波爾多之旅--Château Kirwan及野餐 / Château Rauzan-Ségla / 經過一堆有名氣的酒莊

June 12,2013 (Wednesday)


這天, 會專注在波爾多---左岸的Margaux 區, 進行我第二天嘅酒莊之旅. 


其實, 法國的酒莊, 真是數之不盡, 但我發覺波爾多嘅左岸, 啲酒莊嘅外貌, 係比較有氣派啲, 間間酒莊, 都起到好似一座城堡咁.  而且, 頗有名氣的酒莊.  都是位於波爾多---左岸. 當旅遊車, 經過一間又間酒莊時, 我內心都嘩聲四喜.


可能, 波爾多---左岸的地理位置, 緯度, 土質與氣候. 令到葡萄品種, 擁有獨特風味.  真係中國人話齋, 天時,地利, 人和.  全都配合都啱啱好. 因此, 這區域都盛產高品質葡萄酒, 還聞名於銷售市場.


而這天, 酒莊之旅, 最令我喜出望外, 就是能夠坐係酒莊的園地, 食一個野餐(午餐).
 

這餐葡萄園午餐, 是酒莊負責人為我哋安排, 所有食物和葡萄酒, 再加埋個環境, 真是全都配合得剛剛好.


而且, 我又比較喜歡陽光, 所以, 在太陽低下, 坐係葡萄園食一個野餐, 真係好perfect !!!  


↓Château Kirwan---(酒莊), 為我哋準備了一個葡萄園午餐, 而且, 每個人都擁有一個食物謄藍(我手上那個), 藍內全是野餐食物, 有鵝肝醬, 罐頭兔肉, 沙律, 麵包和甜品, 當然, 還有葡萄酒, 渣住個食物藍, 坐係葡萄園, 真係有着童話書啲主角, 去picnic一樣.



------------------------------------------------------------------------------------


Château Kirwan



講返轉頭, 這天參觀了,Château Kirwan. 而午餐是在這酒莊食Picnic lunch!!


這酒莊, 在近年累獲Wine Toursim Activity的獎狀, 它們花圃設計, 酒窖裝飾和莊園環境, 都相當獨特.  莊園也有水池 和 超過百年的樹和玫瑰襯托.  令到個莊園相當有魅力. 論環境, 真是一間must see 的酒莊.


我就係這一個咁有魅力的莊園---食野餐, 剛巧天氣又好, 令我更加鐘意, 依個酒莊!!


↓Château Kirwan, 一望到, 就感覺很舒服.



↓Château Kirwan---酒莊遠望, 好像一個城堡

↓Château Kirwan, 有水池和玫瑰花園, 真係齋望個莊園, 都感覺好舒服.

↓Château Kirwan--是採用石士外牆+不鏽鋼桶, 進行葡萄發酵(第一張相). 而另一張相, 是Château Kirwan的酒窖, 把石士+不鏽鋼桶發酵過的葡萄, 放在這個酒窖的像木桶裡,  進行培養過程.  而Château Kirwan的酒窖, 有一大個藝術雕塑裝飾, 令到一個冷冰冰酒窖, 好有特式呀!!

↓Château Kirwan的地下酒窖 很有現代感, 個鮮紅色藝術雕塑, 放係酒窖內, 而且有燈光系統照明住,感覺好型呀!! 所以, 我都乘機影返張相. ......而酒窖, 是屬於陰涼處, 酒窖地下, 通常都有石仔. 唔知係咪防濕. (唔記得咗添!!)   
 

↓參觀完Château Kirwan, 就當然試試它們啲葡萄酒啦!! Château Kirwan試酒地方, 裝修得好靚, 攪到賞酒時, 都零捨有feel 啲. Château Kirwan啲酒不錯, 當天試了2006年正牌Chateau Kirwan和 2006年副牌Les Charmes de Kirwan, 口感果味重, 香氣有燻烤味, 我覺得不錯!!
 

↓試完Château Kirwan啲酒, 便在 Château Kirwan的葡萄花園野餐.  酒莊負責人準備一張大檯比我哋一排十人食下野, 傾下計, 飲下酒 

↓Château Kirwan所準備嘅野餐, 用個藍裝住, 更有野餐嘅氣氛. 當然, 仲有Château Kirwan嘅正牌和副牌酒, 依間酒莊好慷概, 啲酒不段送上, 十個人有六支酒.飲呀飲. 而啲酒和野餐啲食物,  搭配不錯!! 兩者搭配好夾呀!!



-----------------------------------------------------------------------



Château Rauzan-Ségla



Château Rauzan-Ségla位於波爾多左岸的Margaux區.

我第五間參觀的酒莊, 便是Château Rauzan-Ségla. 

唔知點解, 這酒莊的外型, 比咗一個女性化嘅感覺我.  它們的酒窖門使用粉紫色㗎!! 這隻色, 離遠都望到, 好sharp呀!! 

可能, 這酒莊係著名品牌---香奈兒集團(Chanel)持有. 所以, 用色都幾大膽, 有着這品牌一顧, 獨特別的風格!!哈哈~~~

其實, 這酒莊, 以前一直叫作Rausan Segla, 但1994年, 香奈兒公司(Chanel)購入後, 才改名為Château Rauzan-Ségla.

香奈兒公司, 收購酒莊後, 就對酒莊進行了大規模修整, 例如, 改善釀酒及發酵方法, 翻新酒窖及轉換酒樽標籤......繼續推使, 原有品質, 更加優質.


↓都話啲酒莊, 好靚...Château Rauzan-Ségla,間酒堡,好別緻呀!!. (間屋裡面, 有接待員等緊我哋)



↓Château Rauzan-Ségla屋入, 周圍都掛滿香奈兒公司(Chanel)的圖畫, 而酒窖門, 採取粉紫色, 好sharp呀!! 但我鐘意.


↓Château Rauzan-Ségla, 自香奈兒公司購入後, 便使用溫度調節的不銹鋼桶發酵葡萄.

↓啲不銹鋼桶, 好巨大呀!! 而另一張相, 係酒窖, 這酒窖是從新翻新過, 啲像木桶, 好香呀!!


↓Château Rauzan-Ségla , 在1661年建立, 雖然現在莊主,已經轉換了幾手, 但仍保存,酒莊以前使用的工具, 而家啲工具, 已經用不着, 但這些工具, 見証了製葡萄酒的歷史. 
 
↓當我哋參觀酒窖時, 咁啱有酒莊啲工人係度工作, 他們轉動緊木桶的位置.又見識多樣嘢!!
 
↓最後, 就在酒窖試飲Château Rauzan-Ségla的紅酒. 相中倒酒的姐姐, 是我當天的接待員.......  而我覺這葡萄酒用嘅標籤, 好有型, 好colourful.

↓Château Rauzan-Ségla啲酒, 入口都好舒適, 還好有花香味.  


 
---------------------------------------------------------------------------
 
Château Cantenac Brown


波爾多嘅左岸, 有很多名氣的酒莊,.  我好興幸, 透過Brian's daddy 的存酒. 都飲過一些有名氣的酒, 但參加酒莊團, 邊度可以參加得咁多

難得黎到波爾多, 又咁啱經過, 其他名氣的酒莊, 就叫旅遊巴司機停一停, 比我哋影張相,作留念.  

咁我哋就係咁,無啦啦加插咗, 一個影相環節.

一經想影嘅酒莊, 就同司機哥哥講, 我哋迅速落車, 影相...之後,便馬上彈返上旅遊車, 大家行為好都夾, 兼好爽手. 哈哈~~


↓Château Cantenac Brown, 佢個葡萄園相當大, 它的酒堡, 成間古堡咁. 好靚

 ↓就咁企係 Château Cantenac Brown個門口影, 當個紀念.



-----------------------------------------------------------------------

Château Margaux

之後, 經過Château Margaux是葡萄酒世界裡, 五大名莊之一. 經開, 當然影張相啦!!

↓Château Margaux酒堡, 有四條大圓柱, 好宏偉



-------------------------------------------------------------------------------

Château Pichon Longueville

這個酒莊嘅設計, 比較特別, 佢哋個水池底, 係地下酒窖.  

在地下酒窖嘅天花版, 就望到水池的流動. 好特式喎!! 我相信, 香港前政務師長, (唐唐先生)係抄依個酒莊嘅design!!

↓Château Pichon Longueville, 酒堡前, 有個水池.


↓水池底, 係這酒莊的地下酒窖.





-------------------------------------------------------------------------------------

Château  Latour



Château  Latour是葡萄酒世界裡, 五大名莊之一. 名氣非常高, 聞名於銷售市場. 經開, 當然係門口影張相留念.

↓Château  Latour

 
 
 
 
 
 

18 comments:

  1. Château Margaux and Château Latour also offer free tours for visitors. You can plan that during your next trip
    [版主回覆08/06/2013 14:08:16]Mrs. Tin Tin
    -但free tour 好似唔包wine tasting ?
    [版主回覆08/06/2013 13:55:24]Mrs, TinTin
    -我今次join 嗰個tour 冇依兩間酒莊, 真係要等下一次, 但今次經過到個門口, 都感覺好開心.
    -我聽chateau Margaux and chateau latour 啲free tours 嗰list 都幾長. 下次再去波爾多,真係要早啲book.

    ReplyDelete
  2. 個午餐好特別喎,好似去野餐咁
    [版主回覆08/08/2013 02:26:50]Oli:
    正呀!! 到時盡情玩, 盡情enjoy
    [Oli回覆08/06/2013 18:18:45]多謝妳
    我月底出發
    [版主回覆08/06/2013 14:25:02]Oli
    -你今年去東歐呀?登你開心. 你幾時出發? 玩得開心d. 影多d相黎睇下
    [版主回覆08/06/2013 14:14:30]Oli
    -個午餐, 我都好難忘, 坐係酒莊個花園食和飲, 個環境又舒服. 而且嗰日天氣又好, 真係食到唔想走.依餐我真係好enjoy.
    [Oli回覆08/03/2013 22:06:33]黎緊去會巴爾幹半島,出年先去法國,不過係去南部
    如果去波爾多老公實開心C
    [Mrs. Tin Tin回覆08/03/2013 20:09:44]Oil, you plan to visit Bordeaux during your next trip?

    ReplyDelete
  3. 葡萄園野餐~真係好有童話既感覺~好正呀~~~~
    [版主回覆08/06/2013 14:27:54]素會員,
    -依餐葡萄園野餐, 我都好難忘, 環境和食物, 真係令我嗰日好舒服和好享受.

    ReplyDelete
  4. 櫻桃襯美人!
    [版主回覆08/08/2013 01:59:13]Mike:
    ~你真識講笑!! 嘻

    ReplyDelete
  5. 仙蒂小溫太4 August 2013 at 00:31

    嘩!好正呀!咁正既環境、好正既紅酒!好一流呀〜〜〜好想沖出亞洲呀!
    [版主回覆08/08/2013 02:00:09]仙蒂小溫太
    ~酒莊嘅地方, 個環境. 仲有紅酒飲. 真係好舒服. 依個假期, 真係好難忘.
    ~香港近亞洲其他國家. 我去亞洲, 要更耐時間先去到. 大家身處地域唔一樣!! 但去旅行, enjoy最緊要. 玩咗先算

    ReplyDelete
  6. Farming Cherrie4 August 2013 at 16:37

    haha 一D 都唔似罐頭餐咁喎
    [版主回覆08/08/2013 01:59:15]Farming Cherrie:
    ~去旅行, 咩都令捨唔同啲. 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. 我好喜歡個食物籃呀 !!! 坐在草地上好有野餐feel !!!! 環境好吸引呢
    [版主回覆08/08/2013 01:59:18]Katie:
    ~個食物藍, 可以帶走. 我由法國, 帶咗個食物藍返加拿大!! 依家用個藍黎裝雜物. 哈哈~~
    ~我覺一set 食物+食物藍,係草地野餐, 感覺好enjoy呀!!

    ReplyDelete
  8. 我唔好飲酒,不過個酒莊真係好靚呀!野餐VERY GOOD~~
    [版主回覆08/08/2013 02:00:13]Yan and Ning:
    ~我去完酒莊參觀, 更鐘意酒. 好想有時間, 深入去學下.
    ~啲酒莊, 環境真係好優美. 係裡面野餐, 我好開心. 好似更加接近酒莊!!

    ReplyDelete
  9. 天氣咁好,又綠草如茵, PICNIC最啱!
    [版主回覆08/08/2013 02:00:20]Angela:
    ~好彩依日天氣好, 因依餐酒莊picnic,令我好難忘. 我食到和飲到, 唔想走. 太舒服啦!

    ReplyDelete
  10. 好鍾意你一開頭介紹嘅Château Kirwan呀 周圍環境非常之舒服
    最正係可以喺度野餐 對住咁怡人嘅風景 真是賞心樂事
    [版主回覆08/08/2013 01:59:23]Jackie:
    ~依餐picnic, 真係令我好難忘. 食得好舒服. 仲好enjoy
    ~酒莊啲風景, 真係好優美. 好彩, 當日天氣又好, 真係令我唔想走.

    ReplyDelete
  11. 紅酒有花香味, 易入口d咁! 應該係我唔識飲和品嚐!
    [版主回覆08/08/2013 02:19:06]zaza:
    ~紅酒真係好特別,支支都唔同香氣和味道. 好特別. 飲每一支都好有驚喜.

    ReplyDelete
  12. 好開心概分享
    [版主回覆08/08/2013 02:19:07]茶茶:
    ~依個旅程, 真係好舒服, 環境優美, 仲係酒莊學識好多野!!Happy~

    ReplyDelete
  13. 吾知點解睇吾到你的相, 都謝謝你的分享, 好識飲
    [版主回覆08/08/2013 02:19:08]Mandy 文迪
    ~啲相睇唔到.....你試下refresh 下, 可能會睇到.
    ~但都好多謝你留言.你得閒多啲黎我度坐
    ~其實, 我都唔太識飲, 但有啲興趣係紅酒依方面, 今次, 去完酒莊之旅, 我更對紅酒有興趣. 有機會想再去.哈哈~~

    ReplyDelete
  14. 在酒莊中食個 好有形的 lunch box ...真的大享受呀
    [版主回覆08/08/2013 02:25:28]冬日Winter:
    ~個Lunch box 先令依餐picnic 更有感覺. 好彩當日天氣好, 更enjoy

    ReplyDelete
  15. 哇。。。。正到爆!加上天氣好好,心情會更愉快
    [版主回覆08/08/2013 02:26:19]Florence:
    ~無錯!! 天氣好, 由其是去旅行. 真係更加enjoy!!

    ReplyDelete
  16. wow such a perfect picnic!
    [版主回覆08/09/2013 08:12:07]Mr & Mrs. Leung:
    ~依個旅程, 我都好難忘, 好想快啲再去一次.哈哈~

    ReplyDelete
  17. 食物謄藍好正正呢...好正的PRCNIC
    [版主回覆08/09/2013 08:12:10]Ophelia:
    ~個食物謄藍, 令到個picnic更加有氣氛. 而個食物謄藍, 係可以帶走. 我帶咗返黎, 而家用黎裝雜物. 哈哈

    ReplyDelete
  18. 越望世伯同伯友真係好後生呀!
    [版主回覆08/15/2013 13:43:10]mabel:
    ~你咁講, 佢聽到好開心

    ReplyDelete