聖誕假期@Vancouver


December 16,2011 (Friday)


抱住兩大兩細行李, 坐車去機場, 打開聖誕假期的序幕. 


好驚訝!! 去機場的路唔塞車, 好順暢.  而且,  航空公司啲櫃面又無打蛇餅, 排一陣就ok, 而且我啲行李又無過重. 簡直超興奮啦!!


有充餘時間, 比我在機場留漣, 係咁行機場啲shops, 望下機場啲人, 也順道慢慢嘆件餅和咖啡先上飛機. 很喜歡去機場的感覺, 每次到達機場便有說不出的興奮.


首先回Brian 家鄉----Vancouver, Canada.  由於, 臨boarding前, Toronto落大雪. 原定五小時的飛行時間, 最後, 坐咗七個鐘先到. 不過我瞓足全程. 所以, 我喜歡坐夜機, 點都容易瞓啲. 



平時, 係溫哥華一落機, 我和Brian+Brian's parents會去啲食店食個宵夜.  不過,今次 Delay 咗成兩小時, 去到溫哥華已經超級夜深, 無得出街食宵夜啦!! 一落機直接去Brian老家, 直接睡覺!!!


↓由多倫多飛去溫哥華............我們的行李




↓在機場出奇地少人, 唔係好洗排好耐隊. 時間充可以在機場坐在咖啡店慢慢嘆,
原來多倫多機場啲室內設計都幾好. 天花版好多野睇.




↓唔洗塞車, 唔洗隊排, 可以有時間嘆件餅+咖啡. 同埋玩機運場紙版

.



↓臨上機, 我們還玩自拍.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


December 17,2011 (Saturday)

好例牌, 第一天在溫哥華, 我和Brian都會好早起身, 可能時郵差關系啦!!
但幾早起身, Brian's daddy已經準備咗早餐, 行到餐埋餐臺, 啲碗蝶已經排到靚一靚, 等住我哋食.



我哋依日仲提早送交換聖誕禮物, 因為boxing day我哋都飛了去第二度, 所以, 早啲
擦禮物, 而且, Brian 送了不少電子產品比屋企人, 可以提早set up, 等Brian父母早啲適應. 



而我係今年也收到唔少聖誕禮物. 除了Brian's parents 的聖誕禮物. 還有, 其他
Auntie and Uncle 送的禮物. 有啲聖誕禮物, 也幫到我唔少忙. 因我今次帶了一些太隆重的衣服.  不太適合. 幸好聖誕禮物堆中, 有合適的衣服和飾物. 可解決臨危之急.



開開心心擦完聖誕禮物, 又去下溫哥華啲商場, 順道去飲茶.  再周圍去下. 時間過得好快. 又就黎到dinner time. 回到Brian 家, 要趕住裝扮, 外出食晚飯.


晚飯, 預咗要飲酒, 所以, 坐的士去. 我都係第一次係溫哥華坐的士. 原來溫哥華坐的士, 平好多!!!!



餐dinner, 好好味, 環境好舒服.  同埋 Uncle T , Auntie W和他們個女兒食飯. 全晚係咁講, 係咁聽, 好開心. 全晚無悶場. Very good!!!! 



↓每天的早餐, 餐具排得靚一靚.......在溫哥華出外第一餐, 去飲茶





↓在溫哥華, 晚上裝扮下食晚餐



↓某酒店的西餐廳 (Waiting area 都好靚). 餐廳內裡好舒服



↓啲餐杯好整齊, ...Auntie 的頭盤 (蝦)



↓我的頭盤係海鮮湯, Brian 的頭盤係魚




↓我的主菜係三文魚配sake sauce, 原來用砂煲上, 好fusion...哈哈! 還有甜品,朱古力威化蛋糕配啡雪糕. (好味) 




↓其他人的甜品,---芒果pudding, 綠茶蛋糕配香草雪糕






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

December 18,2011 (Sunday)


在Brian家, 很有規舉, 每天一定需要食早餐. 全部人齊齊坐, 一齊食. 放假咁樣食. 我又覺幾好.  大家一邊食, 順道傾下計, 感覺好溫暖.   但每天就需要早少少起身食早餐.


現在, Brian 家的工人, 年紀大了. 轉了做part-time. 所以, Brian's daddy 做了煮飯的角色.  我知Brian's daddy從來未接觸過廚房. 其實, 好多事, 無話唔得. 只要有心, 要做時, 就會做到. 而且, Brian's daddy 真的用心煮, 用心研究.  煮的食物, 食物用料, 都不錯.  這天午餐是Brian's daddy 煮的. 食物配塔也很好. Very good!!



晚餐, 我們四個(我, Brian and Brian's parents) 去了食西餐. 依餐西餐廳超好味. 環境好舒服. 啲食物和酒的配塔得好合配. 大家都食到笑哈哈~~~~ 唔知係咪我哋四個食飯, 飲酒, 食野, 說話都會更加癲.



而且, 我覺我自己, 同Brian's parents 一齊的經歷多咗, 大家有着共同話題. 知道大家的生活態度. 現在, 我們四個坐在一起, 有種合拍感. 


↓晚餐前的裝扮.  餐廳內都幾熱鬧





↓餐廳名稱和這間餐廳的酒櫃. 酒櫃好特別, 每支酒有條喉連住, 有空氣調節, 顧客order一杯, 侍應只按一下製. 就可以抽一杯酒入杯內. 酒需要開着, 但有密室室溫的空氣調節, 啲酒好耐都唔會變壞




↓我的Ahi tuna 頭盤..............Brian 的龍蝦肉gravy 薯條




↓這天飲的紅酒



↓我的主菜stable fish and foie gras (件foie gras 煎得外脆內軟). ...............依間餐廳用酒櫃區分地方




↓甜品, 餐廳送的聖誕pudding (好味) and 大家share 嘅super cup bowl 甜品 (雪糕, 朱古力片, 蛋卷, cream, 餅碎, 酒味櫻桃, 好多好多)Super 滿足的甜品



↓個大杯裝甜品, 個杯好大.....我哋每人榨住大杯影張相



↓食完飯, 餐廳門口有架靚車



入晚, 執行李, 準備再坐飛機, 去第二度, 黎一個熱辣辣的聖誕節

18 comments:

  1. very nice . HAPPY NEW YEAR!
    [版主回覆01/08/2012 03:45:50]Yin Sim Susan: thanks! Happy 2012 for you too!

    ReplyDelete
  2. 我都鍾意坐夜機呀!!! 可以瞓覺...去機場又唔駛趕頭趕命!!!! 去邊度過熱辣辣聖誕呀??
    [版主回覆01/08/2012 03:50:54]菲on: me too, 坐夜機最好瞓,不過,有時坐夜機都幾趕,因為我哋坐機之前仲返緊工,一放工即趕去機場,整到個人好心急.....去咗夏威夷過聖誕

    ReplyDelete
  3. 食晚餐都要打扮成咁?Canada唔凍咩? 無袖喎.
    [靚芒回覆01/08/2012 16:43:03]屋企人食都咁formal, 有D唔自然.
    [版主回覆01/08/2012 03:53:55]靚芒,最多加scraf on top
    [版主回覆01/08/2012 03:53:01]靚芒,係呀!成餐飯都著成咁,加拿大室內和車上都一定有heat

    ReplyDelete
  4. 原來你哋去只係去Vancouver兩日。Auntie Uncle 好好彩,你一定係個好新抱. 派哂禮物啲行李實輕哂。等緊睇你夏威夷之旅!
    [版主回覆01/08/2012 03:59:20]Angela, 其實係vancouver唔止兩日,去完Hawaii, 都係vancouver住多幾曰,過完new year 先由溫哥華飛返Toronto. 所以,計計埋埋都係溫哥華成個week,.........雖然派曬d禮物,但又收咗好多禮物,而且自己去旅行又買嘢,返黎toronto時個行李仲重磅

    ReplyDelete
  5. welcome back & miss u ar^^
    個果大甜品超吸引
    [版主回覆01/08/2012 04:02:49]Oli, 係呀!我返黎啦!執行李,執好相會慢慢post 上黎. Happy new year!........個甜品真係超級大份量甜品,四個人都食唔晒,哈!但見到咁有份量的甜品,成個人好滿足!哈

    ReplyDelete
  6. 我未去過溫哥華,係咪真係好多唐人? 你又真係pack左好多隆重衫wor.....你同佢父母相處都好好,真係羨慕!
    [版主回覆01/08/2012 04:09:30]Mrs. Wu, Vancouver 都係一啲啲區超多華人聚居,有啲區就正常......但嗰邊天氣好舒服,唔太凍唔太熱,想滑雪可揸車上山滑,好方便..........依兩日去啲餐廳係要著成咁,依兩套唔算話隆重啦!

    ReplyDelete
  7. You must have a very happy vacation ! Good food and good companion ! I like all
    the gourmet you had.
    [版主回覆01/08/2012 04:12:50]Happy Girl, 係呀!依個vacation 都過得好舒服....而且我喜歡周圍去增廣見聞,出去行下一定開心

    ReplyDelete
  8. Vicky , 一口氣睇哂你們的温哥華之旅 , 期待妳的 " 熱辣辣聖誕節 " 啊 !
    .
    [版主回覆01/08/2012 04:16:17]ak: 其實我在溫哥華不止兩天,講完熱辣辣聖誕之旅,會再講返溫哥華,.....去完旅行,好多嘢執,所以我會盡快post 熱辣辣聖誕之旅

    ReplyDelete
  9. 去玩吓 食吓 歎吓咁過聖誕 真係開心 羨慕呢 ^^
    [版主回覆01/08/2012 04:18:42]Jo 姐姐,出去行下,望到好多,食咗好多,知道和了解更多,所以很喜歡每年嘅依d日子

    ReplyDelete
  10. 好開心呢!出去玩特別enjoy!
    [版主回覆01/08/2012 04:22:12]Mrs. Beauty: 無錯,出去行下,睇到好多嘢,食到好多唔同類型嘅嘢,了解更多,享受之餘,仲增長咗眼間. Very good

    ReplyDelete
  11. 我都覺得返温哥華出外吃飯要著得好些...compare我從前穿的要求和現在很不同...而妳又尤其是mention老公的父母也同時比較有要求! >v~
    [版主回覆01/10/2012 11:47:36]空中少奶奶,唔洗客氣,咁Brian 家在溫哥華,,我一年都要坐幾次加航,因行班多嗎!由其是內陸機..... 你依d廣播係咪有張紙照讀? 我有時都會扮依段廣播玩下架!哈!....你現在當然唔好飛啦!遲d 可帶多另一位新成員坐飛機.
    [版主回覆01/10/2012 11:18:46]空中少奶奶,我也有同感 ,溫哥華好像有某一個class,我都覺果一邊d食店or衣著,廣泛黎講都好一些.......不過,我都明白,每個人係每個階段衣著品味都會有所變化,但環境都影響好大架!會隨着環境轉變都唔知....其實,我和Brian還未結婚,但Brian 的parents 對食物會有一定講究.
    [空中少奶奶回覆01/08/2012 14:25:46]haha~還有,感謝乘搭加拿大航空公司.. hehe... (相信有成一年多才可在機上再跟乘客說上這句)...

    ReplyDelete
  12. 謝謝分享!祝你有一個快樂的週末!
    [版主回覆01/10/2012 11:09:36]StoryTeller, 你都係,Happy new year! 祝你每個週末都快樂

    ReplyDelete
  13. 你每年的christmas節目都十分豐富精彩, Brian屋企無論係外出用膳至係屋企食早餐都好formal 呀...:P
    [flo flo回覆01/10/2012 20:55:16]Happy New Year ah! 係喔, 聖誕節係西方國家既大節, 假期又長d真係諗起都開心呀! 我地聖誕節除左有一日係family gathering之外,其余每日都要執野, 將舊家私掉,等新家私送黎,then執野...基本上比返工更忙,更Tired! 我都好希望有長少少既假期去遠行, 不過陳生工作太忙了, 不是行唔開就是要讀書... 希望出年有機會吧:) 我好耐無返過Tor啦, 有時間返來行下回味下都好有意思 :)
    [版主回覆01/10/2012 12:00:10]floflo, happy new year!
    [版主回覆01/10/2012 11:58:25]floflo, 聖誕係我和Brian最鐘意的假期,而且係最多假放的曰子,所以會特別安排節目,去下旅行...... 其實我都鐘意咁樣食早餐,但平時邊有時間排到靚一靚吖,所以咁樣食早餐我好享受架!....你聖誕同男友有冇返加拿大行下呀?

    ReplyDelete
  14. WELCOME BACK
    [版主回覆01/10/2012 11:59:52]AD, thanks, Happy new year, wish u all the best

    ReplyDelete
  15. What a Xmas trip!!! You guys look so good and the food are just excellent!!
    [版主回覆01/10/2012 12:11:02]Big Daddy: thanks, 放假,而且又聖誕,大家心情都興奮d, 會想d特別嘢,開心下.

    ReplyDelete
  16. Brian's Daddy準備嘅早餐,餐具排得靚靚,還以為是酒店早餐呢!睇見都開心!超大甜品杯好正,食完一定超級滿足!^v^
    [版主回覆01/13/2012 01:30:49]ccKitty: 嘻嘻!Brian's Daddy係屋企食,都好講究,反而,我鐘意咁樣,齊齊整整,食起上來都開心d........個dessert真係食到好滿足

    ReplyDelete
  17. Welcome back .......
    我好似好耐沒有過來看妳的blog .....!!
    原來已出了咁多新遊記.....!!
    [版主回覆01/17/2012 12:50:57]冬日winter, 我返咗黎半個月,都係現在先慢慢寫blog,仲寫得好緩慢,哈哈!其實仲有好多嘢未寫,哈

    ReplyDelete
  18. 今晚看到這篇先, 明早再看下去.....
    [版主回覆01/17/2012 12:52:59]冬日winter, 多謝你支持

    ReplyDelete