法國巴黎--Day 2 (Part 1) 朝聖, 凱旋門, 塞納河遊船午餐, 老佛爺百貨


June 7,2013 (Friday) 

Day 2 (Part 1)Louis Vuitton Flagship, Arc de Triomphe, Seine river cruise and Galeries Lafayette


這天旅程好緊揍, 而家望返啲相, 先知道, 竟可一天內, 去到咁多達地方. 這一天旅程, 連blog 都要分開兩篇寫.


雖然, 這天旅程緊揍, 但好好彩, 我哋係當地, 識到個司機哥哥,由朝到晚車出車入. 有當地人接接送送, 自己唔洗為睇地圖,揾路而傷腦根. 時間方面, 真係方便好多.


咁黎得法國, 個心當然想買皮包.


我第一站, 就去咗法國皮包旗幟總店(香謝大道)---朝聖.


成撞樓, 都是皮包店, 面積真是相當大. 雖然, 我心中已經鎖定一個皮包. 但入到法國皮包旗幟總店. 我和Brian's mom 都忍不住左指右指, 因為旗艦店, 貨品夠新又夠多. 見到都Happy 到暈.  


而且, 我是這品牌fans. 係法國買皮包, 抵好多.  因此, 係度放低咗好多個大洋. 嘩哈哈~~



↓我喜歡這品牌的皮包, 所以, 去到法國巴黎旗艦總店, 有着「朝聖」的感覺. 嘩哈哈~~ 還估唔到巴黎旗艦店, 在我付款時, 只是簡單說自己名字和國籍, 竟知我住址, 我之前都未黎過買嘢 !!


↓入到旗幟皮包店, 我和Brian's mom 開始癲癲哋, 左指右指, 嘩哈哈~~~ 最後買了兩個皮包, 嘩哈哈



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

之後, 就行去, 巴黎凱旋門(Arc de Triomphe)影下相.  我諗黎得法國旅行, 凱旋門就是每個遊客必到嘅勝地. 雖然, 凱旋門造型只是一道門. 但凱旋門在歷史上,實在是太有名. 簡直是法國巴黎最重要象徵之一. 現在, 法國人舉行紀念儀式, or July 4 法國國慶, 都是由凱旋門舉行閱乒地點. 


我係電視新聞, 見就見得多. 這天終於親眼見到你啦-----凱旋門



↓法國巴黎---凱旋門(Arc de Triomphe)


(細個讀西史時, 知道拿破崙嘅煇煌史, 這度門就是他命人興建, 目的是想炫耀自己一連串軍事上勝利. 當法國軍隊打完仗, 返回巴黎時, 帶着勝利和光榮走過凱旋門. 可其威風, 但凱旋門, 一起就30年.  起咗30年, 就知拿破崙的尾期, 有幾不順啦!!  而且, 滑鐵盧戰役失敗,拿破崙還放逐大西洋小島, 之後, 仲死埋, 死後九年, 法國人才將他遺體運回巴黎, 走過凱旋門, 圓了他光榮走過凱旋門嘅夢想 )


↓在歷史建築物---凱旋門下, 影張留念 (第一張相, 係我和Brian, 第二相係我和Brian and Brian's父母)



---------------------------------------------------------------------------------------------------


鏡頭一轉, 便到達法國塞納河, 這天午餐就是在塞納河遊船上享用午餐.


這條塞納河(Seine river) 是巴黎市中心的大河. 而且, 法國許多重要建築都是圍繞塞納河側邊, 好似--羅浮宮(Le Louvre)、奧爾塞博物館(Le Musee d' Orsay)、聖母院(La Cathedrale Notre Dame), 艾菲爾鐵塔、凱旋門等.


而且, 這條塞納河, 當中有兩大條橋梁, 其中以亞歷山大三世橋(Pont Alexandre III) 和新橋(Pont Neuf) 最為輝煌壯觀。


↓準備上午餐遊船, 遊塞納河(Seine River)



這餐塞納河遊船午餐, 大概需時兩小時, 我們所選擇嘅遊船是有冷氣供應. 而且全遊船以大玻璃包圍. 一邊吃午餐, 遊船不段在塞納河遊, 我只是舉高眼便能看見法國有名的建築物. 船內有專人介紹建築物和唱歌表演.


而且, 這餐遊船午餐的食物好豐富, (份量可以當作晚餐也可), 而且提供大量紅白酒和welcome drink, 十個人有六支酒, 但水都係十個人得兩支, 所以, 係法國, 真係飲酒仲平過飲水.


但依個遊船好值得去, 因一邊食, 一邊遊塞納河, 而且, 都差唔多可以望到許多法國主名建築物. 好似食餐飯, 就去咗好多地方咁




↓塞納河遊船午餐, 遊船是以玻璃包圍着, 一邊食午餐, 舉頭就能着清楚所有法國歷史建築物



↓在塞納河遊船上, 我和Brian 家人一齊影幅相, 遊船開動, 便見到Eiffel tower啦!!


↓塞納河遊船午餐, 有花生作餐前小食, 今次有十個人一齊去塞納河遊船午餐, 十個只是供應兩支水


↓塞納河遊船午餐--係餐酒方面好慷慨, 十個人有六支, 紅酒,白酒提供. 我哋比較鐘意飲酒, 所以好Happy~~


↓塞納河遊船午餐--餐湯青豆湯, soft-boiled egg 沙律


↓塞納河遊船午餐---還有專人唱歌表演(唱得好好聽), 之後, 經過亞歷山大三世橋(Pont Alexandre III)


↓塞納河遊船午餐----沿途所經過的歷史建築物

↓主菜, 果汁Salmon ,另一個主菜是Fillet of chicken 


↓主菜, 還有steak with potatoes


↓主菜, 還有Breast of Pork .....主菜之後有芝士 (配酒一流)


↓甜品: 三層雪糕和 Cherry cake

↓甜品: 還有small pot chocolate cream, 最後係塞納河遊船午餐, 見到巴黎鐵塔和自由神像同時出現


-----------------------------------------------------------------------------------------------

食完一餐,豐富嘅遊船午餐, 便去了法國歷史悠久的百貨公司行下.(Galeries Lafayette, 老佛爺百貨)。 幫人買下手信和睇下這間百貨公司嘅裝修. (百貨公司中央裝修, 好有古典美㗎!!)


↓到達法國歷史悠久的百貨公司(Galeries Lafayette)



↓Brian's mom 和其他朋友要買Long Champ 手袋做手信, 等了好耐呀!! (其實, 1樓和行李department 都有Longchamp counter) 等買袋時, 我還在Galeries Lafayette 自拍, 哈哈


其實, 我黎依度, 都有一個重點, 就係想買Le creuset產品, 但原來這間百貨公司的Le creuset 產品唔係太多, 只是一個小counter作Le creuset 產品容立嘅空間.  聽sales 話, 要去Le creuset專門店會比較多選擇. 但我無時間去專門店. 但我都係這間百貨公司都買了一個Le creuset淺藍色焗盤返家. 

(原本想買多一套3隻Le creuset杯 , 但怕重,又無時間諗, 所以無買.....現在後恢中!!)

↓買了一個淺藍色焗盤(colour 特別先買!!)




係Galeries Lafayette, 行都唔夠一個鐘, 就要走. 因為我哋約咗個當地英語導遊, 帶我們遊巴黎鐵塔.

------> 續


24 comments:

  1. LV 又真係拎人著迷, 不過而家孖C更吸引人!!
    [版主回覆06/28/2013 04:35:49]Bの家:
    ~我覺鐘意咩品牌, 都係隨着時間轉變而改變. 可能我遲啲鐘意其他品牌都唔定. 不過, 依家我仲好鐘意Louis Vuitton, 買到心中所想, 超級開心!! 而且, 仲抵好多啲. 嘩哈哈~

    ReplyDelete
  2. 我都法國都會在LV朝聖買袋 真的平好多 ! 我上次去老佛爺看LC真的不多 ... 呢日天氣好好呀 !!
    [版主回覆06/28/2013 04:35:50]Katie:
    ~法國啲Louis Vuitton 真係抵好多!! 真係買到好Happy!!!嘩哈哈~~
    ~我都估唔到老佛爺百貨啲Le creuset 唔太多添!! 不過都買到一個Le creuset 貨品. 了咗自己心事!!哈哈~~
    ~好好彩, 我去法國啲天氣幾好, 去旅行天氣好,影相都靚啲.

    ReplyDelete
  3. 滿載而歸呀
    [版主回覆06/28/2013 04:36:35]Ophelia:
    ~今次去旅行, 都買到自己想買嘅嘢!! 但行街時間, 真係太趕. 因今次旅行, 真係觀光時間比較多!!

    ReplyDelete
  4. you and Brian's mom got the same Vuitton bag but in different colors? Good choice! Very cute when used as a cross-body bag.
    [版主回覆06/28/2013 04:35:54]Mrs. TinTin:
    ~係呀!! 我哋買咗同一個bag, 但唔同pattern. 因為我哋大家都想買cross-body bog. 而且, 依個款, 係我依邊長期都無貨. 而家係法國買到, 好Happy!! 除咗bag, 我仲有買其他Louis Vuitton貨品!! 嘩哈哈~~ 因法國Louis Vuitton 價格真是抵過我依邊!!!

    ReplyDelete
  5. 吓!老佛爺行唔夠一個鐘
    妳買個藍色都靚丫,係法國限量版,出面仲未有得買
    [版主回覆06/28/2013 04:35:55]Oli:
    ~我今次依個法國之旅, 真係觀光時間比較多!! 因為法國啲名勝, 實在太精彩啦!!咩都好似好值得睇. 所以, 真係無乜時間行百貨公司!! 我連去Louis Vuitton 都係一朝早就去. 間老佛爺, 其實, 好多嘢想睇, 但實在無時間. 因為我每日都book 咗個當地tour 帶我遊名勝!!
    ~Le creuset 產品, 我係法國都係買咗一樣!! 就係隻粉藍色焗盤, 隻顏色都幾靚, 幾特別.而家都用緊

    ReplyDelete
  6. LV handbag is very elegant. Lunch is very special in the sea. Yummy !
    [版主回覆06/28/2013 04:35:56]Happy Girl:
    ~Louis Vuitton 係我近期鐘意嘅品牌.....係法國買到心頭好....好Happy!! 而且, 個手袋係法國買, 好似更有紀念價值!!哈!
    ~餐cruise lunch 真係好特別, 啲食物又好食, 又遊覽一大堆法國名勝, 真係食餐飯, 好似去咗好多地方!!

    ReplyDelete
  7. 嘩~~~ 睇到你d 相真係好開心呀,令我諗番起honeymoon 時去過的地方,嘻嘻.....
    哈哈~~~ 女生去到名店,有時真的會不能自拔呢,哈哈~~~
    [版主回覆06/28/2013 04:35:58]samsamdandan:
    ~你Honeymoon 去歐洲㗎? 歐洲地方好多名勝都好值得睇. 而且, 好多嘢賣, 我今次去完法國, 想快啲再去多一次!!
    ~難得黎到法國, 當然去名店買個心頭好, 個手袋係法國買, 好似更有紀念價值!!

    ReplyDelete
  8. 攪到我心郁郁都想去巴黎玩!
    [版主回覆06/28/2013 04:36:03]mabel:
    ~你忙完新屋啲嘢!! 就計畫下, 去巴黎啦!

    ReplyDelete
  9. VICKY你呢日好靚啊。同BRIAN喺凱旋門影嗰幅相兩個都咁上鏡。
    你哋排咗幾耐先入到LV?我家姐同你哋SHOPPING實最開心。
    我識人喺LONGCHAMP做,買過兩個袋都係揾佢買,無折我寧願擰膠袋。
    我見到舊好似煎蘿蔔糕嘅魚呀。
    [版主回覆06/28/2013 04:36:09]Angela:
    ~你依排, 買口乖, 又話掛住我, 又話我靚.....但多謝你讚賞, 我照單全收....哈哈~~
    ~其實, 我同Brian 都無特別夾定着咩!! 係好彩我哋去旅行時, 啲天氣唔錯, 天氣好,影風景相, 都靚好多!!
    ~我係Louis Vuitton 又無排隊, 行入去就得!! 可能我一朝早就去啦!!我諗我哋算係第一班客. 我係巴黎, 日日都趕住去啲名勝參觀, 行街時間少到得人驚.
    ~原來你家姐係Louis Vuitton fans. 你有無折頭㗎??幫唔到幫到你家姐手???
    ~其實Longchamp 係法國好抵, 由其是係機場啲免稅店, 真係唔洗迫住係老佛爺買!! 但我反而無買Longchamp, 唔知點解!!
    ~似蘿蔔咩!! 咁都比你聯想到....哈哈~~

    ReplyDelete
  10. 我喺Vegas都有見刑你哋買嗰個款, 雖然有好多顏色好吸引, 不過我覺得實物太細個, 所以無考慮.

    LV個database係全球性架, 所以一定有你record.
    [版主回覆06/28/2013 04:36:06]Ceci:
    ~我上次係Vegas 都見到依隻款, 所以, 心思思, 去法國買囉!! 哈哈~~ 其實, 個袋望落去細, 但都裝到我日常嘅嘢和我個長型銀包. 容量比我想像中多.
    ~估唔到Louis Vuitton 嘅record 係全球性, 多謝你話我知.

    ReplyDelete
  11. 雖然法國既袋係比平時平,但係一個名牌袋都吾平呀,我諗如果我去,可能都吾知捨吾捨得買野。
    我對歷史一般,西史更差,不過去到法國又可以少得凱旋門,嘻嘻。
    個度既天氣好似幾好,期待下一個post
    [版主回覆06/28/2013 04:46:09]Mrs. Wu:
    ~法國啲袋, 真係抵過加拿大好多, 而且, 我又係遊客, 又可以有VAT 攞返!! 變相仲抵. 而且, 個手袋係法國買, 好似更有紀念價值!!哈
    ~法國以前啲歷史係好輝煌, 所以, 有歷史嘅國家, 啲名勝特別精彩. 我今次去巴黎, 觀光名勝, 都無時間去百貨公司行!!!
    ~好彩, 我去法國時, 法國啲天氣唔錯, 天氣好, 影風景相都容易好多!

    ReplyDelete
  12. 嘩~~ 睇完之後都好想去法國啊!!
    [版主回覆06/30/2013 06:43:15]Lily
    ~我要恭喜你, 將會榮升做媽媽.
    ~法國, 真係好多嘢睇. 我去完之後, 而家仲想去!!

    ReplyDelete
  13. Great choice of purse Vicky !! I've got a similar one that I bought from Paris too. I can't agree more that it's well worth to buy fancy purses from France, esp us who are from Canada. You seem to like ths material/pattern very much. 你真專一呀!
    [版主回覆06/30/2013 06:43:16]Dolphine:
    ~Thank you, Dolphine
    ~我一早鎖定買依個bag, 好彩法國有貨咋!! 我除咗買個bag, 仲買咗其他嘢!!嘻.
    ~我唔知點解對依個品牌嘅格仔pattern 咁有情意結. 買開就買.
    ~其實, 係歐洲買袋, 真係抵過加拿大好多. 雖然, 加拿大都有Louis Vuitton, 但有啲貨, 好快就out of stock. 好多時, 咩都要等.
    ~你都同我一樣買咗個同款手袋!! 你多唔多用呀!! 我買完之後嗰日已經即刻用. 太興奮. 哈哈~~

    ReplyDelete
  14. 當年和靚媽去,老佛爺的裝修好靚,不過無$, 只是行咗個轉。
    [版主回覆06/30/2013 06:43:44]靚芒:
    ~老佛爺嘅室內裝修, 好華麗, 真係入去齋參觀都抵. 我係老佛爺時間唔多, 我都係幫人買啲手信, 即刻走啦!!
    ~我都唔知Louis Vuitton 會籍係worldwide, 但它們知我資料. 而且, 有blog 友話我知, 原來Louis vuittion 會籍係worldwide.
    [靚芒回覆06/28/2013 12:40:36]LV的會藉是worldwide 嗎?你在別的地方買囉,佢都查到你資料。

    ReplyDelete
  15. 法國真係好多野睇,好多野食,好多野行呢~~
    [版主回覆06/30/2013 06:43:55]水太太:
    ~你講得好岩呀! 我今次都覺唔夠喉, 想快啲再去過.

    ReplyDelete
  16. Great couple pictures!! Paris is such a romantic city!!
    [版主回覆06/30/2013 06:44:08]Big daddy:
    ~Thanks, Big daddy. 好彩, 我哋去旅行嗰幾日都好好天, 好天氣, 影相都容易啲.
    ~巴黎歷史太悠久啦!! 啲建築物又有保護, 真係齋睇啲建築物都已經感覺好有品味.

    ReplyDelete
  17. Nice trip
    [版主回覆06/30/2013 06:44:30]floflo:
    ~我好鐘意依個trip.......好鐘意去歐洲.

    ReplyDelete
  18. Vicky ...
    我 92年時來法國旅遊時都有入過 Galeries Lafayette....
    但只是人來參觀, 無買過東西....(太貴啦)
    妳揀的橙色裙...好青春 feel, 又大方時尚...靚呀 !!
    [版主回覆06/30/2013 06:44:31]冬日Winter:
    ~Galeries Lafayette 裡面啲裝修好華麗, 真係入去行個圈都抵.
    ~條橙裙, 我係加拿大帶過去法國. 其實, 我等比錢時, 貪得意影張相. 哈哈~~ 多謝你讚我條裙.

    ReplyDelete
  19. LOUIS 退稅後比CA平嗎?
    你的午餐好有FEEL,見你買得咁開心我都想去啦。
    [版主回覆06/30/2013 06:44:46]Ka:
    ~我係英國買Louis Vuitton 齋望過標價, 都已經抵過加拿大買啦!! 因加拿大Louis Vuitton 係比較貴, 而且, 我哋稅率太高啦!!(要將標價on top加13%先買到)!! 而家去到法國, 對我黎講簡直仲抵啦!! 我仲可以攞返VAT. 買得so happy~~~
    ~餐lunch, 我都好鐘意, 食得舒服, 又可以觀光到好多建築物, 感覺好充實.
    ~你咁近法國, 去返轉啦!! (但我想問問, 你哋係英國出國玩之後, 返到去英國, 洗唔洗將自己係外國買嘅嘢比英國海關打稅㗎?)

    ReplyDelete
  20. 可以買到心頭好, 妳一定好開心啫
    遊船午餐確唔錯, 既可遊名勝又唔使趕時間, 舒服好多呀
    [版主回覆07/05/2013 08:59:21]Jo姐姐:
    ~無錯, 買到心頭好, 確實興奮. 我買完之後個日, 都開黎用.
    ~個遊船午餐, 我自己都估唔到可以觀光到咁多嘢!! 令到成餐飯, 更充實!!

    ReplyDelete
  21. 名牌袋、錢包等款色多、平! 退埋稅, 買約抗拒力, 我都抵唔住咗喇!
    [版主回覆07/05/2013 11:00:25]zaza:
    ~難得去到法國, 都會買啲啲啦!! 當個紀念品都好. 而且, 法國買依啲名牌包包, 真係我住嗰度抵好多呢!! 嘻嘻.

    ReplyDelete
  22. 遊船午餐好正,一邊食飯一邊欣賞風景~好舒服~~~
    [版主回覆07/05/2013 11:00:26]素會員:
    個遊船午餐, 我事前都估唔到可以一邊食一邊可以睇到咁多風景. 真係食成餐飯, 都充實啲

    ReplyDelete
  23. :+:+:涼粉子:+:+:8 July 2013 at 03:50

    個手袋係叫ALMA??你係紅色的定係DAMIER的~??我有個DAMIER呢~~~你地好GOOD TASTE呀~~!!(我順手讚緊自己~!)哈哈哈~
    見到你地呢日天氣咁好好鄧你地開心呢~~~~我都係第一次見巴黎鐵塔和自由神像同時出現咋~!!!
    [版主回覆07/11/2013 04:40:28]涼粉子:
    ~我買咗個Damier Alma bb 呀!! 我哋大家同樣咁good taste.(我都1剩機讚自己!!)嘩哈哈~~
    ~今次去法國之旅真好彩, 日日好天, 係有一日落雨. 天氣好, 去旅行影相都好睇啲.
    ~我都係第一次見到巴黎鐵塔和自由神像同時出現. 但就知美國個自己神像係法國送比美國.

    ReplyDelete
  24. 係Galaeries Lafayette唔夠一個鐘,真係幾趕,唔怪得你冇去sanrio counter!
    [ccKitty回覆08/20/2013 19:24:35]我唔記得幾樓,係兒童玩具樓層;Lafayette隔離既Printemps都有呀!不過歐洲既Sanrio主要賣歐美版,冇乜KT家品,我都只係買咗毛公仔、雨傘和筆!
    [版主回覆07/29/2013 10:43:45]ccKitty
    -下, 原來有sanrio counter 㗎? 邊一層? 我今次法國之旅太趕啦! 每日都趕去睇名勝, 真係冇咩時間shopping

    ReplyDelete