街邊小食


December 2,2011 (Friday)


由於, 要做兼職, 完成之後, 路經唐人商場, 便入了去行一個圈. 當安慰自己. 哈哈~~
 

其實,唐人商場,  真係無咩野行, 我哋又遲去, 好多店鋪關了門.  但去唐人Mall重點, 係滿足Brian個胃.  幫襯啲港式小食店......咖哩魚蛋, 紅腸, 街邊燒賣......  Brian耐唔中就會想食香港啲街邊小食.  一聽他話, 好想食咖哩魚蛋, 我就好想「的」佢返香港.


雖我係香港生活過, 但黎了加拿大, 對街頭小食, 真是沒有特別想食嘅感覺. 可能係加拿大, 硬係食唔到街頭小食的風味啦!!! .....不過, 話時話, Brian係香港, 完全無接觸過咖哩魚蛋, 紅腸, 街邊燒賣架!! 他雖然都係香港生活過一段日子, 但他在香港生活方式真的和一般人不同. 層次唔同就係唔同. 所以, 我和他比較, 我啲生活方式, 係好「市井」, 因此, Brian會覺得我的兒時生活好新奇. 哈哈~~


↓街頭小食 (芒果bubble Milktea, 台式香腸, 街邊燒賣, 咖哩魚蛋, 紅腸,), 還有雞蛋仔




↓終於落雪......




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

December 3,2011 (Saturday)


星期六, 還要比平日早起身, 做秘撈嗎!! 哈哈~~~~


工作前, 都獎勵自己一個豐富早餐, 之後, 坐地鐵出發.


我今日有點嬲, 明明是沒有做錯任何野, 看單做事. 但客人點都話要退貨. 還抵毀貨品. 其實, 批貨是沒有問題. 最後, 攪了一大倫!! 我都費事攪臭自己個名, 客人說什麼, 會以程序做, 但就浪費了很多時間. 好多人跟本就唔會顧人感受, 自己想點就點. 好自私. 我相信無倫係香港或者加拿大, 什麼人都有. 但係睇你點面對. 


其實, 係加拿大定係香港生活, 都是要工作. 我知如果好多人有得揀, 跟本係唔會移民, 但黎到外國, 就要尊重外國生活方式, 我知有啲人, 跟本唔喜歡外國生活, 咁唔喜歡咪離開囉!! 請不要彈到外國一文不值. 下下都同香港比較, 但另一方面, 又係咁享用外國福利. 我覺咁樣好唔尊重外國. 而且, 下下以香港作生活指標作比較, 好辛苦0者!!  不過, 好多人因自私和貪心, 令自己更辛苦都唔知  ........





↓麥記早餐..................................星期六晨早的地鐵




↓放工時, 行商場, 只係行, 因為太多人!!!!!

6 comments:

  1. 妳好勤力呀 放假都去做兼職 ^^ HK嘅街頭小食 確實好令人懷念呢~~ 妳嗰邊地鐵站好乾淨企理 相比NYC嘅就 ...... EEEEE ><"
    [版主回覆12/10/2011 02:49:30]Jo姐姐:
    我完全唔勤力架!! 我都係為了旅行, 有個目標, 先會做兼職. ......................不過, 現今香港已經少咗小販檔啦!! 啲街頭小食入晒鋪, 無以前咁有風味. 哈哈~~~........我以前去美國, 都坐過地鐵, 可能人流多, 其實,我都有啲驚架!!

    ReplyDelete
  2. 雞蛋仔我最鍾食 , 由其熱辣辣食完好滿足 . 還有麥記早餐薯餅超正呀 !
    [版主回覆12/10/2011 02:49:07]ak:
    雞蛋仔, 我兒時很喜歡,當時香港好多小販檔, 一聞到雞蛋仔香味, 就要屋企人買!! 哈哈~~有時,食返依啲野都係因為追返以前記憶!!......................麥記薯餅係正, 但食完好擠, 好肥膩, 真係間唔中食下就算!! 而且, 依家麥記加咗價,食個早餐都唔平

    ReplyDelete
  3. 好多人口講唔鍾意o係外國生活...但唔會離開囉....外國福利好、地方大...要佢地返香港生活...實又係鬧到痴線囉!!!!!!
    [版主回覆12/10/2011 02:49:13]菲on:
    你講得無錯!!! 所以, 有啲人一味彈外國點樣唔達標, 但點彈都唔走. 咪又係為福利. .......有時,我覺依啲人好唔識尊重

    ReplyDelete
  4. 我想問下,你地既maternity leave係咪有成年?
    [版主回覆12/13/2011 12:42:03]Mrs. Wu, 哈哈!但一年內未必有全部人工架!不過,外國福利太好,所以我哋立好多稅架!
    [Mrs. Wu回覆12/10/2011 05:19:31]嘩, 實在太誇張啦!一年喎,真係如果不停地生,真係唔駛做! 我地呢邊應該得3個月到,我應該考慮下加拿大,哈哈
    [Angela回覆12/10/2011 04:50:20](八)我朋友住 Toronto ,好好笑佢連生三個,入咗間公司 4 年返得嗰 1 年工。最正喺 maternity leave 嗰年仲可以繼續儲嗰年 annual leave。 佢老闆一定笙笨請咗佢。
    [版主回覆12/10/2011 02:53:34]Mrs. Wu:
    係呀!! 依邊maternity leave 係有一年時間. 你個邊呢??

    ReplyDelete
  5. You are right, most immigrants wanted the best of both worlds! They want the good and not the bad, all BS!!

    I know that Bryan's father is a doctor in HK, so he frew up in the upper class community in HK and most likely was forbid to hang out on the streets like we do! Even though I grew up in the Kowloon Tong area in my younger days, but I live to hang out on the streets and get into troubles! So I am very street-wise!
    [BigDaddy回覆12/14/2011 10:18:59]Me too!
    [版主回覆12/13/2011 12:38:55]Big daddy: 其實生活環境所迫,都唔係d good girl,.........可能我哋以前係九龍城擦身而過都唔定.哈!...........城南道我都有去,個道好多食市...講講下,好掛住香港
    [BigDaddy回覆12/13/2011 11:05:18]You are good girl! I walk around Kowloon City in my younger days all the time!!! My best friend (now in Toronto, Richmond Hill area), lives on Nam Kok Road!!!
    [版主回覆12/10/2011 03:37:40]Big daddy:
    有時,我覺依個世界, 好嘅野, 唔洗話攞晒嘅!! 正如超級市場, 啲減價貨, 唔通咩都買晒返屋企咩, 要有用, 用得着, 有需要先買. 留返啲機會比有需要嘅人嗎!!......所以,好多人只顧自己諗, 有着數唔理有用,定無用都霸住先. 有時, 就係依啲人, 真係唔識尊重. ..............................................................我都係在九龍長大架!! 我住九龍城架!! 間中都會經去九龍塘架!!! 我屋企只係一個普通家庭, 我細細個屋企都要我自己出街, 幫媽咪出街買野. 屋企人多, 當然唔會特別受寵. street wise 就會自然產生!!

    ReplyDelete
  6. 我都係比個眼鏡舖老闆點醒。試過去配眼鏡, "三百蚊咁貴?香港一半價錢呀!" 老闆教訓, "點可以同香港比架。如果你等得咪返香港先配囉。" 雖然到依家我都覺香港對我來說係THE BEST,但我都會欣賞感激呢度比到我嘅另一類生活。
    [版主回覆12/13/2011 12:28:07]Angela, 我都有考慮做lasilk,但還未有依個勇氣!
    [Angela回覆12/10/2011 04:43:32]做咗 lasik, 唔洗徙錢買眼鏡lu!
    [版主回覆12/10/2011 03:49:02]Angela:
    我睇你個blog, 都覺得你個人好真誠, 雖然, 我知你內心都係鐘意香港, 但你唔會因為香港is the best, 就彈其他國家一毛不值. 我見你係美國都無困住自己, 夏天都會同dondon釣魚, 閒時去超級市場,係美國過住美國生活!!! .....其實,好多野都好難比較,好似有啲人覺外國工作好舒服,人工高. 但諗返,我哋依邊生活開支唔少.生活指數高好多, 交管理費都無咗一大筆, 而且, 依邊地域大, 電話費, 上網費, 下下都貴香港幾倍. 拉上補下都唔係話save到好多. .......我好怕人哋咩都計較, 咩jet so都要. 令到真係有需要嘅人善用唔到. ............不過,我唔知你有近視添!! 其實, 有需要就要買黎用, 長期有近視,又唔帶眼鏡, 整壞眼,幾多錢都補唔返啦!!!

    ReplyDelete