法國的父親節

June 14,2013 (Sunday)


時間很巧合.


由波爾多坐飛機去巴黎,  我們便在巴黎的機場酒店休息一晚, 之後, 先坐第二朝早機返去加拿大--多倫多.


而在巴黎的機場酒店當日. 就是父親節.  真係約都無咁啱.  



自Brian 去咗多倫多讀書, 計而在多倫多工作, 都無機會親身和他daddy慶祝過父親節. 這次Brian 能親身和他Daddy慶祝. 真是很難得的機會. 


Brian 還在這次旅行前夕, 買了份禮物. 由旅行開始, 一直放係喼裡面, 直到父親節,這一天, 才送給他爸爸. 


而這一次, 法國之旅, 除咗去了法國名勝 和 去了酒莊之外,  還能慶祝父親節. 這個旅程顯得既特別又有意義.


由於, 巴黎機場的酒店, 遠離巴黎市中心, 所以, 這天的父親節晚餐, 我們都是選擇在機場酒店內裡的餐廳吃一頓簡單的晚餐來慶祝.


 
↓在法國領土, 慶祝父親節. 都幾特別的一個父親節. 所以, 開支酒慶祝下.



↓在巴黎的機場酒店, 吃父親節晚餐. 餐廳啲侍應好識做, 主動提議幫我哋影大合照. 還叫我哋高舉酒杯影相. 哈哈~~



↓巴黎機場酒店啲餐廳環境, 好舒服. (其實, 當日餐廳都幾多人, 所以, 餐廳環境張相, 我係酒店個web-site copy過黎), 而當日頭盤, 食咗煙三文魚配cream cheese和熱辣辣嘅咸餅.



↓當日的餐具, 我們飲了洋蔥湯. 個湯好好飲. 



↓還是身在法國, 所以, 叫咗個鵝肝鴨肉沙律. 法國啲鵝肝, 真係超級好味. 主菜是spaghetti alla bolognese (Spaghetti pasta with beef and tomato sauce)




-----------------------------------------------------------------------------------


食完父親節餐, 便回機場酒店休息, 其實巴黎的機場酒店, 只是在巴黎機場樓上. 係酒店望落下面, 就望到巴黎機場的大堂. 


↓法國巴黎的機場酒店(CDG), 係酒店走廊望落去, 就見到機場大堂. 聽朝落樓下, 就check 得in
   




↓留係機場酒店一晚, 先飛返多倫多.  依間酒店, 真係好舒服, 一望出窗, 見到飛機升降, 雖然, 望住飛機場, 但因為酒店有隔聲設備, 所以, 聽唔到任何飛機聲. 





↓真係企係酒店個窗隔離, 望咗好耐, 望住啲飛機升升降降, 好鐘意. 日間與夜間個機場景色都好吸引住我. 




而留係巴黎機場酒店, 都有另一件事.需要做----就是比時間Brian 和Brian's daddy 計數. 


因為我哋係加拿大人, 渣住加拿大護照. 我哋由外地回加拿大境, 都需要報購物稅. 所以, Brian 和Brian's daddy 將我哋係法國所購物的單據group埋, 計算係法國購
物時的總數. 因返到加拿大時, 便要把外國買回加拿大的物品打稅. 


因此, 這兩仔爺, 便好有耐性, 坐係機場酒店的書檯前計數.  計好每張在法國購物時的單據, 以便給加拿大海關人員收取購物稅. Brian's daddy 一邊計, 一邊口"up up", 話我和Brian's mom, 為何無咩特別shopping都可以買到咁多物品. 計到他傻傻哋. 哈哈~~  


但我和Brian's mom 都費事理堆購物單, 我和Brian's mom 在機場酒店裡, 做facial, 舖面膜, 睇電視. 休息下. 都懶理太多. 他們鐘意計, 便有得他們計吧!!  


其實, 係歐洲地方購物,都有個好處, 就係可以有VAT 攞得返. 將VAT 所得來的現金. 用黎比加拿大啲購物稅.  都好, 有VAT 幫補下!!


計完一大堆數, 安心休息, 第二朝坐早機----返回多倫多.   真係BYE BYE 法國啦!!!



↓Brian 和Brian's daddy在巴黎的機場酒店內, 計法國購物的總數, 以便過加拿大海關時, 給加拿大海關人員打稅. 見到紅色衫的Brian 嗎??他左手邊, 成堆單據, 其實, 全張書檯都係單據. 他們計咗好耐呀!!


↓一朝早便坐飛機,由法國巴黎坐飛機返回多倫多啦!! Bye bye 法國......我好唔捨得你呀~~~ 


↓坐飛機返回多倫多啦!!! 


↓在飛機上, 所食的食物,我坐飛機, 對食無要求. 咩都食. 



↓不過, 依程由巴黎→多倫多班飛機好凍呀!! 個冷氣開得好勁呀!!! 凍到個個乘客都要毛毯, 由頭包到落腳. 箭咀指住的出風位, 出強勁凍風, 好凍呀!!







13 comments:

  1. 個洋蔥湯超多芝士,勁吸引丫
    [版主回覆08/23/2013 13:19:53]Oli
    -個洋蔥湯除咗勁多芝士, 個啖湯仲好甜, 好鐘意.

    ReplyDelete
  2. i usually do the receipts during flight time. I think CDG is one of the busiest airports in the world. Did you buy Ladurée at CDG?
    [版主回覆08/23/2013 13:26:41]Mrs. TinTin
    -你去其他歐洲國家, 返回法國要比sale tax, 給法國海關嗎?
    -係飛機上面張枱唔夠大, 好難計到數, 通常臨上飛機嗰一晚計好晒先上機.
    -CDG airport 真係好busy 呀! 但好多shops. 臨走都行到一陣先上機---happy.
    -CDG機場間Laduree 超級多人排隊, 我冇入去呀!

    ReplyDelete
  3. Was VAT enough to cover the Canadian tax?
    [版主回覆08/23/2013 13:35:12]HM
    -每個加拿大人離境七日以上, 有$800 (加幣)免稅額. 一過咗依個數, once you go over the 免稅額, you are charged taxes on the excess amount.
    -啲VAT都cover 到Canadian tax.
    -咁你美國嗰邊有冇依啲sale tax?

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog22 August 2013 at 20:04

    你們好溫馨啊﹗在法國慶祝父親節好特別, Brian好乖仔預先買好禮物,孝心最美。
    [版主回覆09/17/2013 15:38:06]博師奶
    -多謝
    -其實都係咁啱啲時間'夾' 到.

    ReplyDelete
  5. 哈哈 brian同爸爸好認真計呀 !! 在法國慶祝父親節好特別呀
    [版主回覆09/17/2013 15:42:45]Katie
    -冇法啦! 加拿大入境比較嚴, 點都要計清楚啲打稅價值先放心
    -咁啱今次旅行'就' 父親節, 係外地慶祝, 感動額外難忘.

    ReplyDelete
  6. 個侍應又幾好喔,會主動幫你地影相,又叫你地拎酒杯影相,好funny,香港好小呢d 咁好的侍應了....
    [版主回覆09/17/2013 15:46:21]Samsamdandan
    -可能依餐飯係機場酒店𥚃頭啲餐廳食, 啲待應好識招呼
    -yahoo blog就告吹, 我都唔知點好, 有有suggestion? 近排我好忙, 到依家先上到blog覆message.

    ReplyDelete
  7. :+:+:涼粉子:+:+:23 August 2013 at 02:35

    話時話..我都好多年冇在港過父母親節....>_<
    [版主回覆09/17/2013 15:51:43]涼粉子,
    -人大咗, 反而少了慶祝節日, 今次難得夾到係外國慶祝, 好難得.
    -今次覆message, 覆得好遲, yahoo blog 要遷移, 我同時也要移居, 忙到癲. 但我到現在還未知點樣由yahoo 遷移去別處. 好麻煩!

    ReplyDelete
  8. Living in Toronto and going to Paris looks very near !
    Your trip is very fruitful !
    [版主回覆09/17/2013 15:56:23]Happy girl
    -住toronto 去歐洲, 係比較近d. 所以多倫多商業方面, 歐洲生意都多d. 而且歐洲移民, 多倫多也多d.
    -依個trip 好充實. 日日都好難忘.
    -我近排忙自己搬屋, 所以無咩上yahoo blog. 但Yahoo blog 也就告吹, 真係唔知點樣搬blog 好

    ReplyDelete
  9. 由你哋上機去巴黎追到你哋返嚟,我都好似去咗轉咁。
    好享受呀~~喺機場做 FACIAL,我唔會捨得。按摩就有,不過係我同DONDON互按。
    [版主回覆09/17/2013 16:00:55]Angela,
    -巴黎....真係魅力之都. 我自己也想去多轉.
    -但去完巴黎, 冇耐, 我生活起了變化, 竟然突然間提早移居去溫哥華, 真係忙到癲, 係到而家先有時間覆blog. 但見yahoo blog又就告吹, 唔知點算.

    ReplyDelete
  10. 機場酒店餐廳D食物都幾得喎!係唔係太飽所以無叫甜品呢?
    題外話, 飛機餐個wrap我都食過,原來D野食幾年都仲keep住一樣喎!
    我嗰次係BCN to YYZ
    [版主回覆09/17/2013 16:10:43]Dolphine
    -巴黎機場酒店啲食物不錯, 服務也很好, 而且好多識講英語嘅侍應和英文menu. 感覺自在好多.
    -我上次由LHR to YYZ 飛機餐都係食相中個wrap. 其實我對飛機餐冇要求, 好嘅一餐, 唔好又一餐, 只要安全到達我想到的地方就得.
    -我近排忙移居溫哥華, 所以咁遲回覆. 但咁啱yahoo blog 又將告吹, 搬完去溫哥華, 也要為搬blog 傷腦筋!

    ReplyDelete
  11. 個洋蔥湯好吸引呀..咁夜先見到真係餓扁我
    [版主回覆09/17/2013 16:15:09]Ophelia
    -個洋蔥湯真是不差. 除咗啲芝士, 個湯仲好清甜.
    -真係唔好意思, 而家先覆你. 因我近排忙移居, 所以忙到癲.
    -而家見到yahoo blog 要告吹, 都唔知點好

    ReplyDelete
  12. So nice =]
    [版主回覆09/17/2013 16:17:08]啊魚FISHSH
    -thanks!
    -你搬blog嗎? 我對yahoo 新走勢, 唔知頭唔知露, 大家keep in touch 啦!

    ReplyDelete
  13. 我都係對飛機餐冇所謂, 在飛機艙內可以要求的委實唔多
    [版主回覆09/17/2013 16:22:47]zaza
    -我對飛機餐都冇要求, 我最緊要係安全到達目的地就得.
    -真係唔好意思, 依家先覆到你個留言, 因我自己近排忙搬遷, 真係忙到電腦都冇開, 但yahoo blog 又有新走勢, 理完自己移居, 也要幫blog 移居, anyway, keep in touch!

    ReplyDelete