Afternoon Tea @ Hotel Vancouver


December 30,2011 (Friday)


Brian's Daddy 時常怕我們班後生悶, 常常主動叫我們找節目. 也會提議一些節目給我們. 所以, 這天便去了飲下午茶 (Afternoon Tea)


其實, 我很喜歡Afternoon Tea 這個活動. 餐具靚靚,甘香紅茶, 食物精緻. 我時常都扭Brian 和我一起去. 但他不是太喜愛這個活動.  而且平時, 我們在多倫多時, 有幾何, 可以在Afternoon Tea 時段係free??


 難得Brian's daddy 提議, 我當然同意去Tea 一Tea 啦!!


 我們去了溫哥華Downtown 的 Hotel Vancouver 品賞Afternoon Tea. 當時還是聖誕, 酒店內, 周圍都圍遙着精美聖誕佈置.  很靚. 


原來, 這間Hotel Vancouver是Brian幼時來溫哥華旅行, 住的酒店. Brian籍此提及了很多幼時對溫哥華旅行的感覺. 很有趣


靚環境, 靚餐具和精美食物, 很享受這餐Afternoon Tea.


↓靚靚餐具和靚靚紅茶


↓大家的合照


↓和Tea Set 影相, 喜歡架上的茶餅暖笠笠



↓Hotel Vancouver 內拍照 (間屋全是糖果做出來的)





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

晚飯去了食獲氣小炒, 有時, 啲廚師真是很有性格, 依餐晚飯很多餸菜要一早預訂才能有得食!!  不要以為雞肉和燒肉咁簡單. 用心煮, 不同醬料的配塔. 結果是, 很美味, 味道很不錯!



↓晚餐......................................很美味的雞煲




↓晚餐前, 去了銀行, 這是溫哥華某一間銀行, 很靚靚. 晚餐後,回Brian's 家, 在Apple TV 選擇電影看 

7 comments:

  1. Brian 父母真係好識做,做佢地新抱都幾好。^_^
    [版主回覆01/25/2012 02:18:12]Angela:
    其實, 我覺Brian父母, 更貪玩過啲後生. 我哋放假留在家, 話我哋悶!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 個trip 真係好多好嘢食!
    [版主回覆01/25/2012 02:18:11]Happy Girl:
    係呀!! 每次去trip 都會肥幾磅...哈哈~~

    ReplyDelete
  3. 糖果屋好靚呀 , 不過如果係香港就麻煩了 , 一定引來大批小強光顧喞 .
    [版主回覆01/25/2012 02:18:12]ak:
    我估啲糖果加咗層化學濟料, 啲昆蟲食唔到.

    ReplyDelete
  4. They are very understanding parents, you guys are lucky!! vancouver is awesome!!!
    [版主回覆01/26/2012 11:56:58]Big daddy:
    Brian's parents好開通. 心境還很年輕. 時常提議我們後生要出多點街.....我覺溫哥華城市規畫比較有系統, 很多地方都很方便. 而且近太平洋, 很多海鮮食!!

    ReplyDelete
  5. 我都好enjoy afternoon tea架。間酒店好靚丫
    [版主回覆01/26/2012 11:57:01]Oli:
    我都係架!! 好鐘意Afternoon Tea架!! 但平時邊有時間去吖!! 而且, 又唔係個個朋友都鐘意用依一個營式嘆茶. 所以, 有得Afternoon Tea 真是很難得!

    ReplyDelete
  6. 一家人去high tea, 真係爽呀!佢地好似仲好玩過好多後生仔女
    [版主回覆01/26/2012 11:57:03]Mrs. Wu:
    好難得我哋四個都enjoy去飲西茶. 我最鐘意Afternoon Tea. 但平時邊有可能有機會飲吖!!! 所以, 今餐Afternoon tea 嘆得份外開心.......Brian's parents 心境好年青. 有時, 我哋放假話想留係屋企休息. 他們會話我們老套添!! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  7. 這應是英式的下午茶和餐具....是嗎 ?
    飲和食的都真的好講究和精美.....
    [版主回覆01/27/2012 02:06:09]冬日Winter:
    是呀!! 是英式下午茶和英式餐具. 很喜歡享受這樣風格的下午茶

    ReplyDelete