Hawaii Day 4 (Hiking & sunset)

December 22, 2011 (Thursday)


  一早起身, 走去食早餐!!! 終於,早餐時份可以飲到Starbucks coffee. 感覺好正!! 仲要間Starbucks coffee 近我住間酒店!! 踢拖落樓下都得!!!



  但夏威夷好奇怪, 好鐘意無端端陽光普照, 就會無意中晒兩分鐘雨. 真係得2 mins. 之後, 又陽光普照. 真係攞得把傘出黎. 場雨都落完. 所以, 夏威夷落雨, 我都見唔到街上有人膽傘啦! 



  今日, 我哋係露天地方食早餐, 就晒兩分鐘雨.  雖然, 都有把餐臺傘遮住. 但只係遮到啲食物, 把傘就傘唔到個人囉!!  餐早餐, 食得好狼狽下!! 不過, 2 mins之後又落完雨.



  我去便利店買傘, 但揾極都無, 問售貨員, 啲售貨員話: 「It's a good idea.」 其實, 夏威夷, 好像唔需要膽傘!! 個銷貨員話only today啲天氣先會咁. 話聽日會無雨. 叫我唔洗買傘!! 哈哈~~ (不過, 又真係, 係我頭一日到夏威夷,同埋依日先間中晒2 mins 雨. 之後, 日子都無雨!)



  早餐食完, 返酒店換衫, 因為中午又開始熱, 立刻換返啲薄衫.......一行六人, 向Diamond Head mountain出發.



  我們會由山腳行到上山頂睇風景.  其實, 我都唔係好怕行路, 所以, 行上山, 我估我都ok. 初頭, Brian's Daddy 都估計, 某啲女士行到半路, 就會放棄. 點知, 我哋一行六人, 全部行到上山頂. 飽欖到夏威夷Honolulu 嘅全景



  上Diamond head 依個山, 需要捐山窿, 上斜坡, 山路凹凸. 但我們全部人能夠做到. 爬上高點.  連Brian's daddy 都有啲surprise,我們六個人的力量.



  Diamond head 依個山, 而家就話係遠足嘅山, 比人上山頂觀景. 但其實, 以前依個山係美軍用來做軍事用途. 山頂見到好多暗洞和炮架.  作防圍和觀視仇軍.



↓早餐, 有我喜愛的咖啡+yogurt...........一朝起身個樣, 好明顯, 無咩神采. 仲要比雨淋過!! 頭髮都亂了!!哈哈~~






↓開始hiking (行山). 個山名為Diamond Head. ....身後就係座山啦!!




↓出發行第一步山啦!!...............行到中途影張合照



↓啲山路都幾凹凸下, 啲山路時高時低, 又多石仔. 真係望住條路黎行. ....仲有呀!! 行山唔好執山啲石仔返屋企做紀念呀!! 因會帶來唔好運架! 啲美國人都係咁講架!! 每年依個山收到好多人寄返啲石仔比返依個山. 我以前細個去大陸旅行, 去啲咩咩山觀景. 啲導遊都千叮萬祝, 叫我哋唔好執山上面啲石仔做紀念品



↓行到半山, 都笑到下呀!! 但都有啲攰!!



↓要捐山窿,兼要上好斜的路.



↓條斜坡樓梯真係好斜



↓終於上到山頂啦!! 望到個景, 眼都特. 好靚呀!! ....馬上黎張合照.




↓夏威夷Honolulu 真係好靚. 啲草好綠, 啲水藍得黎好有層次呀!!




↓爬到上山頂........大家都話要豎起個"V"字, 影返張相!!!



↓炮臺, 以前就係用依個位發炮.........落到半山, 影返張合照




↓山腳低, 啲景都好靚,仲好多人游水和玩滑浪.



↓另一邊, 啲沙+石啲色好特別, 原來係溶岩遺積黎架!!




↓黎一張合照. ................................見到對日本家庭玩沙石

 



↓夏威夷Honolulu, 沿岸景色, 真的不錯. 住係四周沿海地方, 真係不錯



--------------------------------------------------------------------------------------------------------


爬完山, 走咗去酒店睇日落, 依個舉動好出名. 好多人專登去睇架!! 因為望到個太陽drop into 太平洋. 大自然的美景. 真係望到都舒服!! 而且, 黎得酒店睇日落. 酒店真係好識攪氣氛.  又有Live band 唱民唱. 配日落景, 真係好有浪漫嘅感覺!!

我哋特登叫啲小食, 叫杯cocktail. 一邊飲住野. 一邊睇日落. 原來越簡單嘅野, 個心就會越平和. 平時真係無依啲閒情去欣賞.  去旅行, 就會有依種心情, 去享受!




↓係酒店露天廳廳, 等睇日落, 見餐廳內唔係多人, 影張合照. .....(之後, 5 mins 全露天餐廳都係人, 個個等睇日落)




↓芭蕉樹+   嘆緊cocktail 的我



↓我們叫嘅cocktail 飲品




↓小食 (有coconut shrimp, spring roll and Ahi tuna mini burger)




↓日落時有live band 表演民歌 and 夏威夷小姐跳夏威夷跳舞


 


↓日落原來好快, 個太陽話咁快就drop into 太平洋啦!!




↓太陽落山, 即時天黑晒!!! ...........好少何着到咁輕便影聖誕相!! 哈哈~~


------------------------------------------------------------------------------------------------

由於, 依日係"冬至". 所以, 我哋特登揀日式fusion 菜黎食. 貪有對筷子夾下夾下. 似返啲chinese 嘅感覺.


依間, 日式fusion 菜,食物真的不錯!! 其中有個foie gras sushi. 真係一食難忘. 估唔到依個配塔會咁夾架!! 我都唔客氣, 食完再order多一次!! 而且, 依餐飯, 我們還用了不同酒, 來配塔我們所食的食物. 又Sake 又紅, 白酒.  大家有啲酒精, 真係說話都興高采烈啲. 全餐飯笑不停. 大家食得好開心!!


↓夜晚dress up for 冬至dinner. .............餐廳環境不錯



↓依間餐廳係日式+歐州嘅Fusion 菜. 有魚針身 + Ahi-tuna sushi



↓帶子.....燒豬腩肉



↓鴨胸,....................飽魚仔



↓鮮蝦................我最鐘意嘅Foie gras sushi



 

↓甜品

 

 

 

 

10 comments:

  1. 個個景都好靚,而且好summer feel,仲有個日落同家人一齊,超正!
    [版主回覆01/17/2012 13:13:36]Fion, 就係喜歡夏威夷有summer feel ,所以決定去夏威夷過聖誕......日落.....時時都有,但放假+旅行+靚景下睇曰落,真係特別浪漫

    ReplyDelete
  2. dinner 好正!hawaii行山幾特別呀!
    [版主回覆01/17/2012 13:17:17]Happy Girl, 依餐dinner真的不錯,食得好開心........我都估唔到會爬到上山,上到山,望落山d風景真係好靚!

    ReplyDelete
  3. 見到咁靚個景,行得咁辛苦都值得啦
    [版主回覆01/17/2012 13:20:41]Oli, 其實都唔係行得辛苦,慢慢行,唔覺唔覺就行到上頂。不過,真係上到山頂望落山,d風景真係好靚

    ReplyDelete
  4. 我覺得佢地用"咀咒"嚟防止遊客破壞生態好高招.
    [版主回覆01/18/2012 02:50:25]Angela:
    可能都係其中一個原因!!

    Big Daddy:
    無錯!!
    [BigDaddy回覆01/14/2012 00:15:09]Yes, smart head game!!!

    ReplyDelete
  5. 夏威夷既陽光真係好,好掛住呀!風景好正,不過我無上過去 :P
    [版主回覆01/18/2012 02:50:52]Mrs. Wu:
    係囉!! 夏威夷天氣超級好, 相比我依度真係更加超級好!! 我去到夏威夷,咩鼻水, 都無超舒服!! ........我都估唔到全部人都肯上山, 上到山頂望落去夏威夷啲景色真係更加靚

    ReplyDelete
  6. What a hiking tour! Diamond Head is famous and I am surprise that you guys are all wearing long pants!!

    The dinner is definitely top class, Hawaii is not cheap, those restaurants must be costly!!!
    [版主回覆01/18/2012 02:51:04]Big Daddy:
    你好識野呀!! 我都係臨去夏威夷,先知道有Diamond Head 依個山. 我哋都無諗行到上山頂架!! 行下行下就上到去, 依日, 好大風架!! 啲沙石吹起, 所以, 着長褲好啲. 哈哈!!...........其實, Honolulu 係旅遊區, 有好多餐廳和店鋪都係為旅遊人而整. 所以, 有啲resturants 都幾costly架!! 但去得旅行就預咗嘆下!!

    ReplyDelete
  7. 除左SHOPPING又可以行山....GOOD喎....日日Shopping都悶ga ma....同大自然玩下遊戲都唔錯呀~
    [版主回覆01/18/2012 02:51:54]菲on:
    去旅行, 周圍觀光下, 當然最好, 但如果有埋Shopping當然會更加好啦!! 哈哈~

    ReplyDelete
  8. 山上風景咁靚 行得辛苦都抵嘅 ~~
    輕歌曼舞 襯住黃昏日落 好浪漫呢 ^^
    [版主回覆01/18/2012 02:51:32]Jo 姐姐:
    我都估唔到,上到山頂, 望落去啲風景會咁靚....見到好開心!!! ........個黃昏節目係Brian's daddy安排架!! 平時, 日日都有日落, 但坐係餐廳+live band配樂, 咁睇黃昏好有氣氛. 好難忘!!

    ReplyDelete
  9. 真覺得妳的trip很relaxing~~~
    [版主回覆01/18/2012 02:51:44]空中少奶奶:
    去旅行就係想咁樣!!

    ReplyDelete
  10. 看到D相, 我都似去過 Hawaii.....似的..!!
    [版主回覆01/18/2012 02:51:53]冬日Winter:
    多謝你!!

    ReplyDelete