辦年貨


December 10,2011 (Sunday)


又到聖誕, 又到聖誕!!!



我覺得外國聖誕, 似香港人嘅農曆新年多啲, 家家戶戶都忙住整應食品,忙住買聖誕禮物送給家人和朋友. 總之, 就係忙住辦年貨啦!!



每年聖誕, 我都跟Brian返佢屋企過. 他屋企個邊,很重視聖誕節. 我 "埋"車邊, 都收唔少Brian 果啲Uncles and Aunties 嘅聖誕禮物!!



所以, 我們每年臨近聖誕節, 都會禮尚往來買一大堆聖誕禮物返去送給Auntie and Uncles.




經這幾個周末係咁shop之下, 終於都買齊晒!! 今年買聖誕禮物都算攰啦!! 都唔知走咗幾多達地方, 走咗幾多商場, 先買得齊. 好彩, 全程坐地鐵, 唔洗塞車, 唔洗揾停車位. 慳咗好多精神and 時間!!


其實, 買禮物送給人, 都有一定難度架. 又唔知對方係咪真係鐘意. 不過, 聖誕節收到禮物, 雙手接到禮物---個一下, 面部流露出嘅喜悅, 見到都好開心!  現在, 只係差包禮物依個環節, 就攪掂. 之後, 就執包服, 走人啦!!~~~~~~


↓以下是我今年將會送出的聖誕禮物, 有啲聖誕禮物, 無出鏡, 係紙裡面!!(因有啲鋪頭會包埋禮物, 我費事擦開影)



某日, 放工趕住辦年貨, 好簡單係商場啲food court 攪掂餐晚飯!! 仲食埋甜品添!!


↓試了food court 裡頭的印度餐 (味道ok啦!!但肚餓, 全部食晒!! )



↓連冬甩都應節, 有聖誕冬甩

10 comments:

  1. 噢 妳送嘅禮物 好重手呢 ^0^ 嘻嘻 唔知有無我份呢呵 :P 嘩 嗰啲聖誕冬甩 勁甜呀 我一見到就打冷震 肯定唔會食呀 ><"
    [版主回覆12/15/2011 13:48:51]Jo姐姐:
    其實都係禮尚往來! ...........................啲聖誕冬甩我無食呀!! 但就有食其他冬甩, 有時真係食啲甜食, 個人開心啲.

    ReplyDelete
  2. 妳送嘅禮物好犀利, 全部電子野仲有IPHONE. 收到開心C
    [版主回覆12/15/2011 13:48:52]AD:
    我買啲禮物, 都係禮尚往來. 而家電子產品普及嗎!!所以,都買了不少來送禮.

    ReplyDelete
  3. You are always a great gifts Giver!!!
    [版主回覆12/15/2011 13:48:46]Big Daddy:
    唔好咁講, 都係禮尚往來!! 希望收到嘅人會開心!!

    ReplyDelete
  4. 買禮物真係好難!妳巳完成了!恭喜!
    [版主回覆12/15/2011 13:48:55]Happy Girl:
    無錯!! 買禮物其實都不容易!! 不過, 現在完成, 真係鬆了一口氣. 現在, 就要包禮物和執行李

    ReplyDelete
  5. 買禮物呢PART好大堆頭呀.....電子用品實在又好睇呀!!!
    [版主回覆12/16/2011 22:40:42]菲on:
    現在, 什麼年齡嘅人都用電子產品, 電子產品都變了實用品. 祝你聖誕快樂!!

    ReplyDelete
  6. 雖然好鐘意聖誕節,不過要買好多份禮物,真係頭痕
    [版主回覆12/16/2011 23:21:37]Oli,依d時間想慳d都唔得,哈哈!
    [Oli回覆12/16/2011 23:12:29]買晒啦,幾肉痛tim :p
    [版主回覆12/16/2011 23:07:29]Oli, 我都覺買禮物係最頭痛的一環,你準備嗮末?我好好彩巳經買齊.現希望收嘅人會開心

    ReplyDelete
  7. 我買幾份比小朋友已經頭痛,你好犀利喇。Dondon 買咗 Dunkin Donut 聖誕老人 donut 比我,我奇怪 - 我哋都唔食甜嘢咕喎? 完來佢以為個聖誕老人係 Hello Kitty。咁都得?
    [版主回覆12/16/2011 23:10:40]Angela,我反而想玩嘢送比小朋友,小朋友d禮物包裝好精美......吓!乜dondon咁都得架!唔得呀!你要求再要第二份啦!

    ReplyDelete
  8. 咁買禮物送給朋友, 有點心思....好過派利是啦.....
    [版主回覆12/16/2011 23:13:08]冬日Winter, 其實如果唔行,派利是其實幾好,我收利是都好開心......但禮物此終都係有心意d

    ReplyDelete
  9. 冬甩我最愛!
    [版主回覆12/16/2011 23:14:34]Fion,我都係一時時食冬甩,因我依邊d冬甩遍甜

    ReplyDelete
  10. 外國聖誕,忙住買聖誕禮品、煮聖誕大餐,又真係好似中國人農曆新年,忙住辦年貨、煮團年飯....^v^
    [版主回覆12/16/2011 23:19:25]cckitty: 依邊d人仲忙住執屋和整靚間屋招呼親朋戚友,而且依邊聖誕曰是全國的法定假期,什麼舖頭都休息。所以我覺依邊聖誕似中國農曆新年多d

    ReplyDelete