法國巴黎--Day 3-(Part 1) Ladurée, Angelina,Opéra Garnier歌劇院, 再去老佛爺百貨


June 8,2013 (Saturday)


這天行程, 是專程去飲飲食食.


法國歷史真是太悠久, 簡單到一款甜點---Macaron. 由二十世紀初期(1862年)賣到而家依個世代. 還是熱賣.


Macaron 只是一個小小圓餅. 但差唔多人人見到這個小圓餅, 都會好興奮. 包括我. 嘩哈哈~~


我係加拿大, 都有食Macaron的經驗. 但原來在法國, 吃完原創的Macaron 之後. 對Macaron 感覺完全改觀.Ladurée Macaron 真是好好味. 


Ladurée Macaron 嘅餡料完全不太甜. 但吃得出味道. 而且個外殼乾身之餘, 咬落去又有點脆口. 但當咀嚼這個小圓餅時, 又感覺好鬆軟.  唔會黏牙. 估不到, 一個小圓餅, 有這麼豐富層次感, 怪不得這個小餅,面世了百多年, 仍然是咁受歡迎.


就算把Macaron雪在冰箱一日之後, Macaron的味道和外殼乾身程度, 也沒有大改變. (因我試過!!)


真係好開心, 可以來到法國, 食到這個小圓餅的原有味道.



↓盡量每個口味的Macaron 都試下. (很好吃)


↓在Ladurée 店外影張相, 我來這一間, 人流相當旺的


這次在法國, 我沒有特定去Ladurée 旗幟店. 只是去了一間近我酒店的Ladurée 店 便算.  但我幫襯個間Ladurée , 內裡的設計, 也非常豪華, 天花版掛滿水晶燈. 燈光昏暗, 感覺優雅.  不過排隊的人真的很多, 我相信無論甚麼時候到來, 都是人氣爆燈的.  

↓在Ladurée 店內排隊人龍, 是打蛇餅的. 除了小圓餅(Macaron), 還有很多其他糕點. 聽說, 牛角包也好美味.


↓Ladurée 店,除了五顏六色的小圓餅, 還有茶葉賣

↓還有包裝別緻的小小Macaron.   而display window 都是用Macaron 做裝飾. (如果有一年聖誕節, 用依棵Macaron 樹, 就好啦!!)

↓在Ladurée 店的收獲. 一大盒色彩繽紛的小圓餅. 還有其他糕點 (啲糕點無時間影)

↓還有在Ladurée 店內, 買了個很別緻的key chain. (個鎖匙扣有Macaron裝飾,還有巴黎鐵塔裝飾, 我好鐘意) 
 

--------------------------------------------------------------------------------------


話明今日是飲飲食食, 之後, 便去了一間百年歷史Angelina茶館.



一入這間茶館, 一見到內裡的裝修, 就知這間茶館, 完全沒有被歲月洗禮, 內裡裝修, 真是有着二十世紀的風格.  感覺好優雅.  連服務生, 也穿上童話書上, 傳統西方僕人, 黑白衫裙咁. (服務還相當體貼)


而Angelina茶館., 最有名是古法釀製的熱朱古力奶和栗子奶油餅(Mont Blanc).  我們專程來, 便是為了它們. 嘩哈哈~~



但無理由, 由朝到晚都吃甜. 所以, 在Angelina 茶館, 吃了他們推介的三文治. 原來Angelina 的咸點也不錯.  我們吃了Anglina sandwiches (chicken bacon tomato egg salad sandwiches) 和Scandinavian (Smoke salmon and cucumers sandwiches). 兩者都不錯. 很新鮮和足料. very good



最期待Angelina 茶館, 古法釀製的熱朱古力奶和栗子奶油餅(Mont Blanc), 兩者給我很大驚喜. 杯熱朱古力, 真是用純朱古力釀製, 所以杯熱朱古力好滑和飲落去感覺好豐厚朱古力味. 飲完好滿足. 至於, 件栗子奶油餅, 個陣栗子味, 真是很香. 我原本是和Brian share 食一件栗子餅, 但我忍唔住, 自己成件食清晒. 依款栗子味太啱我口味啦!!


↓百年茶館---Angelina. 它們裝糖的器皿, 也很別緻


↓法國啲食店, 真是好多間, 都係歷史悠久.   Angelina 裡面所出的咸點. 三文治味道都不錯, 材料好新鮮.

↓Angelina 杯熱朱古力, 到現今仍是用人手古法釀製, 而且還採取純朱古力釀製, 攪到杯熱朱古力奶好滑, 好好飲. (無想像中咁甜添!!)


↓一個order 嘅朱古力奶, 有奶油(cream)附送, 但我覺唔加cream, 杯朱古力已經好滑, 好好飲啦!!


↓件栗子奶油餅, 是Angelina 茶館最熱賣的一款甜品, 一日可以賣足600件.依件栗子奶油餅, 啲栗子蓉, 真係好香. 好岩我口味, 自己忍唔住成件食落肚.




---------------------------------------------------------------------------------------


不計早餐, 一個中午, 食了很多甜吃. 不過, 巴黎周處都是名勝, 真是舉步就有頂點欣賞. 這躺遊巴黎, 食不是最多. 反而用了很多腳骨力. 遊名勝.



↓這個地圖, 是每日必看的節目.  其實, 我住的酒店, 都很近大部分名勝. 酒店職員叫我哋步行就得, 好多名勝, 唔洗坐車去, 行路仲快到. 真係行行下就去到Opéra Garnier 歌劇院


看着地圖, 便走去遊巴黎國家歌劇院.  這座位於法國巴黎, 擁有2200個座位的Opéra Garnier歌劇院. 在1861年夏天,已經開始著手興建, 但中途由於地基問題, 戰爭和革命. 到1875年才正式完工和啟用. 整個過程, 總用了當時4700萬法郎去興建. 

現在Opéra Garnier 是歐洲最龐大的一個歌劇院.  內裡有一個歌劇博物館, 還有一個芭蕾舞學校.  有很多龐大舞台劇. 也是在此上演.


不過, 我這躺來到歌劇院, 歌劇院外圍正進行保養工程. 不能影到全個歌劇院的全貌. 但好彩,歌劇院內裡, 仍是開放參觀。



↓身後便是Opéra Garnier歌劇院.


↓未入到歌劇院, 在歌劇院門外, 已經見到好多圓柱雕塑



↓Opéra Garnier 歌劇院外圍進行保養工程. 見唔到整個Opéra Garnier外觀, 我係網上摷到張Opéra Garnier的相片


↓係我居住地方無歷史, 定係其他國家有品味. 一個歌劇院的入口處(收票地方), 地下和天花的裝飾已經好優雅啦!!


↓歌劇院裝修風格, 好華麗!!! 歌劇院中央的四面褸梯(井字形褸梯), 好開揚, 而且, 我感覺到啲樓梯物料好靚. (係咪大理石物料??) 這個名勝, 我哋無請導遊同行, 自己渣住本小冊子, 自己行﹐自己參觀.


↓歌劇院周圍都是龐大的铜像和水晶燈, 還有看台.


↓這個是歌劇院的社交休息室平台, 好華麗呀!!!!  這個地方, 是在歌劇上演前, 供給觀眾社交活動嘅場地. 天花壁畫,大型水晶燈 (這些水晶燈是枝形吊燈, 重量以噸計算), 這場地望落去金碧輝煌, 身在其中, 都感覺自己優雅咗. 哈哈~~
 

↓忍唔住同Brian係度跳part 舞. 哈哈~~

↓Brian's parents 也跳返part舞. 哈~~ 除了室內社交休息室, 還有室外社交休息場地.
 
↓Opéra Garnier歌劇院的表演場地. 啲圓柱和天花, 全部都有雕塑㗎!! 而且歌劇院啲座位, 全是絲絨材料.


↓這個天花是一幅圖畫, 很多名信片都見到這個天花.  我同Brian係Opéra Garnier 的歌劇院合照.

↓Opéra Garnier歌劇院內的走廊, 隨處可見表演歌劇的服裝和著名芭蕾舞員的相片




-----------------------------------------------------------------------------------

由於, Opéra Garnier 歌劇院, 鄰近地方, 便是老佛爺百貨, 所以, 忍唔住入去行咗個圈. 哈哈~~ 但行個圈都買到嘢!! 都幾Happy~~


不過, 打從心底嗰句. 我好想放多啲時間行這所老佛爺百貨㗎!! 裡面個環境好靚. 一間百貨公司, 裝修成間皇官咁, 見到都嘩嘩聲.  而且, 各大品牌都有櫃臺, 太吸引啦!!


↓老佛爺百貨公司(Galeries Lafayette), 內外裝修, 都好華麗. 還各大名牌counter 林立. 真係好吸引.


但我哋去法國, 時間所限, 又book 咗幾多local導遊, 帶我哋行名勝. 全個法國旅程, 計計埋埋係老佛爺百貨, 都行唔夠兩個鐘. 好唔夠喉呀! 所以, 好想好想再黎法國呀!!


Anyway, 這天Shop到啲嘢, 個心都係Happy嘅.  Shop 完之後, 就再繼續行名勝......Day 3 還未寫完, 仲有Part 2.
  
 
↓買到嘢....Happy~~



------------>續
 

22 comments:

  1. 之前同事係法國空運 macaron 番嚟食, 味道真係好食啲 hehehee
    [版主回覆07/06/2013 13:13:16]Nancy:
    ~好耐無係依個平台見你啦!! 你點呀??
    ~你個同事好nice呀!! 特登空運啲Macaron 比你食.法國飛返香港都唔近.
    ~法國啲Macaron 真係好有神奇力量, 放足兩日雪櫃都無變質㗎!! 仲好好味, 我係法國巴黎, 日日食. 嘻.
    ~你哋香港而家有Ladurée, 你想食都方便啲. 香港啲Ladurée同法國係咪一樣?

    ReplyDelete
  2. 我反而對macaron一般,香港都有Laduree,我鐘意佢D accessories多D
    妳同Brian好有雅興喎,即場跳咗part舞
    [版主回覆07/06/2013 13:29:04]Oli:
    ~Ladurée Macaron 和 Ladurée啲accessories, 我同樣鐘意, 我想買佢啲T-shirt, 但無時間睇. 好彩, 都買到個Ladurée鎖匙扣. 我好鐘意.
    ~我跳舞, 都係玩下. 開心下. 而且, 嗰度嘅氣氛好襯跳舞呢!! 嘻嘻.

    ReplyDelete
  3. I suppose you had no time to shop at Le Bon Marché -- another high-class department store.
    [版主回覆07/06/2013 13:34:38]Mrs. Tin Tin:
    ~我都知Le Bon Marché好多靚嘢, 但我無時間行Le Bon Marché. 經就經過好多次, 但無機會入去. 所以, 想快啲再去法國. 想去法國行多啲街呀!!

    ReplyDelete
  4. 由舖面, display 到包裝...Ladurée 店好精緻呀。
    哈哈哈哈你哋玩得好癲呀, 跳舞仲影埋相。BRIAN爸爸舞姿果然好尊業。
    [版主回覆07/06/2013 13:35:03]Angela:
    ~我未去法國前, 都已經好想去 Ladurée好耐啦!! 因為 Ladurée啲嘢食和accessories 都非常吸引. 今次去到非常開心. 而且, 佢啲Macaron 好美味, 我係巴黎日日食咁濟. 而且, 啲Macaron 放足夠雪櫃兩日, 都無變質. 仍然好味, 好神奇呀!!
    ~我哋去旅行會癲啲㗎!! 咁還掂都出去玩, 就玩放啲啦!! 而且, 嗰度嘅氣氛好襯跳舞.
    ~Brian's 父母好鐘意跳舞, 他們係溫哥華, 每星期都跳舞和上跳舞班㗎!! 所以,Brian's parents 跳舞好專業.

    ReplyDelete
  5. Yummy!

    I am too cheap to buy LV purses.
    [版主回覆07/10/2013 05:02:46]HM:
    ~法國啲食物, 大部分黎講, 都幾yummy!! 去完法國, 好掛住當地美食.
    ~法國啲Louis Vuitton 真係抵過加拿大好多, 所以,忍唔住呢!!!

    ReplyDelete
  6. 你鍾意食甜,去法國應該會好滿足。

    Macaron好似好多人都鍾意食,我就麻麻地,不過我一向唔太好甜。
    [版主回覆07/10/2013 05:02:47]Ceci:
    ~其實, 我對Macaron 都唔係話太熱愛. 但去到法國, 就當然試下啦!! 估唔到法國啲Macaron真係唔同啲. 好味好多. 會唔覺唔覺食咗好多呢!!!

    ReplyDelete
  7. Vicky...D 彩色馬卡龍已夠引死人了 !
    還有咁美侖美煥的Opéra Garnier 內部景觀....看完後都想立即過去要親身經歷呀....
    [版主回覆07/10/2013 05:02:50]冬日Winter:
    ~法國啲Macaron真係唔同啲, 顏色唔在講, 味道和品質, 都比較好啲. 一食就喜歡. 而且, Macaron 真是沒有想像中甜. 反而我覺Macaron 幾清新嘅小食.
    ~個歌劇院, 真係好華麗. 如果要係依個歌劇院睇一場show,自己都唔敢着得太求其去呀!! 因裡面咩角落都好細緻呢!!

    ReplyDelete
  8. 你哋嘅跳舞相超正
    我遲D會stop by monte carlo 一日,本來無打算再去Laduree,因為要花太多時間排隊,但睇見你D相,又有D心郁郁㖭
    [版主回覆07/10/2013 05:02:51]Dolphine:
    ~我哋去旅行,心情會放一點, 所以, 即時興起, 周街跳part 舞都得!! 哈哈~~~
    ~So nice, 可以去Monte Carlo, 當地風光好靚, 你又唔寫blog, 如果你寫, 我可以欣賞下Monte carlo 啲風光嗎!! 哈~~ Anyway, Have a nice trip!!!!
    ~去啦!! 想食就去啦!! Ladurée啲Macaron, 真是唔同啲, 除咗好味啲, 它們啲品質不錯, 放足二日雪櫃, 啲Macaron 都係脆口, 好得人驚!!!哈~~

    ReplyDelete
  9. Ladurée真係好出名,hk都有分店,好吸引但我仲未去試呀XD~
    Opéra Garnier個景好靚呀~~~~~
    [版主回覆07/10/2013 05:03:49]素會員:
    ~係呀!! Ladurée分店開多咗!! 我都希望加拿大快啲有Ladurée.
    ~Opéra 歌劇院, 每個角落, 裝修都好華麗呀!!

    ReplyDelete
  10. 好靚和特別的Macaron鎖匙扣!

    難得你花時間分享這麼多遊法的飲食、購物等等! 謝謝!
    [版主回覆07/10/2013 05:04:24]zaza:
    ~個Macaron鎖匙扣, 我都好喜歡, 到而家都唔捨得用. 嘻嘻
    ~其實, 你都唔洗多謝, 我都係借blog依個平台作記錄, 因我記性比較水皮.

    ReplyDelete
  11. Macaron鎖匙扣好靚呀
    [版主回覆07/10/2013 05:03:53]Ophelia:
    ~我自己都好鐘意. 到而家都有啲唔捨得用!!
    ~香港都有 Ladurée, 咁有無依個Macaron鎖匙扣賣㗎 ??

    ReplyDelete
  12. 好多糕餅,太吸引呀!
    [版主回覆07/10/2013 05:04:53]Fion:
    ~法國啲食物, 真係好吸引!! 一食就愛上!

    ReplyDelete
  13. Macaron色彩繽紛, 見到都開心, 個鎖匙扣好精緻呀
    歌劇院裝飾得古典瑰麗, 金碧輝煌, 確會令人心情興奮, 難怪妳地即時跳番part舞呢
    [版主回覆07/10/2013 05:04:01]Jo姐姐:
    ~Macaron啲顏色,已經好吸引, 味道也不錯!! 只是少少甜味, 真係剛剛好!! 而個Macaron鎖匙扣, 我自己都好鐘意, 有啲唔捨得用!!
    ~個歌劇院, 真係好華麗, 在歌劇院行每一處, 都令我大開眼界!

    ReplyDelete
  14. Ladurée 個Key chain好靚呀, HK都有呢間店,聽就都成日排長龍, 有機會去開我都要試下
    [版主回覆07/10/2013 05:08:10]floflo:
    ~香港就好有Ladurée分店, 有無依個Macaron Key chain賣呀??我都唔知幾想加拿大有間Ladurée. 它啲Macaron 真係唔同啲, 好食好多!!!

    ReplyDelete
  15. 我上次去法國天氣凍無排隊 鳴鳴>.<
    [版主回覆07/10/2013 05:08:12]Katie:
    ~凍天去法國,咪可以睇埋雪!! 仲開心!!
    ~試下一年夏天去法國. 應該有另一種感覺

    ReplyDelete
  16. 我最近都愛上 Macaron
    [版主回覆07/10/2013 05:17:45]ZOE_GUY
    ~係咪對上一次你去日本旅行, 所以, 令你愛上Macaron呢??
    ~我都係去完法國,先鐘意Macaron !!

    ReplyDelete
  17. :+:+:涼粉子:+:+:8 July 2013 at 04:18

    Ladurée Macaron我麻麻..我推薦PIERRE HERME呢...你有機會要TRY TRY呀~!!!丫...ANGELINA的濃濃朱古力同埋MONT BLANC.....引到我了~!!!
    [版主回覆07/10/2013 05:17:46]涼粉子:
    ~我無太多時間呢!! 我都想去Pierre Herme 㗎!!!希望下次有機會試試啦!!
    ~間Angelina 真係好美味, 我而家都掛住佢啲朱古力奶and Mont blanc!!!!

    ReplyDelete
  18. 我見好多人講Ladurée呢間野,我都想試下呀! 最衰NY要係uptown先有,如果吾係一定會買來試試!
    法國既decor真係好歐陸,我都好想見識下。
    [版主回覆07/10/2013 05:17:48]Mrs. Wu:
    ~Ladurée而家好多分店, 你有機會都試試吖!!我食咗好開心!! 我希望加拿大快啲開 Ladurée分店!!!
    ~法國好識保留傳統文化, 還keep 住圍修, keep 得好好, 唔覺太舊!! 所以, 咩都好華麗!! 齋望法國啲建築物, 都大開眼界!!

    ReplyDelete
  19. 好靚呀dMacaron,我上2個月做過,都幾好味,不太甜^^喜歡個keychain...好可愛!
    興起跳下舞good ar!旅行就該是這樣隨心而行!
    我老公去土耳其去忍,一放假就要去土耳其!我已厭了⋯去了N次,也不近!4一5小時機⋯法國揸車都到了!這"冰之子"還是較愛陽光同海灘!下個7月我地都計劃去法國一行,最大問題是假期⋯5星期好快用完!=_="(年假)
    [版主回覆07/11/2013 05:41:34]六月:
    ~你好勁呀!!自己識做Macaron. 我加拿大依邊都有Macaron賣, 但食完法國嗰啲Macaron 就深深愛上法國嗰啲Macaron啦!! 而個keychain 我好鐘意,唔捨得用添!!
    ~我去旅行就全程投入, 會玩到好盡, 好彩我隔離嗰個肯同我配合. 會跳返part 舞!!
    ~其實,你老公好鐘意陽光與海灘. 可以去足士耳其咁多次, 去咁多次,都係時候去下第二度. 但我估唔到, 原來你去法國咁近, 渣5小時就到,又幾好喎!!有機會同你老公計劃下啦!! 但去法國記住小心財物,啲小偷好狼.
    ~今年你去咗邊,啲假咁快用完. 你快啲update下blog, 我會睇㗎!!

    ReplyDelete
  20. 我月頭第一次係香港試了馬卡龍,,,,,,好甜耶~原來法國在冇咁甜o架~
    [版主回覆07/17/2013 04:15:40]cowcow:
    ~平時出面買啲macaron真係甜啲. 我都係今次去法國,先知Macaron唔係太甜, 而且,幾可口.

    ReplyDelete
  21. Mr & Mrs Leung22 July 2013 at 19:40

    你行程真係緊密
    [版主回覆08/01/2013 13:37:18]Mr & Mrs Leung:
    ~真係非常緊揍, 行名勝, 去下飲飲食食, 就一日. 連shopping都無時間!!

    ReplyDelete
  22. Lovebeauty 愛美麗30 July 2013 at 04:46

    opera真係好華麗!
    [版主回覆08/01/2013 13:37:19]Lovebeauty愛美麗
    ~係呀!! 法國啲歌劇院, 真係好華麗. 其實, 法國啲建築物, 全都好有味道. 行條普通街, 望到啲建築物,內心都會不其言嘩嘩聲.

    ReplyDelete