Christmas Cake


December 12,2011 (Monday)


好多產品, 真係聖誕節先有. 早排係化妝品專櫃行一圈, 見到啲化妝品出咗好多聖誕package嘅產品.包裝美觀, 真係忍唔住, 好想買!!!



不過, 我都係承應自己係"為食"居多!! 見到啲特別嘅聖誕食品, 就會買下來!! 聖誕蛋糕, 聖誕曲奇+聖誕朱古力, 近來也買不少!! 其實, 啲聖誕產品都係轉少少樣, 就咁吸引咗啦!!! 不過,都係一年一次聖誕節. 聖誕啲氣氛, 就係好容易令人花費! 但食到啲聖誕產品, 又真係幾有新鮮感.



↓好耐無講, 我哋點慶祝12號 (我和Brian相識的日子). 今個月嘅12號, 就係食意大利聖誕蛋糕+ 飲聖誕咖啡慶祝. 意大利聖誕蛋糕, 內裡有包icing sugar, 可以隨自己喜好, 加多啲或者少啲甜





↓聖誕節先出嘅曲奇餅, 和咖啡店朱古力



↓屋企樓下的聖誕花飾, 其實, 大廈club house有攪聖誕節活動, 但太繁忙, 去唔切!! 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

早兩日, 天氣好凍得零下11℃, 係街行了一小段路, 就已經吹到頭都痛埋, 要食止痛藥. 所以, 冬天的風,都唔講得少. 返屋企嗱嗱臨煲返個熱湯飲. 舒服晒!!

↓近聖誕, 要返去Brian 屋企, 所以, 清埋雪櫃啲紅蘿蔔, 煲了青紅蘿蔔蜜棗排骨湯





 

5 comments:

  1. like to see you boil soup ! just so warm 1
    [版主回覆12/16/2011 23:24:09]Happy Girl, thanks, 我以前很少煲湯比自己飲,但一煲開黎飲,就覺舒服,所以有時間就會煲

    ReplyDelete
  2. 補祝妳同Brian週年紀念快樂
    [Oli回覆12/17/2011 22:52:50]係喎,我記得妳以前都有講過
    [版主回覆12/16/2011 23:26:10]Oli,其實我哋每個月都"係咁二"話慶祝下,咁就有多個籍口食d特別嘢

    ReplyDelete
  3. 你個 building 真係好靚。你哋聖誕使唔使 tip doormen?我哋1個super,4 個 doormen, 3 個 porters,總共我要比成$400,肉都痛!
    [版主回覆12/16/2011 23:30:26]Angela, 我哋聖誕唔洗額外比tip 樓下嘅concierge. 你哋要額外比,好肉痛,由其是聖誕啦!大把嘢想買嗎!

    ReplyDelete
  4. 係呀....每月攪攪慶祝都幾好呀 !!
    [版主回覆12/19/2011 02:19:05]冬日Winter,
    其實都係搵個籍口食d特別d.當慶祝!

    ReplyDelete
  5. 凍冰冰 有碗熱辣辣湯飲就至正呀 :P
    兩盆花作都好靚 好有聖誕氣氛 ^^
    [版主回覆12/19/2011 02:24:35]Jo姐姐,無錯,湯水真的很有效,以前細個唔識,現在就會一有時間就煲.上次見開始有點冷襯,就即煲湯飲,人都舒服d...........係呀!有時好簡單放盆應節花,就已經感受到聖誕氣氛

    ReplyDelete