聖誕禮物


December 13,2011 (Tuesday)


現在, 已經開始為執行李, 而忙碌.



今年我的聖誕行程-----將會去Brian 老家, 之後, 便和他家人一齊去旅行.



其實, 講得旅行, 應該執一些便服. 但Brian 的家人, 對食物很講究. 去旅行或者在老家處. 也會特別選擇一些舒服餐廳吃飯. 衣着方面, 也需要配合場地.  但我又不知餐飲場地是怎樣, 連忙詢問Brian 餐廳的名字. 上網看看dress code 大概是如何. 在另一方面, 又看看我手頭上的衣服, 是否拾當. 所以, 近日便日試夜試衣櫃的裙子和衣服.   (因我不想穿一些不適當的服飾, 令場面尷尬). 所以, 試好合適的衣服才放進, 行李內.



有時, 真的很羨慕男士, 一套西裝, 已經可以進出舒服餐廳或者晚宴. 真的很方便



現在, 便服又執, 裙子又執一堆, 還有預寒物. 和一大堆鞋子.  真的好多野執. 但行李位有限. 真的很傷腦根.



不過, 我都係"依一下" 有點迷網, 當真正起程時, 我就會滿心歡喜.  期待看到熱辣辣的聖誕節.



而近日, 收了不少聖誕禮物. 雖然, 唔係什麼貴重禮物. 但送者的心意, 當然感受到. 當中還有很多工作上的客戶. 寄來的聖誕禮物. 有時得到別人的欣賞, 用聖誕禮物作謝意. 內心真的是很感動.



↓這是工作上的聖誕禮物,也收到很多Gift card................



↓女士外觀又很重要,衣着執好, 還有化妝品需要準備, 早兩日入了一大袋化妝品, 價錢都唔平, 所有系例都加咗價之外, 容量還少了. 所以女士想慳個錢都幾難!! 現在, 加加埋埋化妝品+唔同場合的衣服. 行李唔好超重就得. 我唔想比航空公司罰錢呀!



各blogger,祝你們有個愉快的聖誕節, 我都唔知黎緊啲日子, 有無時間update blog. 我雖然次次都帶齊上網用具去旅行. 但當旅行時, 就未必有心機上網. 因為行程很緊密.

祝大家Merry Christmas and Happy New Year!!! 

↓大堂的聖誕樹.....

21 comments:

  1. Vicky, 祝你有個熱辣辣的聖誕節! 我呢邊都係過熱辣辣的聖誕:)
    [版主回覆12/16/2011 23:34:50]貓叮,多謝你祝福,大家咁話聖誕快樂!......我舊年都飛咗去熱嘅地方過聖誕,但竟然感冒,希望今年真的享受到熱辣辣的聖誕....係喎!你個邊都係夏天,enjoy!

    ReplyDelete
  2. 你個邊都好有聖誕氣氛
    [版主回覆12/16/2011 23:39:01]Fion, 其實我覺依邊聖誕似香港農曆新年多d......

    ReplyDelete
  3. Have a great hot christmas!
    [版主回覆12/16/2011 23:40:04]Mrs. Tin Tin, 多謝!我祝你聖誕快樂,身體健康

    ReplyDelete
  4. 又去旅行!好開心!預祝旅途愉快!
    [版主回覆12/16/2011 23:44:58]Happy girl, 係返去Brian 老家,所以順道去旅行,.....其實返Brian 老家都不近,坐內陸機都要5 小時....之後,會合Brian 's parents 去其他地方旅行....多謝祝福. 我都祝你聖誕快樂

    ReplyDelete
  5. 祝旅途愉快.
    [版主回覆12/16/2011 23:46:26]靚芒,多謝!我會玩得開心d........我都祝你聖誕快樂

    ReplyDelete
  6. 玩得開心D丫
    [版主回覆12/16/2011 23:47:32]Oli,我會架啦!你都一樣,聖誕都玩得開心d,盡情d.

    ReplyDelete
  7. 返嚟再 update 我哋啦,玩得食得買得開心啲,聖誕節快樂!
    [版主回覆12/16/2011 23:56:27]Angela, 其實每次返去Brian 老家+ 去旅行,當中都想update blog, 但返Brian 老家+ 去旅行d行程實在太緊密,我連裝扮都趕過平時!所以今次帶備d上綱用具,都好可能冇咩點掂到,都係返多倫多先全面update 到. 而且我覺寫blog都係坐係自己地方打舒服d......我都祝你和Dondon 聖誕快樂

    ReplyDelete
  8. 希望你有個開心既聖誕啦,玩得開心D啦!
    [版主回覆12/16/2011 23:57:42]Mrs. Wu, 多謝你祝福,你都係,聖誕快樂!

    ReplyDelete
  9. 咁要預祝你聖誕快樂!玩得開心d!返嚟再見!^^
    [版主回覆12/17/2011 00:00:39]cckitty: 多謝你祝福,我會玩得開心d, 我都祝你聖誕快樂,hello kitty and Le creuset 廚具越儲越多!

    ReplyDelete
  10. 祝妳旅途愉快, 有個難忘的聖誕節....!!
    [版主回覆12/19/2011 02:26:32]冬日Winter,多謝你對我的祝福,我都祝你聖誕快樂

    ReplyDelete
  11. 祝妳聖誕快樂 旅途愉快 =) 好好咁享受假期 盡情吃喝玩樂 玩得開心啲呀 ^^
    [版主回覆01/06/2012 12:16:32]Jo姐姐:
    多謝祝福, 我都祝你新年快樂, 我去完旅行啦!!

    ReplyDelete
  12. Have a great Xmas and wonderful New Year!!
    [版主回覆01/06/2012 12:16:35]Big Daddy:
    Thanks, Happy new year too!!! 我完旅行啦!! 慢慢開始寫blog 啦!

    ReplyDelete
  13. Pin Pin Tree House21 December 2011 at 19:44

    Hi just walk around...咁你去旅行咪都要prepare定d 靚靚party dress law?
    [版主回覆01/06/2012 12:16:36]Pin Pin Tree House:
    Happy new year!! 係呀!! 去旅行會試一啲好少少餐廳, 所以, pack 咗唔少party dress 去旅行, 每次都着到!!

    ReplyDelete
  14. 祝你們聖誕快樂 ! 旅途愉快 !
    [版主回覆01/06/2012 12:18:00]ak:
    多謝祝福, Happy new year!! 我去完旅行返黎啦!! 慢慢寫返blog

    ReplyDelete
  15. Have a Nice Trip! Merry Christmas & Happy New Year!
    [版主回覆01/06/2012 12:21:39]TaTa Source:
    Thanks so much!! 大家咁話Happy new year!!! 我去完旅行返黎, 現在慢慢投入寫返blog!

    ReplyDelete
  16. 對呀對呀....要出席一些飯局...又唔知著咩好...又怕著錯衫...攪到尷尬...
    [版主回覆01/06/2012 12:21:40]菲On"
    有時, 食餐飯, 着得靚靚哋, 食都會開心好多!! 而且, 衣着合適都係對場合的尊重. ....我祝你and your honey Happy new year!!! 我去完旅行返黎, 現在慢慢寫返blog!!!
    [傻瓜‧菲回覆12/28/2011 20:05:14]仲有....have a nice and happy trip with honey ar!!!

    ReplyDelete
  17. 新年快樂呀!!
    [版主回覆01/06/2012 12:24:30]Jo姐姐:
    大家咁話Happy new year!! 身體健康,每天開心快樂!!!

    ReplyDelete
  18. Happy New Year
    祝你們開開心心,健健康康,甜甜蜜蜜
    [版主回覆01/06/2012 12:24:30]Mrs. Beauty:
    我都祝你and 孫生Happy new year和身體健康, 去多啲旅行.....開開心心

    ReplyDelete
  19. 祝妳聖誕快樂 ! 身體健康 ! 新年進步 !
    [版主回覆01/06/2012 12:24:31]AD:
    你好有心,我都祝你Happy new yeaer, 身體健康!!!! Happy happy

    ReplyDelete
  20. Happy New Year!!! Wait for you back la~~~
    [空中少奶奶回覆01/06/2012 14:45:20]Hi, Welcome back! >v~
    [版主回覆01/06/2012 12:27:24]空中少奶奶:
    Happy new year too!!! 祝你身體健康和心想事成!! 我返咗黎啦!! 慢慢投入blog 懷抱!!!

    ReplyDelete
  21. happy new year! have a good trip!
    [版主回覆01/06/2012 12:27:25]Cherrie:
    Happy new year too!! 我去完旅行啦!! 慢慢寫返blog, 你得閒黎坐吖

    ReplyDelete