Hawaii Day 3(Shopping)


December 21,2011 (Wednesday)


    每天都係一早起身都揾早餐食. .......原本諗住幫襯下Starbucks.  仲一早查定地圖. 以為好簡單......點知出到酒店. 就比其他店鋪吸引住.  shop 了一陣. 過咗Starbucks 都唔知!!!! 


   明明GPS 話好近酒店有間Starbucks, 但我哋越行越遠, 我仲問手上渣住Starbucks 杯嘅途人, 點去starbucks coffee shop. 點知, 個途人係日本人. 用了好簡單英文解說我知. 不過, 日本人好肯幫人. 真係講到我"知"為止!! (交談咗好耐) 
 

  我哋過咗starbucks 好多個街口都唔知, 費事行返轉頭, 唯有求其去Subway sandwiches 解決早餐!!!



   食完早餐, 去返酒店攞車, 再去回合一個Aunties and 一個後生女. 大家一行六人去Outlet mall (Waikele Premium outlets) 進發.



    我去依個Outlet Mall, 好似無Las Vegas 嘅Outlet Mall 咁大.  但都夠我shop. 哈哈!!  而且, 我哋六個人, 都喜歡shopping.  行咗大半日. 都無話腳攰.  收獲仲豐富添!!  (開心!!) 不過, 美國啲野真係抵過加拿大好多!  美國啲鋪頭真係肯減價!!



   夜晚, 去了一間旅遊書介紹的西餐廳食飯. 這間餐廳係一所大型Shopping Centre 內(Ala Moana Centre, 大到有幾條街咁大) . 食飯前, 又shop了一陣!! 哈哈~~~ 而間西餐廳, 味道就一般啦!! 無旅遊書講到咁好食!! 不過, 我時常覺美國啲西餐廳, 啲食物不多數都遍咸. 每一次去美國, 實有一餐有依個感覺.



   我們六個人, 食完晚飯, 又再shop過, 而家諗返起我哋係依日都shop得幾癲!!


  
 
一早行出街, 食早餐途中影返張相








係Subway sandwiches 食早餐, Subway sandwiches 有日文menu架!! ......我仲見到好多人買日本飯圈做早餐. 我都買返個黎食




係Outlet Mall 購物嘅狀況. ...哈哈~~




係Outlet Mall 好簡單食個lunch, 之後, 再shop過,  哈哈~~ Lunch 食咗茄子雞飯+ ice shave.  我譯做"趴冰", 趴冰內有埋一球雪糕.   聽人夏威夷人好鐘意飲. 因飲完真係透心涼




晚餐去另一個大型購物商場裡面嘅西餐廳食飯. 夏威夷出名燒豬, 所以, 叫了燒豬肉沙律




主菜Brian食魚,......................... 我食蝦



大型購物商場(Ala Moana Centre)係露天商場, 而且面積好大, 個商場大到有幾條街咁大. 好多野行. 行極行唔完.



臨瞓前仲去便利店行, 買了特別味道香口膠




我其實, 在七日夏威夷之旅都係Honolulu. 差唔多成一半時間都係Shopping. 哈哈!!! 其實, 又唔係日日都預時間去shopping.  有時,夜晚食完飯. 都會走去行街. 因為有條街啲鋪頭close好夜. 又近酒店. 咪去行下囉!! 買唔起,睇下, 增廣眼界, 都好呀!! 但我哋癲到連Macy 都行一餐. 行到12am. (Pre-聖誕營業時間).  我哋先返酒店.
  

10 comments:

  1. 嘩 第一轉就有咁多收穫 好開心呢 ^^
    個ice shave 我仲以為棉花糖添 :P
    [版主回覆01/13/2012 12:26:02]Jo姐姐,其實係夏威夷,好多地方shoppong,真係每日都買到啲嘢!而且,我mainly都係Honolulu,....依度比較商業化,到處都係商店,真係太吸引,真係唔覺唔覺就買到嘢!...但係旅行時,買到嘢,真係好開心!.....個ice shave 好解熱,周圍都有人買黎飲,......你講講下ice shave 都幾似,以前街邊買嘅cotton candy.

    ReplyDelete
  2. JC應該好平喎...你地買咁多!!!! 噢....HAWAII我以為係陽光與海灘渡假性質ga...估唔到係shopping聖地喎............真係要多d彈藥先好去喇!!哈哈....
    [版主回覆01/13/2012 13:11:01]菲on,JC 都幾抵,又有冬季褸賣+夏季衫賣,所以冬夏JC都買d.....所以買多咗dd...哈!其實,我今次去夏威夷嘅Honolulu,依個地方比較商業化,周圍都係鋪頭. 真係日曰都買到d嘢!哈!你講得啱,去得hawaii, Honolulu真係要足夠彈藥先得,哈哈.....我遲d會去海灘,玩下水和沙,仲曬太陽!係Hawaii, Honolulu就有多種享受(游水,陽光+ 觀光+shopping)

    ReplyDelete
  3. wah....你滿載而歸喎....
    [版主回覆01/13/2012 13:12:17]Cherrie, 係呀!係旅行買到嘢,有紀念價值又開心!

    ReplyDelete
  4. 嘩,真係買左好多野喎,好開心丫
    [版主回覆01/13/2012 13:14:15]Oli, 由其是係旅行時買到嘢,有d紀念價值,所以旅行買到野,會份外開心

    ReplyDelete
  5. You should go visit the other Islands...Honolulu is for tourist, but then again, the other islands are good if you like sun tan and water sports and privacy....

    I see the Juice Coulture is one of your favorites!!!
    [版主回覆01/13/2012 13:22:07]Big Daddy: 其實之前未接觸過夏威夷,所以就揀d比較商業化嘅Honolulu先,因又有陽光與海灘+ a lot of shops. .....去到Honolulu如果鐘意,就會遲d去埋夏威夷第二啲island 再玩過!哈!.....係呀!我係JC super fans. 哈哈!咁啱有減價,所以買咗d..哈

    ReplyDelete
  6. 點解我吾覺得美國野平既????不過可能compare加拿大,真係平好多吧!
    [版主回覆01/13/2012 13:42:16]Mrs. Wu, 相比加拿大,美國好多嘢都平好多!有啲平成一半添!選擇款式都多d.今次夏威夷又得4 % 稅. 而且聖誕有減價,抵好多. 所以, 你係美國住, 買野已經好好!! 我識人, 專登去美國買BB用品添!!

    ReplyDelete
  7. 我都好喜歡行大大的shopping mall,有無家品賣架?
    [版主回覆01/13/2012 13:42:59]Fion:
    其實,有家品賣, 但家品比較重, 所以, 我無買!!

    ReplyDelete
  8. 好瘋狂呀~~~~
    [版主回覆01/17/2012 13:08:48]Angela:當時,覺自己買好多,但返咗黎之後就唔覺自己瘋狂!哈

    ReplyDelete
  9. Shopping 就是旅遊其中一個節目
    [版主回覆01/17/2012 13:09:50]冬日Winter, 去旅行有得Shopping,會更加開心

    ReplyDelete
  10. 好多 Juice Coulture 呀,like like like
    [版主回覆01/21/2012 16:58:29]Emma:
    我係Juicy Couture的super fans, 鐘意咗好多年!! 見到會兩眼發光!! buy buy buy

    ReplyDelete