Hawaii ---Day 1 & Day 2


December 19, 2011 (Monday)


出發啦!! 今年聖誕假期, 便是向「夏威夷」進發!!! 雖然, 我為人慢熱, 又未去過夏威夷, 但我又唔知點解, 未出發前,有着說不出的興奮. 



在十二月起, 雖然, 夏威夷正直冬季, 但我每天keep check 住夏威夷的天氣, 最高都有27℃, 真係pretty good!!! 相比多倫多最高溫度-7℃, 溫哥華最高溫度7℃. 真係好好多.   我諗我都係熱帶人, 諗起去夏威夷唔洗再咩住件大縷, 唔洗再開暖氣,唔洗貼暖包, 出街都瀟灑啲. 哈哈~~~



由溫哥華坐黃昏機, 坐六個鐘, 就到夏威夷. (到達夏威夷機場已經是傍晚時份).



好欣賞, 今次選擇的航空公司,全組工作人員, 好nice兼好合作,(依樣野做乘客係好容易感覺到) 我覺我坐飛機, 坐到好似跟團旅行咁, 機組人員廣播當中, 還順道教全部乘客說「夏威夷語」, 全部乘客一齊和應. 感覺有如果坐旅遊巴多過坐飛機. 哈哈~~



一落機, 嘩!! 夏威夷....好有暖流呀!!好多芭蕉樹呀!!仲周圍都寫住好多日文字! 不過, 夏威夷機場唔太現在化, 不過, 都唔理, 夏威夷比我的第一個感覺大至都係良好.



由於, 到達夏威夷時, 已經是傍晚, 所以, 即時去酒店, 放低行李去咗便利店, 買啲野食. ............簡單一間便利店. 已經比我見到很多日式產品. 還有很多Hello kitty產品添!! 原來夏威夷, 好多日貨+日文字+日本人!!!  ...............嘩!! 好簡單一間夏威夷便利店, 都令我超鐘意夏威夷啦!!!!


↓出發....四個人的行李



↓由溫哥華機場飛去夏威夷.........我會在夏威夷逗留七天, 七天forcast, 都非常好!!






↓臨上機, 係溫哥華嘆茶餐廳. (我食魚腐米線, Brian 都港式咖哩飯)




↓坐Westjet航空, 去夏威夷 (Westjet 航空比我很良好的感覺, 其實我以前貪平都坐過, 但坐加拿大內陸線多,坐去美國都係第一次), 飛美加機好例牌, 飛機餐要收費, 只有飲品+ snack 是免費. (但依間航空公司snack 有很多選擇)





↓夏威夷第一餐 (日本綠茶+日式烏冬杯麵+甜品日式芝士蛋糕), 全是在酒店傍的便利店購買
11



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



December 20,2011 (Monday)



在夏威夷, 第一個朝早,從酒店望出街外, 感覺超級開心, 名符其實, 陽光與海灘.  即時踢拖行落街!!




幸好, 我們在夏威夷book嘅酒店好方便, 一出酒店門口, 大把街行, 還名店臨立, 又近沙灘. 我哋唔渣車, 都可以周圍行, 周圍買野!! 哈哈~~~ 係旅行買到野, 就特別開心.




和Brian屋企人, 計埋我四個人一齊去夏威夷. 我哋這次夏威夷之旅, 沒有跟旅行團,去足七日, 全程睇地圖, 租車. 周圍去!!!




雖是自駕遊,.......但我哋都唔會瞓到晏一 晏先起身. 每天一早起身(8am)食早餐, 9am 就出發. 完全不會浪費一分一秒! 我們四個人去旅行, 動作完全合拍!!!...........不過, 在夏威夷打後的日子, 就有Brian's Auntiesss 加入我們的夏威夷之旅.




這天, 吃過早餐, 就由酒店步行去shopping!!!!! 美國真係美國. 普通鋪頭唔係減價貨, 都平過加拿大.  所以,係夏威夷第一日, 都買咗好多野!! 我哋四個還一shop就shop咗全日...哈哈~~~ 夏威夷shopping真係好好shop!!!




不過,夏威夷真係超級多日本人, 我諗除咗日本外, 第二多日本人嘅地方應該係夏威夷. 每間店鋪除英文外, 就係寫日文. 有時在街上走, 還以為自己, 身在日本. 因為身邊的人, 全是說日語. 還有很多日式連鎖店, 在夏威夷都隨處何見.  ..........但我鐘意依個感覺呀!! 可能我鐘意日本啦!!




這次是我第二次, 過着熱天聖誕節, 在充足陽光中見到聖誕裝飾物, 真係格外特別.  不過, 聖誕節期間, 夏威夷都幾大風. 中午好好陽光,  我只係在朝早和黃昏時份, 也要穿薄外套!! 但唔係凍的感覺,好開心!!



↓在酒店窗外望出的感覺!!





↓夏威夷早餐, 我食水果個碗野,  話係夏威夷人食的, 但我唔記得叫咩名 (水果,granola +蜜糖係面,底係果味smooties), 食到透心涼.....而 Brian食美式早餐




 

↓食完早餐, 由酒店步行去shopping!!! 名店林立,想想得出的名店都有!! 買唔起, 睇下都好






 
↓全街都是日本人, 還有日本手提電話充電站






↓夏威夷的聖誕裝飾




↓在夏威夷第一餐lunch, 拉麵和餃子 (餃子係我用coupons 買, 免費的)




↓夏威夷室內商場都係露天營式興建的. 室內商場都有都感受到真正陽光, 黎到夏威夷, 買夏威夷之花帶下!!




↓行夏威夷的市集 (買了夏威夷裙)





↓行街時經過海灘, 入去影下相先......陽光沙灘, 感覺超正.  沙灘仲有好多人surfing呀!!





↓我們沙灘的合照 (但咩住好多shopping 野!!)




↓夏威夷都幾有商業味, 交通好塞, 大廈林立. 沙灘和名店好近距離. 游完水, 即shop都得




↓買了很多夏威夷花花做頭飾 (發花癲....哈哈~)





↓晚餐食泰國正餐, 依餐泰國餐廳是旅遊書揾架!!......係門口影返張相




↓泰國餐廳, 環境不錯. 被餐廳的侍應做日本人, 給了日文menu給我們!!!!



↓泰國餐廳, 味道不錯真係好味!! 啲蔬菜好新鮮, 原來啲蔬菜係廚師自己種的 (春卷+沙爹雞串燒, 啲汁料好配合)




↓炸尤魚, 沙爹豆腐沙律 (好味, 啲墊底蔬菜都好好食)




↓咖哩雞 (好野味)﹐ 咖哩海鮮(都好好食), 還食了一整條炸魚(野味), 正!!!





↓食完晚飯, 又去夏威夷機場, 不過係去接機, 估唔到黎到夏威夷都要接機 (Auntie 個女)

10 comments:

  1. 日本人好鍾意夏威夷架, 所以好多日本人移咗去. 嘩, 熱辣辣聖誕!!
    [版主回覆01/12/2012 12:00:15]靚芒: 未去夏威夷時,都知有好多日本人喜歡選擇夏威夷旅行,但估唔到有咁多,多到連夏威夷d快餐店都寫曰文餐牌,而家日本經濟唔係話太好都咁多曰本人去夏威夷旅行,以前日本經濟好時,我相信更多日本人係夏威夷都似!....今年聖誕真係陽光與海灘.yeah!

    ReplyDelete
  2. 妳地個早餐好吸引。夏威夷好好太陽,好正丫
    [版主回覆01/12/2012 12:06:17]Oli, 去得夏威夷當然試d地道早餐!......由於我十二月時份去夏威夷,朝早and 夜晚都大風,但中午好猛太陽,熱得黎唔濕,熱都熱得舒服.聖誕曬到太陽+游泳....好難得.

    ReplyDelete
  3. D花花頭飾好靚!Hawaii 好靚呀好relax的感覺!
    [版主回覆01/12/2012 12:09:55]Happy girl: 夏威夷有好多地方都有依d花花頭飾賣,連便利店都有得賣,所以我都買黎常下.......Hawaii 真係好多靚景,又多海灘,又多shops 行,好好玩,好鐘意

    ReplyDelete
  4. 又係4人同行!呢度係Oahu ? 你哋去咗邊幾個 island?哎呀,我太心急喇,等睇 day 3-7!
    [版主回覆01/12/2012 12:17:39]Angela:依個夏威夷之旅,係頭幾日係四人行,但之後日子就有其他人加入,我哋七日夏威夷之旅都係係Honolulu,....我現在寫blog進度真係慢d,但我會努力吹自己寫,哈!去完旅行,時常都覺眼瞓,好多嘢都做媛慢咗

    ReplyDelete
  5. 嘻嘻,我都有買呢個花花呀,陽光與海灘真係正,有無去snorkeling呀?
    [版主回覆01/13/2012 00:22:16]Mrs. Wu, 啲花花頭飾真係個個女仔都帶,所以我都買黎帶下,.......睇人snorkeling就有,自己就無啦!但就有游泳+曬太陽.

    ReplyDelete
  6. 睇睇下你d相...個心就好想去hawaii喇....原來hawaii真係咁多日本人...我以前做野...間公司係日本公司嘛...幾個日本人上司都係o係hawaii讀書ga!!我老公好鍾意summer去旅行...明明個地方係冬天去先靚先多景睇...佢都係覺得要summer去...話行李唔駛帶咁多...又唔駛著咁多衫出街喎!!!哈哈!!
    [版主回覆01/13/2012 00:46:15]菲on, 夏威夷真係好好玩,陽光+海灘,仲有好多靚景,而且,有好多地方shopping.我去到都覺超開心.......我真係估唔到夏威夷有咁多日本人,去到邊都有日本人,仲有好多日資連鎖店......原來,好多日本人係Hawaii 讀書架!怪不得咁多日本人係夏威夷啦!.........其實,我都明你老公,去d熱嘅地方旅行,真係pack小好多嘢,行李都輕d.....好似我每次冬天去溫哥華,個行李都漲,但其實pack得唔多,係冬天衫厚+好多預寒衣物.....我坐d航空公司又限定行李磅數.所以去冷天地方旅行,執行李真係好有技巧....但有d地方,真係冬天先值得去架!同你老公發表下.哈

    ReplyDelete
  7. 我都好希望 可以响夏威夷過一個熱辣辣嘅聖誕啊 ^^
    [版主回覆01/13/2012 00:47:46]Jo姐姐:搵年一家人一齊去,夏威夷真係好好玩架!

    ReplyDelete
  8. 4 個人都咁多行李?! 好誇張啊
    [版主回覆01/13/2012 00:50:51]Cherrie,都唔係好誇,四個人!有d行李係小型行李+帶咗個空行李去,哈哈!

    ReplyDelete
  9. 一諗起夏威夷 , 腦海裡立刻浮現出陽光與海灘, 超正呀 , 戴着夏威夷花做的頭飾好靚呀又清新脫俗 .
    [版主回覆01/17/2012 13:05:52]Ak: haha,我鐘意去夏威夷呀!而且我鐘意熱,當地好適合我.....相比加拿大實在太凍啦!

    ReplyDelete
  10. 好搶眼的紅色大大個行李喼...我估一定是妳的啦...!
    [版主回覆01/17/2012 13:07:05]冬日Winter,我係綠色果個行李喼

    ReplyDelete