法國--簡單.食


June 15, 2013 (Saturday)


一連幾篇blog, 都係講-----法國巴黎周圍遊名勝.


依篇就講下, 法國嘅.....食


其實, 平時聽上耳, 好簡單嘅食品. 啲味道, 都大概知係點嘅味.


但黎到法國, 啲好簡單嘅食品,  一食入口, 就感覺同自己平時食開嗰啲唔同. 感覺法國啲簡單食品, 啲質素真係好好多.


人就係咁, 食好嘅嘢,個腦會記住㗎 .  所以, 一係唔食, 一食到好,  就真係好難返轉頭.  所以, 返黎加拿大之後, 好掛住法國啲食物. 由其是, 好掛住法國嘅牛角包.


係法國--巴黎. 真係簡單到一個街頭牛角包, 我一食入口. 已經馬上愛上. 香脆之餘, 仲好鬆軟,而且仲唔肥膩, 用紙巾包住食, 張紙巾叮點油漬都無. 好神奇呀!! 



↓在法國吃早餐, 牛角包----是我必點嘅食品. 唔洗去法國名牌咖啡店, 只是在法國街頭啲牛角包, 已經好鬆軟,又香. 而且, 在法國食牛角包, 價錢大眾化. 真係買幾個上飛機食, 好過食飛機餐!!


↓唔好以為, 我係法國食啲牛角包, 係食新鮮出爐, 我每日在法國啲麵包店order牛角包,個麵包姐姐, 只係在玻璃櫃, 攞比我,我一手接住, 就食得. (個牛角包-- 完全唔熱, 但又唔係凍冰冰,但已經super 鬆軟+好味). 見到我橙色箭咀指住個玻璃櫃嗎? 這個櫃, 就係擺放牛角包嘅地方!!


↓我每天在法國, 都是食牛角包做早餐, 我發覺法國人啲早餐, 係鐘意食甜早餐!!!  因在普通嘅法國咖啡店食早餐, 除了牛角包係咸點. 其餘都係甜點. 第一張相, 份早餐有三角形Almond 甜牛角包, 還有超級好味原味牛角包.  而另外張相, 條長形朱古力甜包叫eclair, 內裡有custard


↓我有兩日係法國, 係周末, 原來法國一到周末, 啲鋪頭比較遲開or唔開, 而且, 我酒店附近啲鋪頭, 要等到noon 先有牛角包賣!!!所以,有兩日早餐, 食咗第二樣. 無牛角包. 周末其中一日食咗Jambon沙律(火腿沙律)做早餐. 另一日,是星期日,  酒店附近直情無咩鋪頭開. 去咗食法式長麵包(Baguette)食!! 依個baguette 又係超美味!! (橙色箭指住個包, 就係火腿法式長麵包=jambon-beurre)




除了牛角包, 令我腦裡面有新記憶之外.  簡單食品中, 法國嘅法式長麵包--Baguette. 都令我腦裡面嘅舊有記憶改變. 還深深愛上法式長麵包


以前, 食開啲法式長麵包, 比較硬. 但在法國吃的法式長麵包--Baguette就好鬆軟. 但又keep 到個麵包皮好脆口, 容易咬之餘, 仲係軟林林, 條長麵包簡單配以牛油火腿同吃. 都已經très bien=very good!!


個法式長麵包, 又係唔洗去啲名牌餐廳買黎食, 好簡單啲街邊鋪嘅長麵包, 已經好美味. 由其是, 係法國, 行路方便過坐車, 行到攰, 買個長麵包一邊行, 一邊咬. 超級享受㗎!!


而且長麵包好經濟, 一般 € 2至4 歐羅就有一條火腿長麵包食. 又方便, 又飽肚, 又好食.


我係法國街頭, 都見到好多人,一邊行一邊食Baguette.



↓早餐食法國長麵包--Baguette. 晨早食baguette好似有啲飽, 但當天, 是星期日, 酒店附近, 無咩鋪頭咁開門. 只有間baguette 店開,就食佢啦!! 食完又愛上Baguette!!
 


↓係法國街頭, 見到好多人, 買完, 成條法長麵包, 就咁塞入袋就返屋企!! 而我一有機會, 就要食法式長麵包!! (火腿法式長麵包= jambon-beurre)
 

我和Brian有時都係會癲癲哋,  會有鋪「冷街癲」 


係法國, 食完dinner. 會有啲唔捨得返酒店, 夜麻麻時, 見仲有鋪頭開, 就想入去. 行個圈.


見到法國麥當當開, 當然走入去.


原來,係法國麥當當買嘢食, 可以用自助機order.  都幾高科技喎!!


但我對啲自助機, 唔知頭唔知露, 我係法國都係用最原始方法, 同店員order 嘢食!!


其實, 全世界麥當當, 都係賣漢堡包. 但黎得法國麥當當, 當然叫啲特別啲啲嘅麥當當食物和飲品.

↓法國麥當當的自助式order,  好先進.....其實,每次行到麥當當,都係食完晚餐之後, 所以, 入到去法國麥當當,無space食漢堡包. 只係啲雪糕, 飲品....先放得落肚. 相中杯凍飲是芒果碎冰, 真係估唔到幾好飲.  仲覺有啲消滯. 所以, 之後, 係法國食完晚餐返酒店, 一經麥當當就買一杯芒果碎冰(Le frappé---mangue) 唔知Blog 友Mrs. Tin Tin 鐘唔鐘意飲??

↓還有, 見到法國麥當當有流心朱古力蛋糕(la madise)賣, 買咗個黎食. 把開蛋糕, 都有少少流心嘅!!


↓但法國麥當當張朱古力流心蛋糕相片, 好似流心啲

↓而杯雪糕, 就係見到新口味, 先買黎食. 好似係叫Le McFlurry--Amandes & Nut (內裡有Gâteau=蛋糕, 好似仲有麥提沙,威化, and nut). 叫杯細,都食到好飽. 哈哈~~ 而法國麥當當有Macaron 賣, 但我鐘情Ladurée, 所以, 無試到麥當當啲Macaron.




這次旅程, 真是吃不停. 出街癲完, 夜深返酒店, 沖完個涼, 又再食.....


因為係酒店住, 先可以係張床, 一邊玩電腦, 一邊食嘢.  仲要係食住Ladurée macaron, 感覺超級爽. 不過, 酒店啲wifi 好慢!!


↓返酒店又食過. 我係巴黎, 真係日日都食macaron, 真係成盒"隊". 食返夠本.



其實, 我覺得食嘢唔需要花巧, 簡單咁, 周街食, 都可以揾得意嘅嘢食. 

好似今次係法國,簡單咁食, 都幾好玩. 原來法國街頭啲食物, 已經好精美. 好美味!!

 

22 comments:

  1. 好彩食飽飽先睇呢篇,如果吾係就會好肚餓lu
    mcdonald都有macaron, 好特別!
    [版主回覆07/23/2013 02:36:54]Mrs. Wu:
    ~哈哈~~我鐘意,去一去第二度旅行, 多咗新發現, 簡單食都好有驚喜.
    ~我都估唔到法國麥當當有Macaron, 不過, Macaron係要係法國賣,先有其特式!!

    ReplyDelete
  2. Vicky 你鍾意食macarons 我都好鍾意食架 你喜歡邊隻味呢 我自已覺得玫瑰味最好味
    除咗 Laduree 你有無試 Pierre Herme 嗰D呀 都好好味呀!!
    [版主回覆07/23/2013 02:37:23]Jackie:
    ~我鐘意食開心果味和鵝肝嘅Macaron, 其實, 係Macaron 都好想食...哈哈~~ 我今次無機會食Pierre herme, 有機會一定幫襯!!

    ReplyDelete
  3. 牛角包、長法包、馬卡龍全部都係我至愛!
    [版主回覆07/23/2013 02:36:57]mabel:
    依啲食品, 係法國真係隨街都有....我係法國旅遊時, 真係日日都會食. 所以, 去旅行, 只是講食,都好有驚喜.

    ReplyDelete
  4. Farming Cherrie19 July 2013 at 22:57

    HAHA 在人地國家總覺得人地d 野好味D, EVEN 我地去美國食西餐都會覺得好味過在香港吃的。

    自助都唔係好事, 咁即係會愈來愈多人冇野做.....我就唔希望太先進, 而且佢地呢D "福利"國, 冇野做會係下一代的負擔。
    [版主回覆07/23/2013 02:37:01]Farming Cherrie:
    ~去旅行, 只是講食, 都無窮歡喜. 實食到啲同自己居住地方嘅唔同嘅食物.
    ~依個社會, 啲公司, 真係有一毫子都earn 到盡. 真係無辦法!!所以, 越來越機器化.

    ReplyDelete
  5. 麥噹噹都有macaron !!!!!! 我也覺法國人愛甜呢 早餐也食甜包包
    [版主回覆07/23/2013 02:37:58]Katie:
    ~我都覺法國麥當當有macaron 賣,好有特式啲! 但諗返轉頭, 係要法國麥當當, 先能地位賣macaron. 調轉係其他國家的麥當當有macaron, 好似唔係好岩. 因為我覺macaron 代表法國!! 嘻
    ~你都留意到....法國早餐係多甜包...我都覺!!其實,我喜歡食一個咸點早餐多啲.

    ReplyDelete
  6. 連mcdonalds都有macaron呀....哈哈,有趣呀!

    我好鐘意食甜品,睇到我流口水,haha
    [flo flo回覆07/23/2013 22:00:57]唔知將來有無機會去法國做野呢, 如果有我會狂吃macaron...haha...
    [版主回覆07/23/2013 02:37:04]floflo:
    ~咁你工幹, 有無機會去法國??
    ~如果有, 你一定好鐘意法國, 法國啲甜品,好出色!!

    ReplyDelete
  7. My husband and i have never been to McDonald's in France :)
    The best croissant is from Pierre Hermé in Paris.
    [版主回覆07/23/2013 02:37:06]Mrs. Tin Tin:
    ~原來你唔去麥當當!! 不過, 法國食品太多選擇. 唔去麥當當,都大把特別食品去食!!
    ~咁我下次要試Pierre Hermé牛角包啦!!

    ReplyDelete
  8. 簡簡單單又一餐
    [版主回覆07/23/2013 02:37:49]Ants:
    ~簡簡單單又一餐, 但簡單得黎,係印象難忘!!

    ReplyDelete
  9. 嘩,好鐘意睇到妳講食
    唔知點解,硬係覺得歐洲D麵包係好食好多
    [版主回覆07/23/2013 02:37:10]Oli:
    ~我亂講一通, 其實, 多謝你支持, 我寫每篇blog, 你都留言.
    ~我都係咁話, 歐洲啲麵包, 真係好味啲,齋食都好和味, 好鬆軟!!

    ReplyDelete
  10. 我爸爸最中意pastries, almond croissant 啱晒佢
    有時去到外地食吓麥當勞都有驚喜,我記得意大利麥當勞有炸薯片,好味!
    [版主回覆07/23/2013 07:23:45]Angela:
    ~去法國渡蜜月, 好浪漫呀!! 當時去法國唔容易㗎!! 你父母好sweet呀!!
    ~其實, 我未去過香港間Delifrance. 但我相信你返到香港, 你同你父母去邊度食,都咁開心啦!!
    ~Dondon 識游水未呀??你洗唔洗食返多啲薯仔補衝體力呀!!哈~~
    [Angela回覆07/23/2013 02:39:52]爸爸同媽咪喺巴黎渡蜜月架, 好浪漫。食PASTRIES,帶佢去DELIFRANCE得喇。
    哈哈哈哈,係呀我係個薯仔怪。越平嘅食物越啱我。
    [版主回覆07/23/2013 02:37:11]Angela:
    ~揾年叫你家姐帶你and 爸爸去法國行轉啦!! 哈哈~~
    ~其實,麥當當雖然係間快餐店, 但唔同國家嘅麥當當就有唔同食品賣, 感覺好特別. 好好玩!! 所以, 去到邊樹, 都想去麥當當探險. 哈哈~~
    ~原來, 意大利有炸薯片賣, 咁又幾特別, 而且, 岩晒你個薯仔胃啦!!

    ReplyDelete
  11. 睇你呢篇反而令我想起喺香港周圍行周圍食,我今年會9月頭返,好期待!
    [Ceci回覆07/23/2013 03:53:54]我返香港就等於你去溫哥華一樣啦.
    [版主回覆07/23/2013 02:37:13]Ceci:
    ~嘩!! 開心, 九月返去. 你可以見朋友, 可以開懷食你鐘意嘅食物!! 到時玩得開心啲.
    ~其實, 我唔知自己係咪無咩點接觸過外面嘅世界, 香港依個地方, 我係想返去,但其他國家, 我更想去探索! 有時間, 我想去多啲其他國家. 香港, 我都想返去, 但唔知排到幾時....

    ReplyDelete
  12. 法國的麵包真係好食!
    隨街週園食,又放心,又有水準!
    [版主回覆07/23/2013 02:37:15]冬日Winter:
    ~去旅行,簡簡單單食,簡單食個麵包, 都好有驚喜. 嘻!! 所以, 有周圍去旅行, 就有新發現. 我覺自己認知咗好多!!

    ReplyDelete
  13. 諗起法國,第一時間諗到美食
    [版主回覆07/23/2013 02:37:17]Florence:
    ~可能我又比較胃食, 真係一去旅行,就會周圍食, 簡簡單單食,都好有驚喜.

    ReplyDelete
  14. 流心朱古力蛋糕我又要食
    點解外國的麥當當咁吸引嫁
    [版主回覆07/23/2013 02:38:10]Ophelia:
    ~個流心朱古力蛋糕, 都係馬馬哋. 其實,你係香港長大, 都好幸福. 香港真係好肯接受外國嘅食店係香港做生意. 所以, 你住香港,都唔洗周圍去, 都食到好多外國食品.
    ~其實, 我覺麥當當好識做生意, 唔同國家or地區就會出唔同嘅食品, 攪到我去到唔同國家,都想去麥當當探險!!哈~~

    ReplyDelete
  15. 嘩,冇油,簡直係正呀。。。引c 人.....香港好難食到冇油的牛角包啦
    [版主回覆07/23/2013 02:37:23]samsamdandan:
    ~我都係去到法國食先知. 我覺法國啲牛角包鬆軟到好神奇, 而且, 仲唔太肥!!我都好掛住當地啲牛角包!!

    ReplyDelete
  16. 轉眼已是5-6年前, 未到集合時間, 我倆與團友入去麥記, 大家不約而同話貴啊! 節算港幣計, 梗係唔平啦!
    [版主回覆07/24/2013 09:35:23]zaza:
    ~唔知我係咪住係加拿大呢??我反而覺法國麥當當啲價錢唔太貴喎!!我加拿大依邊食麥當當仲貴過美國㗎!! 可能香港麥當當, 價格唔高, 相對黎講,外國啲麥當當,實會貴啲.

    ReplyDelete
  17. 牛角包我都好鍾意食架
    估唔到麥當當都有Macaron喎, 真係夠晒道地色彩呀
    [版主回覆07/24/2013 09:43:16]Jo姐姐:
    ~法國啲牛角,真係特別唔同啲. 好鬆軟,好好味. 真係簡單到街邊買個啲, 都已經好好味. 而家返咗黎加拿大, 都食唔返呀!!
    ~我覺唔同地方嘅麥當當都會有當地地區啲食品賣, 我覺法國麥當當賣macaron好貼切呀!! 好襯法國呀!!

    ReplyDelete
  18. 麥當當竟然有macaron~~~~好特別呀~~~
    [版主回覆07/29/2013 10:47:19]素會員,
    -我都覺特別呀! 所以影低. 其實諗深一層, 係法國啲麥當當賣macaron 先有特式.

    ReplyDelete
  19. Eclair 是否好甜呀? 我觉得當你去旅行時, 心情又特別好, 只要D食物不是太難吃, 簡單的東西都會变得好美味.我六月中都去了旅行, 遲些會放上BLOG.
    [版主回覆07/29/2013 10:57:25]TaTa Source
    -法國啲甜品, 真係唔算太甜, 個Eclair冇北美嗰d咁甜.
    -你講得有d啱, 去旅行心情係好d, 食乜都開懷d. 但真心嗰句, 法國食物嗰質素, 真係好好多.
    -我發覺我哋次次去旅行, 出發啲時間都差唔多. 好橋.

    ReplyDelete
  20. 法國既牛角包和酥類包點真係特別好味d!
    你成盒Laduree macaron食哂,真係夠哂滿足!
    [版主回覆07/29/2013 11:01:25]ccKitty
    -我覺法國啲食物質素, 真係好好多, 啲牛角包, 真係喺法國食, 係最好味.
    -我係法國, 日日食Laduree macaron,食到唔想停. 哈. 太美味啦!

    ReplyDelete
  21. :+:+:涼粉子:+:+:2 August 2013 at 08:22

    我都鍾意去旅行時..邊行邊食...咁樣好開心~~^_^.你地有冇食PAUL的蝴蝶酥~??都好好好好味架~~
    [版主回覆08/05/2013 13:24:46]涼粉子
    -我超級鐘意去旅行, 好細個就恨去旅行, 其中一個原因, 係想食多d其他地方嘅食物, 而家大個咗, 可以周圍去, 真係盡可能邊行邊食, 滿足下自己.
    -原來paul啲蝴蝶酥好美味, 我冇試到㖭! 下次去法國會去食

    ReplyDelete
  22. It's sooooo true! Their criossants and sandwiches are so delicious!!
    [版主回覆08/23/2013 12:40:40]Dolphine
    ~我好掛住啲criossants and法式三文治, 太yummy啦!!係加拿大揾唔返!!

    ReplyDelete