法國巴黎--Day 2,艾菲爾鐵塔,一肚氣晚餐

June 7,2013 (Friday)


我覺每個地方, 都至少有一樣極具代表性嘅建築物.


一看見艾菲爾鐵塔, 就一定代表法國--巴黎. 


係名信片或者電視, 見得你多啦!! 我終於親眼見到你----艾菲爾鐵塔(Eiffel Tower).


艾菲爾鐵塔, 你真係幾高喎!  我係巴黎很多角落都見到你. 我黎了巴黎只是第二日, 已經見你好多次啦!!



↓黎到艾菲爾鐵塔下啦!!


↓由艾菲爾鐵塔低部望上去, 原來係咁㗎


我未離巴黎時, 已經係網上book咗個當地導遊, 遊艾菲爾鐵塔.


我join 這個導遊公司係--免排隊上艾菲爾鐵塔. 而且, 在沿途中導遊, 也會不段講解艾菲爾鐵塔歷史.  所以, join 咗這款local導遊.  慳時間之餘, 仲更了解艾菲爾鐵塔添!!


原來艾菲爾鐵塔1887年起, 便開始興建.  是一位名為艾菲爾工程師設計.  所以, 這座塔以他名字名命.


艾菲爾鐵塔離面300米, 這座塔興建, 主要是為1889年的世界博覽會開幕禮而落成. 這座塔還曾經保持了45年世界最高建築物第一位.


難得來到艾菲爾鐵塔, 當然最好期待走上去鐵塔內啦!!!  由於艾菲爾鐵塔是巴黎最高的建築物,  所以, 從鐵塔的觀景台, 望落去巴黎. 真係望到好多巴黎建築物. 好靚呀!! 真係不段望, 不禁, 望到嘩、嘩、聲. 哈哈~~



↓這個紅衫哥哥, 便是我當日遊艾菲爾鐵塔的英語導遊(好nice), 對咗姓名之後, 每人派發一張入場票
 

↓這是坐這款電梯上去艾菲爾鐵塔. 我相信艾菲爾鐵塔幾時都係咁多人, 一個逼住一個入電梯.


↓電梯開始升啦!! 好快去到艾菲爾鐵塔的遼望台.


↓嘩!! 高處望下去的巴黎.....好靚,覺得巴黎城市建築的規圖好公整, 整齊


↓望到幾多巴黎建築物, 仲望到塞納河seine river. 我lunch time 都遊覽過依條大河㗎


↓好彩當天天氣, 可以望得更遠更多.

↓在艾菲爾鐵塔觀景台影相




------------------------------------------------------------------------------------



到晚餐, 咁黎得巴黎, 當然是吃當地的法國餐.  上網得知, 巴黎有幾間ranking 很高的法國餐廳. 就算坐幾耐車. 都想試吃.


我們早在加拿大時, 已經較定鬧鐘, 越洋打電話去我們想去法國餐廳. BOOK定位食飯. 我們一間餐廳至少打了三次電話, confirm 再re-confirm.


這晚, 坐車來到一間, 一早預約的餐廳. 我們還比預約時間早了15 mins 到.


誰不知, 去到餐廳, 店員說我們的名字, 不在Book位冊之內.  差啲唔做我哋生意. 


我們一行六人, 都感到奇怪. 核對過餐廳電話和餐廳名, 全是正確, 全是在加拿大時, 所book的餐廳. 最後, 看到餐廳的book位冊, 看見一個讀音和我們差不多的英文姓氏.  但串法不一樣的, (由於Brian姓氏比較獨有. 所以, 我們一看就知.) 而且,這姓氏旁邊, 也是寫着6位.


我們便和店員說, 這book 位冊的名, 應該是我們.


但店員說「這名字一定不是我們」, 應是其他顧客. 這時, 店員還給檯, 給其他遲過我哋到達啲客and Walk-in 客. 就座 (這餐店令願得失外地客, 都唔想得失當地法國人)


就在這時Brian 的法文終發爆出來了.  和店員理論. 店員還說, book位冊的客不來. 才比位我哋. 好了, 如是者,理論. 時間都過了.  理應有位坐.


但店員說, 貴餐廳會給預訂位客人, 額外半小時寬限期, 要再等多半小時, book位冊的客不出現, 才比座位給我哋.  (攪到我哋好似無book位嘅客人咁, 還白白望住啲空檯, 等呀等)


如是者, 由7:45pm 等到差不多9點先有位坐. 店員還說自己無錯到. 是原先顧客不來. 才有誤會. (好憎店員, 到最後還死撐到抵)


但跟本由頭到尾, 我們就是book位冊,那位顧客.


我肯等, 某程度, 都是想prove 比間餐廳知, book位冊的顧客, 就是我!!!我去旅行, 有的時間, 同你玩到抵.


↓這是這間服務態度極差的餐廳.


↓等位等到出唔到聲,  等了差不多兩小時,才有位坐, 餐前小食, 唔知係咩,一坐低就有. 


其實, 依間餐廳網上ranking是很高, 但態度真是有問題. 由頭到尾, 好似唔想做生意咁. 但依間餐廳, 食物價錢比較經濟.  只是40歐羅有晒, 餐前小食, 頭盤, 主菜和甜品. 我只是覺個頭盤份沙律特別啲. 其他只是ok. 但就令我們一行六人, 就成肚氣.


我哋食得遲之外, 餐廳自己都做到夜一夜先close 到. 真係對大家都無好處. 我已經bad list 依間餐廳.
 



↓頭盤蟹肉沙律, (好清新), 另外Uncle的頭盤還有白露荀 



↓Auntie的頭盤--鵝肝.  我的主菜帶子 


↓Uncle 主菜, 好像是鴨肉, Auntie的主菜是牛扒(很多根)



↓甜品, 熱情果芝士蛋糕, 還有朱古力蛋糕


↓Panna Cotta



~之後, 返到酒店, Brian 個密碼鎖行李, 開唔到. 要逐個number試. 試咗好耐,  先開得返個喼.   好彩無嘢唔見. 但唔明點解個喼嘅密碼, 無端端轉變咗.
~而Brian's mom(住另一間房)個行李鎖, 條鎖匙離奇唔見咗, 所以, 開唔到個行李. 好彩, 我有堆鎖匙係鎖匙包, 其中一條key, 又開到Brian's mom 個行李鎖. 又好好彩, 無唔見嘢, 依日唔知做咩, 好多奇怪嘢發生.  


Day 2 (完)

24 comments:

  1. 我很喜歡Eiffel tower,無論Vegas or Paris,我都可以呆望佢好耐好耐都唔厭.你有無機會睇佢夜晚嘅night light show呀?it's so pretty .
    我都好明白你哋嘅感受,佢哋嘅nature係超arrogant,無計,唯有take it easy!
    [版主回覆07/05/2013 11:37:14]Dolphine:
    ~我鐘意Paris 個Eiffel tower 多啲. 感覺實在啲. 今次去完法國, 先至知法國更多歷史. 真係估唔到巴黎鐵塔, 個歷史咁悠久. 當年起到這座塔, 當年啲人一定好驚訝.
    ~其實, 我係巴黎食dinner 時, 都見到Eiffel tower 着燈. 但無睇到light show. 我只係day time 去睇Eiffel tower. 但已經好興奮啦!!
    ~我覺我依餐晚飯, 攪成咁, 都算係唔好彩. 比我遇到依啲人. 只係依日有啲唔愉快. 但其他法國之旅, 都好愉快. 依家返咗黎加拿大之後, 仲好想快啲再去法國多一次.

    ReplyDelete
  2. 呢間餐廳要打電話去book,冇email book架?
    睇佢D食物mama咋喎
    我有朋友去巴黎,買完野擺底D戰利品返酒店房後出街食飯,夜晚返到房間時,已俾人偷晒D名牌戰利品,佢住個間不是cheap cheap酒店tim
    [版主回覆07/05/2013 11:37:15]Oli:
    ~呢間餐廳無email 訂位依啲嘢㗎!! 但總之,依日遇到依啲人, 都算係唔好彩.
    ~我之前去法國, 我身邊啲朋友, 都有同我講過係法國比人偷嘢嘅經驗. 還提我小心. 但真係估唔到係酒店, 都會比人攪到. 我今次住間酒店, 都好多粒星星. 但估唔到都遇到依啲情況. 好彩, 無特別唔見嘢. 但你個朋友, 啲戰利品無晒, 真係好得人驚. 講真, 我感覺法國巴黎, 真係一個unsafe 地方. 因為我仲聽到好多其他故事. 聽到都心寒. 我今次去某一個名勝時, 仲遇到啲恐佈經歷. 真係見到都驚.
    ~不過法國, 都值得去, 係巴黎認識好多名勝, 感覺好充實. 而且, 我今次去埋Bordeaux區, 係個度學識好多嘢!!

    ReplyDelete
  3. 法國人真係呢。。。。。>.< 等了兩小時 !! 火都出 !!!
    [版主回覆07/05/2013 11:50:26]Katie:
    ~嗰 日,就唔好彩遇到依啲人. 好彩其他法國旅程, 都是愉快嘅!!!

    ReplyDelete
  4. 巴黎鐵塔日夜都有不同美態
    呢間餐廳嘅處理方法確有問題呀
    [版主回覆07/05/2013 11:50:27]Jo姐姐:
    ~巴黎鐵塔, 真係好高. 真係喺巴黎好多個角度, 都見到個鐵塔. 日夜都見到, 這係依個塔, 攪到巴黎好有藝術感.
    ~嗰日, 真係唔好彩遇到依啲自以為事嘅人. 都算唔好彩. 好彩, 其他法國旅程, 都好好玩, 好充實. 仲學到好多嘢添!!

    ReplyDelete
  5. 嘩,你就好啦,上左去個塔度,我上次去跟團,冇得上啊,鳴鳴......塔上觀景真的一流呀~~

    [版主回覆07/06/2013 03:19:12]samsamdandan:
    ~其實, 跟團有跟團好. 全部都有專人安排, 方便好多. 我哋咩都自己. 有時一個頂點去咗好耐. 變相行街時間少咗.
    ~不過, 上到個塔上面, 望落去巴黎, 啲風景真係望到嘩嘩聲. 因為巴黎嘅城市規畫好公整. 望落去好整齊.

    ReplyDelete
  6. 試過唔知係咪我地記錯密碼抑或咩原因, 攪咗好耐都開唔到! 後來打電話叫酒店人員來剪開個鎖!
    [版主回覆07/06/2013 02:21:38]zaza:
    ~要剪咗個鎖, 咁都幾麻煩. 咁之後有無買返個新鎖?
    ~其實, 我隔離嗰個十年前, 都去過法國, 當時跟團去. 當年, 我隔離嗰個都聽到啲團友唔見嘢, 過咗十年之後, 法國仍是這樣unsafe. 我哋直情係眼前, 見到人係面前偷嘢, 舉報比啲保安聽, 個保安都唔理. 好得人驚!!

    ReplyDelete
  7. was it the Rimowa suitcase that had the lock number changes? Cos' my colleague had the same problem with Rimowa. It is true that very often, there are thefts in hotels in Paris (in fact, in all big cities). Was it a waiter or waitress at the restaurant? I often find waiters have better/easier service than waitresses in France.
    [版主回覆07/06/2013 03:29:32]Mrs. Tin Tin:
    ~我哋四個人, 住兩間房, 其中三件行李都比人攪過個鎖. 當中一個行李是Rimowa. 不過, 最好彩無唔見嘢!! 其實, 我住間酒店, 都有好多粒星星ranking, 都估唔到都會有依啲情況. 其實, Brian 係十年前, 都去過法國旅行, 當時他跟團去, 當年, Brian 都聽到部份團友唔見咗嘢, 但過咗十年之後, 仍然是這樣, 還好似利害咗, 係依方面, 感覺巴黎有啲unsafe.
    ~間餐廳個服務員係女人黎㗎!! 其實, 都係依日唔好彩,遇正依個waitress囉!! 其餘我係巴黎嘅日子, 啲服務都ok㗎!!

    ReplyDelete
  8. Molly 公路之星30 June 2013 at 03:02

    法國人, 尤其做服務業的, 對黃皮膚嘅客人真係特別差的, 就連白人唔識講法文的, 佢地都會用比較差嘅語氣同你講嘢~~唔少朋友去法國都領教過, 樹熊公學法文差唔多十年, 可以做較流利嘅一般對答, 所以對法國人印象總算不錯...
    [版主回覆07/06/2013 03:29:29]highwaystar公路之星:
    ~其實, 我又唔太覺, 法國特別對黃皮膚啲人差. 係依日依間餐廳, 都係咁岩唔好彩, 遇到個態度差的服務員. 其餘我係巴黎啲時間,啲服務員都ok!!
    ~我哋識法文㗎!! 我哋全程都講法文, 所以, 今次去法國之旅, 啲法文在一瞬間, 流利唔少.

    ReplyDelete
  9. 等2個鐘你地真好耐性!鋪頭請著啲咁衰嘅伙計,遲早關門大吉!
    [版主回覆07/06/2013 03:29:28]mabel:
    ~其實, 我哋肯等, 都係為啖氣, 想prove我哋就係有book位嗰個客人.
    ~總之, 依日食飯就唔好彩啦!! 好彩其他在巴黎嘅日子, 都ok!!

    ReplyDelete
  10. 咁搞法,一肚氣,唔使食都飽啦。咁既服務態度,無下次。
    [版主回覆07/06/2013 03:29:15]靚芒:
    ~講真, 當日真係有啲嬲. 依日依餐飯, 遇上依間餐廳, 就真係認真唔好彩啦!!好彩, 其餘係巴黎嘅時間, 無再遇到依啲人.

    ReplyDelete
  11. Pandora 香傭講法文30 June 2013 at 11:05

    唔好俾貼士
    [Pandora 香傭講法文回覆07/12/2013 20:18:20]有^^
    [版主回覆07/11/2013 23:40:21]Pandora 香傭講法文,
    -咁你試過咁做未?
    [Pandora 香傭講法文回覆07/11/2013 23:35:49]得^^
    [版主回覆07/06/2013 03:29:12]Pandora 香傭講法文:
    ~唔俾貼士......得㗎??
    ~我哋依日, 都係唔好彩, 遇上依間餐廳和態度差嘅服務員,好彩其餘, 我係巴黎嘅時間, 都無再遇到依啲態度差嘅人.

    ReplyDelete
  12. 我第一次去巴黎啱啱係年,個巴黎鐵塔夜晚幾靚呀, 我同VICKY你一樣睇到嘩嘩聲。
    喺巴黎受到不禮貌對待都幾普遍,尤其依家多咗中國人去,我哋仲範眾憎。前排咪有間法國餐廳講明唔接受中國顧客?雖然後來收返,但可想而知我哋幾不受歡迎。
    [版主回覆07/11/2013 04:53:38]Ceci:
    ~你講得無錯!! 強國人就是差在未有依隻「文化」同「品味」. 因為現時大部分強國人, 仲未識什麼是「文化」同「品味」. 真係要比時間啲強國人先吸收依隻 「文化」同「品味」.
    ~Ceci, 你講得好好. 今次, 我體會到依點, 但唔知點表達
    [Ceci回覆07/06/2013 05:48:07]強國人去邊度旅行都只係捨得洗錢買嘢,食同住都唔會捨得,去到邊都係食平嘢,求其有張床就算,所以你出現嘅地方,除咗LV店之外,都應該唔會見到強國人。

    呢啲就係幾多錢都買唔到嘅「文化」同「階級」,你話佢哋無錢咩?當然唔係,只係佢哋就算有幾多錢都唔識有品味咁用啫。
    [版主回覆07/06/2013 03:29:50]冬日Winter:
    ~我今躺去巴黎, 所幫襯嘅餐廳, 真係無咩見到中國人面孔. 而且, 旅行區, 中國人嘅比例, 都唔算多!! 我覺中國人, 只喜歡去百貨公司, 但其他地方, 無咩點去. 所以, 你講現在係強人世界, 好似誇張咗.
    [版主回覆07/06/2013 03:29:11]Angela:
    ~反而, 我今次係法國所幫襯嘅餐廳, 真係無咩見到中國人面孔. 好多時, 成間餐廳, 都得我哋一圍係亞洲面孔. 我成日以為法國旅遊區會好多, 但望真啲中國人個比例, 真係唔算多!!
    ~個巴黎鐵塔, 親眼見之後, 感覺好高呀!! 上到塔上, 望返巴黎, 感覺巴黎更加美. 而且感覺巴黎嘅城市規畫好公整. 望落去好整齊.
    [冬日 Winter回覆07/01/2013 21:18:08]好彩, 我是 92年和老友大人去, 當時真的沒有什麼不禮物事件.....現在就真的強國人世界...

    ReplyDelete
  13. 巴黎鐵塔真係好靚~
    個店員太過份呀~衰左又唔肯錯!!
    [版主回覆07/06/2013 03:42:14]素會員:
    ~我都係親眼望, 先發覺巴黎鐵塔, 原來係咁高. 上到塔上, 望返巴黎, 感覺巴黎更加美.
    ~依日餐飯, 真係唔好彩,遇到咁嘅餐廳和態度差嘅服務員. 好彩係, 我其餘係巴黎嘅時間, 都無再遇到依啲人!!
    [素會員回覆07/01/2013 12:38:39]係唔肯認錯!

    ReplyDelete
  14. use also e-mail to reconfirm bkg nrxt time la....
    [版主回覆07/06/2013 03:42:15]小倩 (Jade)
    ~依間餐廳係唔接受email booking.

    ReplyDelete
  15. 法國確實有好多迷人地方, 無論幾時去都可以感受那歐洲典雅的氣氛.....
    但嗰間餐廳就擺明玩嘢, 真無佢地乎.....
    [版主回覆07/06/2013 03:42:27]冬日Winter:
    ~其實, 去法國八日, 都係依一日遇上依啲人, 依一餐飯, 遇上依間餐廳和態度差嘅人, 真係唔好彩.
    ~好彩係其餘時間, 我係法國都無再遇上依啲人!!

    ReplyDelete
  16. 酒店多奇怪事
    不過法國餐廳book位不用留電話號碼嗎
    但我覺是法國人排外心態有關
    [亞飛回覆07/06/2013 12:34:33]珍貴旅遊經驗分享
    不過星級酒店也發生這事的確防不勝防
    真令人感到遺憾
    [版主回覆07/06/2013 03:54:15]亞飛:
    ~其實, 我去法國之前, 身邊都有好多人, 講過啲係法國遇到嘅故事比我聽. 叫我小心啲. 估唔到去到法國又親身經歷過, 比人攪過件行李. 真係好得人驚. 而且, 我今次住間酒店, 都好多粒星星ranking. 都估唔到會咁. 法國比我感覺,有啲unsafe.
    ~我哋未去法國前, 已經係加拿大打電話去book位, 間餐廳都有叫我哋留電話號碼, 但當我哋講咗個加拿大電話號碼, 個電話筒服務員, 聽到我哋電話number 好奇怪. 當時, 唔知個服務員有無抄抵係本book位冊上呀!!
    ~其實, 我今次去咗法國八日, 都係依一日遇到依啲態差嘅餐廳和態度差嘅服務員. 依日算係唔好彩.

    ReplyDelete
  17. 唔好嬲啦,有時去旅行就係咁,就當係特別回憶啦。 
    [版主回覆07/06/2013 04:02:40]Owenmama:
    ~係依日咁唔好彩, 係其餘法國旅程, 都好愉快.

    ReplyDelete
  18. 嘩,去旅行要受氣,我諗我吾會去食囉,我覺得餐廳既食物就算幾好味,D 服務差我就真係頂吾順!
    我想去Paris係覺得佢地既野食同環境,不過如果再係咁落去,我諗我都吾太想去lu
    [版主回覆07/06/2013 04:02:34]Mrs. Wu:
    ~我都係覺依日餐飯, 遇上態度差嘅服務員, 真係唔好彩. 好彩其餘我係法國嘅旅程, 都好愉快!!

    ReplyDelete
  19. 咩事咁古怪既,d行李鎖>< "
    間餐廳好衰呀
    [版主回覆07/08/2013 08:08:23]Ophelia,
    -總之, 係巴黎啲市中心和旅遊區就有啲唔安全啦! 好多Thefts 啦!
    -依日餐飯,遇到咁態度差嘅服務員, 真係唔好彩. 但好彩其餘我係法國嘅時間都幾愉快

    ReplyDelete
  20. 法國人真係好大鼻,我都在巴黎機場領教過,差啲上唔到飛機
    [版主回覆07/08/2013 08:16:53]Fion
    -你係巴黎機場有不愉快經歷, 其實有依d 遭遇, 真係攪到個旅程有個污點. 法國啲名勝係吸引, 但另一方面, 感到好unsafe 啦! 好彩, 我其餘係法國嘅時間都ok. 仲學到嘢!

    ReplyDelete
  21. :+:+:涼粉子:+:+:8 July 2013 at 03:58

    巴黎宜家雜左好多...你地酒店嘅怪事...都應該唔係冇啦啦的...
    法國人的服務態度係真係有丁丁問題的...應該係民族性(佢地CULTURE係咁..)正如日本會好好服務.....有時去到法國好似買佢地啲野佢地都唔多滿意咁...都係怪怪地...

    不過法國從有啲野令我想再去嘅~~~

    係呢...加拿大讀書係COMPULSORY修法文的係咪~??我見我加拿大啲表弟們法文好流利....我淨係讀過兩年...宜家咩都唔記得唒了~~~ >_<
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆08/06/2013 20:52:53]其實好少事咋~~^_^
    [版主回覆07/23/2013 08:50:45]涼粉子:
    ~你好nice呀!!我哋都未真正見過面,你都會唔介意我上網order 啲嘢係你屋企個樹, 之後, 我哋大家係英國見面時交收.....依個舉動, 真係連啲好親嘅朋友or親戚都未必肯咁樣!
    ~雖然, 講到我好似就黎去英國咁, 但你嘅心意,真係令我好感動!!
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆07/12/2013 16:42:20]因此嗰時媽咪有做歐洲時裝生意同埋..唔上中文堂都可以去考試..咁上吓法文堂都幾好丫..叫做學下新野識少少咁~~
    其實係我想去美加行轉...睇下出年點..如果唔番香港的話就可以去吓了~~
    我覺得英國SHOPPING好抵呢...再唔係..你係黎的話可以之前上網ORDER唒啲野黎我度...見你時交收就可以啦~~^_^..講到似層層咁..哈哈哈~~
    [版主回覆07/11/2013 23:30:51]涼粉子,
    -你係中四, 中五, 揀法文都好, 起碼識dd 法文, 去法國會方便d. 况且你同法國又咁近. 但如果你當時讀中文, 咁你係咪都識, 上中文堂,當外語,都咗個意義啦!
    -其實加拿大, 除咗溫哥華冬天係keep 住零上溫度, 其餘加拿大邊一達地方, 冬天都係好凍, 而且多雪. 不如調返轉, 叫你表弟去英國玩, 仲好啦! 哈.
    -我唔係因為你住英國, 我先講英國好話, 我早兩年去英國旅行, 就算係巿中心倫敦, 都唔覺雜嘅感覺. 安全好多. 而且英國要shop平, 其實好多嘢shop, 而且買d嘢都係平過加拿大,況且英國又係多名勝睇, 我間唔中都同我隔離嗰個話, 不如下次去英國,玩餐飽, 今次, 我去巴黎四日裡面, 見足四日有人係街比賊仔偷嘢! 我當時, 即刻諗, 下次去歐遊唔去法國, 去uk. Anyway, 去英國話你知, 因要你提供地址, 我想買LC and hello kitty 呀! 哈哈. 好開心同你傾咗咁多
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆07/11/2013 22:51:09]英國唔係強制性學法文, 不過中4中5都要學一科外語..多香港人揀番讀中文~~哈哈哈~~我表弟佢地喺EDMONTON...你明點解我冇過過去搵佢地啦...冬天應該出唔到街的~!!嘩~~要讀9年呀~??其實我覺得咁幾好丫~~~可能學時辛苦不過大個左又會慶幸識多人地一個語言~!
    放心啦...倫敦同巴黎比好好多多多多多...你真係要黎行轉買LC~~~哈哈哈哈哈~~!!!!
    [版主回覆07/11/2013 22:43:01]涼粉子:
    ~原來英國都會強制性要學生讀兩年法語. 我表妹以前係英國讀書, 都無聽佢提過添!!
    ~無錯, 我講加拿大有一個省份係全法語嘅省份, 就係Montreal. 你表弟係Montreal 住嗎?? 而我就係住Montreal 隔離個省份, Ontario, Toronto 市. 其實, 係我而家居住嘅地方, 係啲政府嘢先見到有法文, 日常生活都無任何法文存在. 但點都要啲學生, 強制性, 讀九年法語. (小一到中三). 講真, 日常唔多用就會唔記得. 讀幾耐都無用!! 哈哈~~
    ~法國巴黎, 真係雜到出面,但我好懷疑咁雜, 點解當地政府,唔做啲嘢! 而家攪到好似種容啲賊仔咁! 我去完巴黎, 之後去咗法國Bordeaux區, Bordeaux 係比較靜啲嘅地方, 當地Bordeaux 啲人, 都係法國人, 都話好怕出巴黎, 因佢哋雖然係法國人,都覺巴黎好危險. 所以, 去旅行, 都係要好好保護自己, 學你話齋, 分散啲錢放. 乜首飾都唔帶. 小心為上. 大家第時去法國都小心啦!!
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆07/11/2013 16:27:23]英國呢邊係中4中5先讀FRENCH呢...真係讀左兩年貨仔...EXAM完就唔記得唒了~~你講的城市係咪MONTREAL? 我都同意你講的…法國係雜D..但係總係有野令我想再去行一轉…只好自己小心啲同埋扮唒識路/熟路咁…等人唔覺得太似遊客..我去PARIS一般個LOOK好CASUAL..身上冇咩貴野..錢又分幾個地方放..耳環手鏈介指全部唔戴…小心駛得萬年船..有起事上黎都唔知點算…
    [版主回覆07/11/2013 05:22:18]涼粉子:
    ~我去法國前, 都聽過身邊啲朋友, 去法國啲小偷故事, 聽到都覺好恐佈. 所以, 我法國前, 我身邊啲朋友都叫我小心啲. 但估唔到係酒店都比人攪行李. 令我好不安. 之後, 都比人攪過一次添!!! 我今次去法國, 仲日光日白, 親眼見到, 唔止一次, 有小偷, 偷人嘢, 事主和小偷追逐嘅片段. 最慘係啲保安都唔理. 當無事發生. 所以, 係法國出街, 有種不安感覺. 都唔止而家先係咁, 十幾年前都已經有依啲事發生. 講真, 再係咁狼, 都無咩人再敢去法國!! 但幣在法國啲名勝又多, 又華麗. 又多嘢買, 多平酒飲. 雖然, 好不安,但想再去一次.
    ~而依一日去個間法國餐廳, 真係撞正啲唔nice嘅人, 真係唔好彩. 但好彩, 其餘係法國嘅旅程. 都無再遇到.
    ~無錯!! 加拿大係強制性, 要每個學生都要修讀法文!! 法文達到某一等級才能畢業. 因為加拿大係雙語國家. 加拿大有其中一個省份, 仲係全法語嘅省份添!! 所以, 我和Brian都識法語!! 但Brian 就流利啲. 因為他幾歲就學.

    ReplyDelete
  22. 如果我遇到這情況, 我諗我唔會等, 唔會比錢佢地賺。

    ReplyDelete
  23. 係TRIPADVISOR留言講返,等其他人都知佢地咁差。
    [版主回覆07/11/2013 05:22:35]Ka:
    ~好多人都叫我去Tripadvisor 去留多啲差留言比依間態度差嘅餐廳.
    ~其實, 依間態度差嘅餐廳, 我哋係Tripadvisor 度睇返黎, 當時, 個個好評. 點知我去到就咁不愉快!!

    ReplyDelete
  24. 空中少奶奶21 July 2013 at 05:54

    旅行遇到這樣真係好無引!
    [版主回覆07/23/2013 08:54:26]空中少奶奶:
    ~無錯!! 遇到依啲事, 真係好無引. 所以, 依日係法國, 有啲唔開心!! 好勞氣. 不過, 都係勞氣一陣, 之後食完飯, 都好返啲啦!!繼續再玩過!! 哈哈~~

    ReplyDelete