Happy new year


December 31,2011 (Saturday)


每一年的這一天, 我們都會去除夕晚會. (New year eve ball).


我們在這一天都不會出外, 連午餐都是Brian's daddy 煮. (勁好味的撈麵).  其他時間都是, 在Brian's 家作準備.  下午五時, 便要裝扮好, 齊齊在大廳集合和影下相.  六時許, 出發會場.  倒數完才返Brian's 家.


雖然是spending 6 hours or above係Ball 場. 看時間來看, 好像很耐.  但我可以話, 一點都不會感覺時間是難捱.    在除夕夜會, 總是食下野, 飲下酒, 抽下獎, 影下相, 望他人的打扮, 傾下計, 聽人說故事. 還有, 跳舞和倒數. 整夜是不會有悶意. 可能我已慢慢接軌, 接上去Ball 的營式. 



↓在打扮途中, 去了Brian's 房玩了一陣. 其實, 他忙着整理手提電話程式. 並沒有理我, 雖我在自拍中, 其實我是想影Brian's room個窗外的山景. 但反光.......我很喜歡居所能望到山景



↓打扮完畢, 去了大廳影相. (這是每年的指定動作)



 
↓依兩仔爺, 影相時,常做一些特別動作, 今次話要和狗擺切合照 (很古靈精怪)




↓這一張相, 算是最正經的一張合照. 哈哈 



↓到達除夕倒數Ball 的會場, 影下相.....(途中有個陌生鬼妹和我傾計.)


↓我們四個的合照, 途中見到Brian's Auntie and Uncle, 又一齊影下相



↓入到除夕Ball 現場, 個會場佈置比往年靚咗好多.



↓今年都幾多人, .....這兩仔爺又不知玩什麼. 動作令人發笑


↓這天的餐具和紅酒.................頭盤是龍蝦湯


↓沙律(個dressing好味).........甜品是芝士蛋糕 (主菜是三文魚, 我忘了拍照)


↓等待倒數......每年倒數到最後一刻,天花的氣球, 會從天而降, 我們每年都執一個氣球回家擺


↓這兩仔爺, 又開始hyper了.哈哈!!.......除夕倒數Ball是這一個Club 舉辦.


↓Happy new year!!............倒數後, 有個Uncle 請我們飲Whisky, 好烈的酒


↓倒數後又影下相


↓臨離開, 周圍影下


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
January 1, 2012 (Sunday)


這天早上出外吃食餐, 年年都是來這間餐店吃早餐, 原因是Brian 的習慣, 他覺每一年的第一天, 能坐在這餐店吃早餐. 個心會很舒服. 換個別處吃. Brian 一定say No. 所以, 我覺Brian 都幾老套(Brian's mom 都有同感). Brian一食開舒服, 便一定要去同地點食.   

幸好, 這間餐店的食物也"過得去"!! 所以, 都唔擴拒年年去食. 不過, 都係一年先食一次. 哈哈~
 

↓我吃了早晨全餐 (咩都有)


這天又是星期日, 食過早餐, 便去教堂望彌撒,感謝上天一年內的恩賜和保護.

入夜便執行李, 這個動作, 時常都是我包辦!! ........晚上, Brian's daddy 顯煮技, 煮了很好味的蝦pasta. 還有品賞了Brian's daddy 酒櫃的珍藏. Brian's daddy真是很用心存儲酒, 真是儲到夠時間先開出來飲的. 比我在自己家, 見到有酒, 就即刻開來飲了, 邊會研究幾時係合適飲!!!


↓蝦Pasta ....Brian's daddy 煮的


↓紅酒和甜酒.


↓支甜酒很正


↓食飯食到好開心, 飯後還有甜品 (曲奇餅)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

January 2,2012 (Monday)

    假期的, 最後一天,  早上, Brian's daddy 砲製早餐, 我和Brian 便望下有咩執留, 食完早餐便抱着行李去機場. 回多倫多. 

   我都是四,五年前, 才跟着Brian 在聖誕假期回他鄉下和他家人生活兩星期. 大家在這兩星期, 天天見. 我感覺到初時, 大家還未摸清大家說話的節奏, 生活方式. 所以, 大家都要適應. 不過, 好好彩, 我感受到Brian's parents 是開通的人.
 
   到現在, Brian's parents 在我到達溫哥華前, 已經準備我的需要. 我一早起來, 有個習慣, 是要飲熱茶. Brian's daddy 在準備早餐時, 便會事先放定茶包在我位子上. 還有很多鎖碎事. 都是相處之後, 才了解到....而且, 日子越耐, 大家的共同話題也增加了. 說話的節奏也變得合拍. 大家都性格也慢慢一齊溶入其中

    很多事, 真的需要時間去了解. 不過, 真是要放個心出來了解.  先見到效果. 我都好開心, Brian's parents 也是這樣的心態.  但什麼東西, 都需要不段學習, 相處也是. 每天在學.  每天了解

    每次離開溫哥華, 在機場關閘口, 總是很不捨得, 因Brian's parents 真是怕我着涼, 怕我不飽, 怕我不夠補.  有何會不感動.
   


↓早餐+ Brian's daddy為我準備的紅茶, (全屋得我飲)



↓這張是偷拍, 他們兩仔爺的坐姿是一樣的
 

 


↓上機回多倫多了, 起飛前落大雨,幸好沒有受天氣影響, 準時到達........機上的飲品

8 comments:

  1. 我未見過任何人可以同 in laws 關係咁好,真係難得!我以前喺香港都有去同一個BALL架,嚟到後每年新年都係攤喺張床度睇電視倒數,悶蛋一隻。
    [版主回覆01/27/2012 02:15:01]Angela:
    初頭見Brian's parents, 我們是無咁close. 此終, 大家相處初期, 大家還未能熟絡, 係日子耐了, 摸到大家性格和話題, 就慢慢看到大家的關懷. 但我仍有好多野需要慢慢學習. .......你係香港生活真是很精彩, 為何來了美國, 不連續下去, 繼續精彩呢?? 如果你慣咗去除夕Ball. 黎到美國都應參加, 和DonDon 一同開心下

    ReplyDelete
  2. 好隆重的 Ball, 令我大開眼界....!!
    [版主回覆01/27/2012 02:15:02]冬日Winter:
    多謝.

    ReplyDelete
  3. 不單止男朋友錫妳 就連未來62 & 99都對妳咁好 真係十分難得 妳好幸福呢 =)
    [版主回覆01/28/2012 13:45:33]Jo姐姐:此終都係人哋parents,實需要一段時間了解,現在相處耐了,算是了解大家,但仍需要計續去了解,因我和Brian's parents 一年先相處一兩次,點和Brian比. .....所以相處+了解需要耐性.

    ReplyDelete
  4. even我同老公結婚1年幾,見6299都好多次,相處時間唔叫多...但我無諗過會有一日好似你同男友既父母一樣咁close呢....
    [版主回覆01/28/2012 13:54:21]菲on, 其實我都未想過自己同男友的parents 可以相處到,因大家此終在不同地方生活過很多生活習慣也不同,但Brian's parents真係好玩得,心境仲是好後生,有時,我覺他parents仲玩得癲過班後生. 但我和Brian's 一年先見一兩次,是近幾次才感到依隻關心.....但大家仍需要更多時間了解大家.

    ReplyDelete
  5. 真係好羨慕佢既父母對你咁好,起碼佢地吾會同我地玩得埋,而且又係比較傳統,所以好悶,你既未來in law就吾同,一齊去玩,一齊飲酒去ball, 真係好開通呢。
    [Mrs. Wu回覆02/02/2012 02:04:14]都係真架,你都寧願自己既父母同你做朋友好過做"父母",因為溝通上會好有問題架。
    [版主回覆01/28/2012 15:22:43]有時我哋放假想話stay home休息, 反而比Brian's parents話我們老套
    [版主回覆01/28/2012 15:21:53]Mrs. Wu:
    有時,我覺得, 做父母如果能保持心境後生, 係會容易同我們依一輩拉近距離.

    ReplyDelete
  6. Uncle好玩得喎
    [版主回覆01/31/2012 08:07:07]Oli, 無錯,uncle真係好玩得,而且心境還很年輕

    ReplyDelete
  7. Brian's parents not only physically look young but also young at heart. You are very lucky to have them as your future in laws. Is Brian their only child?
    [版主回覆01/31/2012 08:12:14]mrsleung, Brian's parents really young at heart. They always encourage us to go out more to explore our life style........Yes, Brian is the only child in his family.........how's doing mrsleung ? Hope you and your family have a wonderful year in dragon year

    ReplyDelete