波爾多之旅---Château Cantenac 及酒莊午餐

June 11,2013 (Tuesday)


可能, 我跟得Brian 屋企多, 被他們飲葡萄酒的習慣吸引着.


所以, 我早在兩年前, 已經計劃黎, 法國西南部---波爾多---這一個盛產優質葡萄酒的地方.


籌備兩年的酒莊之旅, 終於開始啦!! 而且, 我仲會一次過, 去足九個酒莊. 充實之餘, 仲認識咗, 唔少關於葡萄酒嘅知識.

 
↓第一個去嘅酒莊----Château Cantenac



-------------------------------------------------------------------------------


講返轉頭先.......


其實, 波爾多---係就係盛產葡萄酒嘅地方, 但波爾多地域都幾大, 而今次, 我所揀選參觀的酒莊, 分佈波爾多的左岸和右岸, 各地區. 


而我又住係波爾多市中心嘅酒店. 


所以, 每天都要晨咁早起身, 嗱嗱臨食個早餐, 就要走上車, 由波爾多市中心去各大酒莊參觀.


↓由於, 波爾多比到一個安全感我, 所以, 就決定用巴黎所買嘅新手袋. 而件衫都係巴黎買㗎!! 嘻.



↓係波爾多, 我所住嘅酒店, 係有早餐供應. 所以, 落酒店樓下就有早餐食, 唔洗出酒店, 周圍揾早餐食, 方便好多. 而且, 酒店啲早餐選擇, 都豐富.(相中嘅早餐, 有我至愛的牛角包, 風乾火腿和乳酪, 罐乳酪仲係青蘋果味, 好特別)  食完早餐, 行去meet 我哋個私人導遊. 開始出發, 籌備已久的酒莊之旅.


↓我哋每日, 都由酒店行出街口, meet 我哋個私人導遊. 而這短短路程, 見到波爾多嘅日常生活. 間擺街生果店, 好特別呀!! 還有見到啲旅遊小車. 




↓我就係企係依個大門碑等, 我哋一早book 定嘅私人導遊and 私人旅遊車. 我哋一行十人, 就係坐相中的白色車, 向酒莊出發. (而我發覺, 係法國旅遊, 我哋係各大名勝, 所book嘅私人導遊, 都好鐘意, 把約會地點, 約埋係啲---門碑, 大石, 大石柱.....這些特有物體, 等待大家, 我初頭都覺好出奇, 約會地點無街名嘅? 但去到目的地時, 又真係見到啲門碑or 大石柱....又真係遇到個導遊)  


Château Cantenac是我, 這次酒莊之旅嘅第一個參觀嘅酒莊.


Château Cantenac位於波爾多右岸的Saint-Émilion小鎮, 但何謂右岸?  因為波爾多的中心擁有一條河, 當地人就用這條河做支線, 分開右岸和左岸. 兩岸均有不同葡萄酒園. 所以, 篇排參觀酒莊時, 真係要攪清楚酒莊的分佈, 避免浪費時間在交通上. 因為我知道,有部份酒莊, 如果客人遲到, 是不會接見的.


我在波爾多三日時間, 而每一日, 都會探訪三個酒莊. 我覺自己都有點瘋狂, 但當中真係獲益良多. 原來古人的格言 "讀萬卷書不如行萬里路", 真是有其道理. 親身體驗, 比文字上,更能明白更多. 但當然, 這次行程, 接觸不少酒莊內的負責人或者酒莊的莊主. 大家在言談中, 真是認識更加關於葡萄酒的知識  


而這天, 是頭一天探訪酒莊, 為了方便, 這天是專注探訪波爾多右岸的酒莊. 


↓未入到酒莊, 見到個酒莊指示牌, 心情已經好興奮.

 
 ↓一大片, 一望無際的葡萄田園呀!! 看到葡萄田園旁的玫瑰嗎?? 玫瑰花不單止是美化葡萄園, 玫瑰還起了一個預警細菌的作用, 因為玫瑰花係一類敏感的花種, 泥土有啲啲事, 玫瑰花就會有異樣.  所以, 葡萄園的玫瑰花, 越燦爛的玫瑰, 土釀營養更豐富.



這間Château Cantenac, 是波爾多右岸最著名的三個產區之一, 我也估不到Château Cantenac的莊主, 會親自出來招呼我哋.  由葡萄園, 釀酒過程, 橡木桶製作, 甚至飲紅酒過程和次序, 也一一詳盡講說, 而且, 當我哋提問一些問題, 莊主也很樂意答覆. 這個酒莊的莊主, 真是很有誠意. 


以擁有一個咁有名氣的酒莊,  這位莊主, 真是一點架子都無. 好難得.


↓酒莊內的橡木桶,好壯觀呀!!  葡萄就是由這些橡木桶發酵, 而且, 發酵過程, 溫度也好重要, 所以, 通常擺放橡木桶都處於陰涼地方, 而且, 牆身是加厚, 以防外有的氣溫影響發酵過程. 而相中, 那位哥哥, 就是Château Cantenac的莊主, 他親自帶我們介紹他的酒莊.

↓每間酒莊, 它們獨有傳統釀造的葡萄酒味道, 除咗葡萄和土釀會影響葡萄之外, 橡木桶也會帶出葡萄酒都味道出黎, 這間酒莊的橡木桶品質, 業界被鋻証為高品質的橡木桶


↓這兩位---父子, 好有心機研究木桶, 真係要叫, 先識企定定, 影張相!


↓進入了發酵酒的地方, 真是聞到陣陣紅酒的味道. 唔知點解見到一排橡木桶和聞到陣酒味, 真係好興奮呀!!



↓周圍都佈滿橡木桶, 木味原來都好香. 而度紅色門, 是紅酒發酵室的出入口, 度門好厚和好重的, 因為以防外有的溫度, 影響紅酒發酵過程.


遊覽完, 葡萄園和紅酒釀製室, 我哋就進入Cantenac裡的城堡. 即是Château Cantenac莊主的居所. 食午餐.

入到莊主的居所內, 已經見到莊主, 準備咗一頓豐富午餐給我哋, 啲食物選擇其多, 真是食了兩小時, 都吃不完, 味道還很美味添!! 不過, 能夠在酒莊的城堡吃午餐. 感覺何其特別!!

當然啦, 黎得酒莊的家, 莊主必會介紹他們自家生產的紅酒啦!! 一邊食住午餐, 一邊飲住莊主配合的紅酒. 真是好perfect. 

而且, 莊主也很慷概, 真是提供很多紅酒給我們品賞,我們所飲的紅酒當中,也是好年份的紅酒添!! 


↓身後的城堡是莊主居所黎㗎!! 我哋入莊主間屋食午餐.


↓酒莊莊主準備了很多美味食物來招呼我哋, 相中兩個黑桶是來吐酒or倒酒, 其實, 紅酒真貴, 但由於一次過品賞不同年份的紅酒. 時間關係, 未能一一飲落肚, 所以, 依個黑桶就會有工效. 但我盡可能唔會倒酒㗎  
 
↓酒莊莊主準備到一檯食物和紅酒我們品賞, 紅酒好香


↓酒莊莊主, 親力親為, 介紹紅酒. 其實, Château Cantenac家庭式傳統技術釀造, 紅酒放在橡木桶中培育十八個月之後再装瓶, 而且,限量生產, 去保持品質.莊主手中的Chateau Cantenac系列Saint Emilion Grand Cru 被定位為高級宴會用酒


↓紅酒在酒杯內「掛杯」很流暢. 色澤清.....我鐘意
 
 

21 comments:

  1. Vicky ... 這樣參觀酒莊是否以一種 local tour 形式, 有導遊公司安排...??
    這樣的行程, 又食又飲真好..好嘆呢...!!
    [版主回覆07/29/2013 09:38:17]冬日Winter
    -我自己揀咗9間心目中想參觀嘅酒莊, 之後就同當地嘅tour聯絡. 個Tour 就安排車和時間,每日帶我哋去酒莊.
    -這個酒莊之旅, 我哋自己係事前都做足好多功夫, 所以成行到,好開心

    ReplyDelete
  2. I love your look today.

    Very classy!
    [版主回覆07/29/2013 09:39:30]HM
    -我著得好簡單, 但多謝你鐘意我個做型.

    ReplyDelete
  3. 雖然對酒無認識,但見到個莊主咁型仔,又好想參加埋一份,哈哈哈! 不過可惜.........莊主已經結婚了!
    [版主回覆07/29/2013 09:45:01]Mrs. Wu
    -其實唔係個個酒莊, 都會莊主親身去招呼遊客㗎! 通常啲酒莊會請d 人, (類似sales)去介紹酒莊.
    -你觀察力好好, 知道莊主結咗婚, 話樣嘢你知, 相中嗰位莊主的太太是香港女人黎㗎!

    ReplyDelete
  4. The food in the chateau is very family like ! app
    [版主回覆07/29/2013 09:46:57]Happy girl
    -係呀! 依間酒莊安排啲食物, 好家庭式, 食得好舒服,味道不錯, happy

    ReplyDelete
  5. 去足九個酒莊,只係睇相都已經好興奮
    [版主回覆07/29/2013 09:49:39]Ophelia
    -係呀! 去酒莊真係super happy, 仲連續去9 個, 真係對葡萄酒更了解, 想有機會去學下

    ReplyDelete
  6. 一定飲得好暢快
    我平時一買咗新嘢就用,但旅行買嘢會留返返去先拆,開心啲。
    提子呀!我成日形住會有好多蜘蛛。
    [版主回覆07/29/2013 09:56:13]Angela
    -係飲到super 暢快, 我依個酒莊之旅, 真係每一日都飲酒多過飲水. 好癲....哈哈
    -我一買新嘢, 盡可能即刻用, 而且今次巴黎和酒莊之旅時間比較長, 等唔切返屋企先拆黎用.
    -酒莊啲提子同你鐘意食啲提子好唔同, 同埋酒莊啲泥唔似蔬菜啲農田, 酒莊啲田野乾身d. 所以連d昆蟲都好似唔多咁

    ReplyDelete
  7. 謝謝你的分享,真係好grand的生活,我也想這樣到波爾多去參觀呀!
    我也寫了一篇美唇的blog, 歡迎有空來看看丫 ^_^
    [版主回覆07/29/2013 10:24:12]Ann Ann.
    -多謝到訪

    ReplyDelete
  8. did you walk around in the medieval village of Saint Emilion?
    [版主回覆07/29/2013 10:29:20]Mrs. Tin Tin
    No, I didn't walk around in the medieval village of saint Emilion. 都話我冇咩時間啦! 我要趕住去其他酒莊. 因同啲酒莊book 咗參觀時間, 唔想遲. 但我睇d旅遊書, 知medieval village of saint Emilion 好美.

    ReplyDelete
  9. 今次去了九個酒莊,果然係酒莊之旅!酒莊午餐好豐富呀!
    [版主回覆07/29/2013 10:32:29]ccKitty
    -其實我三日之內, 去九個酒莊, 每日都係去三日酒莊. 好多嘢睇, 學到好多.
    -嗰餐午餐, 望落去好家庭式, 味道不錯, 而且仲配埋酒, 真係好perfect

    ReplyDelete
  10. 如果我老公去到一定超開心
    哈哈...我跟左我老公咁耐,佢都感染唔到我,我始終都唔愛飲酒
    [版主回覆07/29/2013 10:37:34]Oil
    -我相信你老公去實開心啦! 我對酒, 唔係話太狂熱,但去咗酒莊之後, 對酒嘅興趣更多濃厚, 想識更多. 有時間, 好想下心機去學.
    -其實一支葡萄酒製作不容易, 每一啖酒都好珍貴, 唔捨得亂飲

    ReplyDelete
  11. Farming Cherrie28 July 2013 at 16:48

    九個酒莊???? 我唸我會悶死左.....去一個都已經想死HAHAHA
    [版主回覆07/29/2013 10:41:02]Farming Cherrie
    -下, 咁恐怖! 去一個都巳經想死...haha
    -反而我好有興趣, 有時間, 我想留耐d時間, 去學多d

    ReplyDelete
  12. 有得去我都想啊! 有伴去參觀什麼, 去行去逛, 樂趣無窮!
    [版主回覆08/01/2013 12:13:52]zaza:
    ~有機會,真係值得去, 今次酒莊之旅,學咗好多知識, 好充實.
    ~其實, 去旅行就會好relax的感覺. 好彩, 我隔離嗰個, 好肯周圍行, 陪我癲

    ReplyDelete
  13. 嘩。。個酒莊好似卡通片果d啊。。。原來真實酒莊係咁架,地方好大啊
    [版主回覆08/01/2013 12:55:35]samsamdandan:
    ~遲啲我去嗰啲酒莊仲靚, 好似古堡咁. 真係好靚!! 好難忘.
    ~但你要等等, 我啲遊記要慢慢寫!!

    ReplyDelete
  14. 正呀 我都喜歡參觀酒莊呢 !! 酒莊準備好食物及美酒 很開心呢
    [版主回覆08/01/2013 12:30:07]Katie:
    ~我都喜歡去酒莊, 感覺好舒服.
    ~其實, 好多酒莊都會有提供lunch or dinner, 但就要事前book.
    ~一邊食住酒莊供應啲食物, 還配埋酒莊啲酒. 食物和酒好夾. 好正㗎 !!有機會, 我都想去多次.

    ReplyDelete
  15. 原來玖瑰種係萄葡園咁有作用架?????
    [版主回覆08/01/2013 12:31:08]mabel:
    ~其實,都係古時, 啲葡萄園係好依賴玫瑰花作預警作用. 但現今科技昌明, 葡萄園啲玫瑰花, 都無咩依個預警作用. 不過,葡萄園仍是keep住傳統, 續繼種玫瑰花!

    ReplyDelete
  16. 博師奶Mrs.blog29 July 2013 at 23:54

    最近受朋友影響,也多接觸了紅酒,開始終喜歡,不過酒量淺,只能淺嚐。
    [博師奶Mrs.blog回覆08/01/2013 13:38:41] 係啊﹗我都係咁樣諗。
    [版主回覆08/01/2013 12:38:11]博師奶Mrs.blog
    ~飲少少, 都會增添氣氛嘅啦!! 唔洗飲多. 享受其中就得.

    ReplyDelete
  17. 用巴黎戰利品遊法國,好開心。我無紅酒知識,但都識分好飲同唔好飲。
    [版主回覆08/01/2013 12:38:12]靚芒:
    ~買完就好想即刻用!! 我忍到去波爾多先用,已經忍得好辛苦. 哈哈~~
    ~其實, 不同紅酒, 擁有不同味道, 都係依自己口味去飲好, 酒都有獨立味道, 人都有, 當然飲岩自己嘅味道啦!

    ReplyDelete
  18. 邊參觀酒莊~邊品嘗美酒~感覺好高雅寫意~~~~
    [版主回覆08/03/2013 04:24:20]素會員:
    ~係酒莊遊覽, 識到嘢, 又可以在酒莊試酒和係酒莊食lunch, 個感覺好特別,又舒服. 真係好寫意.

    ReplyDelete
  19. Vicky ,
    這種旅遊很特別喎 , 有飲有食又學到紅酒知識
    [版主回覆08/03/2013 04:24:25]ak:
    所以, 依個酒莊之旅, 我未去時,都相當期待, 去完酒莊, 仲有個難忘回憶. super happy!!

    ReplyDelete
  20. :+:+:涼粉子:+:+:2 August 2013 at 08:15

    細細隻的ALMA都靚呀..我嗰個大D..要手挽~~你咁樣方便用呀~!!
    [版主回覆08/03/2013 04:24:21]涼粉子:
    ~其實, 我哋都幾智趣雙資...哈哈~~ 你留意到個Alma....., 其實, Alma 個款幾實用. 我哋大家都好有taste!! 齊齊都擁有Alma.... (順道讚自己,哈哈~~~~)

    ReplyDelete
  21. 新手袋出場, yeah!!! 直頭係靚人靚衫靚景!
    [版主回覆08/23/2013 12:27:29]Dolphine:
    ~多謝!!嘻嘻!!
    ~個手袋, 依外國買, 特別有紀念價值, Happy~

    ReplyDelete