蠟腸煲仔飯

January 10, 2012 (Tuesday)


回來多倫多, 感覺份外寒冷. 真的不知何解, 多倫多會咁寒冷.


但我們回來多倫多後, 便即時回服正常生活, 還做埋兼職. 係多倫多都是要傅殺. 咁先有目標. 計畫下一個旅行嗎!! 哈哈~~


而這個星期, 差不多有很多餐, 晚飯都是吃蠟腸煲仔飯.


因為, 我們臨離開溫哥華時, Brian's mom 買了很多蠟腸給我們帶回多倫多. Brian's mom 話, 這蠟腸味道很不錯. 很香. 連好多香港人去溫哥華旅行, 都是指定買這款溫哥華的蠟腸回香港. 哈哈~~


竟然, 有咁多人調轉頭買蠟腸返香港. 聽落去依堆蠟腸又真係好似好得.  哈. 不過, 不得不承應, 溫哥華真是很多香港移民. 我有時感覺溫哥華有點像「小香港」. 做蠟腸都是專業工作. 有做蠟腸大師父, 移民咗去溫哥華, 大展拳腳都唔定!!


回來多倫多, 太凍了. (可能, 慣了溫哥華的零上溫度), 沒有特別出外買餸. 十天內, 竟吃了三次蠟腸煲仔飯.  不過, 啲蠟腸味道, 真是不錯!!


↓Jan 4, 在多倫多第一餐晚餐, 便是吃咸蛋蠟腸煲仔飯+ 蠔油生菜



↓Jan 5, 再吃煲仔飯, 但材料是"肉碎蠟腸煲仔飯" + 日本Sake


↓Jan 6, 吃了Frozen foods, Chicken wings + Pizza and 珍珠奶茶


↓Jan 8, 辣肉餅蠟腸煲仔飯+ 生菜. .........還有Brian 放工時, 買了很多餅, 作看電視時的零食



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

January 11, 2012 (Wednesday)


  已經是今年來第二次兼職日. 剛巧這天, 將到我們的12th 拍拖紀念日. (慶祝了12 年半)  所以, 便有個籍口,做完兼職, 便去粥店吃晚餐當提早慶祝.


↓吃clam 粥, 叉燒燒鴨飯 and "混醬"腸粉. (但啲醬要自己混)

9 comments:

  1. 多倫多都似小香港呀!但太凍了!工作上多倫多好些,但生活上可能温哥華好D!工作是為了旅行!
    [版主回覆01/31/2012 08:35:31]Happy girl, 我覺多倫多都係一啲啲地區似香港,但其實多倫多地域比較大,計起上黎多倫多嘅香港嘢少好多......但多倫多冬天實在太寒冷,而且冬天好長,好難先捱到一個冬天.

    ReplyDelete
  2. 對!!! 努力工作博殺先有動力再去旅行~~~加油喔!
    [版主回覆01/31/2012 08:38:11]所以每次去旅行很開心
    [版主回覆01/31/2012 08:36:59]菲on, Thanks, 我哋會加油......

    ReplyDelete
  3. 嘩 咁多餐臘腸煲仔飯都一樣吸引呢 流口水 "Q"
    [版主回覆01/31/2012 08:42:17]Jo姐姐,其實,臘腸唔太健康,十天內食咗三次臘腸,都有d過份,但臘腸真係幾好餸飯....哈哈!

    ReplyDelete
  4. 感謝您的分享!感謝來訪!新年快樂!恭喜發財!
    [版主回覆01/31/2012 08:50:52]StoryTeller, 大家咁話,新年快樂,心想事成,身體健康

    ReplyDelete
  5. 我今日都煲左煲食飯,食左好溫暖:p
    [版主回覆01/31/2012 11:07:27]Oli:
    咁我遲啲可以見你的煲仔飯, 煲仔飯熱辣辣上檯, 真係會食到暖笠笠. 但我啲煲仔飯, 都以蠟腸為主, 間唔中食下就好, 十日內我哋食咗三次, 我覺多咗啲. 要停下先得. 哈哈~

    ReplyDelete
  6. VICKY - 新年快樂,祝你心想事成、萬事勝意!
    [版主回覆01/31/2012 11:07:27]Emma:
    多謝祝福, 大家咁話, 新年快樂, 身體健康, 心想事成!!等我得閒過下你個blog先!!

    ReplyDelete
  7. 12年半喇?不如講吓你哋戀愛歷史吖? (8)
    [版主回覆02/02/2012 10:06:45]Angela, 似乎你細佬更珍惜Dondon,哈!你姊弟好好感情,會特登飛黎幫你,聽到都so touching
    [Angela回覆02/01/2012 22:20:52]我哋喺公司識,初時識佢我好衰咁諗"好大陸呀~". 我哋曖昧咗成3年先真正拍拖,因為我當時無諗住再拍拖。中間多得Dondon大佬我哋分過一次手。我細佬擔心我,拋妻棄子嚟NY陪咗我三個月,仲幫我哋COO煲。
    [版主回覆02/01/2012 11:02:42]Angela:
    咁你同Dondon 又點開始??
    [版主回覆02/01/2012 11:01:58]Angela:
    我都唔知由何說起,我嘅戀愛歷史, 不過, 我們是為意之中認識. 我當時係陪一位女性朋友S食飯, Brian 是飯局其中一位座上客. 一圍檯好多人食飯, 但就係咁, 係依次飯局裡面認識了Brian 喇!! 哈哈!! 直到現在囉!! 但我哋識果陣時, 仲讀緊書, 仲係唔同嘅學校讀書. 都有段時間係long distance love 架!! 之後, 到我畢業就一齊居住到而家囉!! 某程度Brian都係因為我先係多倫多囉!! 所以, 當時我唔敢講返香港囉!! 唔通仲叫Brian 搬咩!!

    ReplyDelete
  8. 真係食左好多次蠟腸喎,係邊隻牌子?等我睇下NY有無?嘻嘻!
    嘩,12年半,真係好耐好耐呀!!!!學Angela話齋,分享一下啦,嘻嘻!
    [版主回覆02/01/2012 11:12:49]Mrs. Wu:
    哎吔, 我唔記得問Brian's mom 啲蠟腸係咩牌子. 因為Briann's mom 包到一包包比我, 啲招紙都唔見晒啦!! 我遲啲返去問, Brian's mom 啲蠟腸係咩牌子啦!!.......
    其實, 真係好耐, 問返我初頭點識, .....我都要定精啲諗返...哈哈~~ 我和Brian都是為意之中認識. 我當時係陪一位女性朋友S食飯, Brian 是飯局其中一位座上客. 一圍檯好多人食飯, 但就係咁, 係依次飯局裡面認識了Brian 喇!! 哈哈!! 直到現在囉!! 但我哋識果陣時, 仲讀緊書, 仲係唔同嘅學校讀書. 都有段時間係long distance love 架!! 之後, 到我畢業就一齊居住到而家囉!!

    ReplyDelete
  9. 好多傳統食品, 現在在外國還比在國內, 甚至香港靚和好味.....
    因國內人, 香港人已只著眼在謀利為先.....食物質素已不再理會....
    [版主回覆02/14/2012 11:37:05]冬日Winter:
    可能現在很多都想揾快錢. .......質量都下降. 用心菜越來越少. 所以, 現在很多人反而係外國找到傳統菜. 不過, 依隻蠟腸真係好好味

    ReplyDelete