賀年Parcel


January 18,2012 (Tuesday)


每年將到Chinese New Year, Brian's 父母都會由溫哥華寄包裹黎多倫多, 個包裹有林林總總的賀年物品.  所以, 依個包裹, 我稱為「賀年包裹」. 每年收到都好開心, 即刻擦.

  
今年個包裹, 除咗有糖果+利事, 最特別係, 有埋冬菇+蠔豉+髮菜. (因為Brian's mom 想我整賀年菜).  本來Brian's mom 想寄埋啲藥材湯包比我煲, 但齋係啲賀年物品, 已經迫爆了個包裹. 所以, 其他個啲, 就遲啲再寄!!


 我試過飛過返溫哥華過農曆新年, Brian's family好有新年氣氛, 會佈置個屋企, 很有賀年氣氛.  而且, 都幾跟足傳統. 照Brian's parents 自少是在外國讀書, 真係好難得農曆新年會咁跟足傳統.

   
不過, 每年這個時候, Brian's mom 好興奮, 因為可以攞正牌去買糖. 因為平時, Brian's dad 唔係好鼓勵食糖果. 但Brian's mom又好鐘意食. 所以, 有時用了我和Brian的名義, 去買糖果食囉!! 而家, 農曆新年將到, Brian's mom 仲唔趁機入多啲糖果咩!!! 哈哈~~

 
收完包裹後, 就收到Brian 係溫哥華的maid 寄來個電郵.  個電郵係教我如何炮製「髮菜, 蠔豉」個菜譜. 個食譜唔難follow, 但就要啲時間浸冬菇+蠔豉. 遲啲係時候就會整.


↓脹book book的大包裹...................還有很多賀年食品+利事




↓賀年糖果, Brian's mom 年年會寄賀年糖果, 數量好多,吃不完....還有溫哥華maid 電郵來的賀年菜食譜


↓晚餐就食了好熱氣的炸雞


↓宵夜食了麥當當, 好超脂 (全是我着得厚厚, 行落街買, 天氣很凍, -15℃), 凍天就想食依啲野!! 哈哈
 


 
 

15 comments:

  1. 哈哈,食完炸雞再食burger真係食得幾多喎.. hehe
    真窩心啊!~~~我都想收到這樣的包裹...不過收到利是都ok啦~~~
    [版主回覆02/01/2012 12:58:23]空中少奶奶,哈哈!寒凍天就是時常想食嘢,由其是高脂嘢!哈!不過,好彩一行落樓下無幾耐,就有快餐店.有時,太方便,太容易買嘢食,就食埋好多高脂嘢!但都係簡唔中係咁,成曰係咁,就好危險....咁你現在胃口好嗎?......其實,收到包褢巳經好開心,仲有咁多賀年食品,真係更開心.......你都收到遠洋利事,真開心,恭喜恭喜

    ReplyDelete
  2. 寄埋PARCEL俾你地咁有心.............真係好好呀!!
    [版主回覆02/01/2012 13:03:27]菲on, 年年Brian's parents都會寄parcel黎,大家開心下

    ReplyDelete
  3. 他媽真有心呢! 冬菇要浸透才好吃的。我有浸定&蒸定十幾朵放冰櫃的,方便隨時炒餸,煮面可以用。
    [靚芒回覆02/02/2012 13:35:59]我每次都浸成半斤, 蒸好, 放冰格, 用時解涷就可以係咪e炒/煮下就食得. 入冰格時, 要鋪平d, 硬少少至疊住放. 如果唔, 食時好難分開.
    [版主回覆02/02/2012 11:52:21]靚芒: Brian's parents 真係好有心,每年都越洋寄賀年郵包,其實身處外國好多外籍人士都唔知農曆新年,而且又要返工,真係似平常一日,但收到賀年郵包就感受到d節日氣氛........冬菇可以預先浸咁耐都得!我以為要食時,之前一晚先浸添!.....照你講浸定都唔錯,要用時即刻可以隨時炒餸.....今日又學識多一樣嘢!thanks

    ReplyDelete
  4. 收到一定會好開心呀, 我想我係HK過的Chinese New Year無你甘有空分呀, 我屋企都無準備全盒同埋賀年食品 :P 同埋有好多利是呀! 開心...
    [flo flo回覆02/02/2012 20:36:42]係呀, 都無人黎拜年, 屋都唔洗執甘制,呵呵.
    利是呀, 新越大就越少啦...
    [版主回覆02/02/2012 12:27:16]floflo, 每年都是農曆新年前收到,收到賀年物品,當然開心.....其實你係香港過新年,有假期放,你又自己住,其實佈唔佈置都冇咩所謂.好似我聖誕節都無咩佈置自己屋企.哈!.......不過,我依邊農曆新年氣氛真係唔太濃,所以收到賀年郵包,係會份外興奮..你今年多唔多利是內袋呀?

    ReplyDelete
  5. 嘩!有咁多糖同利是喎
    [版主回覆02/02/2012 12:28:52]Oli, 年年係依個時候,都會收到賀年糖果+ 利事....好有賀年氣氛

    ReplyDelete
  6. Vicky , 呵呵收到咁多賀年食物 , 有排食了 , 我都覺得冬天食高脂食物會感到超級滿足的 .
    [版主回覆02/02/2012 12:35:18]ak, 年年Brian's parents 一定在臨近新年前越洋寄糖果+利是,.....啲糖果仲寄好多黎,全個賀年全盒都盛載滿曬,我都唔洗買糖返屋企擺.哈!...........所以冬天肥得好快,因寒凍天就係想食好多高脂野.但我只是間唔中放"種"下.曰曰咁,會好危險

    ReplyDelete
  7. Brian's Dad and Mom are very good to you two !
    [版主回覆02/02/2012 12:36:46]Happy girl, yes, they both are so nice!

    ReplyDelete
  8. You are a lucky girl! Brian's parents absolutely is great! Even the maid is cool! Email (Text) you with the receipe?? What a cool family!!!
    [版主回覆02/02/2012 12:45:04]Big daddy, haha, Brian's maid is so funny too.She always ask us back to Vancouver. It's because She wants to do more work. 真係第一次聽d maid 想做多d 嘢!傻傻哋,哈哈!Brian's maid 識整好多嘢食,佢d receipe is really easy to follow.

    ReplyDelete
  9. 你真係好幸福呀,BRIAN父母咁錫你地,我都好想好個咁好既in law, 不過無可能。
    [Mrs. Wu回覆02/03/2012 01:15:23]咪就係幸福囉,吾駛成日見到佢地,先可以keep到呢個關係呀
    [版主回覆02/02/2012 12:52:56]Mrs. Wu, 其實,我一年都係返溫哥華一兩次,我哋仲放假先返去,你知啦!放假時心情會放鬆d. 大家心情好,所以每次都嘻嘻哈哈,話咁放假時間過去,次次都唔捨得......但其實我有時係度諗,如果我哋同一個地方住,可能關係無咁cool.唔識講,可能因為大家一年先見一兩次,令到每次見都好珍惜

    ReplyDelete
  10. 我都好羨慕你呀~~~Dondon 父母毛都無條。嘻,不過其實我哋做後輩應該新年買啲嘢比長輩,我都淨係比得盒朱固力同佢哋擺年。
    [版主回覆02/02/2012 13:03:08]Angela, 其實我成曰都有咁諗過,我做後輩應該送返d嘢比長輩,但我年年都係撘單叫Brian幫我講賀年說話......其實,我一年裡面都係見Brian's parents 一至兩次,而且我仲係放假先去探佢哋,放假時間短,嘻嘻哈哈又一日.....有時我都會諗,如果我哋係住同一區,大家未必會咁close.

    ReplyDelete
  11. 嘩 好大個包裹呀 ^^
    佢地好錫妳呀 連過年物品都幫妳預備好 真幸福呢 =)
    [版主回覆02/02/2012 13:11:03]Jo姐姐, 其實Brian's mom 好鐘意食糖果,時常找籍口買糖食,農曆新年仲唔欏正牌買糖食咩!......不過,真係寄咗好多糖黎,我個全盒都放唔晒d糖,我連賀年糖都唔洗買都得.......我依邊新年氣氛唔算濃,但每年收到賀年郵包,係份外感覺有氣氛

    ReplyDelete
  12. 點解我印象中你哋好似一兩個月就換部新機嘅? : P 我個部用咗三年都唔捨得揼。
    [版主回覆02/04/2012 11:22:14]Angela
    ~點解你咁特別, 會係依度留我下一個blog entry 嘅message嘅!! 哈哈~~~
    ~其實, 我不流都用iPhone 電話, 係Brian 先時時換電話, 他可以一星期買一部. 買到我都唔知他買咗咩!!
    ~而依部電話比較特別, 同埋千里條條渣去買, 所以就會特別講下囉!!

    ReplyDelete
  13. 唉....妳這邊興用紙袋形式, 而不是 box ...!!
    咁d 冬菇, 其他食物會不會壓碎....??
    [版主回覆02/04/2012 11:28:36]冬日:
    紙袋 and box 作郵寄都有, 睇下寄件人想點寄囉!! 無話興邊種形式. 不過, 用紙袋郵寄, 會附送埋bubble wrap. 啲冬菇有bubble wrap 住無壓碎呀!!

    ReplyDelete
  14. how thoughtful of yr husband s parents
    [版主回覆02/07/2012 09:36:00]Mann:
    Oh! Thanks. ....你得閒多d黎坐.

    ReplyDelete
  15. Brian's父母很好,寄咗咁大個賀年包裹比你地!Brian's父母自少也在外國讀書生活,真係好難得還會跟足傳統呢!
    [版主回覆02/07/2012 09:40:37]cckitty: Brian父母雖係外國讀書,但點都係香港生活和長大,so都有好濃烈嘅農曆新年習俗....有時跟依d 習俗,真係額外有氣氛

    ReplyDelete