黎啲歷史名勝太多, 真係有排睇.
    ~我好surprise, 我今次係法國outlet 唔係見到太多強國人.

    ReplyDelete
  17. 個夜景塔張相,影得好靚,用大機影?
    [版主回覆06/28/2013 01:50:46]靚芒:
    ~我啲相, 用手機影咋!!

    ReplyDelete
  18. 杯雪糕好靚呀~好似花~巴黎既夜晚真係好靚~~~
    [版主回覆06/28/2013 01:50:47]素會員:
    ~我都覺杯雪糕好靚, 整到成朵花咁, 所以, 食前都影返幅相. 哈哈~~
    ~巴黎啲建築, 好靚. 日與夜都大把靚景!!

    ReplyDelete
  19. 好想食杯雪糕和蛋餅!
    [版主回覆06/28/2013 01:50:49]mabel:
    ~我都好鐘意杯雪糕, 整到成朵花咁靚, 所以, 食杯雪糕前, 要影張相留念.
    ~至於, 個蛋餅好好味, 而且, 個蛋餅仲係免費. 因嗰 日間餐廳, 漏咗我個蛋餅order, 攪到我等咗好耐, 間餐廳唔好意思, 所以個蛋餅唔收我錢.

    ReplyDelete
  20. 好鐘意法國美食
    [版主回覆06/28/2013 01:50:51]Florence:
    ~me too!! 好鐘意法國美食.
    ~真係去到法國, 簡簡單單一間食鋪, 啲嘢食都好好味!!!

    ReplyDelete
  21. 你既語言天份好勁呀
    [版主回覆06/28/2013 01:50:52]Ophelia:
    ~我完全無語言天份. 只係以前讀書讀過, 去旅行前溫一溫下!!
    ~而且, 法國真係純講法語地方, 真係去到邊, 都無辦法, 要逼住聽,逼住講.

    ReplyDelete
  22. First class entertainment, your future in-laws are so nice to both of you!!!
    [版主回覆06/30/2013 05:27:52]Big daddy:
    ~Brian's 父母好玩得. 真係同佢哋旅行更好玩.

    ReplyDelete
  23. Vicky ,
    呵呵你們的特異功能真捧, 令我羨慕非常 , 在飛機行程中我覺得很難瞓得到的 .
    第一天你們已有咁多收穫 , 哈哈跟住一定更加豐收了 .
    [版主回覆06/30/2013 05:26:46]ak:
    ~我同Brian 就係有依個特異功能, 去到邊個國家, 一入夜就識瞓, 一上機又會瞓到, 可以瞓到落機. 哈哈~~
    ~都係得依一日, 有機會行街, 之後就觀光多, 歐洲太多名勝值得睇啦!!

    ReplyDelete
  24. Mr & Mrs Leung1 July 2013 at 21:27

    上次去巴黎買張電話卡上網, 真係激到彈起的經歷
    [版主回覆07/06/2013 06:02:56]Mr & Mrs Leung:
    ~我都係呀!! 買張電話卡, 等成粒鐘. 都未得. 好得人驚. 我頭四日係巴黎, 全用漫游, 因為無辦法.

    ReplyDelete
  25. :+:+:涼粉子:+:+:8 July 2013 at 03:44

    法國人出名...唔多友善的呢~~!!!呢個OUTLET我冇去過丫~!!! 法國酒抵飲過水丫~!!
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆07/21/2013 17:36:24]我朋友都剛剛去完意大利OUTLET, 不過佢地自己揸車..(就係諗住買多野唔洗拎..)點知大塞車..去到好多都關左門了~!!!
    話時話...英國有好多人都係話英國入左歐盟之後先整到經濟咁差...同埋都有好多東歐人咁丫...
    你快D PLAN你下個TRIP去邊啦~~~^_^
    [版主回覆07/20/2013 02:21:55]涼粉子:
    ~又唔係個個法國人都係大鼻, 但就係大部分都係囉!! 好似覺遊客係會破壞他們個法國領土. 所以, 我成日都講, 法國人好似仲係活係拿破崙時代!! 因此, 今次去法國玩, 我就準備工夫, 比其他旅行做到足!! 依靠自己好過靠人!!
    ~講樣野你聽, 我問法國當地人, 點解啲名勝區會有咁多小偷, 直情日光日白都見到, 啲法國人話, 啲小偷唔係法國人黎架!! 係啲東歐人黎法國揾食. 唔關法國人事!! 幾個法國人都係咁講. 我聽完覺好攞命!! 到依啲時候都幫住晒!! 咁人哋係你個領土做大茶飯, 啲法國保安員同警察係咪要做啲野呀!! 不過, 去邊度旅行都好, 提高察覺. 有時,我見你因為工作, 要出trip, 你都要小心, 提高警覺!!
    ~所以, 我係法國時, 係好想快啲離開法國, 覺得好雜, 仲想下次旅行,令願去uk 添!! 但返到黎加拿大, 望到自己相機啲相, 又覺法國幾值得去, 而且, 我今次除咗去巴黎仲去咗Bordeaux. 係依個Bordeaux區, 我覺好舒服, 仲學識好多知識!! 又鐘意返法國!!
    ~我隔離嗰個人--Brian, 都話意大利啲outlet好行啲, 他成日想去意大利,都因為想行當地啲outlet!! 因意大利outlet啲貨品,肯減價, 而且,品牌選擇比較多!
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆07/17/2013 18:25:37]講真...我覺得佢地呢啲咁大個鼻嘅特性...應該係民族性特質黎...係~~~佢地曾經輝煌得好緊要...但係...今時唔同往日...如果係咁沉醉...唔好比遊客入境丫!!又要人地黎消費..又要唔友善...! 相比其他國家..日本/英國咁..都唔會係咁...日本勁到去偷襲珍珠港..英國霸過好多殖民地..要勁..幾時到法國丫~~!!可能佢地民族情懷係要排外..有時我都唔明的~!
    OUTLET可能英國的會比較好行...我朋友上個星期去左意大利唔知邊度OUTLET...佢話又多揀又抵買呀~~!!! 攪到我好想去~~>_<
    [版主回覆07/11/2013 04:33:50]涼粉子:
    ~依啲就係文化唔同囉!!
    ~我成日都係度諗, 唔知法國遠古時代, 係咪太強. 路易十x, 拿破崙嗰啲偉大傑作. 所以, 令到而家啲法國人都以為自己還是嗰個盛世時代. 因此, 覺得出面任何人都係唔同佢哋嘅level. 所以, 唔多理人囉!!
    ~依個outlet 離法國市中心比較遙遠, 我都坐好耐車先到, 但個outlet mall啲嘢唔會減太多. 但算幾多唔同品牌選擇.
    ~法國啲酒真係好抵飲,抵過加拿大好多, 所以係法國, 日日都飲酒, 真係仲多過飲水!!

    ReplyDelete