Hawaii Day 5 (Pearl Harbor)


December 23, 2011 (Friday)


   去到夏威夷, 當然會參觀當地的歷史博物館.  所以, 今日便去Pearl Harbor (珍珠港)


   說實話, 去到依啲歷史紀念館, 頓然會感到很慚愧. 因為我的歷史知識,真的好有限. 去到依啲紀念館, 我真係唔知頭, 唔知露. 如果攝及埋中國歷史, 我仲一頭霧水. 有時, 睇香港電視啲古裝片, 真係唔知無啦啦做咩打仗和內亂架!!


   好彩, 今躺去歷史紀念館, 在旁有Brian's Daddy 講下, 而且, 我哋又take 咗個guided tour. 都明白啲啲啦!!


   不過, 曾有過戰爭, 都係悲劇架啦!! 依日, 選擇咗上退役軍艦參觀(Battleship).


   
唔知係咪聖誕節, 都好多人參觀依啲歷史館. 仲要排一大倫隊買票, 坐埋場館啲巴士, 周處走一大倫, 先到達我哋參觀嘅地方 「退役軍艦」


    軍艦真的很巨大, 而且有很多支巨型艦炮!! 咁大口徑嘅艦炮. 攻擊力何想言之有幾大!!   當時, 打一場仗, 規模和組職. 真係何其大!!


    而入到軍艦倉內, 唔洗tour guide, 單憑眼睇, 都感受海軍的生活, 真係一點也不好過.  睡覺時, 要睡在陸架床. 而且, 是三層式的陸架床. 還要睡在軍艦的倉底位置, 海浪一定大到不得了. 點可安言入睡呢!  當時, 邊有internet, facebook, msn. 只可寫信!! 一點娛樂都無. 每日聽上師指令, 守軍規, 裝備武器, 發炮, 巡邏,......每天想着點樣攻擊. 分分鐘都係作戰狀態.  生命和思想, 實受盡打擊啦!!


    導遊所解說的軍艦操作 + 看著珍珠港歷史記錄. 把兩樣, 連線埋一齊, 腦內所想起的畫面, 都不是味兒.



↓好早就起身, 食早餐, 準備去Pearl Harbor.  好彩, Brian + Brian's daddy 自行出去便利店買早餐食. 我哋做女士, 慳好多時間, 可以裝扮下.  (Brian's daddy 仲提Brian 買Yogurt 比我食, 因Brian's daddy 知我鐘意食!! ---又一個感動位)




↓去Pearl Habour 車程都幾耐. 去到又排隊, 排好耐先入到場. 排隊時自娛下. 見個大地球, 就玩下,  指住加拿大(我居住地方), 又指住Hawaii (到此一遊)




↓黎咗Pearl Harbor, 在場有好多關於Pearl Harbor 嘅書籍賣.



↓排隊入場, 有poster 講解隻軍艦和海軍嘅武器裝飾品



↓又要排隊坐巴士入去軍艦,去參觀軍艦, 都幾多程序(之前, 仲check 有無人帶大size 嘅手袋, 如有, 就要去排locker 條line, 將大手袋收起先可坐巴士, 進入軍艦範圍, 好嚴!!).............而坐巴士去軍母艦途中, 見到有另一隻navy battleship



↓終於, 到達我哋想去嘅地方, ------------參觀曾參與戰爭嘅軍艦.


↓入場前, 同啲武器裝飾品影相



↓依隻巨輪, 就係軍艦!!! 相機點都影唔晒整隻艦

↓在軍艦前影相



 

↓以前, 啲海軍一定係咁樣深情吻別另一半.....臨上軍艦前, 帶軍帽影相




↓上到軍艦見到好多牌, 講述珍珠港事件嘅發生


↓軍艦的炮, 真係何其大!! ....而Tour guide 就講述當時巨炮用什麼子彈 .......



↓巨炮呀!!  仲有好多支添!


↓軍艦, 當時嘅飯堂, ...................


↓依隻軍艦,去打過好多次仗.  執勤過, 珍珠港事件, 對抗過日本軍....仲有伊拉克科威特嘅海灣戰爭. 所以, 展出當時日軍錢幣, + 伊拉克文嘅汽水
 

↓海軍的睡房 (三層式"陸架床"). 床內便是海軍放隨身物嘅地方
   


↓高級啲嘅海軍, 有獨立房


↓當時軍艦, 使用的電腦.  當時電腦是"蘋果電腦"
 


↓當時, 日軍向聯合國所簽的條約



↓終於, 參觀完軍艦, .....byebye




↓離開軍艦, 沿途所見嘅軍機和軍事中心


↓離開軍艦時, 還見到燈塔+ 一個真正軍人. 我估Pearl harbor 附近有間軍校. 好多着住軍裝制服嘅人係Pearl Harbor 周處行. 啲軍人永遠都企得好直!!!!




------------------------------------------------------------------------------------------------------


   上完一課歷史堂, 便走去食lunch, 去了夏威夷的麥當當食個簡單late 午餐!! 真係去到先知,  原來夏威夷啲人鐘意食飯架!! 見到夏威夷嘅麥當當menu, 麥當當早餐時 段係有飯供應架!!  而且, 將飯配合麥當當蛋+ spam 午餐肉一齊賣添!  麥當當真識做生意, 係唔同地區, 就會製做出不同嘅食物, 黎千就當地人嘅口味.


↓係麥當當食lunch, 見到麥當當原來係早餐時段係供應飯+豬柳肉+蛋. or 飯+spam午餐飯+ 蛋. .....而當地, 夏威夷有夏威夷語. MAHALO = Thank you. 麥當當所有垃圾筒都係咁寫. 我買完野, 夏威夷人都會講MAHALO架!!




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
    我身旁個電子發燒友, 黎到夏威夷, 點少得去電子產品店吖??   夏威夷都係美國. 係電子產品, 當然有無窮選擇啦!! 相比加拿大, 美國電子產品仲便宜好多添!! 我身旁果個Brian, 當然唔會錯過依個機會啦!!

   難得, Brian父母又肯一齊去電子產品店. 又無呻悶.  Brian去電子產品店都去得開心.    .......................有時,好欣賞Brian's 父母. 他們對電子產品不太認識. 也會和Brian 隨行電子產品店.  還入內周處見識, 不會單單企在旁等.  Brian's 父母就是有着一夥參與心. 我在旁, 見到都好感動.



↓去夏威夷Best buy (電子產品店)


↓價錢平過加拿大. 選擇又多啲, 租又少啲, pretty good!!!


↓Brian最後買咗部Samsung Galaxy player. (但臨近聖誕, 多人買聖誕禮物,依部機等埋單, 都等咗45 mins!!)


↓臨離開電子產品店見到有Hello kitty 藍牙headset + Hello kitty 風筒. 但唔想再排45 mins 埋單比錢.  所以, 無買個Hello kitty 風筒. 謂有影相留念. 現在好想要個Hello kitty 風筒呀!!!!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    黃昏回酒店, 趁有時間, 當然享受酒店嘅設施. 馬上換泳衣去游水.  其實, 都唔游得耐啦!! 太陽又落緊山. 風開始大.  而且, 又要趕住同Auntie 會合食晚飯. 游一陣水, 灘抖一陣, 都要極速沖涼!


   就係依次臨時臨急游水, 我頭上啲花花頭飾, 唔見咗啦!! 一定跌咗落水啦!! 啲花花頭飾用咗幾日, 就報銷啦!! (後尾睇返相, 先知我啲花花頭飾, 真係跌咗落泳池底)

↓係酒店游水







------------------------------------------------------------------------------------------------------

    晚飯, 去咗食中餐. 依餐飯, 認真馬馬, 而且super昂貴!! 算啦!! 去得旅行, 就咩都試下啦!! 當見識下.

   不過, 食完晚飯, 大夥兒走咗去行街. 行咗一大轉變Macy. 超級Happy 返!!

 
 
↓晚餐食中菜, 其中一味餸係食龍蝦.......................飯後, 去Macy行街
 
 

10 comments:

  1. Brian's daddy 好鍚妳 , 我很羨慕啊 !
    [版主回覆01/18/2012 03:17:07]ak:
    有時我覺依啲感情都要慢慢培養架!!!

    ReplyDelete
  2. 我好鍾意行博物館、紀念館呢d ga...可能我鍾意history...哈...好彩老公都有興趣!!! brian父母都幾好喎...肯同你地周圍去、行足一日...仲記得你鍾意食乜...好鍚你呀~
    [版主回覆01/18/2012 03:18:04]菲on:
    其實, 我又唔係dislike 歷史, 只係我歷史知識唔太廣....所以, 去博物館之類嘅地方, 我都好一頭霧水. ................我成日都覺Brian父母係一對好識做嘅長輩. 好肯接受新事物. 所以, 大家容易溝通得黎!!..................其實, 我覺好多野都係隨時月增長, 感情和認識會慢慢陪養出黎!! 好似我對食物的喜好, 都係Brian's parents見多咗我, 慢慢了解到.

    ReplyDelete
  3. 點解當時唔買風筒呀?
    [版主回覆01/18/2012 03:18:59]美國聖誕節超多人買野, 排隊比錢排足45 mins
    [版主回覆01/18/2012 03:18:18]Oli:
    排唔切隊啦!! 要趕下個地方!! 所以無買到!!

    ReplyDelete
  4. 我咁孤寒但旅行都會參加guided tour,真係聽多知多好多。呢度有 hello kitty 吹風筒買架,幫你買6月羅比你丫?$30蚊咋。
    [版主回覆01/18/2012 03:19:14]Angela:
    我哋買咗入場票去pearl harbor有package跟guided tour 架!! 咪跟個package 買囉!! 真係有人講下, 知多一點點, 又識多一樣!!!.............你六月黎, 你一定好多樣野攞, 你唔洗幫我買風筒啦!! 慳返個行李位啦!! 真係唔洗啦!! 但好多謝你心意, 你唔好咁客氣啦!!

    ReplyDelete
  5. 個Hello kitty 風筒好靚喎 ^^
    我今日都去咗MIDTOWN嘅MACYS 但齋行無買嘢 :P
    [版主回覆01/18/2012 03:19:24]Jo姐姐:
    我都覺靚, 哈哈!! ......................其實, Macy 已經好過我依度啲百貨公司好多好多!! 不過, 有時行街就係咁, 一係買好多, 一係就咩都睇唔中!!

    ReplyDelete
  6. 我都很喜歡Hawaii...以前常飛Honolulu但最開心是在那兒shopping~~~ hehe....
    但其實Kona也有其特色...給了自己一個難忘的回憶在Kona是在下塌的Resort Hotel的Spa在outdoor有很多浪的環境下做了個Message!.....
    而Maui...我真覺得是'有錢人'的Hawaii resort area...... >v~
    [版主回覆01/18/2012 07:40:36]空中少奶奶:
    我都很喜歡Hawaii, 今次我剩係飛Hononlulu, 都玩得好開心!! 你講得無錯, 係Honolulu..........shopping好正!! 哈哈!!.....................我現在對夏威夷都有興趣!有機會會考慮去夏威夷其他地方!! 多謝你意見!! .........你講果個Kona resort hotel, 個spa 係outdoor, 聽到你講, 都感受到個啲環境嘅吸引!!

    ReplyDelete
  7. 之前去到都好傷感,不過我地無行哂全部。 希望有機會再去多次,可以休息下。
    [版主回覆01/18/2012 07:40:37]Mrs. Wu,
    係囉!! 依啲咁歷史性嘅地方, 真係好使傷感. 我哋都係行部分咋!! 因為地方太大, 又周圍都排隊. 不過, 都明白到啲歷史!!

    ReplyDelete
  8. 陽光充沛的Hawaii, 全年都好合適去旅遊渡假....好 ENJOY
    [版主回覆01/18/2012 10:04:46]冬日Winter:
    無錯!! 夏威夷真係陽光充配, 真係好鐘意夏威夷. 去旅行超relax!!

    ReplyDelete
  9. Your trip is so colorful!!! Brian loves to buy, just like me!!! hahahahaah!
    [版主回覆01/18/2012 10:04:46]Big Daddy:
    haha!! 夏威夷陽光充足, 個旅程真係好relax!!!.......haha, Brian loves to buy electric, 我諗係男人都鐘意..我相信你都係!!

    ReplyDelete
  10. 我對珍珠港歷史都有認識,因為西史有讀,再睇埋相,個感覺好真實,以前是文字,現在透過你的相片回憶,戰爭都是可怕!
    [版主回覆02/11/2012 15:24:37]Fion, 我依邊西史我都唔太記得,但遍講較多加拿大歷史......不過,戰爭都係可怕,好可憐

    ReplyDelete