米芝蓮晚餐

June 13,2013 (Thursday)


其實, 我唔知自己算唔算識食. 


但黎得法國----這個擁有最多米芝蓮餐廳的國家. 當然, 吃一頓米芝蓮星級晚餐啦!! 而這餐飯, 還吃足五個小時!! 哈哈~~ 


米芝蓮星級晚餐----真係令我好驚喜和難忘.   無論是餐廳內的裝潢, 服務員的禮貌和貼心, 食物嘅心思和包裝.  還有氣氛. 通通一餐飯內感受晒. 總之, 依一餐就係精彩啦!!


↓這天, 在法國---波爾多的知名酒店, 裡面其中一間, 米芝蓮餐廳吃晚餐


↓就是這間米芝蓮餐廳......一入到用餐個廳, 就感覺好華麗, 啲Tables set 好高雅呀!!



↓全個用廳地方,都好有classic 味道. 個天花板仲好高, 感覺好開揚. 而啲服務員仲好有禮貌, 個個都train 到好專業, 好知道啲客嘅脾性. 講野好大方得體.  係度食飯, 突然間都感覺自己要斯文啲. 哈哈~~ 


↓在米芝蓮餐廳互相影相留念, 第一張, Brian's daddy & Brian, 另一張係我& Brian's mom 


↓當日的menu, 服務員細心講解, 服務員對menu中食物很了解, 講到好似服務員自己食過咁. 單憑點菜, 感覺啲服務員非常貼心和很有誠意.  而本menu係預比客人帶走, 作周念.  還有, 它們所採用的餐具, 都好精美.
 


↓點完食物, 服務員就推架木製嘅食物車出黎, 車上裝滿麵包和渣麵包的用料. 銀色的器皿, 就是盛載着渣麵包的麵包醬. 而服務員會托起麵包逐一和我介紹. 真係想不到, 平時不起眼啲餐前的食物, 都可以如此多選擇和吸引.




↓我們點了餐前rose wine, 還有我所揀的麵包.
 


↓餐前有----精巧的小食, 有特製芥末沙律醬配餅乾條, 炸菜條,  還有白色的lobster味的macaron. 黑色的蘑菇味餅.(全都很特別和美味)


↓餐廳的餐具很精美. 麵包醬料的器皿, 不只是牛油咁簡單, 牛油當中加有了很多香味材料(如蒜蓉 或橄欖碎) 入牛油中, 令到食餐前麵包, 都感覺好好享受. 廚師真細心.


↓頭盤係蝦湯, 啲蝦係啲泡沫下面. 啲湯好好甜. 好有鮮蝦味道.  (個湯嘅presentation得好特式, 而且將湯打成泡沫, 放落口嘅感覺特別),還有每道菜, 服務員都送來不同的酒, 有Margaux region 紅酒和Rose wine 


↓頭盤還有蝦,風乾火腿, 和哈蜜瓜雪芭. 而當中啲蝦好爽呀! 仲有成蝶食物擺得好靚, 正面睇 或者 旁邊睇, 都好好睇, 都係成幅畫咁



↓主菜是用銀色鐵皿復蓋住, 最特別是我哋依餐一排十個人食, 所以, 有十個服務員企係我哋每一個人隔離, 同時間一齊打開依個銀色鐵皿, 十個服務員掌握嘅節拍非常恰當. 依個舉動, 令我印象非常深刻.  而我今日嘅主菜係食海鮮. 當中有貝殼肉,帶子, 魚. 全都很新鮮, 啲魚肉好嫩滑. 而且, 食物夠熱添!!


↓還有海鮮creamy soup. 湯底有蝦肉.............而我隔離張餐檯, 飲新鮮龍蝦湯, 我見服務員用一個特製儀器, 把龍蝦殼放係個儀器裡面, 不段磨碎龍蝦殼, 去提取更加多龍蝦汁出黎. 令碗龍蝦湯更有鮮味. 嘩!! 好多工夫嘅一碗湯呀!!  




↓食完主菜, 有芝士時間, 服務員成架芝士木車推出黎, 係食客面前切芝士, 我選了Goat cheese, comte cheese and jam.  
 


↓食完濃味嘅芝士, 口腔需要清新下, 所以, 便憑上薄荷雪芭, 而橙色個啲汁, 係哈蜜瓜汁. 啲哈蜜瓜汁, 仲係服務員係我面前倒出黎.  好特別.  



↓最後, 甜品時間.-----車里子蛋糕, 香脆威化餅 ,啤酒味雪芭.  (啲車里子去晒核, 而且用酒浸過, 好好味. 而最特別係啲啤酒雪芭, 好清新, 估唔到啤酒都可以用黎整雪芭).  還有, 當天廚師的甜品. 當中, 深棕色的柱體蛋糕,是波爾多的特產canneles.  



↓真係到依餐飯嘅尾升----送上熱飲, Brian's mom 飲Cappuccino (她說杯飲品不錯). 還有, 不同款的糖選擇.
 


↓而我選擇飲茶. 相中個白色圓筒, 原來是裝住個茶隔, 好細心嘅餐具呀!!





食完全餐米芝蓮晚餐, 感覺自己有如吃緊一頓星級晚飯. 服務員嘅貼心, 服務嘅態度, 真係好到不得了. 而且, 連餐具和食物所擺放的角度都下了相當多心思.  由於, 一餐內, 有幾項不同嘅菜上檯, 但當中時間嘅掌握, 真係非常正確. 可以享受食物之餘, 又可以傾下計.  


而食物味道方面, 我很滿意. 這一餐飯, 不只味蕾和胃部能享受食物, 連我對眼睛, 都享受其中. 


米芝蓮評級的餐廳, 真是與別不同. 好榮幸能夠享受到其中一間.



------------------------------------------------------------------------------



這次, 法國---波爾多, 酒莊之旅,已經行到最後啦!!
  

而這次法遊, 好似去咗很多地方. 但其實,只用了八天. 所以, 每一日旅程都相當緊揍. 早出晚歸. 忙過返工, 但很充實.  

Brian's daddy問我和Brian:「八天旅程玩夠未??」


其實, 我和Brian都異口同聲, 都未玩夠. 仲想留耐啲. (我哋是否好發癲?)


但唔結束今次旅程, 邊會有下一次呢!! 邊會有下一個計劃. 


生活上, 係要有點期望, 先會有目標. 時間容易渡過啲.


↓而最後一日---法國波爾多, 就影下依間酒店啲特別地方, 這酒店是美資集團酒店, 房間算比歐洲一顧的酒店, 大和舒適, 但酒店有法國傳統建築物影子, 樓底高, 但只有四層高. 而我住一樓. 便叫Brian 落樓下同我影返上房. 哈哈~~~ 而這酒店房間的衣櫃很高, 要用棍, 拉下, 才能掛衫和攞衫. so funny!!!   




↓臨離開法國,係酒店, 食埋個自助早餐, 就坐車去機場. 而相中的小蛋糕---是波爾多特產 canelés (蛋黃小蛋糕). 係波爾多每餐都食.  原來, 這小蛋糕, 是紅酒的副屬品, 因波爾多產葡萄酒, 但葡萄酒需要蛋白去吸取雜質, 每間葡萄酒廠, 就剩咗好多蛋黃.  所以, 遠古時啲修女,便利用這些蛋黃, 再加麵粉和糖, 創作做依個 canelés (蛋黃小蛋糕)派比窮人食. 由於, 這小蛋糕味道不錯, 而且咬口煙銀, 因而受注意.  之後, 這個 canelés, 便成為 波爾多特產. 在波爾多隨處可見.


↓食完早餐, 坐車去波爾多機場. 這個機場又是很自助, 自己print boarding pass, 自己貼luggage tags. 之後, 就坐飛機離開波爾多啦!!   



↓由波爾多→巴黎, 係巴黎住一晚"機場酒店", 第二朝, 一早坐飛機返多倫多.                              
 














25 comments:

  1. Vicky好識享受呀
    [版主回覆08/22/2013 13:37:43]Mandy 文迪
    ~去旅行, 都盡量享受下.

    ReplyDelete
  2. 環境真係好靚好華麗~食物有特色~蝦湯真係好特別呀~果然係米芝蓮星級餐廳~好有氣派呀~
    [版主回覆08/22/2013 13:37:44]素會員:
    ~依間米芝蓮餐廳, 真係服務好貼心, 食物又好有特式. 好難忘的一餐.

    ReplyDelete
  3. 嘩 呢餐好精緻呀 ! 8天行程豐富又開心 當然不夠啦^^ 期待你下一次再帶我地去環遊世界
    [版主回覆08/22/2013 13:37:46]Katie:
    ~其實, 去旅行, 我就最喜歡. 我都期待下一次旅行. 因每次去旅行, 真係學識好多,
    感覺好充實.

    ReplyDelete
  4. 吃足五個小時的米芝蓮星級餐, 真是值得享受啊!
    相信千金難買呢?!
    [版主回覆08/22/2013 13:37:48]愛SHI 家庭:
    ~這五小時, 聽落去好似好耐, 但每分鐘, 都食得好驚喜.
    ~依間米芝蓮餐廳, 真係好早之前BOOK位, 先有位. 好彩BOOK 到, 享受到一餐美味既特別的晚餐.

    ReplyDelete
  5. 你個行程我對呢餐飯最有興趣(因為我滴酒不沾)。
    [版主回覆08/22/2013 13:37:49]Ceci:
    ~哈哈~依餐飯, 真係帶咗好多驚喜比我, 好難忘的一餐.
    ~我覺好多blog友, 對酒都無咩興趣. 而我對酒, 越來越有興趣. 有機會都想學多啲依方面嘅知識.

    ReplyDelete
  6. 呢餐飯真係好好好吸引...8天行程圓滿結束, 繼續努力工作, 下次又可以去玩餐飽....
    [版主回覆08/22/2013 13:37:50]艾菲妹:
    ~去旅行, 都盡可能享受, 依餐米芝蓮晚餐, 真是帶咗好多驚喜比我, 令我大開眼界. 好難忘.
    ~完結咗這次旅行, 就會期待下一次, 有期望, 時間先會過得愉快!!

    ReplyDelete
  7. 這個星級晚餐 真是十分精彩 無論食物品質 服務態度都非常讚呀!!!
    哈哈 唔癲呀 即係代表你地旅程玩得開心啫
    [版主回覆08/22/2013 13:37:51]Jackie:
    ~依餐米芝蓮晚餐, 真係令我好驚喜, 好難忘.
    ~我旅行, 真係好開心, 越來越期望去旅行, 周圍去.

    ReplyDelete
  8. 好好味咁喎
    [版主回覆08/22/2013 13:37:53]Farming Cherrie:
    ~好味, 又驚喜的一餐.

    ReplyDelete
  9. 妳更識食啦,妳識寫呢個食評都唔錯喎
    去日更係唔夠啦,應該玩多個禮拜ma
    [版主回覆08/22/2013 13:37:54]Oli:
    ~你咪咁講, 講到食, 你仲多經驗啦!!
    ~其實, 去旅行, 真係幾多日都唔夠. 不過, 依次旅行唔完, 點期待下一次, 有期望, 啲生活先會愉快!!
    ~我記得, 你都就黎去旅行, 你盡情玩得開心啲!!!

    ReplyDelete
  10. glad that your trip was packed with fond memories!
    [版主回覆08/22/2013 13:48:21]Mrs. Tin Tin:
    ~去旅行, 都盡情去玩, 盡情去食, 依餐米芝蓮晚餐, 帶比我好大驚喜, 真係一個難忘回憶.

    ReplyDelete
  11. 好好好開心呀,一家人玩足八日,又有好野食,比在我都未夠啦,嘻嘻
    [版主回覆08/22/2013 13:48:22]samsamdandan:
    ~去旅行, 幾多時間都唔夠. 因旅行真係好開心. 哈哈~ 不過, 係要完結, 先有下一次嗎!!

    ReplyDelete
  12. lobster味的macaron? 好吃嗎? 是咸味不是甜的Macaron?
    [版主回覆08/22/2013 13:48:23]TaTa Source:
    ~個Lobster 味Macaron, 只係造型似Macaron, 但唔係真係Macaron黎㗎!! 所以, 依餐米芝蓮餐, 真係給我無窮驚喜. 但這個Lobster 味Macaron 是咸的.

    ReplyDelete
  13. 博師奶Mrs.blog19 August 2013 at 02:41

    Wow...Good to you. Nice!
    [博師奶Mrs.blog回覆08/22/2013 14:02:10]
    [版主回覆08/22/2013 13:48:25]博師奶Mrs.blog:
    ~依餐飯, 真係給了我很大驚喜. 而且味道又特別. 好難忘.

    ReplyDelete
  14. 去旅行永遠都吾嫌耐架,嘻嘻嘻...
    你呢餐真係正呀,我都好想試下咁既晚餐,不過似乎portion吾太大,你飽吾飽呀?
    [版主回覆08/22/2013 14:03:27]HM:
    ~美式食物, 真係比較大蝶啲. 我次次去美國旅行, 去餐廳食, 真係大蝶啲. 我加拿大依邊啲餐廳, 都無美國咁大蝶.
    [版主回覆08/22/2013 14:02:20]Mrs. Wu:
    ~你講得好啱, 去旅行, 去幾耐都唔夠. 不過, 唔去完依次, 點會計劃下一次, 真係有期待, 生活先會愉快啲.
    ~雖然, 米芝蓮晚餐, 每一蝶都好似細細蝶, 但一餐都有幾多度菜, 如果唔係都唔會食足五小時啦!! 所以, 去到甜品, 都夠飽. 而且, 我覺有啲嘢,真係貴精不貴多. 每樣細細蝶,好似食到好多款. 感覺仲特別.
    [HM回覆08/22/2013 02:50:34]Haha, my thought actually. We talk like American!

    ReplyDelete
  15. 米芝蓮! 睇相及看你形容, 好享受!
    [版主回覆08/22/2013 14:21:13]zaza:
    ~依餐米芝連晚餐, 真係比到我好大驚喜. 好難忘的一餐.

    ReplyDelete
  16. 薄荷雪芭我中意呀
    米芝蓮真係唔同d
    [版主回覆08/22/2013 14:21:14]Ophelia:
    ~個薄荷雪芭, 係比味蕾冷靜下, 之後再食其他菜式. 所以, 依餐米芝蓮晚餐, 真係好特別. 而且比咗好多驚喜我.

    ReplyDelete
  17. 間餐廳係咪望到巴黎鐵塔架?我去過好似係同日間,最後叫 tea 時個 waiter 推個盤栽出嚟喺我面前剪啲葉嚟 brew tea。名符其實 'not my cup of tea'. 啲食物好靚! (但我怕唔飽)
    終於回歸,無遊記睇喇。
    [版主回覆08/22/2013 14:21:15]Angela:
    ~依間餐廳位於波爾多的一間酒店裡面.
    ~但原來巴黎鐵塔裡面,都有間咁特別餐廳. 咁我又多個籍口去法國啦!!哈哈~~
    ~其實, 依一餐飯, 好多度菜, 夾夾埋埋都夠飽. 最緊要, 蝶蝶都好有特式, 望到都無窮驚喜, 真係好難忘的一餐.
    ~其實, 依次遊記, 寫得太緩慢啦!! 我日日都想迫自己快啲寫. 但去完旅行之後, 真係發生好多事, 無時間寫. 所以, 我都隔好耐, 先去你度留一次言.

    ReplyDelete
  18. 真係睇見都開心呀
    [版主回覆08/22/2013 14:21:16]小倩(Jade)
    ~依餐飯, 樣樣都好有特式, 好難忘的一餐.

    ReplyDelete
  19. 我地上次都有去米芝蓮餐廳食, 真係好難忘呀..... 值得去的.

    下次有冇諗住去邊度玩?
    [版主回覆08/22/2013 14:21:18]Florence:
    ~米芝蓮餐廳, 真係好有特式, 帶比我無窮驚喜. 還有一個難忘回憶, 真係學你話齋, 值得去.
    ~下一次旅行, 仲未知去邊, 因為度度都想去!!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  20. Did you like the foamy shrimp?

    I ate something like that once, it's kind of strange since I got the taste without the texture.
    [版主回覆08/22/2013 14:21:19]HM:
    ~個泡沫蝦湯, 味道不錯!飲到好新鮮嘅蝦味! 反而, 我覺泡沫蝦湯, 個質地幾特別. 自己平時整唔到.

    ReplyDelete
  21. Wow the 米芝蓮 dinner was so excellent ! The table setting and envirnoment were very elegant ! Food was good especially the seafood which must be very fresh and yummy !

    ReplyDelete
  22. :+:+:涼粉子:+:+:23 August 2013 at 02:41

    呢餐飯真係唔知一餐晚啦...簡直係多重享受呀~~~~

    ReplyDelete
  23. 食左五個鐘真係星級享受呀!

    ReplyDelete
  24. 好正呀!食好野對我黎講係旅行最重要一環!

    ReplyDelete
  25. Vicky...
    喭,十個服務員一齊掀起主菜的餐皿,一定好有驚喜,好興奮哩!

    ReplyDelete