Hawaii Day 6 (Dole farm & Iron Chef Dinner)

December 24, 2011 (Saturday)

   一朝便去了酒店旁的餐廳食Breakfast Buffet.  對住沙灘食, 有又海風吹住. 其實, 依餐早餐, 都食得好嘆


   不過, 聖誕真係聖誕節. 遊人真係特別多, 食依餐早餐, 事先, 都排成個幾鐘頭隊. 先有得食!! 
食飽便渣車, 遊覽遊覽. ....第一站, 去Dole 農莊.

   平時, 食開啲香蕉, 菠蘿 或者某啲蔬菜, 一定見到啲Dole 字樣嘅貼紙, 貼係水果或者蔬菜上. 今次, 親身去Dole 現場參觀.


    原本想去Dole 嘅農場附切嘅Maze (謎宮)玩. 但聖誕期間, Maze 關閉了. 所以,  選擇坐火車遊Dole's farm.  見林林總總嘅蔬果樹!! 原來, 夏威夷嘅Dole有龍眼出添!!! 哈哈!! 遊完Doles' Farm.....最後, 買了點紀念品+ 菠蘿雪糕冰. 就離開!!!



    第二站, 去各大沙灘睇人surfing (滑浪). 其實, 自己大了, 無膽量自己玩滑浪. 訂籠游下水咋!! 見經開啲沙灘, 就順道望下人點滑. 再順道, 食件沙灘旁啲Pizza. 當食個lunch.  又咁啱, 比我哋唔打唔撞. 比我哋食到一間上咗雜誌推介嘅pizza 檔. 怪不得件Pizza 咁好味!  所以, 去旅行有依樣好, 就係分分鐘彈出驚喜! 哈哈~


↓一朝起身, 望到彩虹, 之後, 去咗酒店附切嘅海灘餐廳食早餐, 就係望住依個景食Buffet早餐





↓酒店在沙灘旁, 未食早餐, 行去影下相




↓好猛陽光的一天. 還有魚池觀賞

↓就係喺依個地方食早餐


↓吹住海風, 微微陽光, 食早餐, 真係好嘆


↓聖誕時, 難得可以穿着得如此輕便


↓出發去Dole plantation 時, 沿途Highway嘅景色, 係夏威夷時常見到的彩虹


↓到達Dole 農莊



↓在我面前係菠蘿苗


↓Dole 農莊的shop有Hello kitty 菠蘿T-shirt賣. (係童裝)


↓坐觀光火車仔遊Dole 農莊




↓農莊很大, 很多蔬果樹, 連龍眼樹都有


↓夏威夷啲泥土嘅顏色好特別, 是鮮褐色的



↓Dole 農莊,有免費菠蘿比人品賞, 在菠蘿園影張合照


↓臨離開Dole 農莊時, 買了個"鮮菠蘿汁雪糕冰",....其實是為了個菠蘿裝飾先買依個甜品.  不過,啲菠蘿汁勁鮮甜


↓在菠蘿紙牌影相.............當場有新鮮菠蘿賣.



↓途經大大小小沙灘, 便停下來, 看人surfing (滑浪)


↓在海灘旁有架食物車


↓原來係賣Pizza, 而且, 好食到上晒雜誌和電視. 真係誤打唔撞, 撞到好野食










--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



   入夜, 回酒店裝扮, 因為我哋set 咗個「夏威夷之夜」嘅晚餐. 大家都要裝扮到好夏威夷feel.

↓"夏威夷look"之夜, 同Brian 係房, 着住夏威夷衫玩自拍


↓大家好響應, 一齊着到好夏威夷....哈哈




   晚餐時, 大家見到大家夏威夷嘅裝扮, 都評論一返, 都不知幾開心.


   而我哋晚飯間餐廳係Iron Chef 開架!! 好surprise, 係啱得咁橋, 當晚係Iron Chef 座陣!! 透過餐廳個開放式廚房, 我見到Iron Chef 整野食. .....覺得自己好幸運, 可以全餐飯, 都見到Iron Chef Morimoto (料理鐵人--森本正治)

   依餐飯, 係我去夏威夷之旅, 最喜歡的一餐, 食物好味, 餐廳環境舒服, 服務又好, 最特別係好多食物,都好特別, 啲侍應送上你面前, 有講解一倫. 好似有碗湯, 原先係液體狀, 但當侍應再加上一小杯液體, 全碗湯就變了固體狀. 像豆腐花. 好少食野, 咁有驚喜. 食物有如變魔術咁神奇. 
 

↓去了食日本餐, 啲餐具好特別, 其實依間餐廳好爆架!! 事前都book咗好耐. 但環境和食物真的好好!! 係我去夏威夷, 最滿足的一餐



↓是料理鐵人--Morimoto其中一間餐廳, 估不到當天原來他座陣!!!!


↓飲了Sake (個Sake 瓶好靚), 小食 (章魚丸)


↓頭盤----墨魚片, 兩味雞粒


↓好鮮味的刺身. 還有好味的Maki Roll


↓壕+飽魚...........................豆腐湯上臺時係液體狀, 但侍應同我哋傾下計,攪拌下啲湯,  個湯就變咗固體狀. 像豆腐花. 好一個good presentation嘅dish


↓主菜-----咖哩飯, 鴨三食 (鴨酥皮湯, 鴨春卷和煙鴨胸)

↓熱窩Ahi tuna 飯, 侍應係面前整, 啲飯辣落熱窩嘅聲, 好特別


↓還有熱窩龍蝦................甜品綠茶雪糕餅


↓朱古力集合桃威化蛋糕配雪糕, 菠蘿蛋糕配新鮮菠蘿


↓芝士蛋糕配 pancake卷+櫻桃沙巴.......最後和餐廳名合照

8 comments:

  1. 我都有食過hawaii菠蘿,真係好好味,開頭都想帶返NY比人做手信,但又吾知點寄好,去到機場,原來佢地有個特別packing係可以當hand carry, 下次再去就要買啦,哈哈。
    Morimoto 我地呢度都有間,不過未去過,好似好貴,等我儲夠錢先啦,嘻嘻
    [版主回覆01/19/2012 11:24:54]Mrs.Wu, 我係機場都見到有菠蘿賣,原來可以有專人pack,之後上飛機,但加拿大比較嚴,水果係唔可以入口,但買咗好多菠蘿乾,木瓜乾,椰子乾+咖啡and咖啡糖 ,果仁 and 朱古力返溫哥華.......有d未返到多倫多已經派曬 or食咗啦!哈

    Morimoto係NY 都有架!我係電視都見過,而我係夏威夷就試下囉!仲book咗好耐,食物+service 都唔錯,而且d presentation 比到人驚喜.

    ReplyDelete
  2. 妳這 hawaii 之旅,的每一餐, 越來越好食, 越來越吸引....!!
    並且 週圍環境好舒服, 令人樂而忘返....
    [版主回覆01/19/2012 13:17:54]冬日Winter, 去旅行便想享受一下,食物方面都會選擇特別少少..........夏威夷果邊天氣真係一流,著衫又輕便就可以出街,而且,多嘢遊覽!環境又好,所以我好鐘意夏威夷呀!

    ReplyDelete
  3. Vicky,你個夏威夷旅行非常度假的感覺!不論食玩風景都是一流,叫人羨慕呀!
    [版主回覆01/19/2012 13:22:49]Fion, 去旅行就想享受一下,而且,難得放假,所以會選擇去夏威夷,去下d特別少少嘅地方遊覽下,感覺好寫意. 我第一次去夏威夷就已經鐘意咗啦!

    ReplyDelete
  4. 菠蘿KT好cute ar,雖然係童裝,如果係L size我估我都岩著:p
    晚餐好吸引....D甜品
    [版主回覆01/19/2012 13:27:12]Oli, 我對Hello kitty 服裝唔太好. 所以,童裝大碼啱著,我都未必買,我都係實際d,....我係依曰買咗個菠蘿頭圖案嘅Hello kitty 杯........依間dinner 嘅甜品都唔錯架

    ReplyDelete
  5. Hawaiian dresses and shirts are so beautiful and very sunshine !
    The dinner is superb !
    [版主回覆01/19/2012 13:32:22]Happy Girl, 我初頭冇想過夏威夷花花衫會咁多款,夏威夷周圍都有得賣,顏色選擇又多,而且著上身,都幾舒服架!.......餐dinner好特別,好多食物上枱前,個presentation 都好特別,味道又不錯.而且係著名廚師料理菜式.....食依餐都感榮幸

    ReplyDelete
  6. 日日都有遊記睇,真開心。咁多個 auntie 最有地道夏威夷 feel!
    [版主回覆01/19/2012 13:36:13]Angela, 其實,我今次遊記寫得好慢,迫你睇我寫d遊記咁耐添!但夏威夷之旅就完啦!.....哈哈!我都覺auntie 最有夏威夷feel,佢條裙最搶眼!

    ReplyDelete
  7. Mouth watering!
    [版主回覆01/20/2012 09:46:10]Smac,哈哈!去旅行會享受下. 夏威夷好多食物選擇,而家我望返都想食,哈

    ReplyDelete
  8. 原來個菠蘿入面係雪糕冰!你見到Iron Chef Morimoto座陣真係好幸運呢!我係電視就見過!^0^
    [版主回覆01/31/2012 08:03:38]ccKitty: 我為咗個菠蘿罌,先買菠蘿雪糕冰飲,個菠蘿罌好大,飲了好耐,食了好耐先食.但d菠蘿汁好鮮,飲到好飽,先有菠蘿罌帶返多倫多.............我都好開心,可以見到Morimoto,因事前,我係唔知佢座陣架!....原來,香港都有佢d節目架!你真係好留意d 廚藝節目 。

    ReplyDelete