巴黎→波爾多Bordeaux


June 10,2013 (Monday)


Bye Bye, 巴黎啦!!  但我依個旅程仲未完㗎.


我晨早, 坐車去巴黎機場, 向法國西南部--波爾多(Bordeaux)出發.


由巴黎機場, 坐內陸機去波爾多. 其實, 只係一小時飛機河. 就到達....Yeah~~~




↓這程我是坐法國航空公司嘅客機, 由巴黎→波爾多. (我都係第一次坐法航)
 


↓雖然係法國坐內陸機, 但個候機室, 好多嘢shop, 又好多食鋪, 這些候機室先似樣嗎!!   縱使要等飛機都無咁悶嗎. 機場係多啲shops, 先有新氣嗎!!

↓等飛機等得太耐, 求其邊間無太多人龍, 就去邊間買嘢食. 旅遊時, 真係食個簡單嘅包, 都係好美味.......最後, 等到飛機到,排隊上機


↓我就係坐依架飛機去波爾多(Bordeaux), 坐一小時飛機, 就到達----波爾多 (其實,我係這程機, 瞓足全程, 好好瞓)
 
 
到啦, 到啦....到達波爾多(Bordeaux).

估唔到一到達波爾多(Bordeaux)機場, 就好驚喜.

可能, 波爾多是葡萄酒出產地, 所以,波爾多嘅機場佈滿超巨型嘅紅酒瓶裝飾. 好特別呀!!
 

↓在波爾多機場, 真係周圍都有巨型葡萄瓶作裝飾, 連行李輸送帶,都有好多葡萄酒瓶, 好特別呀!!

↓全個波爾多機場,都係依啲巨型葡萄酒瓶,...........之後, 坐酒店車, 去酒店!見到沿路嘅路牌, 都印住波爾多, 好興奮!  



波爾多盛產優質葡萄酒, 今次我黎波爾多, 主要目的就是為參觀當地嘅酒莊.  (明日開始酒莊之旅)



但黎得波爾多, 係酒店放完行李, 便馬上出外走走.  我未黎波爾多時, 還以為波爾多, 會係一個好撲素嘅地方, 周圍都是酒莊,農地或者是關於葡萄酒的博物館!!



但當親身在波爾多時, 就覺波爾多係一個靜中帶旺嘅地方. 街上係咩時候, 都有一定人流, 但又不會有太擠迫嘅感覺. 還有很多名店, 商鋪和餐廳.  而且,  波爾多周圍嘅建築物, 都好具藝術和歷史嘅味道. 一望落去就感覺好舒服.



最特式是----波爾多市中心, 有部分街道, 是沒有行人路和車路之分!! 但每條街路中央, 都有條車軌, 給電車行駛. 當有電車黎時, 當地人會識得行埋一邊. 當電車走了, 街道上又佈滿返行人. 好特別㗎!!  


↓波爾多市中心, 周圍都是這一款建築物, 周圍都是商鋪,人流也有一定數量. 感覺旺得黎,又唔擠迫.   最特別是沒有行人路和馬路之分. 所以, 感覺好道路好寬闊, 無壓迫感.

↓見到地上有一條條車軌嗎!! 這車軌是市內的電車(Tramway)車軌, 當街道上沒有電車, 全條街道, 便是行人路. 所以顯得條街好寬闊

↓就係依架電車, 這架電車,會穿疏波爾多市中心嘅交通工具.  當電車到達時, 當地人會好自動地行埋一邊, 照行路. 到電車走了, 街道又變返行人路. 同埋我覺當地人, 好似同電車容埋一體. 完全無因為有電車到達而嚇到. 好自然行埋一邊.全無異樣㗎!!  
 
 
↓我同電車和車輛好近距離,當地真是周處都是電車軌,而且當地電車的車頂係冇任何電纜,   因為波爾多例入歷史保護區, 所以, 當地採取地面供電系統,當中波爾多的電車(Tramway), 就是採用地面供電, 所以, 電車車頂係無任何電纜, 美觀得黎好清爽,最重要就係架車非常靜,一啲都唔覺嘈. 行過都唔係好覺。
 


↓波爾多啲街道, 都很熱鬧, 人流都幾旺. 行行下,見到一間關於酒嘅「畫廊兼品酒廊」


↓「畫廊的品酒廊」裡面, 有很多部電子真空抽酒機. 要一杯紅酒, 就抽出黎. 咁樣可以保持紅酒質素, 最特別係啲酒仲係很有名酒莊. 飲一杯名酒莊價錢唔會貴, 但又試到名酒莊啲紅酒味道. 所以, 依部機設計得好好!


↓「畫廊的品酒廊」裡面, 陳列酒多過畫, 啲酒全是名酒莊, 真係好想全部飲落肚!!

↓行完「畫廊的品酒廊」, 又周圍行, 行行下見到Grand Théâtre de Bordeaux. 我身後便是Grand Théâtre de Bordeaux(劇院), 而劇院周邊好多食店! 感覺好優閒


 
↓其實,  波爾多啲大街係寬闊, 但啲小巷, 就很窄. 我真係張開雙手, 都掂到兩側
 

同Brian屋企人一齊去旅行, 在食方面一定唔會求其啦!!


我哋未到達法國, 已經上網揾定餐廳. 還在加拿大越洋打電話去法國波爾多book位.


第一餐係波爾多食嘅餐廳, 就係Le Wine bar (Bar à Vins)。


依間服務唔錯!! 所有食物和酒都是廚師安排, 我哋安心坐下, 就有得食有得飲. 完全唔洗睇menu.


而且, 餐廳還安排我哋坐係小巷街邊位用餐, 坐係街邊食, 有啲感覺坐係法國下的大排檔添. 因為食食下, 真係會有車和人群經過. 感覺食得好有風味!! 哈哈~~ 


↓係波爾多, 第一餐食, 就係晚餐, 這係依間餐廳食. 而且, 坐係路邊座位食.  


↓由於, 我哋想飲酒多啲, 所以, 這餐dinner, 廚師安排很多送酒嘅食物比我哋.法式麵包和風乾火腿----送酒超級正!!

↓啲風乾火腿, 源源送上, 食完再黎, 黎咗N次。  還有黑椒薄牛肉腿配芝士, 啲芝士和薄牛肉, 配合埋啲香濃橄欖油, 真係好好食, 依蝶薄牛肉芝士, 我哋食咗好多蝶, 因為太美味啦!!


↓還有烤shallot 和新鮮mozzarella cheese配番茄和沙律菜. 全部好鮮, 好好味. 其實, 用料新鮮, 真係咩都好食過人!!
 

↓而今餐飲了許多酒, 白酒和紅酒都有飲, 真係飲了好多好多!! 感覺好爽.



↓唔知點解, 我哋所去襯嘅食店, 初頭只得我哋一圍, 但之後, 都會全餐廳都係食客, 間餐廳多人多到無檯. 要用個酒筒當餐檯, 不過, 法國啲人又好隨意, 酒筒當餐檯都無咩所謂!!

↓我哋就係坐係餐廳側邊啲街外位食晚飯, 其實, 坐街食, 真係好有風味, 法國啲小巷又窄, 真係同啲途人零距離接觸. 有時, 又有車經過, 真係一邊食, 可以一邊留意當地人嘅生活風情. 真係食得好特別!!
 
 
↓食完再周圍行, 返酒店.....原來波爾多好多食店, 都附設好多露天位坐,. 離遠望到一排餐檯, 覺得好優閒嘅感覺.


↓好鐘意法國波爾多啲建築物, 好古典味, 但低層就係現代式嘅餐廳. ~~靚........... 之後,行返酒店又經過波爾多劇院. 夜晚個波爾多劇院開晒燈, 好靚
 
↓夜晚嘅波爾多都好靚, 好舒服. 我身後有電車經過, 電車走後, 全條街好寬闊呀!!


唔知波爾多環境, 係咪比到安全感和舒服嘅感覺比我. 所以, 夜麻麻都唔捨得返酒店, 就走咗另一間餐廳食甜品和飲下酒.  當宵夜......係呀!! 我哋又飲啦!!我係波爾多, 真係飲咗好多酒!!

↓宵夜, 飲啤酒和甜酒(sauternes)

↓宵夜, 食crêpe. 一個係朱古力crêpe, 另一個係橙酒火焰crêpe (不過, 我影唔切啲火焰呀!!)


↓今次, 波爾多之旅, 有更多朋友一齊去, 一共有十個人, 好彩全部鐘意飲酒, 日日飲得好癲, 好好玩. ......食完宵夜, 就行返酒店. 第二張相, 係酒店附近....夜晚啲燈光, 都好舒服!! 街道又寬闊, 人流又唔會太擠迫, 但又keep到一定人流, 感覺無咁靜英英.  所以, 波爾多比我感覺好好.
 
 
 
 
 

20 comments:

  1. 妳會去幾多間酒莊呀?
    Brian爸媽咁鐘意食,我估我同佢地食都會好開心
    [版主回覆07/24/2013 08:35:35]Oli:
    ~我totally會去九個酒莊, 一日去三個呀!! 所以, 好似飲酒團咁.
    ~無錯呀!!你同Brian爸媽食嘢, 佢哋都會好開心㗎!!
    ~你除咗識食外, 最重要, 係你去邊都肯食, 唔會因為嫌肥, 又唔食乜....唔要乜, 一出街食, 會真心去食, 我覺咁先係認真享受食.

    ReplyDelete
  2. Vicky, 波爾多真係個靜中帶旺的好城市。
    冇人車分隔,但又冇人車爭路,這裡城市人的生活質素一定好高!
    地面供電的電車,在下雨天時是怎樣行駛?
    [版主回覆07/24/2013 08:35:36]冬日Winter:
    ~我都幾鐘意波爾多,依個地方, 周圍都感覺好舒服.
    ~其實, 因為波爾多啲建築物, 被世界文化遺產保護區, 唔可以郁動任何建築物, 所以,採用地面供電系統, 我估啲建築師, 在建設依個供電設備之前, 實有評估風險啦!! 如果落雨就無電, 你話法國政府會唔會肯起吖!! 地面供電點用詳盡內容, 我就唔知啦! 你想知上網自己查啦!! 我都係聽導遊講, 我先知.
    ~但我有日, 係波爾多是下着雨, 都坐到電車. 無因為落雨影響.

    ReplyDelete
  3. 同意! 旅遊時心情靚、興致高, 美食如雲img](applause)[/img] 某d時候簡單食什麼, 都係好美味!
    [版主回覆07/24/2013 08:35:38]zaza:
    ~我覺食嘢, 真係越簡單, 越好食, 唔洗花巧, 只要材料新鮮, 食返原味,永遠係最好. 而且, 唔同地方, 因為天氣和地域問題, 唔同地方就有唔同嘅新鮮食材, 所以, 去旅行食到啲當地嘅新鮮食物, 真係食得更開心. 而且, 旅行時間心情又輕鬆啲呢, 食到新鮮食材, 胃口都開懷啲.

    ReplyDelete
  4. 波爾多環境好正呀 的火腿睇到我口水都流呢
    [版主回覆07/24/2013 08:35:39]Katie:
    ~波爾多個環境真係好舒服呀!! 啲建築物, 已經好吸引, 而且, 人流適中, 又唔會靜英英, 但又唔會太擠迫, 感覺好多安全感. 而且, 當地啲食物和酒,真係配合得好好. 食得和飲得,好開心.

    ReplyDelete
  5. 樽萄葡酒好巨大呀!!!
    [版主回覆07/24/2013 08:35:41]mabel:
    ~樽巨大葡萄酒, 係機場嘅裝飾品黎㗎!我見到都覺得好特別,所以, 即刻影返張相!!

    ReplyDelete
  6. glad that you like Bordeaux! If you follow the road sign in your pic, you will arrive at our home
    [版主回覆07/24/2013 08:35:46]Mrs. Tin Tin:
    ~原來, 你係Bordeaux 附近居住!! 嗰度好舒服呀!
    ~你離Bordeaux 有幾遠??咁你有時間, 會唔會好多時係Bordeaux 玩下??

    ReplyDelete
  7. 美酒佳餚!好想試!
    [版主回覆07/24/2013 08:35:50]Fion:
    ~Bordeaux 近葡萄酒莊, 酒嘅選擇比較多, 嗰度啲餐廳, 好識將食物和酒一齊配埋, 所以係波爾多, 真係日日飲飽食醉. 好好玩.

    ReplyDelete
  8. 原來咁多人一齊去架,好開心呀。
    架電車個樣好新穎,同啲building好大對比。
    我有個uncle好型,住咗喺Bordeaux三個月學釀酒喎。
    [版主回覆07/24/2013 08:35:51]Angela:
    ~係呀!! 波爾多依程, 多啲人join. 我哋係機場meet 到大家㗎. 其實, 依個波爾多之旅, plan 咗兩年㗎啦!!因為個個都係識飲酒之人嗎!! 我依個旅程,真係由朝飲酒飲到晚呀!!
    ~架電車好方便, 穿疏波爾多好多地方, 我都有坐。 雖然架電車個樣係好新穎, 但襯係啲歷史building. 有新舊對比, 都幾特別吖!! 我覺架電車, 穿疏歷史啲建築物, 令個城市更有新氣像添!!
    ~你Uncle 對釀酒有興趣, 好型呀!!我反意對飲葡萄酒有興趣, 你知唔知, 我去完今次波爾多嘅酒莊之旅, 我都有個念頭, 留係波爾多讀啲課程書, 學飲紅酒. 係真㗎!!

    ReplyDelete
  9. 雖然我吾中意飲酒, 但我比較上中意呢個city, 可能佢夠靜,吾係好似paris咁多人!你地D食物好誘人呀!
    [版主回覆07/27/2013 12:17:18]Mrs. Wu:
    ~我都係呀!!我都係比較鐘意依個city, 靜又唔會靜到無人氣, 但又有一定流量, 舒
    服好多!!!
    ~我哋去旅行, 會盡可能食得特別少少, 依餐dinner, 我都好鐘意, 啲食物唔錯!!

    ReplyDelete
  10. 見到波爾多市中心嘅街景, 我竟然聯想到上海, 真係好似呀
    响户外進餐, 加上美酒配佳餚, 好有渡假感覺呢
    [版主回覆07/27/2013 12:17:35]Jo姐姐:
    ~我未去過上海, 所以, 唔知上海真正係咩樣, 但波爾多--係以前是法國一個金融中心, 同上海一樣, 都曾經擔當過金融中心個地位

    ReplyDelete
  11. we live 25 minutes by car from Saint Emilion
    We go to Bordeaux only if we need something. It is difficult to park there.
    Did you look at Arcachon and Dune de Pyla around Bordeaux? You need to see these when you will come back
    [版主回覆07/27/2013 12:18:42]Mrs. Tin Tin:
    ~你住嘅地方好舒服呀!! Saint Emilion 依個地方, 我有經過呀!! 你離Saint Emilion
    25 mins咋!! 你住個地方真係really good place, 而且, 你住個地方, 一定享受到好多
    nice wine!!!
    ~我成日都講, 今次去法國, "唔夠時間", 其實,內心知道有啲嘢係值得睇, 但無時間
    去到, 你講嗰個Dune de Pyla, 我都好想去㗎!!一大片沙, 我都好想睇!!! 但真係無時

    間, 真係謂有下一次.

    ReplyDelete
  12. 呢個地方,紅酒出哂名,估唔到仲有咁多好嘢。
    [版主回覆07/27/2013 12:18:13]靚芒:
    ~其實, 依個地方,除咗葡萄酒, 仲有好多觀光地方都值得去遊覽, 但真係無時間,去
    唔晒!!

    ReplyDelete
  13. Bordeaux is a beautiful place with a beautiful name ! It is totally different from Paris. It seems quiet and peaceful.10 people together must be of great fun.
    [版主回覆07/27/2013 12:18:34]Happy Girl:
    ~其實,我都鐘意Paris, 大城市之餘, 又集中. 而Bordeaux係比Paris 靜啲, 但
    Bordeaux這個城市, 都有一定流量嘅人流係街上, 交通都方便, 可算係靜中帶旺的
    好地方!! 好舒服.

    ReplyDelete
  14. wow....好正呀!!!
    [版主回覆07/27/2013 12:18:46]Makiyo B:
    ~係呀!!依個法國之旅,黎到Bordeaux, 真係特別感覺舒服.

    ReplyDelete
  15. Vicky, 妳好飲得呵.
    [版主回覆07/27/2013 12:23:46]小倩 (Jade)
    ~都唔係㗎!! 但食飯飲啲酒, 感覺個氣氛會好好多!!

    ReplyDelete
  16. Luxueux Yvonne25 July 2013 at 08:03

    好羨慕你有咁多美食同美酒呀!!我很希望我這生至少可以去參觀酒莊一次!!
    [版主回覆07/29/2013 08:48:38]Luxueux Yvonne
    -唔洗羨慕, 我依個酒莊之旅, 都準備2年時間, 由格價, 找酒莊.....到成行. 都花咗唔少時間, 其實真係個心, 好想好想, 一步步慢慢行, 就會成行.

    ReplyDelete
  17. Vicky 原來是飲得之人 不過可以同一班人一齊旅行 咁開心 又真係要玩得盡興D啦 ~~~
    [版主回覆07/29/2013 09:24:22]Jackie
    -其實我唔係飲得之人, 只係覺酒, 有一股力量, 每逢食飯或慶祝, 酒都可以令個氣氛提升.所以越來越鐘意飲下酒. 去完依個酒莊之旅, 更想深入去學習紅酒多啲嘅故事.
    -今次酒莊之旅,同一大班,全是對酒有研究之人一齊去, 大家一齊飲飲食食, 氣氛更開心

    ReplyDelete
  18. 正到暈!!可惜我不飲酒
    [版主回覆07/29/2013 09:28:20]Florence
    -無錯, 依個酒莊之旅,真係正到暈, 為這一個旅程, 都籌備2年時間. 所以, 去到每一個酒莊都好興奮.

    ReplyDelete
  19. 風乾火腿 同牛肉都一樣咁正呀
    [版主回覆07/29/2013 09:30:00]Ophelia
    -依兩樣食物, 我到而家都掛住. 真係好好味.係加拿大依邊都買唔返

    ReplyDelete
  20. :+:+:涼粉子:+:+:2 August 2013 at 08:20

    橙酒火焰crêpe係唔係即場整~???...愈睇愈餓ING~~~>_<
    [版主回覆08/03/2013 06:17:51]涼粉子:
    ~係呀!!個橙酒火焰crêpe,係即場整!! 但我影唔切啲火焰!! 味道唔錯!! 但我覺貌相馬馬哋, 但好食就算. 而且,依日食crêpe配甜酒, super正!!
    ~你依排, 都要飽肚先黎我個blog 啦! 因我仲有幾篇遊記, 都係食. 哈哈~~~

    ReplyDelete