birthday dinner


December 3,2011 (Saturday)


  父母回香港一段日子, 我們五姐妹在加拿大. 很感恩大家一切安好.   有時, 我們五姐妹都覺得, 能和父母保持現時依個局面. 會比較舒服!!!  因為父母太愛香港了.  還記得由香港來加拿大時, 年紀最小的五妹,  手上還拿着奶瓶.  現在, 的她已經是一邊做兼職, 一邊讀書的學生了. ............黎緊個禮拜, 仲係五妹生日! 時間過得幾快!


 
  五妹生日, 全班人早早約定出去食餐飯慶祝!  生日喎, 當然食餐好. 我們選擇了"日本居酒屋".  可以食下野, 飲下酒. 大家一齊癲返晚.  


   依日, 仲好好彩, 我們一行七人, 可以坐係居酒屋內的房間進餐. 我們傾得幾大聲, 笑得幾大聲. 都唔怕嘈到人. 我們叫到全臺食物, 全臺都係酒精飲品. 一餐飯食咗幾個鐘. 好開心!!



  飯後, 全班人(我的妹和她們的另一半), 上咗黎我屋企切生日蛋糕, 之後又繼續癲過. 我哋又玩到零晨4am.  不過, 玩啲時間係特別容易過. 平時做野邊捱到4am 都唔瞓吖!!哈哈~


 


↓依餐飯, 七個人食飯, 飲啤酒都一榨一榨黎, 還有日本熱Sake.



↓我們係居酒屋叫嘅食物.....我哋咩種類都叫一餐, 小食, 日式火窩, 日式鐵板燒, 串燒, .........全部食物都很美味, 待應仲好好人添!! 差啲同我哋玩埋一份...哈哈~~ 










↓最後, 係居酒屋影咗張相, (我係渣機果個, 所以無上鏡)




-------------------------------------------------------------------------------------------

食完飯, 我班妹上咗我屋企, 順便切生日蛋糕. 比五妹吹蠟燭和許願. .....之後, 我哋繼續癲過, 嘻嘻哈哈又成晚. 



↓抱住蛋糕果個就是我的五妹......




↓五妹的生日蛋糕

 

 

12 comments:

  1. 你家有五姊妹呀!!!! 好勁呀.....感情咪好好囉!!! 你係咪大家姐呀??
    [版主回覆12/10/2011 04:01:17]菲on:
    係呀!! 我家五姐妹,我排行最大. 但我無咩權威架!! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  2. 恭喜!恭喜!
    [版主回覆12/10/2011 04:01:17]Aroma:
    多謝你!!

    ReplyDelete
  3. 5個姐妹,你地個個都好似樣!祝你妹妹生日快樂呀!
    [版主回覆12/10/2011 04:01:13]Mrs. Wu:
    似咩, 自己睇, 就唔係好覺似, 多數都係旁人話返比我哋聽, 邊個似邊個!!而且,我們年記相距幾遠架!! 哈哈~~ 多謝你和我五妹的祝福!!

    ReplyDelete
  4. 五姐妹樣子個個好相似.....
    [版主回覆12/10/2011 04:01:25]冬日:
    係咩, 似樣呀!! 其實,我哋自己係唔覺似樣架!! 都係旁人話我哋似....哈哈

    ReplyDelete
  5. 五妹生日快樂! 五朵金花又玩通宵喇。
    [版主回覆12/10/2011 04:02:34]Angela:
    多謝你對我五妹的祝福........其實,我哋通常得四朵金花玩, 有一個妹長期都不得閒的. 但四姐妹+埋我們的另一半, 都玩到好嘈啦!!!哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 祝妳五妹生日快樂 ^^ 妳地姊妹間感情好好啊 =)
    [版主回覆12/10/2011 04:01:50]Jo姐姐:
    多謝你祝福,.....我哋唔知好唔好感情, 但一見面就好嘈囉!!

    ReplyDelete
  7. Happy birthday to your sister ! I can feel your happiness in your family gathering!
    [版主回覆12/10/2011 04:01:58]Happy Girl:
    多謝你對五妹的祝福, ....其實, 難得大家抽到時間一齊, 所以, 每次見面會玩得投入+特別耐囉!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  8. 祝你妹妹生日快樂,身體健康!
    感受到你們很開心呢!!替你高興啊!
    [版主回覆12/13/2011 12:10:11]Mrs. Beauty: 多謝祝福,我們都係找個籍口出黎聚下,開心下!

    ReplyDelete
  9. 祝你五妹生日快樂!^^
    [版主回覆12/13/2011 12:11:01]cckitty: 多謝你祝福

    ReplyDelete
  10. 妳五妹同妳好似樣喎...佢咁細就去了加拿大,對香港一定無乜感覺?
    [版主回覆12/13/2011 12:18:32]Oli, 似樣咩!我哋自己唔覺,但都好多人都係咁講.哈!.........我parents 好喜歡香港,就算黎到加拿大都係生活得好香港化,所以細妹對香港一d都不陌生.返香港頻率多過我添!哈...........多謝你對五妹生日的祝福!
    [Oli回覆12/11/2011 18:51:25]唔記得咗tim,祝妳五妹生日快樂

    ReplyDelete
  11. Did I see only 4 of you?
    [版主回覆12/13/2011 12:19:56]Smac,你真眼利,係呀!得四個,因有一個妹唔得閒缺席

    ReplyDelete
  12. 祝妳五妹生日快樂 ! 笑口常開 ! 好熱鬧的生日食物好豐富呀 ! 而且難得姊妹咁好感情 !
    [版主回覆12/13/2011 12:26:28]ak: 多謝祝福,...........生曰係一個籍口出去食好少少,順便聚下。......其實我同d妹年紀相差一段距離架!d 妹有時話我長氣架!但大家都係女仔,講嘢多d....傾下講下又講好耐

    ReplyDelete